Wat kan ik dan slecht dingen laten overkomenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ikzo komt het bij mij wel over
[..]
Neewat heeft dat er nou weer mee te maken
Ik kijk momenteel geen TV, ook geen zin om de TV aan te zettenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat kan ik dan slecht dingen laten overkomen
Dat zag ik zonet op TV
Kijk maar mee op veronica en je snapt me![]()
Juist jaquote:
Normaal staat ie van mij ook uit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel geen TV, ook geen zin om de TV aan te zetten
Hoezo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:54 schreef Daklem het volgende:
met een ijsje in je hand autorijden is geen succes
Maar voor andere plekken zijn ijsjes veels te koudquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:54 schreef Daklem het volgende:
met een ijsje in je hand autorijden is geen succes
niets is te koud met dit prachtige weerquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maar voor andere plekken zijn ijsjes veels te koud
hoe kom jij aan zon coole oranje naam?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:57 schreef -Marlii- het volgende:
Toch nog tijd voor FOK! voor ik wegga :d
WK subforum.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:58 schreef Daklem het volgende:
[..]
hoe kom jij aan zon coole oranje naam?![]()
Tot hoe lang duurt dat feest dan?quote:
Morgenvroeg is ze wel terug.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tot hoe lang duurt dat feest dan?
en jij wil die?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:59 schreef Sebasser het volgende:
FinePix S5200 Zoom features at a glance:
5th Generation Super CCD HR sensor
5.1 million effective pixels
10x optical zoom
Real Photo Technology and ISO 64 – 1600 sensitivity range
Anti-Blur Mode to minimise blurring from photographer and subject
Highlight Warning function to alert users to overexposed areas of an image (in playback)
High quality video recording at VGA and 30fps
Rapid start-up time of 1.1 seconds and shutter lag of 0.01 seconds
Automatic pop-up flash
JPEG and RAW file format
Versatile manual functions including manual focus and exposure
gebrand of zo ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ben ik weer
Mijn neef kwam even langs wat dvd'tjes ophalen
Nee, hij leent mijn originele dvd'squote:
Voor de 1e + 2e klassers tot 23.00 uur en voor ons gaat het door tot 01.00 uurquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is geen kinderfeestjequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
het is voor de hele schoolquote:
Kun je die er mooi uit trappen om 11 uurquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
het is voor de hele schoolDus ook voor die ukkies uit de 1e (waaronder mn broertje
)
Iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kun je die er mooi uit trappen om 11 uur
ik heb er een stuk of 20 van.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, hij leent mijn originele dvd's
Ook daar heb ik er nog een paar van
hiihihihihihihiihi, dat wordt dus niet zat vanavondquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
het is voor de hele schoolDus ook voor die ukkies uit de 1e (waaronder mn broertje
)
1e klasser pestenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Voor de 1e + 2e klassers tot 23.00 uur en voor ons gaat het door tot 01.00 uur
Het is echt zwaar kut als je broertje op dezelfde school zitquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef Daklem het volgende:
[..]
hiihihihihihihiihi, dat wordt dus niet zat vanavondtenzij je je broertje ook ladder zat voert
ik ongeveer 50 van de 80 totaalquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb er een stuk of 20 van.
Maar als ik geen geld wil uitgeven voor een film die ik alleen wil zien omdat ik hem wil zien dan download ik hem wel.
Denk je dat ze alle bezoekers gaan controleren op 1 en 2de klassers ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kun je die er mooi uit trappen om 11 uur
Waarom plaats je het danquote:
nou, ze gaan op alcohol controleren, er werd namelijk een beperkte hoeveelheid geschonken (bier wijn breezersquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef Daklem het volgende:
[..]
hiihihihihihihiihi, dat wordt dus niet zat vanavondtenzij je je broertje ook ladder zat voert
tja, als er maar 2 scholen zijn, een christelijke en een openbare heb je dat al gauwquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het is echt zwaar kut als je broertje op dezelfde school zit![]()
hehe, ik zou mijn jongste broertje wel eens dronken willen zienquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik heb niet zoveelquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik ongeveer 50 van de 80 totaal
we krijgen polsbandjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Denk je dat ze alle bezoekers gaan controleren op 1 en 2de klassers ?
(de docenten en toezichthouders.)
nog een paar jaar en dan mag mn broertje ook uitquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, ik zou mijn jongste broertje wel eens dronken willen zienNu loopt hij mij er altijd nog weken aan te herrinneren als ik gekotst heb of als ik dronken was
hehequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel
Ik heb er dan ook maar 3 tot 4 gebrand.
in totaal heb ik misschien 30 films of zo.
Waarvan er dagelijks meerdere gekeken worden
Hehequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, ik zou mijn jongste broertje wel eens dronken willen zienNu loopt hij mij er altijd nog weken aan te herrinneren als ik gekotst heb of als ik dronken was
irritant he! die jongere broertjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |