Nee, zat voeren doe ik niet aan, maar als hij een keer dronken thuis komt ga ik hem hard uitlachen en filmpjes maken zodat hij mij nooit meer uitlachtquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:08 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hehe
Je broertje helemaal zat voeren en dan op video opnemen
uiteraard ..quote:
ik heb verleden maand 5 seizoenen van malcolm in the middle gezienquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heheIk heb erg veel tv series liggen. Iets meer kijk uren voor je geld
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, zat voeren doe ik niet aan, maar als hij een keer dronken thuis komt ga ik hem hard uitlachen en filmpjes maken zodat hij mij nooit meer uitlacht
Mijn andere broertje heeft het ook afgeleerd toen hij zelf voor het eerst kotste
Kun je hem ook uitlachenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nog een paar jaar en dan mag mn broertje ook uit
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, zat voeren doe ik niet aan, maar als hij een keer dronken thuis komt ga ik hem hard uitlachen en filmpjes maken zodat hij mij nooit meer uitlacht
Mijn andere broertje heeft het ook afgeleerd toen hij zelf voor het eerst kotste
Doe mij maar Science Fictionquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb verleden maand 5 seizoenen van malcolm in the middle gezien
maar bij mij valt niks uit te lachen aangezien ik redelijk wat kan hebben en nóg normaal kan doen en helder benquote:
dan ben je nog niet bij je grens geweestquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
maar bij mij valt niks uit te lachen aangezien ik redelijk wat kan hebben en nóg normaal kan doen en helder ben
ik heb wel eens met kotsneigingen gezetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan ben je nog niet bij je grens geweest
maar het is er nog nooit uitgekomen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik heb wel eens met kotsneigingen gezeten
neequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
maar het is er nog nooit uitgekomen?
ach ja, je krijgt wel 3 consumpties + een broodje voor 2 euro!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef Daklem het volgende:
[..]
Als ik niet zat kan worden, kom ik niet eens.![]()
![]()
Je bent zwartquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef Daklem het volgende:
[..]
Als ik niet zat kan worden, kom ik niet eens.![]()
![]()
*aaait over Marlii's bolletje*quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
neeheb ik ook geen behoefte aan eigenlijk
Mixjes en bier is niet dé ideale combi voor mij
Dat ken ik ergens vanquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
neeheb ik ook geen behoefte aan eigenlijk
Mixjes en bier is niet dé ideale combi voor mij
Nee voor altijdquote:
dat werkt echt niet samen hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens vanMijn broertje kwam ook een keer thuis nadat hij allerlei mixjes + bier had gedronken, zo belachelijk veel had ie niet eens op maar hij had zijn hele kamer vanuit zijn hoogslaper ondergekotst, daarna de gootsteen nog een keer
2 weken later kwam de rioolreiniging langs
welke?quote:
hoeft nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:15 schreef Daklem het volgende:
[..]
*aaait over Marlii's bolletje*
Dat komt nog wel meissie.![]()
Ik drink nooit mixdrankjes, dus van die combo heb ik weinig lastquote:
? Mes gaat stoppen en je hebt nu al gesolliciteerd?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:18 schreef Daklem het volgende:
[..]
voor PUB! ik hoorde dat Messenga ging stoppen.![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik drink nooit mixdrankjes, dus van die combo heb ik weinig last
Alleen barbecue met bier valt nooit zo goed
safari-cola enzo is wel te doenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:19 schreef Daklem het volgende:
sowieso drankjes mixen is nooit een goed plan
ja, hij moet gedwongen stoppen van de dokter ofzo. hij kon het niet meer aan met zijn hart enzo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
? Mes gaat stoppen en je hebt nu al gesolliciteerd?
Ik heb dus zaterdag tafeltennis jubileum feest, onbeperkt eten en drinkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Tja, meestal is het of safari-cola of malibu-cola en als je dan een glas bier drinkt, werkt dat niet zo prettig
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:20 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja, hij moet gedwongen stoppen van de dokter ofzo. hij kon het niet meer aan met zijn hart enzo.
Dus ik dacht, ik kan er maar beter vroeg bij zijn.![]()
Kinky.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:20 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja, hij moet gedwongen stoppen van de dokter ofzo. hij kon het niet meer aan met zijn hart enzo.
yeah rightquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:20 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:21 schreef Gabry het volgende:
Vinden jullie deze post ook zo aanstootgevend?![]()
Het Puber en Tiener userfoto topic deel 9
Terwijl het net zo goed ging met het topic
eng hequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:21 schreef Gabry het volgende:
Vinden jullie deze post ook zo aanstootgevend?![]()
Het Puber en Tiener userfoto topic deel 9
Terwijl het net zo goed ging met het topic
Veel plezier vanavondquote:
óók?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:24 schreef Daklem het volgende:
[..]
ga jij ook stoppen? mag ik blauw worden ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |