Hmm, en daarna zit je zeker weer aan een abo vast?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, van 1 blad krijg je gratis 3 nummers
Tina krijg ik altijd van mn buren van de leesmapquote:
ik heb het lekker al opquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef 14.gif het volgende:
Verrek, ik moet nog een half uur op mn eten wachten![]()
Een meisje van m'n oude school stond een keer voorop de Tinaquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tina krijg ik altijd van mn buren van de leesmap
Nee, het abonnement word na 3 nummers automatisch stopgezetquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hmm, en daarna zit je zeker weer aan een abo vast?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Een meisje van m'n oude school stond een keer voorop de Tina![]()
Ik heb em nog steeds![]()
Vet!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, het abonnement word na 3 nummers automatisch stopgezet
Tenminste, dat staat hier
Scan eens in aubquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan zul je wel allemaal reclame toegestuurd krijgen ofzoquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:29 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ga oppassen op de 2 kleine terroristen!
Vergeet je traangas nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:29 schreef Merel1808 het volgende:
Okee, maakt niet zoveel uit hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:29 schreef Gabry het volgende:
[..]
De scanner staat niet aangesloten op deze computer![]()
kijk dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan zul je wel allemaal reclame toegestuurd krijgen ofzo
Ik zie net ook staan dat je gegevens in verschillende adresbestanden word opgenomen
En als ze niet stil zijn.. de abu graib methode toepassen hequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:29 schreef Merel1808 het volgende:
Moet te doen zijn, al-Zarqawi is immers niet meerquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:29 schreef Merel1808 het volgende:
Er zit altijd wel wat aan vast jaquote:
duhquote:
ik laat het gelukkig ook vallenquote:
Ik zie het ook pas netquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:34 schreef Boeman het volgende:
Wat schattig dat jullie opeens allemaal oranje zijn.
dat jij nou nog blauw bentquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:34 schreef Boeman het volgende:
Wat schattig dat jullie opeens allemaal oranje zijn.
Why?quote:
quote:
Hey mafketelquote:
Je bent wel een van de weinige die normaal blijft jaquote:
Ik wou alleen een oranje kleurtjequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je bent wel een van de weinige die normaal blijft ja
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wou alleen een oranje kleurtje
Niks oranje fan
Wij (oranjefans) zijn allemaal meelopersquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je bent wel een van de weinige die normaal blijft ja
hehe, makkelijk geld verdienenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:44 schreef Merel1808 het volgende:
Ah, oom heeft eindelijk internet aangesloten![]()
En de terroristen liggen al in bed, dit belooft een makkelijke avond te worden
eigenlijk welquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:44 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Wij (oranjefans) zijn allemaal meelopers![]()
Mijn ava is wel oranjequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:44 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Wij (oranjefans) zijn allemaal meelopers![]()
verdiende ik maar geld, tis familie..quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, makkelijk geld verdienen
Dat is leukquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:43 schreef Sebasser het volgende:
Kut geluidskaart ook [afbeelding]
Nog steeds kapot
tja, voor je familie moet het zo af en toe ook gratis kunnenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
verdiende ik maar geld, tis familie..
Jaa, kvin het verder ook helemaal niet erg ofzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja, voor je familie moet het zo af en toe ook gratis kunnen
dan krijg ik ook altijd nog watquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
verdiende ik maar geld, tis familie..
Toch weer 2 biertjes ranjaquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dan krijg ik ook altijd nog wat3 euro ofzo
show usquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:48 schreef Merel1808 het volgende:
Oh god, ik kom me nu toch even onfortuinlijke foto's van mezelf tegen zeg
Mn ene oom en tante storten 10 euro meer met mn loon mee voor elke avond dat ik oppas (ik werk daar ook op dinsdagmiddag), mn andere oom en tante (waar ik nu ben) halen na een tijdje een keer iets leuks voor me. Ik vind beide goed, ik zou hier hele nachten gratis willen zitten, tis immers familiequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dan krijg ik ook altijd nog wat3 euro ofzo
Waarom ga je jezelf verdedigen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
eigenlijk welMja, tis maar 1x in de 4 jaar een WK!
Weet je dat zeker?quote:
Kunnen we lachenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Na een hike, 2 dagen in de stromende regen, inclusief modderduiken en veel bier, helemaal dood, enzo
Jaaaaaa!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Na een hike, 2 dagen in de stromende regen, inclusief modderduiken en veel bier, helemaal dood, enzo
eeh ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Flink hakken hequote:Op donderdag 8 juni 2006 20:01 schreef -Marlii- het volgende:
ik ben dr vandoor
GTST kijken, omkleden en naar schoolfeest
Doeiquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:01 schreef -Marlii- het volgende:
ik ben dr vandoor
GTST kijken, omkleden en naar schoolfeest
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:03 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast dat hij doodop was. Maar ziet er wel raar uit ja.
Ja, maar dan kan je nog wel gevaarlijke naaldhakken aandoenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:03 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Er is altijd strenge controle bij die feesten, 'jeweet'![]()
HIJ??!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:03 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast dat hij doodop was. Maar ziet er wel raar uit ja.
Oepsquote:
Jij bent niet blondquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:07 schreef Merel1808 het volgende:
Klaar voor de stormbaan-post
Nog een post
Midwinterhoorn blazen, daar bakken wij dus niks van
Op de laatste post moesten we het Twentse Volkslied construeren
Na het slapen moesten we natuurlijk weer opruimen
Op de tweede dag hadden we een post vlotvaren
Nog meer vlotvaren
En op het eindpunt waren we dood, maar moesten we toch nog een Twents verhaal in ons logboek schrijven.
En nee, dat vonden jullie niet leuk
*overigens ben ik blond, maar ik geloof dat iedereen dat wel wist
Nee, dat is één van de terroristen die boven ligt, jij bent toch ook geen eeuwig glimlachende smurf?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij bent niet blond
Jij bent een princes-frituur met paars haar.
net als op je avatar
Ik snap m niet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:12 schreef Sebasser het volgende:
Scoutinggroep John F. Kennedy
JULLIE GAAN DOOOODDD
Dat welquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:13 schreef Timmiejj het volgende:
Maar ik had het wel goed Merel?![]()
Dat je doodop was?
ik ben zowat 1.85 hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, dat is één van de terroristen die boven ligt, jij bent toch ook geen eeuwig glimlachende smurf?
Maar ben je ook blauw?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ben zowat 1.85 hoor
en ik glimlach eeuwig
Toch nog iets dat ik kanquote:
Nee, je bent een Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij! Hij!quote:Op donderdag 6 juni 6 45:67 schreef Merel1808 het volgende:
blabla ik ben merel blabla
Maar ik zit niet bij de JFK hoor, dat zijn onze aartsvijanden, wij kwamen alleen even hun hike winnenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JFK..
Dood.
Scoutinggroep JFK.
Allemaal dood.
Breezah meisje heeft weer een goeie vriend uitgekozenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:17 schreef Timmiejj het volgende:
Bwerkt ff n fotoo ! zegt:
GODVERDOMME
Tim zegt:
eey niet vloeken godverdomme
IK KAN DR EGT NIET TEGE HOOR
Tim zegt:
waar tege?
ff belle
jha jonge
nick .. hys weggelope .. omda zyn oma dood is nzoo en hy wou dood nzoo
Tim zegt:
en nou eheft die erge ruzie
Tim zegt:
lost nix op..vertel m dat als dat kan
Breezah heeft nieuw vriendje nick dat binnenkort onder het spoor wordt gevonden ofzo![]()
Zoals ik zei, Dood allemaal.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar ik zit niet bij de JFK hoor, dat zijn onze aartsvijanden, wij kwamen alleen even hun hike winnen![]()
Ik zal je zeggen die is al deaud. Gisteren reden er geen treinen tussen Tilburg en Breda.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:17 schreef Timmiejj het volgende:
GODVERDOMME
Tim zegt:
Tim zegt:
waar tege?
ff belle
jha jonge
Tim zegt:
Tim zegt:
Breezah heeft nieuw vriendje nick dat binnenkort onder het spoor wordt gevonden ofzo![]()
Weinig vijand als ze binnenkort allemaal dood zijn dusss..quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar ik zit niet bij de JFK hoor, dat zijn onze aartsvijanden, wij kwamen alleen even hun hike winnen![]()
Hij is net weggerend..quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen die is al deaud. Gisteren reden er geen treinen tussen Tilburg en Breda.
Tss.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen die is al deaud. Gisteren reden er geen treinen tussen Tilburg en Breda.
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoals ik zei, Dood allemaal.
En heb je gewonnen ?
Ja dat soort dingen kan ik ook niet ruiken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tss.
Dat was door iets anders
Toevallig weet ik dat hij nu hier vlakbij ligt.
Dan zall ze nog altijd vader moeten wordenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef Sebasser het volgende:
Merel, Wil jij de moeder van mijn eeh sorry Ons kind zijn ?
dooie lijken stinken toch wel best.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen kan ik ook niet ruiken.![]()
Nee, ik wil geen gothic-kindjes, ik wil lieve blonde getinte kindjes met witte polo'squote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef Sebasser het volgende:
Merel, Wil jij de moeder van mijn eeh sorry Ons kind zijn ?
hoezoquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:21 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dan zall ze nog altijd vader moeten worden![]()
![]()
ik ben blondquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen gothic-kindjes, ik wil lieve blonde getinte kindjes met witte polo's![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:17 schreef Timmiejj het volgende:
GODVERDOMME
Tim zegt:
Tim zegt:
waar tege?
ff belle
jha jonge
Tim zegt:
Tim zegt:
Ja, lach er maar om.quote:
Weer een breezah minderquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om.
Dan voelt hij zich toch niet serieus genomen en richt hij een bloedbad aan.
Laat hem lekker voor die trein springen aub.
Joh, ik heb dit zovaak mee gemaakt op msn, en dag later kwamen ze gewoon weer online...ze zoeken alleen maar aandacht op deze manierquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om.
Dan voelt hij zich toch niet serieus genomen en richt hij een bloedbad aan.
Laat hem lekker voor die trein springen aub.
Ja. Ze gaat nu inloggen op zijn msn en al zijn bondkraaggenoten vertellen dat hij doOd is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het vriendje springt toch ?
Dan zal het meisje wel krassen
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij ruimt jezelf op nadat je voor die trein bent gekomen
Vervloektquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:26 schreef Blaxje het volgende:
Ik ben de enige zwarte user hier! (m'n username dan).
Beetje doe-het-zelver zou dat moeten kunnen jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij ruimt jezelf op nadat je voor die trein bent gekomen
ik ken iemand via internet (msn)quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Joh, ik heb dit zovaak mee gemaakt op msn, en dag later kwamen ze gewoon weer online...ze zoeken alleen maar aandacht op deze manier![]()
Gammaquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:27 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Beetje doe-het-zelver zou dat moeten kunnen ja
hihi, Maar dan kom ik van het weekend even met de trein naar je woonplaats en maak ik je even zwanger achter het station.quote:
Wij hebben geen achter het stationquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hihi, Maar dan kom ik van het weekend even met de trein naar je woonplaats en maak ik je even zwanger achter het station.
ok ?
Hoe kom jij aan de msn van mijn zusjequote:Op donderdag 8 juni 2006 20:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ken iemand via internet (msn)
en die heeft als ik haar moet geloven er een verkrachting op zitten.
haar broertje slaat en schopt haar.
ze heeft in coma gelegen.
oh, en daarvoor was je ook nog zwanger van die verkrachter.
En alles wat via msn wordt gezegt geloof jij? Zolang ze geen bewijzen hebben ga ik het iig niet in 1 keer geloven of ik moet zeker weten dat diegene de waarheid verteld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ken iemand via internet (msn)
en die heeft als ik haar moet geloven er een verkrachting op zitten.
haar broertje slaat en schopt haar.
ze heeft in coma gelegen.
oh, en daarvoor was je ook nog zwanger van die verkrachter.
Hangt vanaf om wat voor foto het gaat, en tuurlijk heb ik ooit in mijn leven wel eens een paar foto's geplaast zonder te vragenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:35 schreef Whiteguy het volgende:
Hehe.. jij vraagt eerst om de foto's om die vervolgens trots het internet op te plempen ?
Wie zegt dat ik iedereen geloofquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En alles wat via msn wordt gezegt geloof jij? Zolang ze geen bewijzen hebben ga ik het iig niet in 1 keer geloven of ik moet zeker weten dat diegene de waarheid verteld.
Oke als dit gebeurt is dan vind ik dat heel erg van diegene![]()
Hebje een tatooooo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hangt vanaf om wat voor foto het gaat, en tuurlijk heb ik ooit in mijn leven wel eens een paar foto's geplaast zonder te vragen![]()
Ikquote:
Neequote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:44 schreef Sebasser het volgende:
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.
Waar blijft Mess
Wat kan ik dan slecht dingen laten overkomenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ikzo komt het bij mij wel over
[..]
Neewat heeft dat er nou weer mee te maken
Ik kijk momenteel geen TV, ook geen zin om de TV aan te zettenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat kan ik dan slecht dingen laten overkomen
Dat zag ik zonet op TV
Kijk maar mee op veronica en je snapt me![]()
Juist jaquote:
Normaal staat ie van mij ook uit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel geen TV, ook geen zin om de TV aan te zetten
Hoezo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:54 schreef Daklem het volgende:
met een ijsje in je hand autorijden is geen succes
Maar voor andere plekken zijn ijsjes veels te koudquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:54 schreef Daklem het volgende:
met een ijsje in je hand autorijden is geen succes
niets is te koud met dit prachtige weerquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maar voor andere plekken zijn ijsjes veels te koud
hoe kom jij aan zon coole oranje naam?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:57 schreef -Marlii- het volgende:
Toch nog tijd voor FOK! voor ik wegga :d
WK subforum.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:58 schreef Daklem het volgende:
[..]
hoe kom jij aan zon coole oranje naam?![]()
Tot hoe lang duurt dat feest dan?quote:
Morgenvroeg is ze wel terug.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tot hoe lang duurt dat feest dan?
en jij wil die?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:59 schreef Sebasser het volgende:
FinePix S5200 Zoom features at a glance:
5th Generation Super CCD HR sensor
5.1 million effective pixels
10x optical zoom
Real Photo Technology and ISO 64 – 1600 sensitivity range
Anti-Blur Mode to minimise blurring from photographer and subject
Highlight Warning function to alert users to overexposed areas of an image (in playback)
High quality video recording at VGA and 30fps
Rapid start-up time of 1.1 seconds and shutter lag of 0.01 seconds
Automatic pop-up flash
JPEG and RAW file format
Versatile manual functions including manual focus and exposure
gebrand of zo ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ben ik weer
Mijn neef kwam even langs wat dvd'tjes ophalen
Nee, hij leent mijn originele dvd'squote:
Voor de 1e + 2e klassers tot 23.00 uur en voor ons gaat het door tot 01.00 uurquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is geen kinderfeestjequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
het is voor de hele schoolquote:
Kun je die er mooi uit trappen om 11 uurquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
het is voor de hele schoolDus ook voor die ukkies uit de 1e (waaronder mn broertje
)
Iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kun je die er mooi uit trappen om 11 uur
ik heb er een stuk of 20 van.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, hij leent mijn originele dvd's
Ook daar heb ik er nog een paar van
hiihihihihihihiihi, dat wordt dus niet zat vanavondquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
het is voor de hele schoolDus ook voor die ukkies uit de 1e (waaronder mn broertje
)
1e klasser pestenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Voor de 1e + 2e klassers tot 23.00 uur en voor ons gaat het door tot 01.00 uur
Het is echt zwaar kut als je broertje op dezelfde school zitquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef Daklem het volgende:
[..]
hiihihihihihihiihi, dat wordt dus niet zat vanavondtenzij je je broertje ook ladder zat voert
ik ongeveer 50 van de 80 totaalquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb er een stuk of 20 van.
Maar als ik geen geld wil uitgeven voor een film die ik alleen wil zien omdat ik hem wil zien dan download ik hem wel.
Denk je dat ze alle bezoekers gaan controleren op 1 en 2de klassers ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kun je die er mooi uit trappen om 11 uur
Waarom plaats je het danquote:
nou, ze gaan op alcohol controleren, er werd namelijk een beperkte hoeveelheid geschonken (bier wijn breezersquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef Daklem het volgende:
[..]
hiihihihihihihiihi, dat wordt dus niet zat vanavondtenzij je je broertje ook ladder zat voert
tja, als er maar 2 scholen zijn, een christelijke en een openbare heb je dat al gauwquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het is echt zwaar kut als je broertje op dezelfde school zit![]()
hehe, ik zou mijn jongste broertje wel eens dronken willen zienquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik heb niet zoveelquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik ongeveer 50 van de 80 totaal
we krijgen polsbandjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Denk je dat ze alle bezoekers gaan controleren op 1 en 2de klassers ?
(de docenten en toezichthouders.)
nog een paar jaar en dan mag mn broertje ook uitquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, ik zou mijn jongste broertje wel eens dronken willen zienNu loopt hij mij er altijd nog weken aan te herrinneren als ik gekotst heb of als ik dronken was
hehequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel
Ik heb er dan ook maar 3 tot 4 gebrand.
in totaal heb ik misschien 30 films of zo.
Waarvan er dagelijks meerdere gekeken worden
Hehequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, ik zou mijn jongste broertje wel eens dronken willen zienNu loopt hij mij er altijd nog weken aan te herrinneren als ik gekotst heb of als ik dronken was
irritant he! die jongere broertjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nou echt wel!quote:
Nee, zat voeren doe ik niet aan, maar als hij een keer dronken thuis komt ga ik hem hard uitlachen en filmpjes maken zodat hij mij nooit meer uitlachtquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:08 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hehe
Je broertje helemaal zat voeren en dan op video opnemen
uiteraard ..quote:
ik heb verleden maand 5 seizoenen van malcolm in the middle gezienquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heheIk heb erg veel tv series liggen. Iets meer kijk uren voor je geld
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, zat voeren doe ik niet aan, maar als hij een keer dronken thuis komt ga ik hem hard uitlachen en filmpjes maken zodat hij mij nooit meer uitlacht
Mijn andere broertje heeft het ook afgeleerd toen hij zelf voor het eerst kotste
Kun je hem ook uitlachenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nog een paar jaar en dan mag mn broertje ook uit
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, zat voeren doe ik niet aan, maar als hij een keer dronken thuis komt ga ik hem hard uitlachen en filmpjes maken zodat hij mij nooit meer uitlacht
Mijn andere broertje heeft het ook afgeleerd toen hij zelf voor het eerst kotste
Doe mij maar Science Fictionquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb verleden maand 5 seizoenen van malcolm in the middle gezien
maar bij mij valt niks uit te lachen aangezien ik redelijk wat kan hebben en nóg normaal kan doen en helder benquote:
dan ben je nog niet bij je grens geweestquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
maar bij mij valt niks uit te lachen aangezien ik redelijk wat kan hebben en nóg normaal kan doen en helder ben
ik heb wel eens met kotsneigingen gezetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan ben je nog niet bij je grens geweest
maar het is er nog nooit uitgekomen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik heb wel eens met kotsneigingen gezeten
neequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
maar het is er nog nooit uitgekomen?
ach ja, je krijgt wel 3 consumpties + een broodje voor 2 euro!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef Daklem het volgende:
[..]
Als ik niet zat kan worden, kom ik niet eens.![]()
![]()
Je bent zwartquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef Daklem het volgende:
[..]
Als ik niet zat kan worden, kom ik niet eens.![]()
![]()
*aaait over Marlii's bolletje*quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
neeheb ik ook geen behoefte aan eigenlijk
Mixjes en bier is niet dé ideale combi voor mij
Dat ken ik ergens vanquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
neeheb ik ook geen behoefte aan eigenlijk
Mixjes en bier is niet dé ideale combi voor mij
Nee voor altijdquote:
dat werkt echt niet samen hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens vanMijn broertje kwam ook een keer thuis nadat hij allerlei mixjes + bier had gedronken, zo belachelijk veel had ie niet eens op maar hij had zijn hele kamer vanuit zijn hoogslaper ondergekotst, daarna de gootsteen nog een keer
2 weken later kwam de rioolreiniging langs
welke?quote:
hoeft nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:15 schreef Daklem het volgende:
[..]
*aaait over Marlii's bolletje*
Dat komt nog wel meissie.![]()
Ik drink nooit mixdrankjes, dus van die combo heb ik weinig lastquote:
? Mes gaat stoppen en je hebt nu al gesolliciteerd?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:18 schreef Daklem het volgende:
[..]
voor PUB! ik hoorde dat Messenga ging stoppen.![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik drink nooit mixdrankjes, dus van die combo heb ik weinig last
Alleen barbecue met bier valt nooit zo goed
safari-cola enzo is wel te doenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:19 schreef Daklem het volgende:
sowieso drankjes mixen is nooit een goed plan
ja, hij moet gedwongen stoppen van de dokter ofzo. hij kon het niet meer aan met zijn hart enzo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
? Mes gaat stoppen en je hebt nu al gesolliciteerd?
Ik heb dus zaterdag tafeltennis jubileum feest, onbeperkt eten en drinkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Tja, meestal is het of safari-cola of malibu-cola en als je dan een glas bier drinkt, werkt dat niet zo prettig
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:20 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja, hij moet gedwongen stoppen van de dokter ofzo. hij kon het niet meer aan met zijn hart enzo.
Dus ik dacht, ik kan er maar beter vroeg bij zijn.![]()
Kinky.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:20 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja, hij moet gedwongen stoppen van de dokter ofzo. hij kon het niet meer aan met zijn hart enzo.
yeah rightquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:20 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:21 schreef Gabry het volgende:
Vinden jullie deze post ook zo aanstootgevend?![]()
Het Puber en Tiener userfoto topic deel 9
Terwijl het net zo goed ging met het topic
eng hequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:21 schreef Gabry het volgende:
Vinden jullie deze post ook zo aanstootgevend?![]()
Het Puber en Tiener userfoto topic deel 9
Terwijl het net zo goed ging met het topic
Veel plezier vanavondquote:
óók?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:24 schreef Daklem het volgende:
[..]
ga jij ook stoppen? mag ik blauw worden ?![]()
niet waarquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:24 schreef Blaxje het volgende:
Oranje is gay!
JA ik ook man..potverdommequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:26 schreef Devrim_ het volgende:
Ik verveel me
Messenga stoppen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja messenga ook al! eindelijk! verwende rotmod
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Messenga stoppen.
Uhuh
yeah right
whatever..
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:28 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hehe
Ach...als je niet schizoveen bent heb je altijd nog je rechterhand
Een schizovreen is noooit alleenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:28 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hehe
Ach...als je niet schizoveen bent heb je altijd nog je rechterhand
Ja lijkt me leukquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wheheh..stoer!
Misschien zien we elkaar morgen!
en hoe wordt je dat nu dan, wil ik ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:30 schreef Blaxje het volgende:
Niemand mag mij oranje maken.
Er staat ergens een topic waar je oranje kunt aanvragenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef Sloffie het volgende:
[..]
en hoe wordt je dat nu dan, wil ik ook![]()
![]()
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef Sloffie het volgende:
[..]
en hoe wordt je dat nu dan, wil ik ook![]()
![]()
dank uquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:32 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?
Had ik geen last vanquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:34 schreef DjDev het volgende:
Fokking hel..Deze pagina laadde in 23,328s
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ook niet
Champion soep met stukkies ham van Cup a soup![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |