Hoe kom jij aan de msn van mijn zusjequote:Op donderdag 8 juni 2006 20:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ken iemand via internet (msn)
en die heeft als ik haar moet geloven er een verkrachting op zitten.
haar broertje slaat en schopt haar.
ze heeft in coma gelegen.
oh, en daarvoor was je ook nog zwanger van die verkrachter.
En alles wat via msn wordt gezegt geloof jij? Zolang ze geen bewijzen hebben ga ik het iig niet in 1 keer geloven of ik moet zeker weten dat diegene de waarheid verteld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ken iemand via internet (msn)
en die heeft als ik haar moet geloven er een verkrachting op zitten.
haar broertje slaat en schopt haar.
ze heeft in coma gelegen.
oh, en daarvoor was je ook nog zwanger van die verkrachter.
Hangt vanaf om wat voor foto het gaat, en tuurlijk heb ik ooit in mijn leven wel eens een paar foto's geplaast zonder te vragenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:35 schreef Whiteguy het volgende:
Hehe.. jij vraagt eerst om de foto's om die vervolgens trots het internet op te plempen ?
Wie zegt dat ik iedereen geloofquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En alles wat via msn wordt gezegt geloof jij? Zolang ze geen bewijzen hebben ga ik het iig niet in 1 keer geloven of ik moet zeker weten dat diegene de waarheid verteld.
Oke als dit gebeurt is dan vind ik dat heel erg van diegene![]()
Hebje een tatooooo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hangt vanaf om wat voor foto het gaat, en tuurlijk heb ik ooit in mijn leven wel eens een paar foto's geplaast zonder te vragen![]()
Ikquote:
Neequote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:44 schreef Sebasser het volgende:
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.
Waar blijft Mess
Wat kan ik dan slecht dingen laten overkomenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ikzo komt het bij mij wel over
[..]
Neewat heeft dat er nou weer mee te maken
Ik kijk momenteel geen TV, ook geen zin om de TV aan te zettenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat kan ik dan slecht dingen laten overkomen
Dat zag ik zonet op TV
Kijk maar mee op veronica en je snapt me![]()
Juist jaquote:
Normaal staat ie van mij ook uit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel geen TV, ook geen zin om de TV aan te zetten
Hoezo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:54 schreef Daklem het volgende:
met een ijsje in je hand autorijden is geen succes
Maar voor andere plekken zijn ijsjes veels te koudquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:54 schreef Daklem het volgende:
met een ijsje in je hand autorijden is geen succes
niets is te koud met dit prachtige weerquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maar voor andere plekken zijn ijsjes veels te koud
hoe kom jij aan zon coole oranje naam?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:57 schreef -Marlii- het volgende:
Toch nog tijd voor FOK! voor ik wegga :d
WK subforum.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:58 schreef Daklem het volgende:
[..]
hoe kom jij aan zon coole oranje naam?![]()
Tot hoe lang duurt dat feest dan?quote:
Morgenvroeg is ze wel terug.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tot hoe lang duurt dat feest dan?
en jij wil die?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:59 schreef Sebasser het volgende:
FinePix S5200 Zoom features at a glance:
5th Generation Super CCD HR sensor
5.1 million effective pixels
10x optical zoom
Real Photo Technology and ISO 64 – 1600 sensitivity range
Anti-Blur Mode to minimise blurring from photographer and subject
Highlight Warning function to alert users to overexposed areas of an image (in playback)
High quality video recording at VGA and 30fps
Rapid start-up time of 1.1 seconds and shutter lag of 0.01 seconds
Automatic pop-up flash
JPEG and RAW file format
Versatile manual functions including manual focus and exposure
gebrand of zo ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ben ik weer
Mijn neef kwam even langs wat dvd'tjes ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |