Voor de 1e + 2e klassers tot 23.00 uur en voor ons gaat het door tot 01.00 uurquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tot hoe lang duurt dat feest dan?
Het is geen kinderfeestjequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tot hoe lang duurt dat feest dan?
het is voor de hele schoolquote:
Kun je die er mooi uit trappen om 11 uurquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
het is voor de hele schoolDus ook voor die ukkies uit de 1e (waaronder mn broertje
)
Iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kun je die er mooi uit trappen om 11 uur
ik heb er een stuk of 20 van.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, hij leent mijn originele dvd's
Ook daar heb ik er nog een paar van
hiihihihihihihiihi, dat wordt dus niet zat vanavondquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
het is voor de hele schoolDus ook voor die ukkies uit de 1e (waaronder mn broertje
)
1e klasser pestenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Voor de 1e + 2e klassers tot 23.00 uur en voor ons gaat het door tot 01.00 uur
Het is echt zwaar kut als je broertje op dezelfde school zitquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef Daklem het volgende:
[..]
hiihihihihihihiihi, dat wordt dus niet zat vanavondtenzij je je broertje ook ladder zat voert
ik ongeveer 50 van de 80 totaalquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb er een stuk of 20 van.
Maar als ik geen geld wil uitgeven voor een film die ik alleen wil zien omdat ik hem wil zien dan download ik hem wel.
Denk je dat ze alle bezoekers gaan controleren op 1 en 2de klassers ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kun je die er mooi uit trappen om 11 uur
Waarom plaats je het danquote:
nou, ze gaan op alcohol controleren, er werd namelijk een beperkte hoeveelheid geschonken (bier wijn breezersquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef Daklem het volgende:
[..]
hiihihihihihihiihi, dat wordt dus niet zat vanavondtenzij je je broertje ook ladder zat voert
tja, als er maar 2 scholen zijn, een christelijke en een openbare heb je dat al gauwquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het is echt zwaar kut als je broertje op dezelfde school zit![]()
hehe, ik zou mijn jongste broertje wel eens dronken willen zienquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik heb niet zoveelquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik ongeveer 50 van de 80 totaal
we krijgen polsbandjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Denk je dat ze alle bezoekers gaan controleren op 1 en 2de klassers ?
(de docenten en toezichthouders.)
nog een paar jaar en dan mag mn broertje ook uitquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, ik zou mijn jongste broertje wel eens dronken willen zienNu loopt hij mij er altijd nog weken aan te herrinneren als ik gekotst heb of als ik dronken was
hehequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel
Ik heb er dan ook maar 3 tot 4 gebrand.
in totaal heb ik misschien 30 films of zo.
Waarvan er dagelijks meerdere gekeken worden
Hehequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, ik zou mijn jongste broertje wel eens dronken willen zienNu loopt hij mij er altijd nog weken aan te herrinneren als ik gekotst heb of als ik dronken was
irritant he! die jongere broertjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nou echt wel!quote:
Nee, zat voeren doe ik niet aan, maar als hij een keer dronken thuis komt ga ik hem hard uitlachen en filmpjes maken zodat hij mij nooit meer uitlachtquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:08 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hehe
Je broertje helemaal zat voeren en dan op video opnemen
uiteraard ..quote:
ik heb verleden maand 5 seizoenen van malcolm in the middle gezienquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heheIk heb erg veel tv series liggen. Iets meer kijk uren voor je geld
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, zat voeren doe ik niet aan, maar als hij een keer dronken thuis komt ga ik hem hard uitlachen en filmpjes maken zodat hij mij nooit meer uitlacht
Mijn andere broertje heeft het ook afgeleerd toen hij zelf voor het eerst kotste
Kun je hem ook uitlachenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nog een paar jaar en dan mag mn broertje ook uit
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, zat voeren doe ik niet aan, maar als hij een keer dronken thuis komt ga ik hem hard uitlachen en filmpjes maken zodat hij mij nooit meer uitlacht
Mijn andere broertje heeft het ook afgeleerd toen hij zelf voor het eerst kotste
Doe mij maar Science Fictionquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb verleden maand 5 seizoenen van malcolm in the middle gezien
maar bij mij valt niks uit te lachen aangezien ik redelijk wat kan hebben en nóg normaal kan doen en helder benquote:
dan ben je nog niet bij je grens geweestquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
maar bij mij valt niks uit te lachen aangezien ik redelijk wat kan hebben en nóg normaal kan doen en helder ben
ik heb wel eens met kotsneigingen gezetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan ben je nog niet bij je grens geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |