abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juni 2006 @ 12:06:33 #201
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38775089
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Precies. En namen aanhalen zonder ze te introduceren, nog zoiets.. "saskia zei dat dgfdfgdsfg". Wie is Saskia? En waar kennen jullie elkaar van?
Saskia is dat lekkere ding van de tweede. Niet te vertrouwen kuthoer, want laatst was ze wel errug aardig tegen arnold, terwijl ze die normaal geen blik waaardig gunt.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 12 juni 2006 @ 12:09:01 #202
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38775151
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:04 schreef gronk het volgende:

[..]

Maak daar alsjeblieft 'hoe mensen werken' van, ipv hoe mannen/vrouwen werken. Als ik me ergens aan erger, dan is 't voor mij als man ook een opluchting om daarover te kunnen praten, en een klankbord te vinden. Anderzijds, als ik een probleem heb wat ik moet oplossen, dan leg ik dat het liefst voor aan iemand anders, niet omdat ik een oplossing verwacht, maar omdat ik bij 't formuleren van m'n vraag al vaak op oplossingen kom.

Ik heb nog wel de allergrootste hekel aan dogmatici die alles star in categorieen indelen ('jij bent een man, dus moet ik jou zo aanspreken, en dat ga ik niet op een andere manier doen'') en met formatjes werken.
Of 'Oh, jij bent een vrouw, dus dat begrijp je niet, want dat is iets ruimtelijks'. Als je niet uitkijkt werk je dat allerlei self-fulfilling prophecies in de hand. En volgens mij is dat niet je bedoeling.
Niets mis mee

Maar je moet we natuurlijk wel bijstellen mocht dat nodig zijn. Als je élk vooroordeel/aanname al vooraf aan de kant schuift gooi je nuttige ervaring weg.
Vampire Romance O+
pi_38775154
Alicey probeert alles weer oeverloos te lullen. Kan dat mens niet opgesloten worden in WFL ofzo?
  maandag 12 juni 2006 @ 12:10:15 #204
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_38775189
Was ook wel komisch, had laatst via het werk een cursus Communicatie & Samenwerken en een van de eerste opdrachten was dat je jezelf moest beschrijven en wat je van de cursus verwachtte, iemand had dus opgeschreven "Ik hoop dat we een leuke dag gaan hebben". Tja, d'r is geen man die dat soort dingen zegt, een leuke dag hebben yeah right. Dus ik zei dat zo: Dat zal wel een vrouw geweest zijn die dat geschreven heeft. Ik had het gedeeltelijk goed, 't was de enige homo in de groep
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
pi_38775281
quote:

[..]

Precies. En namen aanhalen zonder ze te introduceren, nog zoiets.. "saskia zei dat dgfdfgdsfg". Wie is Saskia? En waar kennen jullie elkaar van?
'Ja en toen ging Saskia tegen Ingrid...'

Ik maak me dan altijd leuke voorstellingen van de dames in kwestie

Verder interesseert het me niet wat anderen allemaal tegen elkaar zeggen en dus ook het verhaal niet, zeker niet als het twee compleet onbekende figuren betreft. Ik erger me er dus ook niet aan.
pi_38775369
Wat doen al die vrouwen hier
pi_38775385
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:17 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Wat doen al die vrouwen hier [afbeelding]
Parasiteren zoals gebruikelijk.
  maandag 12 juni 2006 @ 12:18:25 #208
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38775399
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:14 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

'Ja en toen ging Saskia tegen Ingrid...'

Ik maak me dan altijd leuke voorstellingen van de dames in kwestie

Verder interesseert het me niet wat anderen allemaal tegen elkaar zeggen en dus ook het verhaal niet, zeker niet als het twee compleet onbekende figuren betreft. Ik erger me er dus ook niet aan.
Och, ik heb het er laatst met een meisje over gehad en ze vertelde dat ze dat doen als het niet belangrijk wie het is maar dat het wel handig is om het onderscheid tussen verschillende vrienden duidelijk te maken. Zo heb je niet dat "de ene vriend die ging naar huis, terwijl de andere.. enz". Daarbij blijven namen bij vrouwen gewoon beter hangen waardoor ze verhalen die ze op verschillende momenten gehoord hebben toch aan elkaar kunnen koppelen op basis van naam. Mannen hoeven dat niet eens te proberen

Sinds ze ("saskia" ) dat vertelde zit ik er ook niet meer mee, vooraf vond ik het toch wel irritant.
Vampire Romance O+
pi_38775459
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:18 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Och, ik heb het er laatst met een meisje over gehad en ze vertelde dat ze dat doen als het niet belangrijk wie het is maar dat het wel handig is om het onderscheid tussen verschillende vrienden duidelijk te maken. Zo heb je niet dat "de ene vriend die ging naar huis, terwijl de andere.. enz". Daarbij blijven namen bij vrouwen gewoon beter hangen waardoor ze verhalen die ze op verschillende momenten gehoord hebben toch aan elkaar kunnen koppelen op basis van naam. Mannen hoeven dat niet eens te proberen

Sinds ze ("saskia" ) dat vertelde zit ik er ook niet meer mee, vooraf vond ik het toch wel irritant.
Dat is nog zoiets, vrouwen doen maar wat op basis van emoties en gaan pas na het gebeurde verklaren. Zo ook dit.

'Ja ik moest die player niet gisteravond wat ik je ook zei, maar ik zat gewoon even niet lekker in mijn vel en was dronken en hij zag er zo lekker uit. Wat maakt het ook verder uit?'
pi_38775540

Noot: bij de man,als je z'n knop omklikt, dan weet je wel wat er dan gaat gebeuren.

Maar bij de vrouw... het is vrijwel altijd onbekend welk effect een knop zal hebben. .
pi_38775881
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:24 schreef K33T het volgende:
[afbeelding]

Noot: bij de man,als je z'n knop omklikt, dan weet je wel wat er dan gaat gebeuren.

Maar bij de vrouw... het is vrijwel altijd onbekend welk effect een knop zal hebben. .
Knopjes zijn geyl.
  maandag 12 juni 2006 @ 12:38:11 #212
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38775926
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:36 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Knopjes zijn geyl.
Ik heb ook nog nooit meer dan 1 knopje bij een vrouw gevonden
Vampire Romance O+
  maandag 12 juni 2006 @ 12:39:43 #213
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_38775960
ik vind het vooral erg dat ik zeg:
"ik ga ff naar de wc"

zij:
"ow, maar ik wou net gaan, jij kan toch wel ff wachten tot ik klaar ben......"
pi_38775962
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:38 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit meer dan 1 knopje bij een vrouw gevonden
Dan zoek je toch echt niet goed.
  maandag 12 juni 2006 @ 12:40:20 #215
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38775973
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:39 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dan zoek je toch echt niet goed.
Dank voor het inkoppen
Vampire Romance O+
pi_38776009
Geen dank, geen dank. Je hebt nu eenmaal aangevers en afmakers he.
  maandag 12 juni 2006 @ 12:52:05 #217
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38776331
quote:

[..]

En meestal is het dan een enorm verhaal wat uiteindelijk helemaal niks van doen heeft met hetgene dat ze wilden vertellen .

"En toen vertelde Miep blablabla waarna Marietje blablabla etc. etc. .. nou, en toen had ik dus een lekke band."

Zeg dat dan gelijk
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 12 juni 2006 @ 12:53:09 #218
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38776362
> "Wil je ook een bakje chips"
< "Nee"

En dan uit jouw bakje gaan meeëten .
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 12 juni 2006 @ 12:59:51 #219
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_38776526
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:06 schreef gronk het volgende:
Dat je ergens zit, samen met een stel dames, en in wat verderop zie je een andere vrouw/meisje, waarbij je in gedachten denkt 'Best OK', en dat de dames naast je 't outfitje van die vrouw he-le-maal afkraken & de grond inboren.

Sowieso kunnen vrouwen niet goed tegen soortgenoten die beter gekleed zijn dan zijzelf. Wat best vermakelijk is.

Mooiste voorval in deze categorie: met een aantal collega's naar een andere instelling gaan, in de hal even wachten. Komt vervolgens een medewerkster in een mantelpakje voorbijgeklikt, en terwijl de mannelijke collega's kijken waar ze naartoe gaat staat 't gezicht van de vrouwelijke collega's opeens op onweer

zet 5 vrouwen bij elkaar op 1 afdeling en het is binnen een week ruzie mannen kunnen jaren samen werken zonder dat er ruzies komen

waar ik werk zijn er best veel vrouwen, en als we die bij elkaar aan een tafel zetten is het meestal dezelfde dag al oorlog
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_38776546
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:53 schreef Aaargh! het volgende:
< "Nee"

Hetzelfde geld voor een vent, als een andere meid hem heeft dan is hij opeens interessant.

Inhalige types die vrouwen, het is ook nooit goed. Ontevreden mormels.

maandag 12 juni 2006 @ 13:02:18 #221
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38776586
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:59 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

zet 5 vrouwen bij elkaar op 1 afdeling en het is binnen een week ruzie mannen kunnen jaren samen werken zonder dat er ruzies komen

waar ik werk zijn er best veel vrouwen, en als we die bij elkaar aan een tafel zetten is het meestal dezelfde dag al oorlog
Het blijft wat langer zieken. Als kerels elkaar eens goed de waarheid zeggen is het meestal daarna weer afgelopen, bij vrouwen begint het dan pas.
Vampire Romance O+
pi_38776648
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:02 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Het blijft wat langer zieken. Als kerels elkaar eens goed de waarheid zeggen is het meestal daarna weer afgelopen, bij vrouwen begint het dan pas.
Als er iets is voorgevallen, dan blijft het ook die hele relatie ingebakken. Bij mannen wordt het dan uitgepraat en is het klaar. Bij vrouwen wordt het uitgepraat en nog jaren nagedragen. Ondertussen wordt er mooi weer gespeeld.

en het gaat meestal om de meest onbenullige dingen ook ...
  maandag 12 juni 2006 @ 13:08:08 #223
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38776739
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:09 schreef K33T het volgende:
Alicey probeert alles weer oeverloos te lullen. Kan dat mens niet opgesloten worden in WFL ofzo?
Hey, leuk! Ik heb een FOK!stalkertje!
  maandag 12 juni 2006 @ 13:09:28 #224
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38776774
Stond laatst (een maand of wat geleden) in de NRC een stuk over de manier waarop vrouwen en mannen met conflicten omgingen. Bottom line is dat ruzies bij mannen vaak niet zo diep gaan, maar bij vrouwen juist wel. Staat weer tegenover dat relaties bij vrouwen vaak een stuk dieper en hechter zijn, maar met zo'n ruzie gaat dat allemaal definitief op de helling. Daarom zijn vrouwen onderling vaak bevreesd om ruzie te maken, en doen ze alles om te doen alsof alles OK is, omdat ze weten dat de kosten van ruziemaken zo hoog kunnen zijn.

volgens dat artikel dus
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 12 juni 2006 @ 13:10:47 #225
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38776810
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:03 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Als er iets is voorgevallen, dan blijft het ook die hele relatie ingebakken. Bij mannen wordt het dan uitgepraat en is het klaar. Bij vrouwen wordt het uitgepraat en nog jaren nagedragen. Ondertussen wordt er mooi weer gespeeld.

en het gaat meestal om de meest onbenullige dingen ook ...
Maar dat heeft ook weer te maken met geheugen.. Wanneer iets is uitgepraat, en later doet een man dan weer iets waaruit blijkt dat het uitpraten zinloos is gebleken, vind ik het toch vrij moeilijk om het los te zien van wat er eerder is voorgevallen..
  maandag 12 juni 2006 @ 13:12:33 #226
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_38776851
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:02 schreef MouseOver het volgende:

[..]

klopt, die vechten het even mondeling uit en daarna is het over, bij vrouwen blijft het altijd hangen, en komt dus ook bij ieder conflict naar boven
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 12 juni 2006 @ 13:13:08 #227
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38776875
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar dat heeft ook weer te maken met geheugen.. Wanneer iets is uitgepraat, en later doet een man dan weer iets waaruit blijkt dat het uitpraten zinloos is gebleken, vind ik het toch vrij moeilijk om het los te zien van wat er eerder is voorgevallen..
Vrouwen gaan naar mijn idee eerder van kwade opzet uit.
Vampire Romance O+
pi_38776918
quote:

[..]

Een voorbeeld:

Een vriend van mij belde mij ongeveer een jaar geleden weken niet en liet verder ook niets horen, ook niet op smsjes mijnerzijds. Normaal bellen we altijd om de week of 2 weken, dat maakt dan ook niets uit. Daar hebben we het even kort over gehad en dat is klaar, hij is er geen mindere vriend om.

Stel dit gebeurt een vrouw, een vriendin belt een aantal weken niet en laat niets horen. Dan staat dus meteen ieder onvertogen woord voor of na het 'voorval' in het teken van het 'zie je wel...'. Tegenover de vriendin zullen ze gewoon doen, maar een andere vriendin zal hoe dan ook ingelicht worden dat mevrouw X. toch wel onbetrouwbaar is en destijds ook al weken niet belde.

Mannen onthouden het wel, maar zien het 'negatieve' gevoel dat ze er van krijgen niet als kenschets in hun beeldvorming over de HELE relatie. Zij zien het als een negatief punt waarvoor een oplossing moet komen. Vrouwen zien het in zo'n situatie als continue exemplarisch voor een hele persoonlijkheid.
pi_38776927
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat ze een ruimtelijk inzicht van min nul komma NIKS hebben

• Bovenaan een roltrap stil blijven staan
  • Uit een trein stappen met 15 koffers en 3 kinderwagens, en METEEN in de uitloop alles even potsierlijk uitstallen
  • Net even strak onder de roltrap langs komen lopen, in total disregard of de stroom mensen die daar vanaf komt.

Zijn jullie echt ZO dom, vrouwelijke helft der wereldbevolking? Of DOEN jullie het er godver om?
  • Volgens mij kan jeje naam beter veranderen in

Dr_Fleshlight

When dry solid
    nitrogen triiodide
    is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
    2 NI3 (s) --&gt; N2 (g) + 3 I2 (s)
      maandag 12 juni 2006 @ 13:16:06 #230
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_38776955
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 13:13 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Vrouwen gaan naar mijn idee eerder van kwade opzet uit.
    Bij mij is dat wel zo (Ik ben me er doorgaans wel van bewust, en probeer het voor mezelf te nuanceren). Aan de andere kant ben ik erg paranoide, dus ik weet niet of het nou iets is wat typerend voor vrouwen is. Het is soms wel zo dat ik hoe dan ook een kwade insteek vermoed (Hetzij opzet, hetzij desinteresse in mijn gevoelens, etc.).. Hmm. Misschien wel een eye-opener.
      maandag 12 juni 2006 @ 13:19:00 #231
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_38777026
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 13:14 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Een voorbeeld:

Een vriend van mij belde mij ongeveer een jaar geleden weken niet en liet verder ook niets horen, ook niet op smsjes mijnerzijds. Normaal bellen we altijd om de week of 2 weken, dat maakt dan ook niets uit. Daar hebben we het even kort over gehad en dat is klaar, hij is er geen mindere vriend om.

Stel dit gebeurt een vrouw, een vriendin belt een aantal weken niet en laat niets horen. Dan staat dus meteen ieder onvertogen woord voor of na het 'voorval' in het teken van het 'zie je wel...'. Tegenover de vriendin zullen ze gewoon doen, maar een andere vriendin zal hoe dan ook ingelicht worden dat mevrouw X. toch wel onbetrouwbaar is en destijds ook al weken niet belde.
    Dat achter de rug om kletsen doen velen helaas. Zelf heb ik dat (gelukkig) niet zo... Ik houd of gedachten voor me, of ik spreek ze uit tegen de persoon in kwestie.
    quote:
    Mannen onthouden het wel, maar geven het 'negatieve' gevoel dat ze er van krijgen niet als kenschets in hun beeldvorming over de HELE relatie. Zij zien het als een negatief punt waarvoor een oplossing moet komen. Vrouwen zien het in zo'n situatie als continue exemplarisch voor een hele persoonlijkheid.
    Hmm.. Zit misschien wel iets in.
    pi_38777028
    Ik hoor ook al jarenlang dat ik een fout gemaakt heb in het verkeer.

Nou ja, fout.. ik wilde van baan verwisselen maar had een auto in m'n dooie hoek. Dus op het laatste moment rukte ik aan het stuur zodat ik weer in de 'oude' baan terecht kwam.

En nog steeds moet ik dat aanhoren

Verleden week voor het eerst ooit een flitsboete gehad. Zij gelijk: "je rijd ook altijd te hard". Godverrr... m'n eerste snelheidsovertreding!

Het is ook nooit goed
      maandag 12 juni 2006 @ 13:26:22 #233
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_38777248
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 13:16 schreef Alicey het volgende:
    (...) Het is soms wel zo dat ik hoe dan ook een kwade insteek vermoed (Hetzij opzet, hetzij desinteresse in mijn gevoelens, etc.).. (...)
    Mannen zijn minder empatisch dan vrouwen en kennen hier dus ook veel minder nuancering in. Het is niet altijd desinteresse, het kan ook zijn dat je het als man niet eens doorhebt en/of niet snapt wat het is nu is waar rekening mee gehouden moet worden.
      maandag 12 juni 2006 @ 13:27:58 #234
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_38777300
    Kwam nog een leuk stripje tegen dat ik ff moest plaatsen
      maandag 12 juni 2006 @ 13:29:49 #235
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_38777352
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 13:26 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Mannen zijn minder empatisch dan vrouwen en kennen hier dus ook veel minder nuancering in. Het is niet altijd desinteresse, het kan ook zijn dat je het als man niet eens doorhebt en/of niet snapt wat het is nu is waar rekening mee gehouden moet worden.
    Misschien speelt het inderdaad wel mee dat ik er ten onrechte vanuit ga dat dat klaarduidelijk is.. Aan de andere kant is het voor mijzelf denk ik sowieso iets waar ik aan moet werken.
      maandag 12 juni 2006 @ 13:42:16 #236
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_38777705
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 13:26 schreef Aaargh! het volgende:

Mannen zijn minder empatisch dan vrouwen en kennen hier dus ook veel minder nuancering in.
    Gelul. Voor iedere 'niet-empathische' man kan ik je twee vrouwen geven die geen wezenlijke interesse in anderen hebben. Buiten dat anderen handige hulpmiddelen zijn om je eigen doelen te bereiken.
      maandag 12 juni 2006 @ 14:08:22 #237
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_38778353
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 13:42 schreef gronk het volgende:

[..]

Gelul. Voor iedere 'niet-empathische' man kan ik je twee vrouwen geven die geen wezenlijke interesse in anderen hebben. Buiten dat anderen handige hulpmiddelen zijn om je eigen doelen te bereiken.
    Interesse is wat anders dan de mogelijkheid om het te 'zien'. Dat de gemiddelde man beter kan autorijden dan vrouwen wil niet zeggen dat elke man dan ook geinteresseerd is in auto's.
      maandag 12 juni 2006 @ 14:15:56 #238
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_38778524
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 14:08 schreef Aaargh! het volgende:

Interesse is wat anders dan de mogelijkheid om het te 'zien'. Dat de gemiddelde man beter kan autorijden dan vrouwen wil niet zeggen dat elke man dan ook geinteresseerd is in auto's.
    Sorry hoor, maar jouw opmerking valt in dezelfde categorie als 'vrouwen kunnen niet kaartlezen'.
    Je praat over gemiddeldes met een brede spreiding, die stevig overlappen.

Afgezien daarvan, mannen handelen vaak niet (direct) naar wat ze wel degelijk oppikken.
    pi_38778609
    "Ik moet plassen"

"Dan ga je toch"

"Ja maar ik heb geen zinuuuhhhhh"

En het stellen van vragen waar je nooit het goede antwoord op kunt geven:
    - Vind je me dik ?
    - Vind je mijn vriendin leuk ?
    - Welk truitje zal ik aandoen ?

[ Bericht 11% gewijzigd door RoaRRR op 12-06-2006 14:25:15 ]
    Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
    pi_38779605
    Zoals een bekende nederlandse rapper eens tot ons sprak: Vrouwen, het tuig van mijn leven!

maandag 12 juni 2006 @ 15:11:32 #241
    109533 MichielPH
    Let maar niet op mij.
    pi_38779814
    Bij een discussie als deze is het natuurlijk onvoornmijdelijk dat je groepsvorming hebt en dat er daardoor meer dogmatisatie is.

Wat ik iemand anders nog nooit heb zien doen, wat m'n moeder de afgelopen 20 jaar al volhoudt:
    tijdens het eten met een vraag bekend maken dat ze iets op m'n bord gaat gooien.
    "Chiel, wil je ook saus over je vlees?"
    "Nee hoor, m..."
    *schept op* *dumpt neer*
    'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
    pi_38779949
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 14:19 schreef RoaRRR het volgende:
    "Ik moet plassen"

"Dan ga je toch"

En het stellen van vragen waar je nooit het goede antwoord op kunt geven:
    - Vind je me dik ?
    - Vind je mijn vriendin leuk ?
    - Welk truitje zal ik aandoen ?
    - Vind je me dik? Nee, vadsig!
    - Vind je mijn vriendin leuk? Ja, trio?
    - Welk truitje zal ik aandoen? geen truitje?
    This is what you are, this is what you get...
    pi_38780008
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 15:16 schreef mForce het volgende:

[..]

- Vind je me dik? Nee, vadsig!
    - Vind je mijn vriendin leuk? Ja, trio?
    - Welk truitje zal ik aandoen? geen truitje?
    Standaard mannelijke antwoorden, ik kies altijd voor de vrouwelijke kant: oeverloos eromheen ouwehoeren niet to the point komen.
      maandag 12 juni 2006 @ 15:21:27 #244
    151295 Ba-Hala-Na
    Amerika is the Best
    pi_38780055
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

flikker op kuthomo
    Voor een 33 jarige vent vindt ik dit niet echt netjes!
      maandag 12 juni 2006 @ 15:36:37 #245
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_38780340
    (Soms) niet logisch kunnen redeneren (inzicht / logica van bv electronica of mechanica)
    Dat ze goed kunnen doen alsof ze geen zin in sex hebben (om vervolgens als jij op het punt staat het op te geven op je te duiken)
    Geen ruimtelijk inzicht
    Ze blijven maar kletsen
    ze kunnen soms eeuwig doorzaniken over totaal onbelangrijke dingen

verder heb ik niks meer. Vrouwen roeleren
    Vrouwen zijn lief
    Vooral mijn eigen vriendinnetje

[ Bericht 10% gewijzigd door Metro2005 op 12-06-2006 15:47:27 ]
    Childhood is over the moment you know you're going to die.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
    pi_38780489
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 15:11 schreef MichielPH het volgende:
    Bij een discussie als deze is het natuurlijk onvoornmijdelijk dat je groepsvorming hebt en dat er daardoor meer dogmatisatie is.

Wat ik iemand anders nog nooit heb zien doen, wat m'n moeder de afgelopen 20 jaar al volhoudt:
    tijdens het eten met een vraag bekend maken dat ze iets op m'n bord gaat gooien.
    "Chiel, wil je ook saus over je vlees?"
    "Nee hoor, m..."
    *schept op* *dumpt neer*
    ?
    pi_38780557
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 15:36 schreef Metro2005 het volgende:
    Vrouwen zijn lief
    Pussywhipped.

()wned.
      maandag 12 juni 2006 @ 15:48:35 #248
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_38780608
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 15:36 schreef Metro2005 het volgende:

Vrouwen zijn lief
    Vooral mijn eigen vriendinnetje
    Waarom heb ik 't idee dat er hier iemand iets moest intikken op straffe van geen sex de komende drie maanden?
      maandag 12 juni 2006 @ 15:53:50 #249
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_38780758
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 21:39 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
    Vrouwen zeggen nooit eens wat ze nou echt bedoelen..

Kom vervolgens niet aan met dat gelul van: Laat maar, je begrijpt me niet..

Wil je nieuwe kleren, vraag het!
    Zeg niet: Schat, je weet hoeveel ik van je hou?

Wil je neuken, trek gewoon m'n broek naar beneden!
    Ga niet eerst een half uur tegen me aan hangen en vervolgens vragen of ik boos ben..

Nogmaals, vind je dat ik je niet begrijp, zeg het dan gewoon!
    Ga niet eerst bij je vriendin janken, van wie ik vervolgens moet vernemen, waarom je me al 2 dagen negeert..

Vrouw, alsjeblieft..
    ook zo herkenbaar soms ja. Erom draaien en niet zeggen wat ze echt bedoelen

'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
      maandag 12 juni 2006 @ 16:01:19 #250
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_38780931
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 15:48 schreef gronk het volgende:

[..]

Waarom heb ik 't idee dat er hier iemand iets moest intikken op straffe van geen sex de komende drie maanden?
    zeg, niet iedereen heeft een dom blondje als vriendin.

Ben zeer happy met mijn meissie, komt tenminste nog eens wat zinnigs uit
      maandag 12 juni 2006 @ 16:03:30 #251
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_38780987
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:01 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

zeg, niet iedereen heeft een dom blondje als vriendin.

Ben zeer happy met mijn meissie, komt tenminste nog eens wat zinnigs uit
    Dat krijg je als er ook iets zinnigs ingaat
    Vampire Romance O+
      maandag 12 juni 2006 @ 16:13:33 #252
    109533 MichielPH
    Let maar niet op mij.
    pi_38781284
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 15:42 schreef K33T het volgende:

[..]

?
    Yes?
    'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
      maandag 12 juni 2006 @ 16:20:53 #253
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_38781493
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 10:18 schreef Alicey het volgende:
    Misschien vind jij het onbenullige dingen, maar als het zulke onbenullige dingen zijn, waarom ga je er dan in mee om er ruzie over te maken?
    Werkt niet. De vrouw komt al aanzetten met een donderwolk. Je kunt dan kiezen om de donderwolk te negeren, maar de vrouw word dan alleen nog maar kwader.... om het onbenullige ding waar ze al kwaad over is, en het feit dat je er niet verder op in wil gaan.

Lose-Lose situatie.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      maandag 12 juni 2006 @ 16:22:47 #254
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_38781533
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:20 schreef maartena het volgende:

[..]

Werkt niet. De vrouw komt al aanzetten met een donderwolk. Je kunt dan kiezen om de donderwolk te negeren, maar de vrouw word dan alleen nog maar kwader.... om het onbenullige ding waar ze al kwaad over is, en het feit dat je er niet verder op in wil gaan.

Lose-Lose situatie.
    Maar als het zo onbenullig is, dan geef je haar toch gewoon haar zin en dan klaar?
      maandag 12 juni 2006 @ 16:24:51 #255
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_38781579
    quote:

[..]

Lose-Lose situatie.
    Niet helemaal, want na een aantal keer die donderwolk genegeerd te hebben komt dat donderwolkje tot de conclusie dat een zonnetje meer effect heeft.

Ja, of de bliksem slaat in, dat kan natuurlijk ook.
    Vampire Romance O+
      maandag 12 juni 2006 @ 16:28:22 #256
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_38781693
    quote:
    Dat is het nou precies. Als je op 28 Mei 1999 de WC Bril omhoog liet staan, en daaropvolgend vind de vrouw dat er van alles uitgepraat moet worden..... dan blijft dat voor eeuwig in het geheugen gegrift staan. Laat je per ongeluk op 22 Maart 2003 de WC Bril weer omhoog staan, dan word je door de vrouw herrinnerd aan wat we "afgesproken" hadden.

Oplossing: Een vrouw heeft ook handen. Wij moeten die bril omhoog doen, jij doet de bril omlaag. Simpel.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      maandag 12 juni 2006 @ 16:29:40 #257
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_38781734
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:28 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat is het nou precies. Als je op 28 Mei 1999 de WC Bril omhoog liet staan, en daaropvolgend vind de vrouw dat er van alles uitgepraat moet worden..... dan blijft dat voor eeuwig in het geheugen gegrift staan. Laat je per ongeluk op 22 Maart 2003 de WC Bril weer omhoog staan, dan word je door de vrouw herrinnerd aan wat we "afgesproken" hadden.
    Als het om wat serieuzere dingen gaat, ja. Wat je met de WC bril doet zal me worst wezen (Zo lang je hem maar schoon houdt).
    quote:
    Oplossing: Een vrouw heeft ook handen. Wij moeten die bril omhoog doen, jij doet de bril omlaag. Simpel.
      maandag 12 juni 2006 @ 16:32:59 #258
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_38781836
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:22 schreef Alicey het volgende:
    Maar als het zo onbenullig is, dan geef je haar toch gewoon haar zin en dan klaar?
    En dan word je opeens verweten dat je onder het gesprek vandaan wil komen. De vrouw is nog niet uitgepraat, en heeft de behoefte haar zegje te doen. Ze neemt geen genoegen met haar zin krijgen, er moet ergens over gepraat worden. En dan verwachten ze natuurlijk wel dat wij heel braafjes "Ja en Amen" blijven zeggen, zelfs als de vrouw echt totaal ongelijk heeft.
    -
      maandag 12 juni 2006 @ 16:35:59 #259
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_38781933
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:32 schreef maartena het volgende:

[..]

En dan word je opeens verweten dat je onder het gesprek vandaan wil komen. De vrouw is nog niet uitgepraat, en heeft de behoefte haar zegje te doen. Ze neemt geen genoegen met haar zin krijgen, er moet ergens over gepraat worden. En dan verwachten ze natuurlijk wel dat wij heel braafjes "Ja en Amen" blijven zeggen, zelfs als de vrouw echt totaal ongelijk heeft.
    Hahahaha wat voor vrouw heb jij dan wel niet?
      maandag 12 juni 2006 @ 16:39:53 #260
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_38782047
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:35 schreef Alicey het volgende:
    Hahahaha wat voor vrouw heb jij dan wel niet?
    Een hele lieve

Ik doelde eigenlijk ook meer op vorige relaties. Mijn huidige vrouw is niet zo erg.... gelukkig.

Ook zoiets: Vrouwen hebben altijd de behoefte om de man te veranderen. Maar als wij de vrouw proberen te veranderen, dan breekt de hel los.
    -
      maandag 12 juni 2006 @ 16:41:48 #261
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_38782111
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:39 schreef maartena het volgende:

[..]

Een hele lieve

Ik doelde eigenlijk ook meer op vorige relaties.
    Zo erg zijn de meeste vrouwen toch niet hoor volgens mij..
    quote:
    Mijn huidige vrouw is niet zo erg.... gelukkig.
    Gelukkig maar.
    quote:
    Ook zoiets: Vrouwen hebben altijd de behoefte om de man te veranderen. Maar als wij de vrouw proberen te veranderen, dan breekt de hel los.
    Hmmm zit denk ik wel iets in, hoewel de man misschien hier verstandiger is door die behoefte van de vrouw gewoon te negeren.
      maandag 12 juni 2006 @ 16:46:19 #262
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_38782293
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:41 schreef Alicey het volgende:
    Hmmm zit denk ik wel iets in, hoewel de man misschien hier verstandiger is door die behoefte van de vrouw gewoon te negeren.
    En dan kom je vanzelf weer in de fase dat er iets "uitgepraat" moet worden..... Als een vrouw ergens over wil praten, dan is het 9 van de 10 keer iets wat de man volgens haar niet goed doet. De vrouw zelf is natuurlijk perfect. Zij hoeft niet te veranderen.....
    -
      maandag 12 juni 2006 @ 16:48:37 #263
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_38782421
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:46 schreef maartena het volgende:

[..]

En dan kom je vanzelf weer in de fase dat er iets "uitgepraat" moet worden..... Als een vrouw ergens over wil praten, dan is het 9 van de 10 keer iets wat de man volgens haar niet goed doet. De vrouw zelf is natuurlijk perfect. Zij hoeft niet te veranderen.....
    Hmmm... Er zit ergens wel iets in. Ik denk echter wel dat hier meespeelt dat mannen en vrouwen op een andere manier denken, en wanneer zij dat onvoldoende beseffen, zij bij het uitpraten ook elkaars taal niet spreken, waardoor het feitelijk niet wordt uitgepraat (Al denken ze dan misschien van wel).
    pi_38783390
    quote:
    < "Nee"

Zelfde met drinken...
    They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
    pi_38783407
    [quote]Op maandag 12 juni 2006 16:13 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Yes?
    [/quoteIkke niet snappen.
      maandag 12 juni 2006 @ 17:25:42 #266
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_38783645
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 17:17 schreef ZeroSletje het volgende:

[..]

Zelfde met drinken...
    Herkenning, idd.
    A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
    Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
      maandag 12 juni 2006 @ 17:28:21 #267
    83951 rashudo
    project 2501
    pi_38783716
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 17:18 schreef K33T het volgende:
    [quote]Op maandag 12 juni 2006 16:13 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Yes?
    [/quoteIkke niet snappen.
    Dat kan ons weinig schelen.
    Their eyes opaque.
      maandag 12 juni 2006 @ 17:29:16 #268
    109533 MichielPH
    Let maar niet op mij.
    pi_38783751
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 17:18 schreef K33T het volgende:

[..]
    Ikke niet snappen.
    Zij vraagt of ik iets wil en zonder op antwoord te wachten geeft ze het me al..

Waar slaat het eigenlijk op dat de bril naar beneden moet? Toen ik een keer met zus en zwager in een vakantiehuisje zat móest dat ook, terwijl de mannen toch duidelijk in de meerderheid waren.
      maandag 12 juni 2006 @ 17:41:30 #269
    38496 Perrin
    Toekomst. Made in Europe.
    pi_38784109
    Praten over andere dingen dan voetbal of een biertje halen tijdens een voetbalwedstrijd is trouwens ook een no-no.
    And what rough beast, its hour come round at last,
    Slouches towards Bethlehem to be born?
      maandag 12 juni 2006 @ 19:07:00 #270
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_38786560
    quote:
    < "Nee"

Dat heeft mijn vrouw dus altijd!

Vraag ik of ze wat wil, vervolgens zegt ze nee. Dan kom ik met een snack aanzetten, of chips/dip of zoiets.... en dan zit ze ineens zo van: Mmm.... dat ziet er eigenlijk wel goed uit, wil je voor mij ook wat pakken?
    -
    pi_38788682
    Waarom alle vrouwen gierig zijn is me ook een raadsel.
    Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
      maandag 12 juni 2006 @ 20:06:04 #272
    93744 Finder_elf_towns
    Sterf nu en vloek tevergeefs
    pi_38788758
    Dat eeuwige gezwam over familie als er iets mis is. Ik bedoel, 1x vermelden (1x != 1000x) dat er in de naaste familie iemand gaat scheiden is toch wel voldoende?
    pi_38789882
    Vrouwen praten om het praten, mannen praten om informatie over te brengen.
    pi_38789906
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 20:04 schreef WeirdMicky het volgende:
    Aangeleerd gedrag, alles wordt voor hen gedaan van jongsafaan, het zogenaamde prinsessengedrag. Mannen moet zich altijd maar bewijzen, vrouwen hoeven helemaal niets en krijgen opties toe.
    pi_38790165
    Dat ze het accepteren dat hun vent als een schlemiel hangend over het winkelwagentje achter ze aan lummelt, op zaterdag in de Appie. En dat die man nog geen pakje boter kan vinden als het ze gevraagd wordt.
      maandag 12 juni 2006 @ 21:26:43 #276
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_38791821
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 20:40 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Aangeleerd gedrag, alles wordt voor hen gedaan van jongsafaan, het zogenaamde prinsessengedrag. Mannen moet zich altijd maar bewijzen, vrouwen hoeven helemaal niets en krijgen opties toe.
    Wat me aan iets anders ergelijks doet denken: vrouwelijke would-be managers. OMFG.
    pi_38792406
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 20:46 schreef Modus het volgende:
    Dat ze het accepteren dat hun vent als een schlemiel hangend over het winkelwagentje achter ze aan lummelt, op zaterdag in de Appie. En dat die man nog geen pakje boter kan vinden als het ze gevraagd wordt.
    Je praat als een wijf.
    Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
    pi_38793294
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 21:39 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Je praat als een wijf.
    Ik was blijkbaar niet de enige bij wie die gedachte opkwam.
    pi_38793868
    Mijn (inmiddels ex-)vriendin had nog wel eens de neiging als we samen lekker tegen elkaar aan lagen, te vragen waar ik op dat moment aan dacht... Wat een boutvraag

En het bekende overal-een-groot-probleem-van-maken
    Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
      maandag 12 juni 2006 @ 22:31:35 #280
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_38794924
    quote:

[..]

Lose-Lose situatie.
    Jij bent man? Whoei. Eindelijk eentje die het doorheeft. Soms maken jullie het zo onnodig moeilijk voor jezelf.
    Ik heb geen semi-intelligente signature.
    JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
    pi_38795205
    voornamelijk dat oeverloze gezeur over niets wat sommige kunnen produceren
    pi_38795435
    Het feit dat als ze zich gaan douchen en aankleden, dat ze eerder dan jou beginnen, en later dan jou klaar zijn. En dan verwachten dat je op ze wacht om naar je werk te gaan..

Het feit dat ze altijd alle geschiedenis willen weten, en als ze het weten, willen weten waarom, en als ze weten waarom, dan willen ze weer weten wat de drijfveer achter het waarom was. Kortom, alles moet uitgekauwd worden.. tot in den kleinste details.

En de "niks..." momenten, nee... niks...

Die soaps die ze kijken, en dan jou kwaad aankijken als je achter een PC zit.
    pi_38795677
    Het eeuwige gevis naar complimentjes....BAH! BAH! BAH!

Wat heb ik daar toch een schijthekel aan, die onzekere (vaak minder lekkere) kutjes die een minderwaardigheidscomplex hebben en op slinkse manieren naar complimenten moeten vissen.

'Ik ben toch niet dik of wel?'
    'Nou, ik ben blij dat ik niet zo arrogant ben als die daar'

Hmm, bij die laatste ook een grafhekel aan, meiden die wel lekker zijn die afgekafferd worden door geen lekkere wijven onder het motto 'zij zijn arrogant'

Krijg toch de vinkentering allemaal
    pi_38796136
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 14:19 schreef RoaRRR het volgende:
    "Ik moet plassen"

"Dan ga je toch"

Arie & Sylvester!
      maandag 12 juni 2006 @ 23:30:56 #285
    60456 Gesloten
    Niet open
    pi_38797606
    -Sommige vrouwen pesten ons echt door er godverdomme zo geil uit te zien
    -Vrouwen hebben een superslecht gevoel voor humor.
    -Ze nemen alles persoonlijk op.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 09:30:35 #286
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_38803593
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 20:04 schreef WeirdMicky het volgende:
    Gierig?? heb je wel eens een gemiddelde dames schoenenkast en kledingkast gezien
    Daar gaat al het geld heen, dus gierig is ze niet (voor zichzelf )

Wat inderdaad wel een punt is; vrouwen maken OVERAL een groot probleem van.
    En inderdaad, ze onthouden dingen en die dingen komen bij elk ruzietje weer naar voren.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 09:47:18 #287
    151257 Odysseuzzz
    U bestaat niet
    pi_38803893
    Ik hou van vrouwen.

..maar iritand is gewoon dat ze in staat zijn de helft van je vrienden om te smeden tot een stelletje saaie huiselijke zekerheid zoekers..

Dat vind ik niet leuk aan vrouwen.
    pi_38804422
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 09:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
    Ik hou van vrouwen.

..maar iritand is gewoon dat ze in staat zijn de helft van je vrienden om te smeden tot een stelletje saaie huiselijke zekerheid zoekers..

Dat vind ik niet leuk aan vrouwen.
    Dat ligt niet aan die vrouwen, maar dat ligt aan die slappe zakken. Over een paar jaar begint het weer te kriebelen want dan komen ze erachter dat het wel een heel saai leventje is wat ze leiden. Resultaat: verkering uit, scheiding.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 10:22:34 #289
    151257 Odysseuzzz
    U bestaat niet
    pi_38804574
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 10:14 schreef pluis2111 het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan die vrouwen, maar dat ligt aan die slappe zakken. Over een paar jaar begint het weer te kriebelen want dan komen ze erachter dat het wel een heel saai leventje is wat ze leiden. Resultaat: verkering uit, scheiding.
    Oke daar heb je wel een punt.
    Maar toch krijgen ze die hang toe te geven aan het zijn van een slappe zak toch vooral als ze te veel met die vrouwen omgaan. En dat bedoel ik dus; dat samenspel dat hun tot een slappe zak maakt.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 10:27:24 #290
    84808 Hari-Bo
    Onbegrijpelijk?
    pi_38804695
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 23:30 schreef Gesloten het volgende:
    -Sommige vrouwen pesten ons echt door er godverdomme zo geil uit te zien
    -Vrouwen hebben een superslecht gevoel voor humor.
    -Ze nemen alles persoonlijk op.
    Vooral met dit weer tering wat lopen sommige er toch lekker bij
    Maarja ben al bezet
    Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
    Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
      dinsdag 13 juni 2006 @ 11:34:02 #291
    73243 Bendeleider
    Biersexueel.
    pi_38806413
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 16:13 schreef alwaysleft het volgende:

[..]

Lul je eigen verhaal maar
    Blow jij nog maar even verder dan.
    Links krakende kut homo.
    Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 11:35:54 #292
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_38806471
    Wat irriteert je het hardste aan mannen?

we moeten wel een beetje gelijk oplopen he
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 13 juni 2006 @ 11:38:38 #293
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_38806550
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 11:35 schreef Viking84 het volgende:
    Wat irriteert je het hardste aan mannen?

we moeten wel een beetje gelijk oplopen he
    D'r valt over mannen nou eenmaal niet zo veel te klagen
      dinsdag 13 juni 2006 @ 11:54:37 #294
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_38806995
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 11:38 schreef gronk het volgende:

[..]

of zijn mannen oververtegenwoordigd hier?
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 13 juni 2006 @ 11:59:29 #295
    73243 Bendeleider
    Biersexueel.
    pi_38807148
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 11:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

of zijn mannen oververtegenwoordigd hier?
    Nog zoiets.
    Vrouwen zien niet in wanneer iets een onbegonnen zaak is.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 12:01:27 #296
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_38807214
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 11:38 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik denk dat vrouwen gewoon iets makkelijker zijn.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 12:04:05 #297
    73243 Bendeleider
    Biersexueel.
    pi_38807324
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:

[..]

ja dat is het !
    Kreeg mijn vinger er niet achter zeg!
    pi_38807329
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 12:01 schreef Alicey het volgende:

[..]

Whehehehe, yeah right

Als er iets lastig is om te begrijpen dan zijn het vrouwen. Maar daarom komen jullie ook van Venus en wij van Mars.

Maar al met al zijn we bij het einde van dit soort topics het altijd eens met elkaar, we kunnen gewoon niet zonder elkaar.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 12:06:02 #299
    73243 Bendeleider
    Biersexueel.
    pi_38807400
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 12:04 schreef Marruk het volgende:

[..]

Whehehehe, yeah right

Als er iets lastig is om te begrijpen dan zijn het vrouwen. Maar daarom komen jullie ook van Venus en wij van Mars.

Maar al met al zijn we bij het einde van dit soort topics het altijd eens met elkaar, we kunnen gewoon niet zonder elkaar.
    Geef de man nog een paar jaar
    Dan klonen we geile vrouwen enkel voor genot en kids.
    Lelijke vrouwen de moord !
    pi_38808502
    Eng topic. Alles klopt gewoon
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')