Breezah meisje heeft weer een goeie vriend uitgekozenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:17 schreef Timmiejj het volgende:
Bwerkt ff n fotoo ! zegt:
GODVERDOMME
Tim zegt:
eey niet vloeken godverdomme
IK KAN DR EGT NIET TEGE HOOR
Tim zegt:
waar tege?
ff belle
jha jonge
nick .. hys weggelope .. omda zyn oma dood is nzoo en hy wou dood nzoo
Tim zegt:
en nou eheft die erge ruzie
Tim zegt:
lost nix op..vertel m dat als dat kan
Breezah heeft nieuw vriendje nick dat binnenkort onder het spoor wordt gevonden ofzo![]()
Zoals ik zei, Dood allemaal.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar ik zit niet bij de JFK hoor, dat zijn onze aartsvijanden, wij kwamen alleen even hun hike winnen![]()
Ik zal je zeggen die is al deaud. Gisteren reden er geen treinen tussen Tilburg en Breda.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:17 schreef Timmiejj het volgende:
GODVERDOMME
Tim zegt:
Tim zegt:
waar tege?
ff belle
jha jonge
Tim zegt:
Tim zegt:
Breezah heeft nieuw vriendje nick dat binnenkort onder het spoor wordt gevonden ofzo![]()
Weinig vijand als ze binnenkort allemaal dood zijn dusss..quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar ik zit niet bij de JFK hoor, dat zijn onze aartsvijanden, wij kwamen alleen even hun hike winnen![]()
Hij is net weggerend..quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen die is al deaud. Gisteren reden er geen treinen tussen Tilburg en Breda.
Tss.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen die is al deaud. Gisteren reden er geen treinen tussen Tilburg en Breda.
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoals ik zei, Dood allemaal.
En heb je gewonnen ?
Ja dat soort dingen kan ik ook niet ruiken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tss.
Dat was door iets anders
Toevallig weet ik dat hij nu hier vlakbij ligt.
Dan zall ze nog altijd vader moeten wordenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef Sebasser het volgende:
Merel, Wil jij de moeder van mijn eeh sorry Ons kind zijn ?
dooie lijken stinken toch wel best.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen kan ik ook niet ruiken.![]()
Nee, ik wil geen gothic-kindjes, ik wil lieve blonde getinte kindjes met witte polo'squote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef Sebasser het volgende:
Merel, Wil jij de moeder van mijn eeh sorry Ons kind zijn ?
hoezoquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:21 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dan zall ze nog altijd vader moeten worden![]()
![]()
ik ben blondquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen gothic-kindjes, ik wil lieve blonde getinte kindjes met witte polo's![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:17 schreef Timmiejj het volgende:
GODVERDOMME
Tim zegt:
Tim zegt:
waar tege?
ff belle
jha jonge
Tim zegt:
Tim zegt:
Ja, lach er maar om.quote:
Weer een breezah minderquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om.
Dan voelt hij zich toch niet serieus genomen en richt hij een bloedbad aan.
Laat hem lekker voor die trein springen aub.
Joh, ik heb dit zovaak mee gemaakt op msn, en dag later kwamen ze gewoon weer online...ze zoeken alleen maar aandacht op deze manierquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om.
Dan voelt hij zich toch niet serieus genomen en richt hij een bloedbad aan.
Laat hem lekker voor die trein springen aub.
Ja. Ze gaat nu inloggen op zijn msn en al zijn bondkraaggenoten vertellen dat hij doOd is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het vriendje springt toch ?
Dan zal het meisje wel krassen
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij ruimt jezelf op nadat je voor die trein bent gekomen
Vervloektquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:26 schreef Blaxje het volgende:
Ik ben de enige zwarte user hier! (m'n username dan).
Beetje doe-het-zelver zou dat moeten kunnen jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij ruimt jezelf op nadat je voor die trein bent gekomen
ik ken iemand via internet (msn)quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Joh, ik heb dit zovaak mee gemaakt op msn, en dag later kwamen ze gewoon weer online...ze zoeken alleen maar aandacht op deze manier![]()
Gammaquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:27 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Beetje doe-het-zelver zou dat moeten kunnen ja
hihi, Maar dan kom ik van het weekend even met de trein naar je woonplaats en maak ik je even zwanger achter het station.quote:
Wij hebben geen achter het stationquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hihi, Maar dan kom ik van het weekend even met de trein naar je woonplaats en maak ik je even zwanger achter het station.
ok ?
Hoe kom jij aan de msn van mijn zusjequote:Op donderdag 8 juni 2006 20:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ken iemand via internet (msn)
en die heeft als ik haar moet geloven er een verkrachting op zitten.
haar broertje slaat en schopt haar.
ze heeft in coma gelegen.
oh, en daarvoor was je ook nog zwanger van die verkrachter.
En alles wat via msn wordt gezegt geloof jij? Zolang ze geen bewijzen hebben ga ik het iig niet in 1 keer geloven of ik moet zeker weten dat diegene de waarheid verteld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ken iemand via internet (msn)
en die heeft als ik haar moet geloven er een verkrachting op zitten.
haar broertje slaat en schopt haar.
ze heeft in coma gelegen.
oh, en daarvoor was je ook nog zwanger van die verkrachter.
Hangt vanaf om wat voor foto het gaat, en tuurlijk heb ik ooit in mijn leven wel eens een paar foto's geplaast zonder te vragenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:35 schreef Whiteguy het volgende:
Hehe.. jij vraagt eerst om de foto's om die vervolgens trots het internet op te plempen ?
Wie zegt dat ik iedereen geloofquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En alles wat via msn wordt gezegt geloof jij? Zolang ze geen bewijzen hebben ga ik het iig niet in 1 keer geloven of ik moet zeker weten dat diegene de waarheid verteld.
Oke als dit gebeurt is dan vind ik dat heel erg van diegene![]()
Hebje een tatooooo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hangt vanaf om wat voor foto het gaat, en tuurlijk heb ik ooit in mijn leven wel eens een paar foto's geplaast zonder te vragen![]()
Ikquote:
Neequote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:44 schreef Sebasser het volgende:
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.
Waar blijft Mess
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |