Saskia is dat lekkere ding van de tweede. Niet te vertrouwen kuthoer, want laatst was ze wel errug aardig tegen arnold, terwijl ze die normaal geen blik waaardig gunt.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Precies. En namen aanhalen zonder ze te introduceren, nog zoiets.. "saskia zei dat dgfdfgdsfg". Wie is Saskia? En waar kennen jullie elkaar van?
Niets mis meequote:Op maandag 12 juni 2006 12:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Maak daar alsjeblieft 'hoe mensen werken' van, ipv hoe mannen/vrouwen werken. Als ik me ergens aan erger, dan is 't voor mij als man ook een opluchting om daarover te kunnen praten, en een klankbord te vinden. Anderzijds, als ik een probleem heb wat ik moet oplossen, dan leg ik dat het liefst voor aan iemand anders, niet omdat ik een oplossing verwacht, maar omdat ik bij 't formuleren van m'n vraag al vaak op oplossingen kom.
Ik heb nog wel de allergrootste hekel aan dogmatici die alles star in categorieen indelen ('jij bent een man, dus moet ik jou zo aanspreken, en dat ga ik niet op een andere manier doen'') en met formatjes werken.![]()
Of 'Oh, jij bent een vrouw, dus dat begrijp je niet, want dat is iets ruimtelijks'. Als je niet uitkijkt werk je dat allerlei self-fulfilling prophecies in de hand. En volgens mij is dat niet je bedoeling.
'Ja en toen ging Saskia tegen Ingrid...'quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Precies. En namen aanhalen zonder ze te introduceren, nog zoiets.. "saskia zei dat dgfdfgdsfg". Wie is Saskia? En waar kennen jullie elkaar van?
Parasiteren zoals gebruikelijk.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:17 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Wat doen al die vrouwen hier [afbeelding]
Och, ik heb het er laatst met een meisje over gehad en ze vertelde dat ze dat doen als het niet belangrijk wie het is maar dat het wel handig is om het onderscheid tussen verschillende vrienden duidelijk te maken. Zo heb je niet dat "de ene vriend die ging naar huis, terwijl de andere.. enz". Daarbij blijven namen bij vrouwen gewoon beter hangen waardoor ze verhalen die ze op verschillende momenten gehoord hebben toch aan elkaar kunnen koppelen op basis van naam. Mannen hoeven dat niet eens te proberenquote:Op maandag 12 juni 2006 12:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
'Ja en toen ging Saskia tegen Ingrid...'
Ik maak me dan altijd leuke voorstellingen van de dames in kwestie
Verder interesseert het me niet wat anderen allemaal tegen elkaar zeggen en dus ook het verhaal niet, zeker niet als het twee compleet onbekende figuren betreft. Ik erger me er dus ook niet aan.
Dat is nog zoiets, vrouwen doen maar wat op basis van emoties en gaan pas na het gebeurde verklaren. Zo ook dit.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:18 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Och, ik heb het er laatst met een meisje over gehad en ze vertelde dat ze dat doen als het niet belangrijk wie het is maar dat het wel handig is om het onderscheid tussen verschillende vrienden duidelijk te maken. Zo heb je niet dat "de ene vriend die ging naar huis, terwijl de andere.. enz". Daarbij blijven namen bij vrouwen gewoon beter hangen waardoor ze verhalen die ze op verschillende momenten gehoord hebben toch aan elkaar kunnen koppelen op basis van naam. Mannen hoeven dat niet eens te proberen
Sinds ze ("saskia") dat vertelde zit ik er ook niet meer mee, vooraf vond ik het toch wel irritant.
Knopjes zijn geyl.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:24 schreef K33T het volgende:
[afbeelding]
Noot: bij de man,als je z'n knop omklikt, dan weet je wel wat er dan gaat gebeuren.
Maar bij de vrouw... het is vrijwel altijd onbekend welk effect een knop zal hebben..
Dan zoek je toch echt niet goed.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:38 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit meer dan 1 knopje bij een vrouw gevonden
En meestal is het dan een enorm verhaal wat uiteindelijk helemaal niks van doen heeft met hetgene dat ze wilden vertellen .quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:06 schreef gronk het volgende:
Dat je ergens zit, samen met een stel dames, en in wat verderop zie je een andere vrouw/meisje, waarbij je in gedachten denkt 'Best OK', en dat de dames naast je 't outfitje van die vrouw he-le-maal afkraken & de grond inboren.
Sowieso kunnen vrouwen niet goed tegen soortgenoten die beter gekleed zijn dan zijzelf. Wat best vermakelijk is.
Mooiste voorval in deze categorie: met een aantal collega's naar een andere instelling gaan, in de hal even wachten. Komt vervolgens een medewerkster in een mantelpakje voorbijgeklikt, en terwijl de mannelijke collega's kijken waar ze naartoe gaat staat 't gezicht van de vrouwelijke collega's opeens op onweer![]()
Hetzelfde geld voor een vent, als een andere meid hem heeft dan is hij opeens interessant.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:53 schreef Aaargh! het volgende:
> "Wil je ook een bakje chips"
< "Nee"
En dan uit jouw bakje gaan meeëten.
Het blijft wat langer zieken. Als kerels elkaar eens goed de waarheid zeggen is het meestal daarna weer afgelopen, bij vrouwen begint het dan pas.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
zet 5 vrouwen bij elkaar op 1 afdeling en het is binnen een week ruziemannen kunnen jaren samen werken zonder dat er ruzies komen
waar ik werk zijn er best veel vrouwen, en als we die bij elkaar aan een tafel zetten is het meestal dezelfde dag al oorlog![]()
Als er iets is voorgevallen, dan blijft het ook die hele relatie ingebakken. Bij mannen wordt het dan uitgepraat en is het klaar. Bij vrouwen wordt het uitgepraat en nog jaren nagedragen. Ondertussen wordt er mooi weer gespeeld.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het blijft wat langer zieken. Als kerels elkaar eens goed de waarheid zeggen is het meestal daarna weer afgelopen, bij vrouwen begint het dan pas.
Hey, leuk! Ik heb een FOK!stalkertje!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:09 schreef K33T het volgende:
Alicey probeert alles weer oeverloos te lullen. Kan dat mens niet opgesloten worden in WFL ofzo?
Maar dat heeft ook weer te maken met geheugen.. Wanneer iets is uitgepraat, en later doet een man dan weer iets waaruit blijkt dat het uitpraten zinloos is gebleken, vind ik het toch vrij moeilijk om het los te zien van wat er eerder is voorgevallen..quote:Op maandag 12 juni 2006 13:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als er iets is voorgevallen, dan blijft het ook die hele relatie ingebakken. Bij mannen wordt het dan uitgepraat en is het klaar. Bij vrouwen wordt het uitgepraat en nog jaren nagedragen. Ondertussen wordt er mooi weer gespeeld.
en het gaat meestal om de meest onbenullige dingen ook ...
klopt, die vechten het even mondeling uit en daarna is het over, bij vrouwen blijft het altijd hangen, en komt dus ook bij ieder conflict naar bovenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het blijft wat langer zieken. Als kerels elkaar eens goed de waarheid zeggen is het meestal daarna weer afgelopen, bij vrouwen begint het dan pas.
Vrouwen gaan naar mijn idee eerder van kwade opzet uit.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat heeft ook weer te maken met geheugen.. Wanneer iets is uitgepraat, en later doet een man dan weer iets waaruit blijkt dat het uitpraten zinloos is gebleken, vind ik het toch vrij moeilijk om het los te zien van wat er eerder is voorgevallen..
Een voorbeeld:quote:Op maandag 12 juni 2006 13:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat heeft ook weer te maken met geheugen.. Wanneer iets is uitgepraat, en later doet een man dan weer iets waaruit blijkt dat het uitpraten zinloos is gebleken, vind ik het toch vrij moeilijk om het los te zien van wat er eerder is voorgevallen..
Volgens mij kan jeje naam beter veranderen inquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat ze een ruimtelijk inzicht van min nul komma NIKS hebbenBovenaan een roltrap stil blijven staan Uit een trein stappen met 15 koffers en 3 kinderwagens, en METEEN in de uitloop alles even potsierlijk uitstallen Net even strak onder de roltrap langs komen lopen, in total disregard of de stroom mensen die daar vanaf komt.
Zijn jullie echt ZO dom, vrouwelijke helft der wereldbevolking? Of DOEN jullie het er godver om?
Bij mij is dat wel zo (Ik ben me er doorgaans wel van bewust, en probeer het voor mezelf te nuanceren). Aan de andere kant ben ik erg paranoide, dus ik weet niet of het nou iets is wat typerend voor vrouwen is. Het is soms wel zo dat ik hoe dan ook een kwade insteek vermoed (Hetzij opzet, hetzij desinteresse in mijn gevoelens, etc.).. Hmm. Misschien wel een eye-opener.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Vrouwen gaan naar mijn idee eerder van kwade opzet uit.
Dat achter de rug om kletsen doen velen helaas. Zelf heb ik dat (gelukkig) niet zo... Ik houd of gedachten voor me, of ik spreek ze uit tegen de persoon in kwestie.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een voorbeeld:
Een vriend van mij belde mij ongeveer een jaar geleden weken niet en liet verder ook niets horen, ook niet op smsjes mijnerzijds. Normaal bellen we altijd om de week of 2 weken, dat maakt dan ook niets uit. Daar hebben we het even kort over gehad en dat is klaar, hij is er geen mindere vriend om.
Stel dit gebeurt een vrouw, een vriendin belt een aantal weken niet en laat niets horen. Dan staat dus meteen ieder onvertogen woord voor of na het 'voorval' in het teken van het 'zie je wel...'. Tegenover de vriendin zullen ze gewoon![]()
doen, maar een andere vriendin zal hoe dan ook ingelicht worden dat mevrouw X. toch wel onbetrouwbaar is en destijds ook al weken niet belde.
Hmm.. Zit misschien wel iets in.quote:Mannen onthouden het wel, maar geven het 'negatieve' gevoel dat ze er van krijgen niet als kenschets in hun beeldvorming over de HELE relatie. Zij zien het als een negatief punt waarvoor een oplossing moet komen. Vrouwen zien het in zo'n situatie als continue exemplarisch voor een hele persoonlijkheid.
Mannen zijn minder empatisch dan vrouwen en kennen hier dus ook veel minder nuancering in. Het is niet altijd desinteresse, het kan ook zijn dat je het als man niet eens doorhebt en/of niet snapt wat het is nu is waar rekening mee gehouden moet worden.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:16 schreef Alicey het volgende:
(...) Het is soms wel zo dat ik hoe dan ook een kwade insteek vermoed (Hetzij opzet, hetzij desinteresse in mijn gevoelens, etc.).. (...)
Misschien speelt het inderdaad wel mee dat ik er ten onrechte vanuit ga dat dat klaarduidelijk is.. Aan de andere kant is het voor mijzelf denk ik sowieso iets waar ik aan moet werken.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:26 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Mannen zijn minder empatisch dan vrouwen en kennen hier dus ook veel minder nuancering in. Het is niet altijd desinteresse, het kan ook zijn dat je het als man niet eens doorhebt en/of niet snapt wat het is nu is waar rekening mee gehouden moet worden.
Gelul. Voor iedere 'niet-empathische' man kan ik je twee vrouwen geven die geen wezenlijke interesse in anderen hebben. Buiten dat anderen handige hulpmiddelen zijn om je eigen doelen te bereiken.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:26 schreef Aaargh! het volgende:
Mannen zijn minder empatisch dan vrouwen en kennen hier dus ook veel minder nuancering in.
Interesse is wat anders dan de mogelijkheid om het te 'zien'. Dat de gemiddelde man beter kan autorijden dan vrouwen wil niet zeggen dat elke man dan ook geinteresseerd is in auto's.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Gelul. Voor iedere 'niet-empathische' man kan ik je twee vrouwen geven die geen wezenlijke interesse in anderen hebben. Buiten dat anderen handige hulpmiddelen zijn om je eigen doelen te bereiken.
Sorry hoor, maar jouw opmerking valt in dezelfde categorie als 'vrouwen kunnen niet kaartlezen'.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:08 schreef Aaargh! het volgende:
Interesse is wat anders dan de mogelijkheid om het te 'zien'. Dat de gemiddelde man beter kan autorijden dan vrouwen wil niet zeggen dat elke man dan ook geinteresseerd is in auto's.
- Vind je me dik? Nee, vadsig!quote:Op maandag 12 juni 2006 14:19 schreef RoaRRR het volgende:
"Ik moet plassen"
"Dan ga je toch"
"Ja maar ik heb geen zinuuuhhhhh"
![]()
En het stellen van vragen waar je nooit het goede antwoord op kunt geven:
- Vind je me dik ?
- Vind je mijn vriendin leuk ?
- Welk truitje zal ik aandoen ?
Standaard mannelijke antwoorden, ik kies altijd voor de vrouwelijke kant: oeverloos eromheen ouwehoeren niet to the point komen.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:16 schreef mForce het volgende:
[..]
- Vind je me dik? Nee, vadsig!
- Vind je mijn vriendin leuk? Ja, trio?
- Welk truitje zal ik aandoen? geen truitje?
?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:11 schreef MichielPH het volgende:
Bij een discussie als deze is het natuurlijk onvoornmijdelijk dat je groepsvorming hebt en dat er daardoor meer dogmatisatie is.
Wat ik iemand anders nog nooit heb zien doen, wat m'n moeder de afgelopen 20 jaar al volhoudt:
tijdens het eten met een vraag bekend maken dat ze iets op m'n bord gaat gooien.
"Chiel, wil je ook saus over je vlees?"
"Nee hoor, m..."
*schept op* *dumpt neer*
Pussywhipped.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:36 schreef Metro2005 het volgende:
verder heb ik niks meer. Vrouwen roeleren![]()
Vrouwen zijn lief
Waarom heb ik 't idee dat er hier iemand iets moest intikken op straffe van geen sex de komende drie maanden?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:36 schreef Metro2005 het volgende:
verder heb ik niks meer. Vrouwen roeleren![]()
Vrouwen zijn lief
Vooral mijn eigen vriendinnetje![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:39 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Vrouwen zeggen nooit eens wat ze nou echt bedoelen..![]()
Kom vervolgens niet aan met dat gelul van: Laat maar, je begrijpt me niet..
Wil je nieuwe kleren, vraag het!
Zeg niet: Schat, je weet hoeveel ik van je hou?
Wil je neuken, trek gewoon m'n broek naar beneden!
Ga niet eerst een half uur tegen me aan hangen en vervolgens vragen of ik boos ben..
Nogmaals, vind je dat ik je niet begrijp, zeg het dan gewoon!
Ga niet eerst bij je vriendin janken, van wie ik vervolgens moet vernemen, waarom je me al 2 dagen negeert..
Vrouw, alsjeblieft..
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:48 schreef gronk het volgende:
[..]
Waarom heb ik 't idee dat er hier iemand iets moest intikken op straffe van geen sex de komende drie maanden?![]()
Dat krijg je als er ook iets zinnigs ingaatquote:Op maandag 12 juni 2006 16:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]zeg, niet iedereen heeft een dom blondje als vriendin.
Ben zeer happy met mijn meissie, komt tenminste nog eens wat zinnigs uit![]()
Yes?quote:
Werkt niet. De vrouw komt al aanzetten met een donderwolk. Je kunt dan kiezen om de donderwolk te negeren, maar de vrouw word dan alleen nog maar kwader.... om het onbenullige ding waar ze al kwaad over is, en het feit dat je er niet verder op in wil gaan.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:18 schreef Alicey het volgende:
Misschien vind jij het onbenullige dingen, maar als het zulke onbenullige dingen zijn, waarom ga je er dan in mee om er ruzie over te maken?
Maar als het zo onbenullig is, dan geef je haar toch gewoon haar zin en dan klaar?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Werkt niet. De vrouw komt al aanzetten met een donderwolk. Je kunt dan kiezen om de donderwolk te negeren, maar de vrouw word dan alleen nog maar kwader.... om het onbenullige ding waar ze al kwaad over is, en het feit dat je er niet verder op in wil gaan.
Lose-Lose situatie.
Niet helemaal, want na een aantal keer die donderwolk genegeerd te hebben komt dat donderwolkje tot de conclusie dat een zonnetje meer effect heeft.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Werkt niet. De vrouw komt al aanzetten met een donderwolk. Je kunt dan kiezen om de donderwolk te negeren, maar de vrouw word dan alleen nog maar kwader.... om het onbenullige ding waar ze al kwaad over is, en het feit dat je er niet verder op in wil gaan.
Lose-Lose situatie.
Dat is het nou precies. Als je op 28 Mei 1999 de WC Bril omhoog liet staan, en daaropvolgend vind de vrouw dat er van alles uitgepraat moet worden..... dan blijft dat voor eeuwig in het geheugen gegrift staan. Laat je per ongeluk op 22 Maart 2003 de WC Bril weer omhoog staan, dan word je door de vrouw herrinnerd aan wat we "afgesproken" hadden.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:10 schreef Alicey het volgende:
Als het om wat serieuzere dingen gaat, ja. Wat je met de WC bril doet zal me worst wezen (Zo lang je hem maar schoon houdt).quote:Op maandag 12 juni 2006 16:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is het nou precies. Als je op 28 Mei 1999 de WC Bril omhoog liet staan, en daaropvolgend vind de vrouw dat er van alles uitgepraat moet worden..... dan blijft dat voor eeuwig in het geheugen gegrift staan. Laat je per ongeluk op 22 Maart 2003 de WC Bril weer omhoog staan, dan word je door de vrouw herrinnerd aan wat we "afgesproken" hadden.
quote:Oplossing: Een vrouw heeft ook handen. Wij moeten die bril omhoog doen, jij doet de bril omlaag. Simpel.
En dan word je opeens verweten dat je onder het gesprek vandaan wil komen. De vrouw is nog niet uitgepraat, en heeft de behoefte haar zegje te doen. Ze neemt geen genoegen met haar zin krijgen, er moet ergens over gepraat worden. En dan verwachten ze natuurlijk wel dat wij heel braafjes "Ja en Amen" blijven zeggen, zelfs als de vrouw echt totaal ongelijk heeft.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:22 schreef Alicey het volgende:
Maar als het zo onbenullig is, dan geef je haar toch gewoon haar zin en dan klaar?
Hahahaha wat voor vrouw heb jij dan wel niet?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:32 schreef maartena het volgende:
[..]
En dan word je opeens verweten dat je onder het gesprek vandaan wil komen. De vrouw is nog niet uitgepraat, en heeft de behoefte haar zegje te doen. Ze neemt geen genoegen met haar zin krijgen, er moet ergens over gepraat worden. En dan verwachten ze natuurlijk wel dat wij heel braafjes "Ja en Amen" blijven zeggen, zelfs als de vrouw echt totaal ongelijk heeft.
Een hele lievequote:Op maandag 12 juni 2006 16:35 schreef Alicey het volgende:
Hahahaha wat voor vrouw heb jij dan wel niet?
Zo erg zijn de meeste vrouwen toch niet hoor volgens mij..quote:Op maandag 12 juni 2006 16:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Een hele lieve
Ik doelde eigenlijk ook meer op vorige relaties.
Gelukkig maar.quote:Mijn huidige vrouw is niet zo erg.... gelukkig.
Hmmm zit denk ik wel iets in, hoewel de man misschien hier verstandiger is door die behoefte van de vrouw gewoon te negeren.quote:Ook zoiets: Vrouwen hebben altijd de behoefte om de man te veranderen. Maar als wij de vrouw proberen te veranderen, dan breekt de hel los.
En dan kom je vanzelf weer in de fase dat er iets "uitgepraat" moet worden.....quote:Op maandag 12 juni 2006 16:41 schreef Alicey het volgende:
Hmmm zit denk ik wel iets in, hoewel de man misschien hier verstandiger is door die behoefte van de vrouw gewoon te negeren.
Hmmm... Er zit ergens wel iets in. Ik denk echter wel dat hier meespeelt dat mannen en vrouwen op een andere manier denken, en wanneer zij dat onvoldoende beseffen, zij bij het uitpraten ook elkaars taal niet spreken, waardoor het feitelijk niet wordt uitgepraat (Al denken ze dan misschien van wel).quote:Op maandag 12 juni 2006 16:46 schreef maartena het volgende:
[..]
En dan kom je vanzelf weer in de fase dat er iets "uitgepraat" moet worden.....Als een vrouw ergens over wil praten, dan is het 9 van de 10 keer iets wat de man volgens haar niet goed doet. De vrouw zelf is natuurlijk perfect. Zij hoeft niet te veranderen.....
![]()
Zelfde met drinken...quote:Op maandag 12 juni 2006 12:53 schreef Aaargh! het volgende:
< "Nee"
Herkenning, idd.quote:
Dat kan ons weinig schelen.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:18 schreef K33T het volgende:
[quote]Op maandag 12 juni 2006 16:13 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Yes?
[/quoteIkke niet snappen.
Zij vraagt of ik iets wil en zonder op antwoord te wachten geeft ze het me al..quote:
Dat heeft mijn vrouw dus altijd!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:53 schreef Aaargh! het volgende:
< "Nee"
Aangeleerd gedrag, alles wordt voor hen gedaan van jongsafaan, het zogenaamde prinsessengedrag. Mannen moet zich altijd maar bewijzen, vrouwen hoeven helemaal niets en krijgen opties toe.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom alle vrouwen gierig zijn is me ook een raadsel.
Wat me aan iets anders ergelijks doet denken: vrouwelijke would-be managers. OMFG.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aangeleerd gedrag, alles wordt voor hen gedaan van jongsafaan, het zogenaamde prinsessengedrag. Mannen moet zich altijd maar bewijzen, vrouwen hoeven helemaal niets en krijgen opties toe.
Je praat als een wijf.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:46 schreef Modus het volgende:
Dat ze het accepteren dat hun vent als een schlemiel hangend over het winkelwagentje achter ze aan lummelt, op zaterdag in de Appie. En dat die man nog geen pakje boter kan vinden als het ze gevraagd wordt.
Jij bent man? Whoei. Eindelijk eentje die het doorheeft. Soms maken jullie het zo onnodig moeilijk voor jezelf.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Lose-Lose situatie.
Arie & Sylvester!quote:Op maandag 12 juni 2006 14:19 schreef RoaRRR het volgende:
"Ik moet plassen"
"Dan ga je toch"
"Ja maar ik heb geen zinuuuhhhhh"
![]()
Gierig?? heb je wel eens een gemiddelde dames schoenenkast en kledingkast gezienquote:Op maandag 12 juni 2006 20:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom alle vrouwen gierig zijn is me ook een raadsel.
Dat ligt niet aan die vrouwen, maar dat ligt aan die slappe zakken. Over een paar jaar begint het weer te kriebelen want dan komen ze erachter dat het wel een heel saai leventje is wat ze leiden. Resultaat: verkering uit, scheiding.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik hou van vrouwen.![]()
..maar iritand is gewoon dat ze in staat zijn de helft van je vrienden om te smeden tot een stelletje saaie huiselijke zekerheid zoekers..
Dat vind ik niet leuk aan vrouwen.![]()
Oke daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:14 schreef pluis2111 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan die vrouwen, maar dat ligt aan die slappe zakken. Over een paar jaar begint het weer te kriebelen want dan komen ze erachter dat het wel een heel saai leventje is wat ze leiden. Resultaat: verkering uit, scheiding.
Vooral met dit weer tering wat lopen sommige er toch lekker bijquote:Op maandag 12 juni 2006 23:30 schreef Gesloten het volgende:
-Sommige vrouwen pesten ons echt door er godverdomme zo geil uit te zien![]()
-Vrouwen hebben een superslecht gevoel voor humor.
-Ze nemen alles persoonlijk op.
Blow jij nog maar even verder dan.quote:
D'r valt over mannen nou eenmaal niet zo veel te klagenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:35 schreef Viking84 het volgende:
Wat irriteert je het hardste aan mannen?
we moeten wel een beetje gelijk oplopen he
of zijn mannen oververtegenwoordigd hier?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:38 schreef gronk het volgende:
[..]
D'r valt over mannen nou eenmaal niet zo veel te klagen
Nog zoiets.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
of zijn mannen oververtegenwoordigd hier?
Ik denk dat vrouwen gewoon iets makkelijker zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:38 schreef gronk het volgende:
[..]
D'r valt over mannen nou eenmaal niet zo veel te klagen
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen gewoon iets makkelijker zijn.
Whehehehe, yeah rightquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen gewoon iets makkelijker zijn.
Geef de man nog een paar jaarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
Whehehehe, yeah right
Als er iets lastig is om te begrijpen dan zijn het vrouwen. Maar daarom komen jullie ook van Venus en wij van Mars.
Maar al met al zijn we bij het einde van dit soort topics het altijd eens met elkaar, we kunnen gewoon niet zonder elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |