COMPLEET mee eensquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
Er zitten echt van die mongolen hier op Fok. Gaan ze beetje zeuren op mensen die oranje zijn. En willen ze zich onderscheiden van anderen die voetbal kijkenKutgothics. Nonconformists
Al die ventjes zijn van die nerds die vroeger op de basisschool nooit mee mochten doen met voetbal. En die vandaag de dag alleen achter hun computer zitten. En dan heb ik het nog niet eens over de homo's die het zijn.
Als je het WK niet volgt, heb je geen leven.
Krijg ik nogquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef NJ het volgende:
En waar is jouw oranje kleurtje dan?
Kijk is aan, nog zo'n natnek.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen die vinden dat mensen die het wk niet tof vinden stom zijn, die hebben pas geen leven.
¿sterf?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
Er zitten echt van die mongolen hier op Fok. Gaan ze beetje zeuren op mensen die oranje zijn. En willen ze zich onderscheiden van anderen die voetbal kijkenKutgothics. Nonconformists
Al die ventjes zijn van die nerds die vroeger op de basisschool nooit mee mochten doen met voetbal. En die vandaag de dag alleen achter hun computer zitten. En dan heb ik het nog niet eens over de homo's die het zijn.
Lul maar stom.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen die vinden dat mensen die het wk niet tof vinden stom zijn, die hebben pas geen leven.
kijk, nog zo'n minipubertje dat alleen even tijdens het wk wat schijnheilig patriotisme vertoont.quote:
Minipubertje? Gast, als je mij kende zou je wel anders piepen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
kijk, nog zo'n minipubertje dat alleen even tijdens het wk wat schijnheilig patriotisme vertoont.
Wat vind jij leuk dan? Snelschaken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:38 schreef Furious het volgende:.
Voetbal is gewoon zo'n overgewaarde kutsport.
Semi-moeilijke woorden gebruiken is al tijden niet meer hip overigens.... En waar doe je moeilijk over. Potje voetbal kijken is toch oke.... ik kan er wel weer zin in krijgenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
kijk, nog zo'n minipubertje dat alleen even tijdens het wk wat schijnheilig patriotisme vertoont.
de olympische spelen. dat is pas een mooi staaltje van wereldwijde topsport.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk dan? Snelschaken?
Motorsport.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk dan? Snelschaken?
Mensen als jou doel ik op met de OP.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
de olympische spelen. dat is pas een mooi staaltje van wereldwijde topsport.
achter een balletje aanhollen, tsk, dat is geen sport.
Aldus de 16 jarige kneus die zich druk maakt om een stok.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
Fijn voor je. Accepteer nou maar gewoon dat niet iedereen geïnteresseerd is in dat overhypte voetbalgedoe.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Mensen als jou doel ik op met de OP.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:41 schreef McGilles het volgende:
Hulde aan de finale Roland Garros, die ook zondag is!!![]()
![]()
Meeloop gedoe? JIJ hebt een meeloop meningquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:43 schreef sweaty het volgende:
Voor mij geen voetbal, jak! Dat meeloop gedoe, alles is oranje! Mensen gaan hun huizen versieren, de hele straat is al oranje. Mijn huisje blijft lekker oranje vrij. Hoop dat ze verliezen en er snel uit liggen.
Dát verklaard het, óf je was vrouw, óf homo..quote:Geslacht: Vrouw
Heb ik je op je pikje getrapt toen ik zei dat ik voetbal een kutsport vind? Aaaah.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee dat is leuk een eetje naar motortjes die rijden op tv kijken. dat is pas een kutsport
Ja maar dat noem je autosport, geen motorsport.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:44 schreef Furious het volgende:
[..]
Ben je bekend met het feit dat er ook een motor in auto's zit?
Nadal - federer zou wel erg vet zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:45 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kijk, slimme mensen met mij eens zijn
Nee hoor maar motorsport is zooo saai. Ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden het is toch saai om dat op je tv scherm voorbij te zien komen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:45 schreef Furious het volgende:
[..]
Heb ik je op je pikje getrapt toen ik zei dat ik voetbal een kutsport vind? Aaaah.
Ik bedoelde in iedergeval autosport dus als je het op die manier bekijkt. BTCC, WRC, DTM etc.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja maar dat noem je autosport, geen motorsport.
Autosport![]()
Motorsport is ook wel ok.
wel ff allemaal mijn toevoeging lezen hequote:Op donderdag 8 juni 2006 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meeloop gedoe? JIJ hebt een meeloop mening![]()
edit:
[..]
Dát verklaard het, óf je was vrouw, óf homo..
Maar k vind 't best wel triest dat jij andere mensen het plezier van voetbal niet gunt.. beetje egoïstisch vindt je niet?
Nee, maar autosport bekijken langs het circuit met Engelsen, Schotten, Duitsers, etc. is wél leuker dan live voetbal kijken. Minder ruzie ook. Wel duurderquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee dat is leuk een eetje naar motortjes die rijden op tv kijken. dat is pas een kutsport
In dat geval zijn wij het eensquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik bedoelde in iedergeval autosport dus als je het op die manier bekijkt. BTCC, WRC, DTM etc.![]()
Ga eens naar een DTM wedstrijd op Zandvoort, je piept wel anders. Complete belevenis, het geluid, het gevoel (ja als ze op 5 meter van je vandaan met 250+ langs je heen scheuren voel je het wel in je maagquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee hoor maar motorsport is zooo saai. Ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden het is toch saai om dat op je tv scherm voorbij te zien komen.
Het enige waar ik trots op ben is Ajaxquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:39 schreef Nega het volgende:
Je moet trots zijn op onze jongens, of en je trots op JP B? Nee, en dus moet je de voetballers die wij voortbrengen hebben om trots op te zijn.
PFF ga eens naar een WK wedstrijd dan piep JIJ wel anders ik heb er al eens gezeten maar ik was niet onder de indruk. Ik moest koffie drinken om wakker te blijvenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:48 schreef Furious het volgende:
[..]
Ga eens naar een DTM wedstrijd op Zandvoort, je piept wel anders. Complete belevenis, het geluid, het gevoel (ja als ze op 5 meter van je vandaan met 250+ langs je heen scheuren voel je het wel in je maag).
![]()
Ga jij is naar een Ajax-Feyenoord of Feyenoord-Ajax danquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:48 schreef Furious het volgende:
[..]
Ga eens naar een DTM wedstrijd op Zandvoort, je piept wel anders. Complete belevenis, het geluid, het gevoel (ja als ze op 5 meter van je vandaan met 250+ langs je heen scheuren voel je het wel in je maag).
![]()
* Woldo is het er volkomen mee eensch.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
Dat valt onder de etc.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
In dat geval zijn wij het eens
Geen F1, WTCC enz?
Je was sowieso al kansloosquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:50 schreef Klonk het volgende:
Hoera![]()
Naast:
- Homo
- Nerd
- Omgebouwde vrouw
ben ik nu ook kansloos![]()
Hoi. Ik voeg mij toe aan jouw lijstje van dingen die je bent.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:50 schreef Klonk het volgende:
Hoera![]()
Naast:
- Homo
- Nerd
- Omgebouwde vrouw
ben ik nu ook kansloos![]()
Haha, hoor jezelf nu... Mannetjequote:
nee, maar ik zou niet weten wie je bentquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Haha, hoor jezelf nu... Mannetje
Omdat je een paar posts hebt ben je tof ofzo![]()
Het ging ook niet om mijquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, maar ik zou niet weten wie je bent![]()
nee ik ben heterofiel, hoe dat zo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij bent zeker homo?
hmz waarom vraag ik dat eigenlijk.. stond al vast![]()
En kansloosquote:
Hey, moet ik ff langskomen op je hoofd in te deuken.... Oohnee, wacht.... dat zal wel andersom wordenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:55 schreef McGilles het volgende:
Altijd lief van die voetbalfans die op forums iedereen voor homo uitmaken als ze niet van die sport houden, kusje![]()
Stelletje ruzieschoppers, past precies bij een voetbalfan![]()
Mensen die voor ADO zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:56 schreef Adothehague het volgende:
Jonge je kan op zn minst toch wel voor je land zijn ofzo? Ik snap het niet dat sommige mensen het wk totaal niet interesseerd
Tja, meeloopmening dus ehhquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:56 schreef Adothehague het volgende:
Jonge je kan op zn minst toch wel voor je land zijn ofzo? Ik snap het niet dat sommige mensen het wk totaal niet interesseerd
haha zoiets ja, grote monden, dit is trouwens echt topic 100 van dezelfde soortquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey, moet ik ff langskomen op je hoofd in te deuken.... Oohnee, wacht.... dat zal wel andersom worden![]()
Ja, Zeker als mensen zich zo willen onderscheidenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, meeloopmening dus ehh![]()
Ze zeggen tegen de voetbalfans "BAHH MEELOPERS" terwijl ze 't wk haten omdat ze zo graag anders willen zijn.. 't is best wel triest iig..![]()
Ja.. terwijl ze dus iig zélf de grootste meelopers zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:57 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, Zeker als mensen zich zo willen onderscheiden![]()
Ik ga ff olie halen om op dit vuur te gooien denk ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
haha zoiets ja, grote monden, dit is trouwens echt topic 100 van dezelfde soort![]()
Och, ik vind het ook wel leuk als 'we' winnen. Maar ik ga niet kijken of zo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:56 schreef Adothehague het volgende:
het boeit me gewoon niet, ik gun ieder z'n lol, leven en laten leven en of ze nu winnen of na 1 wedstrijd naar huis mogen, laat me compleet koud.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:56 schreef Adothehague het volgende:
helemaal mee eens. Dat zijn idd écht nerds (of vrouwen)..... en idd deze gasten werden vroeger 't laatst gekozen bij gym.....quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
Dat merk ik aan deze zin wel jah.... Iets in me zegt dat ze er sowieso 3 spelenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:59 schreef Klonk het volgende:
na 1 wedstrijd naar huis mogen, laat me compleet koud.
weet ik toch niet, en ik wil het ook niet weten ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat merk ik aan deze zin wel jah.... Iets in me zegt dat ze er sowieso 3 spelen![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat merk ik aan deze zin wel jah.... Iets in me zegt dat ze er sowieso 3 spelen![]()
oe, wat erg, ik ken de regeltjes niet, snel sluit me op, laat me inslapenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:03 schreef Gelderland het volgende:
[..]
![]()
idd, laat 'm snel onderzocht worden ofzo
. Zélfs mijn vriendin weet dat nog wel
![]()
quote:
ik sport niet, ik denk aan m'n gezondheidquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:04 schreef Gelderland het volgende:
[..]
come-on, dit is écht een cliche zin van iemand die altijd achter zijn PC zit en nooit zelf sport....
dat bedoel ik!quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik sport niet, ik denk aan m'n gezondheid![]()
Wat is het verschil dan met mensen die zooooo graag willen laten blijken dat het ze wel een hol kan schelen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:04 schreef jackson het volgende:
Er zijn gewoon mensen die het zoooo graag willen laten blijken dat het ze geen hol kan schelen. Daar heb ik een beetje moeite mee, verder kan het mij niet boeien of iemand er wel of niet naar kijkt
oeh, wat een stoere uitspraak, je moeder zal vast trots op je zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:05 schreef Gelderland het volgende:
[..]
dat bedoel ik!![]()
Je hebt waarschijnlijk ook net zo'n pens als zanger Bob..
![]()
ons Ajaxquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het enige waar ik trots op ben is AjaxNederland minder
![]()
Goed punt. Ik heb met beide inderdaad weinigquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan met mensen die zooooo graag willen laten blijken dat het ze wel een hol kan schelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zanger bobquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:05 schreef Gelderland het volgende:
[..]
dat bedoel ik!![]()
Je hebt waarschijnlijk ook net zo'n pens als zanger Bob..
![]()
Dat merk ik jaquote:
Ach, de fans en de haters kunnen elkaar héérlijk opnaaien, maar uiteindelijk heeft toch niemand last van de ander en gunnen we elkaar gewoon ons pleziertje, toch?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed punt. Ik heb met beide inderdaad weinig. Ikzelf vind het leuk maar niet overdreven
.
Ik sluit me bij je aan: Ik wens iedereen veel plezier met het WK, voor de rest zal het mij een worst zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:10 schreef MarMar het volgende:
* MarMar volgt geen moer van dat hele voetbalgebeuren
ik heb het te druk met mijn leven
maar voor de mensjes die het wel leuk vinden: have a blast, ik heb der geen last van.
Nou nouquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:09 schreef Frollo het volgende:
Toch ben ik wel voor Nederland en zit ik ze elke keer weer bloedfanatiek aan te moedigen voor de tv!
[spoiler]Bij het songfestival
Ik gun jullie best je voetbal, maar moet dat zo overdreven vraag ik me af met al die toeters en bellen, vrij nemen enz. Blijkbaar wel dus. Ik gaf alleen mijn mening that's it.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meeloop gedoe? JIJ hebt een meeloop mening![]()
edit:
[..]
Dát verklaard het, óf je was vrouw, óf homo..
Maar k vind 't best wel triest dat jij andere mensen het plezier van voetbal niet gunt.. beetje egoïstisch vindt je niet?
Lijkt me wel... anders ben je aardig simpel bezigquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ach, de fans en de haters kunnen elkaar héérlijk opnaaien, maar uiteindelijk heeft toch niemand last van de ander en gunnen we elkaar gewoon ons pleziertje, toch?
Ik snap niet dat jij er op in gaatquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou nou
dat songfestival, dát was me pas een lachertjeVriendjespolitiek alom, ik snap niet dat nederland er uberhaupt nog aan meedoet
![]()
Dus!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volksfeest, that is.. maar als jij niet trots wil zijn op je land..quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:13 schreef sweaty het volgende:
[..]
Ik gun jullie best je voetbal, maar moet dat zo overdreven vraag ik me af met al die toeters en bellen, vrij nemen enz. Blijkbaar wel dus. Ik gaf alleen mijn mening that's it.
Tja, ik iig ook niet.. maar ik móest er iets van zeggen.. dat sonfestival.. zo..whehequote:
Daar sluit ik me ook bij aan. En daar heb ik een prima leven mee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:12 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik sluit me bij je aan: Ik wens iedereen veel plezier met het WK, voor de rest zal het mij een worst zijn.![]()
+5 Goede argumenten....quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:16 schreef Nuna het volgende:
Ik denk eerder dat het andersom is. Kansloze mensen die het WK niet volgen.
Nee het is andersom. Sportliefhebbers zijn niet kansloos. Of vind je dat wel?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:16 schreef Nuna het volgende:
Ik denk eerder dat de TT andersom is: Kansloze mensen die het WK niet volgen.
quote:
Met andere woorden, je bent jaloers.. nou, ga afwassenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:18 schreef Nuna het volgende:
[..]Mannen jatten dure, kostbare kijktijd van onze favoriete programma's. Mannen zijn niet meer aanspreekbaar. Mannen hebben alleen aandacht voor de bal. Mannen denken opeens overál verstand van te hebben. Mannen worden lelijk als ze voetbal kijken.
Bron
Nee, tuurlijk niet. Sporten is niet kansloosquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:17 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee het is andersom. Sportliefhebbers zijn niet kansloos. Of vind je dat wel?![]()
Vrouwenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:18 schreef Nuna het volgende:
[..]Mannen jatten dure, kostbare kijktijd van onze favoriete programma's. Mannen zijn niet meer aanspreekbaar. Mannen hebben alleen aandacht voor de bal. Mannen denken opeens overál verstand van te hebben. Mannen worden lelijk als ze voetbal kijken.
Bron
Leuk maar ik bedoelde het anders.... Toch kusjes voor jouquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:18 schreef Nuna het volgende:
Bron
Beroep: zakgeld vangen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met andere woorden, je bent jaloers.. nou, ga afwassen![]()
Whehe "onze kijktijd"![]()
![]()
Je brengt het wel schattigquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:24 schreef WithMe het volgende:
Mensen die zeggen dat anderen homo zijn omdat ze het WK niet volgen, zijn onzeker over hun eigen seksualiteit.
Ik ben kankerzeker over mijn seksualiteit, daarom gebruik ik krachttermen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:24 schreef WithMe het volgende:
Mensen die zeggen dat anderen homo zijn omdat ze het WK niet volgen, zijn onzeker over hun eigen seksualiteit.
Oh neuh hoor.. waar zou ik jaloers op moeten zijn dan?quote:
*eenschquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ben kankerzeker over mijn seksualiteit, daarom gebruik ik krachttermen.
Dit was niet sarcastisch.
Laat die mensen die dat willen doen lekker joh. Mensen met een mening over pijn lijden zoals jij mogen zelf flink gaan lijdenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:27 schreef Semisane het volgende:
voetbal mag je van mij leuk vinden, maar mensen die hun huis gaan versieren.....keihard sterf!
Verder is voetbal maar een sport voor softies....1 keer een tikje krijgen en ze rollen al jankend over het veld....geef mij maar Ijshockey, Rugby of Aussie rules Football.....dat zijn pas sporten die echte mannen kweken!Speel zelf liever Basketbal, maar ik wil dan ook geen echte man zijn.
Maar aan alle voetballiefhebbers....Veel plezier de komende weken, maar als je je huis versierd, dan mag je wat mij betreft heel erg veel pijn gaan lijden.![]()
Voetbal is 1 van de meest fysiek zware sporten hoor.. iig meer dan jouw ijshockey, ja precies, MEER. En als iemand ZIJN huis wil versieren, wie ben jij dan om te zeggen dat dat niet magquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:27 schreef Semisane het volgende:
voetbal mag je van mij leuk vinden, maar mensen die hun huis gaan versieren.....keihard sterf!
Verder is voetbal maar een sport voor softies....1 keer een tikje krijgen en ze rollen al jankend over het veld....geef mij maar Ijshockey, Rugby of Aussie rules Football om naar te kijken he.....dat zijn pas sporten die echte mannen kweken!Speel zelf liever Basketbal, maar ik wil dan ook geen echte man zijn.
Maar aan alle voetballiefhebbers....Veel plezier de komende weken, maar als je je huis versierd, dan mag je wat mij betreft heel erg veel pijn gaan lijden.![]()
Nee...pijnlijden zullen ze....GrmbldeGrmbl.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Laat die mensen die dat willen doen lekker joh
Proestquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voetbal is 1 van de meest fysiek zware sporten hoor.. iig meer dan jouw ijshockey, ja precies, MEER.
Ik kan ook niet zeggen dat ik trots ben op mijn land. Zo'n leuk land is het op het moment niet toch?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volksfeest, that is.. maar als jij niet trots wil zijn op je land..![]()
Ik ken zat mensen die normaal gesproken geen ruk om voetbal geven (moeten zij weten hoor..), maar nu met het wk wel gewoon gaan kijken en oranje doen..![]()
Ga je Nederlans bijscholen jij.. dán pas mag je weer een mening hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee...pijnlijden zullen ze....GrmbldeGrmbl.Nu woon ik gelukkig in het hartje centrum A'dam, waar men hun huizen niet gaan versieren....en als ze dat wel doen, valt het niet op tussen al die winkels/cafe's die dat al doen....en die mogen dan wel weer van mij, want die buiten commercieel al die rare oranje voetbalfans uit.....dat compeseerd weer mijn pijn...zeg maar.
ga jij lekker voetbal kijken, bier zuipen en oranje zijn. Veel plezier.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ben kankerzeker over mijn seksualiteit, daarom gebruik ik krachttermen.
Dit was niet sarcastisch.
Dus je wílt niet eens trots zijn op je land? Plezier hebben met je mede-landgenoten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:32 schreef sweaty het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zeggen dat ik trots ben op mijn land. Zo'n leuk land is het op het moment niet toch?
Als mensen normaal niets om voetbal geven en nu ineens uitbundig mee gaan doen, dan vind ik dat hypocriet. Je houdt van voetbal of je doet het niet. Nou ik lekker niet, oh enne, mijn man ook niet (homo zeker in jouw ogen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ja is goed...ik zal mijn Nederlans gaan bijscholen...en dan kom ik weer terug.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ga je Nederlans bijscholen jij.. dán pas mag je weer een mening hebben![]()
Goeiequote:Op donderdag 8 juni 2006 15:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
oeh, wat een stoere uitspraak, je moeder zal vast trots op je zijn![]()
Rijk is relatief als je je zo uitlaatquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:33 schreef Tasma het volgende:
En ¤ 40.000K verdienen met hun nieuwe baan (starter, 1e baan)![]()
jij voetbal, ik rijk
Is dat nu alles wat je te zeggen hebt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:33 schreef Tasma het volgende:
[..]
ga jij lekker voetbal kijken, bier zuipen en oranje zijn. Veel plezier.
zeker ook een hekel aan mensen die:
niet overmatig bier drinken
buitenlands zijn
anders denken dan jij
anders kleden dan jij
beter zijn dan jij in wat dan ook
denken voordat ze praten & doen
jij voetbal, ik rijk
*iets mompelt over: laatste gekozen bij gym*quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:34 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Goeie![]()
![]()
zei je dat vroeger ook altijd tegen je klasgenootjes, toen ze je pestte?![]()
![]()
Eigenlijk zouden we medelijden moeten hebben hè.. maar ze vrágen er gewoon om zo..quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:37 schreef Adothehague het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon geen leven. De mensen die het niet kunnen hebben dat andere mensen hun huis versieren en lol hebben. Dit zijn de Zielige mensen in de samenleving. Zonder een social life
Je huis versieren heeft weinig te maken met lol hebben in mijn gevalquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:37 schreef Adothehague het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon geen leven. De mensen die het niet kunnen hebben dat andere mensen hun huis versieren en lol hebben. Dit zijn de Zielige mensen in de samenleving. Zonder een social life
Als of er geen voetbal fans zijn die niet meer verdienen of rijker zijn dan jij die;quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:33 schreef Tasma het volgende:
[..]
ga jij lekker voetbal kijken, bier zuipen en oranje zijn. Veel plezier.
zeker ook een hekel aan mensen die:
niet overmatig bier drinken
buitenlands zijn
anders denken dan jij
anders kleden dan jij
beter zijn dan jij in wat dan ook
denken voordat ze praten & doen
jij voetbal, ik rijk
Het is wel kwalijk dat andere mensen de mensen die er lol van hebben het ze niet gunnen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Je huis versieren heeft weinig te maken met lol hebben in mijn geval![]()
Sorry hoor, maar je huis oranje maken is gewoon een soort marteling voor je buurtgenoten...Oranje is al een foute kleur opzich.....maar een heel huis oranje is gewoon pijnlijk voor de ogen.....dat kan je toch wel snappen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het is wel kwalijk dat andere mensen de mensen die er lol van hebben het ze niet gunnen.
Hmmjah... echt begrijpen doe ik het echt nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het is wel kwalijk dat andere mensen de mensen die er lol van hebben het ze niet gunnen.
MAW, je gunt het ze gewoon niet.. Pas je dan voor dat maandje ff aan ofzo ipv te zeikenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je huis oranje maken is gewoon een soort marteling voor je buurtgenoten...Oranje is al een foute kleur opzich.....maar een heel huis oranje is gewoon pijnlijk voor de ogen.....dat kan je toch wel snappen?
Ik zeg niet dat je geen voetbalfan mag zijn...en ik zeg ook niet dat je je met een paar duizend andere voetbalfans niet in het oranje mag uitdossen en in een stadion de vage harry mag uithangen.....want dat zie ik toch niet......maar je huis oranje is gewoon "too much"!
Jij vind BrauN leuk, dat zegt genoeg...quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:41 schreef dubidub het volgende:
TS: Tyf op ofzo, ik bepaal zelf wel wat ik leuk vind.
Deze vraag staat nog open.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:59 schreef Frollo het volgende:
Hoe kom ik er trouwens achter wanneer 'we' spelen? Dan ga ik eens kijken of ik op die avonden naar experimenteel theater kan of een mooie balletvoorstelling.
Ik gun ze idd geen oranje huis nee...maar de rest van dat oranje gedoe wel...zo lang ik het niet hoef te zien....en nee...het zit er niet in dat ze het voor mij zullen weghalen nee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
MAW, je gunt het ze gewoon niet.. Pas je dan voor dat maandje ff aan ofzo ipv te zeikenNouja, je zal wel moeten, want men gaat het toch niet weghalen voor jou.. teminste, dat lijkt me niet hè
![]()
Nee....maar ik heb dan ook nooit beweerd dat je dat wel moest doen, ik zei enkel dat ik het "not done" vind.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:45 schreef Adothehague het volgende:
Jonge als ik me huis oranje wil dan doe ik dat daar heb ik jouw toestemming echt niet voor nodig Semisane
Niet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:45 schreef Adothehague het volgende:
Jonge als ik me huis oranje wil dan doe ik dat daar heb ik jouw toestemming echt niet voor nodig Semisane
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus je wílt niet eens trots zijn op je land? Plezier hebben met je mede-landgenoten?Plezier met mijn mede-landgenoten???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hoe zie je dat voor je. De hele straat arm in arm, oranje shirts aan, petjes op, toeters in de ene hand, bier in de andere hand en samen het volkslied zingen???? Nee dank je. Laat mij maar lekker alleen zijn zonder mijn mede-landgenoten.
ja....vreselijk maar waar.quote:
Dank!quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/schedule.html
zie je, heb ik toch gelijk.. mensen die 't wk haten willen anders zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:50 schreef sweaty het volgende:
[..]
Plezier met mijn mede-landgenoten???. Hoe zie je dat voor je. De hele straat arm in arm, oranje shirts aan, petjes op, toeters in de ene hand, bier in de andere hand en samen het volkslied zingen???? Nee dank je. Laat mij maar lekker alleen zijn zonder mijn mede-landgenoten.
Als ik het goed begrijp spelen 'we' 11 juni 'onze' eerste wedstrijd, en wel tegen Servië-Montenegro.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/schedule.html
Wat lul je? ik heb helemaal nooit gevraagd om een wedstrijdschema, hoezo zou ik dat in godsnaam willen weten, het boeit me niet weet je nogquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
zie je, heb ik toch gelijk.. mensen die 't wk haten willen anders zijn![]()
Over dat wedstrijdschema, dr zijn er DUIZENDEN.. zoek er lekker zelf 1 op google![]()
Ik vroeg erom.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef sweaty het volgende:
Wat lul je? ik heb helemaal nooit gevraagd om een wedstrijdschema, hoezo zou ik dat in godsnaam willen weten, het boeit me niet weet je nog![]()
* Jesuz is onder de indruk van jouw domheid...quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef sweaty het volgende:
[..]
Wat lul je? ik heb helemaal nooit gevraagd om een wedstrijdschema, hoezo zou ik dat in godsnaam willen weten, het boeit me niet weet je nog![]()
Maar ik wens jullie allen veel kijkplezier toe en dat de beste maar moge winnen (Nederland dus niet)
En hoe weet jij dat nederland niet "de beste" is.. Een wedstrijd is natuurlijk een momentopname, met het nodige (on)geluk. Maar aangezien je al 300x gezegd hebt dat je het niets interesseerd, hoe weet je dan dat nederland niet de beste is?quote:
non·con·form·ist:quote:
had je liever een andere kleur dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:56 schreef Crazykill het volgende:
Ik volg het WK ook en ben voetbalfan, alleen die oranjekleur hier is FUCKING irritant.
1 óf, jij kunt niet voetballen en mocht nooit meedoen op school.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:38 schreef Furious het volgende:.
Voetbal is gewoon zo'n overgewaarde kutsport.
Nee, jij bent fris. Dwaas.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:15 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
1 óf, jij kunt niet voetballen en mocht nooit meedoen op school.
2 óf, je bent een homo
3 óf, je bent een vrouwmens
4 óf, je bent gehandicapte
5 óf, je bent een úbergeek
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:15 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
1 óf, jij kunt niet voetballen en mocht nooit meedoen op school.
2 óf, je bent een homo
3 óf, je bent een vrouwmens
4 óf, je bent gehandicapte
5 óf, je bent een úbergeek
Als je het WK volgt heb je juist geen leven. Echte mannen sporten zelf, die bekijken het niet met bier en pinda's op de bank.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
op de bank hangen met versnapering is veel leuker dan sportenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:44 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als je het WK volgt heb je juist geen leven. Echte mannen sporten zelf, die bekijken het niet met bier en pinda's op de bank.
topic voor jou?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:50 schreef Shakes het volgende:
Tsja de WK gekte. Het is een interessant fenomeen. Mensen willen zo graag bij een groep horen dat ze nu met zijn alle oranje shirts aantrekken, vlaggen ophangen en over voetbal praten om met anderen contact te kunnen maken. Sociaal psychologisch gezien best interessant.
Verder zie je de oranje vlaggen op straten vooral bij de volksbuurten en de wat armeren. Denk dat je kunt stellen dat relatief meer huurhuizen in het oranje gestoken zijn dan koophuizen. Daar zal ik geen conclusies aan gaan verbinden...
Ach ja, als mensen zo graag ergens bij willen horen. Veel plezier. Verketter niet degene die wel een eigen mening hebben, zelf nadenken en niet blind achter de massa aanlopen. Jij je pleziertje, de rest hun plezier - mooi toch?
Verder komt er zondag eerst F1 hier op tv voordat ik misschien overschakel naar het WK.
Naar sex kijken is ook leuker dan heb zelf doen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:48 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
op de bank hangen met versnapering is veel leuker dan sporten![]()
dat is een uitzonderingquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:52 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Naar sex kijken is ook leuker dan heb zelf doen?
Waar staat dat ik het WK haat? Leef je in een zwart-wit wereld? Iemand loopt niet gek achter de meute aan en dus is hij anti? Zegt veel over je.quote:
waar staat dat ik zeg dat jij het WK haat? Leef je in een zwart-wit wereld? Iemand begint in een wk-fan topic te ouwehoeren over achter meutes aanlopen? Zegt veel over je.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:10 schreef Shakes het volgende:
[..]
Waar staat dat ik het WK haat? Leef je in een zwart-wit wereld? Iemand loopt niet gek achter de meute aan en dus is hij anti? Zegt veel over je.
Een minder opvallend/irriterende tintje is toch ook niet teveel gevraagd? Of iig een functie om het uit te schakelen ofzo? (Of is die er al?)quote:
ipv het oranje op straat bedoelde ik, het nederlands oranje. als in oranje vlaggetjes, wimpels ed.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:52 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Een minder opvallend/irriterende tintje is toch ook niet teveel gevraagd? Of iig een functie om het uit te schakelen ofzo? (Of is die er al?)
dat alleen jij er toevallig niet van houdt hoeft niet te betekenen dat je voor iedereen mag spreken he?quote:
Yup!! Ga ik zeker kijken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:41 schreef McGilles het volgende:
Hulde aan de finale Roland Garros, die ook zondag is!!![]()
![]()
Straks ga je me nog vertellen dat je ook darten volgtquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:53 schreef Agiath het volgende:
WK
Voor fok! kende ik echt niemand die er niet van hield, kwam ook als een schok dat er gewoon mensen zijn die het niet volgenKom op mensen waar is jullie liefde voor Nederland? HOLLAND
Jij bent zeker een breezer die tekenfilms kijkt (kijkt in fotoboek)quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:01 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n johnny bravo die leeft en slaapt in the gym?![]()
Nee, daarom mag je ook geen 'wij' zeggenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:16 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
dat alleen jij er toevallig niet van houdt hoeft niet te betekenen dat je voor iedereen mag spreken he?![]()
uh ja...blijkbaar ben je dus echt een anabolenslikker die geen tijd heeft voor een 'normaal' leven want dan zou je wel weten dat Ovide niet meer op t.v. is noch meneer de uil en noch cow&chicken op de normale kabel...quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:23 schreef ivosnivo het volgende:
Jij bent zeker een breezer die tekenfilms kijkt (kijkt in fotoboek)![]()
Dat jij geen hobby's hebt en daarom maar voetbal kijkt met je vriendje zegt meer over jou.
weet ik, jij ook nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:26 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, daarom mag je ook geen 'wij' zeggen![]()
Als je nou is stopt met zulke achterlijke tekenfilms te kijken, en je wat minder breezer kleed moet dat toch goed komen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Als je nog iets verder gekeken had zou je ook gezien hebben dat ik geen vriendje heb, dus nee sorry ik kijk geen voetbal voor mn vriendje...maar gewoon omdat ik het leuk vind![]()
No thanks, ben net klaarquote:Nou mr shallow hall shut up en ga lekker fitnessen ofzo![]()
Begin nou niet over ovide want dan krijg je meteen half fok 8er je aan hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als je nou is stopt met zulke achterlijke tekenfilms te kijken, en je wat minder breezer kleed moet dat toch goed komen?
[..]
No thanks, ben net klaar![]()
Waar maak je je nou druk over voor die paar weekjes.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:52 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Een minder opvallend/irriterende tintje is toch ook niet teveel gevraagd? Of iig een functie om het uit te schakelen ofzo? (Of is die er al?)
stiekem ben je toch homo hè?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:18 schreef Gluckskafer het volgende:
Bah. Een beetje naar 22 bezwete mannen in korte broeken zitten kijken. Dan ben je pas een homo.
Echte mannen kijken naar Sjarapova die weer eens op de baan staat!
Nee. Helaas. Ik ben wel een voetballiefhebberquote:
Daar had je me jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nee. Helaas. Ik ben wel een voetballiefhebber![]()
Had ik je te pakken he!![]()
Boh gek, niet alles zomaar geloven wat je leest jeweet.
Maar ik heb al wel zin in de aftrap morgen.
NIKS TEVEEL GEVRAAGD, alle nsb-ers ZUM DEUTSCHLAND EIN ZWEI DREI, VORT!quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:25 schreef Mr_Ban het volgende:
Homo's mogen overigens wel kijken, mits voetbalfan...
Misschien wat veel gevraagd, maar dat zijn helaas de eisen
Jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat je ook darten volgt![]()
[..]
Jij bent zeker een breezer die tekenfilms kijkt (kijkt in fotoboek)![]()
Dat jij geen hobby's hebt en daarom maar voetbal kijkt met je vriendje zegt meer over jou.
Diego Maradona komt z'n neus laten zien bij de opening.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nee. Helaas. Ik ben wel een voetballiefhebberIk heb al zin in de aftrap morgen.
Had ik je te pakken he!![]()
Boh gek, niet alles zomaar geloven wat je leest jeweet.
*handquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:31 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Diego Maradona komt z'n neus laten zien bij de opening.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:18 schreef Gluckskafer het volgende:
Bah. Een beetje naar 22 bezwete mannen in korte broeken zitten kijken. Dan ben je pas een homo.
Echte mannen kijken naar Sjharapova die weer eens op de baan staat!
Ja, inderdaad, voetbal brengt mensen bij elkaar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Mr_Ban het volgende:
Ik heb net in mn eentje besloten dat IEDEREEN die geen wk kijkt allochtonen genoemd mogen worden. Sinds mensenheugenis brengt dit prachtige evenement de mensen bij elkaar*; en dichter bij elkaar dan al het andere zogenaamd ''bonding''gezanik...
Wat een frustraties kereltje, werd je vroeger als laatst gekozen met gym ofzo? Mensen bij elkaar brengen? Ja samen vlaggetjes ophangen zekerquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Mr_Ban het volgende:
Ik heb net in mn eentje besloten dat IEDEREEN die geen wk kijkt allochtonen genoemd mogen worden. Sinds mensenheugenis brengt dit prachtige evenement de mensen bij elkaar*; en dichter bij elkaar dan al het andere zogenaamd ''bonding''gezanik...
en alle mensen die daar* boven staan, zijn allochtonen
IK ZEG oprotten (uit mn huis, voor mn tv uit, land evt) EN BEK DICHT
Izzypizzy houdt van voetbalquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Begin nou niet over ovide want dan krijg je meteen half fok 8er je aan hoor
en als je t over die bril hebt....Die is niet van mij die foto had ik op een ONserieus moment gemaakt maargoed als jij meteen je conclusies trekt verteld dat meer over jou dan over mij he....nou slaap lekker Johnny Bravo!
![]()
edit:
o w8 je had t over mn hoody...ja zo ga ik niet over straat ofzo hoor 4 your information....maargoed als jij mij een breezer wil noemen ga je gang hoorBeter een breezer dan zo'n opgepompte nerd die zn nerdheid verbloemd door zichzelf een beetje op te pompen
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Izzypizzy houdt van voetbal
Ivosnivo vind naar voetbal kijken dom en sport liever zelf
Izzypizzy begint te schelden op ivosnivo
Izzypizza kan het niet hebben dat iemand het niet met hem eens is
Ivosnivo houdt wijselijk zijn mond
[afbeelding]
Ik vind het ook moeilijk om m'n eigen smoel te houden, maar met minder intelligente mensen valt niet te discussierenquote:
Voetbal zelf, zoals ik het hier uit mijn raam zie, is zeker geen verkeerde sport, zo op amateur niveau! Daarentegen vind ik elke ajax - feyenoord of wat dan ook weer 1 teveelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:18 schreef jackson het volgende:
Voetbal is tof enzo
Ach, ik denk niet dat het je veel kan schelen dat ik het geweldig vind. Het kan mij ook niet schelen dat jij het niet tof vindtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:27 schreef McGilles het volgende:
[..]
Voetbal zelf, zoals ik het hier uit mijn raam zie, is zeker geen verkeerde sport, zo op amateur niveau! Daarentegen vind ik elke ajax - feyenoord of wat dan ook weer 1 teveel
Ik snap ook niet hoe je fan kunt zijn van een team. Ik bedoel de ene keer spelen ze voor ajax, en dan worden ze weer doorverkocht aan psv oid. Ik vind dat fan zijn meer iets individueels is en niks met een kleur shirt te maken heeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:27 schreef McGilles het volgende:
[..]
Voetbal zelf, zoals ik het hier uit mijn raam zie, is zeker geen verkeerde sport, zo op amateur niveau! Daarentegen vind ik elke ajax - feyenoord of wat dan ook weer 1 teveel
Het is een teamsport, tis geen tennis ofzo. Maar ik hoor al dat je totaal niks met voetbal hebt dus dan is een discussie erover ook vrij zinloosquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:47 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe je fan kunt zijn van een team. Ik bedoel de ene keer spelen ze voor ajax, en dan worden ze weer doorverkocht aan psv oid. Ik vind dat fan zijn meer iets individueels is en niks met een kleur shirt te maken heeft.
Nadalquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:18 schreef Gluckskafer het volgende:
Echte mannen kijken naar Sjarapova die weer eens op de baan staat!
Ja want de anti-WK posters zijn wel heel ruimdenkendquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:05 schreef LintuxCx het volgende:
Toch leuk hoe dit topic de ruimdenkendheid van de gemiddelde hooligan weer even goed duidelijk maakt.
Hmmm, die heb ik nog niet gezien. Waar hangen die dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:40 schreef Mojave het volgende:
Ja want de anti-WK posters zijn wel heel ruimdenkend![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:32 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hmmm, die heb ik nog niet gezien. Waar hangen die dan?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:32 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hmmm, die heb ik nog niet gezien. Waar hangen die dan?
Beide partijen zijn zo ruimdenkend als mijn goudvis die 6 jaar geleden door de WC is gespoeld omdat ie dood was...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:40 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja want de anti-WK posters zijn wel heel ruimdenkend![]()
Bierzuipend op de bank hangen met je oranje kleren aan voetbal kijken terwijl er kutvlaggetjes aan je pauperhuis hangen. Ja, dan heb je pas een leven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
En zo is het,quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Beide partijen zijn zo ruimdenkend als mijn goudvis die 6 jaar geleden door de WC is gespoeld omdat ie dood was...
Laat dat WK maar komen, ik zal d'r van genieten.![]()
ANABOLUH!! ...ANABOLUH!! ...ANABOLUH OLEE OLEE!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat een frustraties kereltje, werd je vroeger als laatst gekozen met gym ofzo? Mensen bij elkaar brengen? Ja samen vlaggetjes ophangen zekerIk vind het eerder kansloos als je met een oranje shirt voor de tv zit.
Ja, datte.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:00 schreef Koranaga het volgende:
Leuk topic.![]()
Ik heb totaal niets met voetbal en erger me aan al dat oranje. Ben allang blij dat er amper vlaggetjes bij mij in de straat hangen en wat mij betreft blijft dat zo. Ben blij als het weer afgelopen is en ik niet de hele dag overgoten wordt door "oranje" reclame.
Maar mij hoor je niet zeggen dat mensen die het WK wel volgen kansloos zijn.![]()
Voetbal![]()
nsb-erquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, datte.
Als NL er in ronde 1 uitgeschopt wordt, zal ik er geen seconde rouwig om zijn.
Zijn tere zieltje... wat doe jequote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, datte.
Als NL er in ronde 1 uitgeschopt wordt, zal ik er geen seconde rouwig om zijn.
Misschien moet je je historische kennis een beetje oppoetsen voor je mensen voor NSB'er gaat uitmaken. Ik vind het nogal smakeloos.quote:
je vergeet de rest van het lijstje die wij volgens voetballiefhebbers zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie de link ook niet eerlijk gezegd en het ís ook smakeloos om me voor NSB'er uit te maken alleen omdat ik niet van dat WK-carnaval gecharmeerd ben.
Hetgeen maar weer duidelijk maakt waarom ik niet van voetbal hou.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
je vergeet de rest van het lijstje die wij volgens voetballiefhebbers zijn![]()
Och ja, maar dat zijn minder erge termen dan "NSB'er". Ik vind het nogal wat om mensen maar zomaar even daarvoor uit te makenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
je vergeet de rest van het lijstje die wij volgens voetballiefhebbers zijn![]()
is idd niet echt een aangename vergelijking.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Och ja, maar dat zijn minder erge termen dan "NSB'er". Ik vind het nogal wat om mensen maar zomaar even daarvoor uit te maken.
Is niemand anders dat opgevallen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:50 schreef Shakes het volgende:
Verder zie je de oranje vlaggen op straten vooral bij de volksbuurten en de wat armeren. Denk dat je kunt stellen dat relatief meer huurhuizen in het oranje gestoken zijn dan koophuizen. Daar zal ik geen conclusies aan gaan verbinden...
Nee, maar het is niet meer dan logischquote:
[-] WK (wat nou wk.. er bestaat niet als voetbal als sport)quote:
Eensch. Al is het natuurlijk wel een hele hippe term at the moment met het WK in Duitsland.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien moet je je historische kennis een beetje oppoetsen voor je mensen voor NSB'er gaat uitmaken. Ik vind het nogal smakeloos.
Wehehehequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:11 schreef Klonk het volgende:
ze kwamen net vragen of ik mee deed met oranje vlaggetjes aan huis vast maken, nee, oppleuren met die zooi, je had ze moeten zien kijken
ja, het ligt nu heel demonstratief voor het hegje van onze voortuin langsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wehehehe.
Die verbijstering op die gezichten.
Huldequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, het ligt nu heel demonstratief voor het hegje van onze voortuin langs![]()
hang een mooie duitse vlag opquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wehehehe.
Die verbijstering op die gezichten.
Er wonen >100 nationaliteiten in mijn straat, dus ik denk niet dat ze daar erg van onder de indruk zijnquote:
lol allemaal verschillende vlaggetjes ophangen van iedere nationaliteit 1quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er wonen >100 nationaliteiten in mijn straat, dus ik denk niet dat ze daar erg van onder de indruk zijn.
Ik heb wel wat beters te doen geloof ikquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
lol allemaal verschillende vlaggetjes ophangen van iedere nationaliteit 1![]()
ach laat maar die anabolen hebben zn hersens aangetast valt niet mee te discussierenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:00 schreef Mr_Ban het volgende:
[..]
ANABOLUH!! ...ANABOLUH!! ...ANABOLUH OLEE OLEE!!![]()
(en dat kerelTJE leer je ook wel af als je me ziet)
Izzypizzay kan het niet hebben dat iemand het niet met hem haar eens isquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Izzypizzy houdt van voetbal
Ivosnivo vind naar voetbal kijken dom en sport liever zelf
Izzypizzy begint te schelden op ivosnivo
Izzypizza kan het niet hebben dat iemand het niet met hem eens is
Ivosnivo houdt wijselijk zijn mond
[afbeelding]
* Checkt Fotoboek* ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:53 schreef luciferist het volgende:
[..]
[-] WK (wat nou wk.. er bestaat niet als voetbal als sport)
[-] Een groep bestaand uit 11 man dat achter een bal aanrent in de hoop dat ze bezweet raken alleen al om daarna samen te mogen douchen
[-] oranje, kutkleur
[-] oranje fans.. het ergste, ga gvd ergens anders je vlaggetjes ophangen, strak om je nek ofzo.
[+] skateboarden
* Afwazig eensch is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:58 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
* Checkt Fotoboek* ...
EMO ALERT!.
![]()
![]()
Ga jij maar lekker Simple plan luisteren en jezelf opsluite, vunzige emo..![]()
m'n post wat doe jequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:58 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
* Checkt Fotoboek* ...
EMO ALERT!.
![]()
![]()
Ga jij maar lekker Simple plan luisteren en jezelf opsluite, vunzige emo..![]()
en dat was nog 't mooiste ook..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:09 schreef _SnoepHond het volgende:
Kwamen der net twee van die WK niet volgers langs toen ik duitsland zat te kijken, en gaan ze nog klagen ook over hoe niet boeiend ze het WK vinden.Toen misde ik het laatste doelpunt
Jij bent echt zo dom.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
je hebt die nsb-ers toch wel ff flink uitgescholden hè![]()
Oei, je bent nog dommer dan echt dom!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat.. ?
oorlog is 60 jaar geleden, get over it![]()
Oh oh, wat heb je het toch zwaar he? Zelfs op FoK wordt geeisd dat je oranje bent anders = permban, op straat arresteert de politie je als je geen oranje kleren hebt, thuis heb je een zapblokkering als er iets over oranje verschijnt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:15 schreef borisbanaan het volgende:
Oranje
Kut hooligans die HUN sport door de strot van wie-dan-ook willen duwen, en iedereen die niet meewerkt is pauper
Toont vergelijkenissen met moslimterrorisme, niet?
jah.. en daarom heulde ze met de vijand hè? logisch toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oei, je bent nog dommer dan echt dom!
Weet je wat nou het geinige is? De NSB stond voor steun aan het vaderland, trots op Nederlandse successen, oftewel: sterk nationalistisch. En ook nog eens lijdend aan een vorm van zelfoverschatting. Zie nu: precies het profiel van de oranjefans hier!![]()
jah.. en daarom heulden ze met de vijand hè? logisch toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oei, je bent nog dommer dan echt dom!
Weet je wat nou het geinige is? De NSB stond voor steun aan het vaderland, trots op Nederlandse successen, oftewel: sterk nationalistisch. En ook nog eens lijdend aan een vorm van zelfoverschatting. Zie nu: precies het profiel van de oranjefans hier!![]()
Hooligans bij oranjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:15 schreef borisbanaan het volgende:
Oranje
Kut hooligans die HUN sport door de strot van wie-dan-ook willen duwen, en iedereen die niet meewerkt is pauper
Toont vergelijkenissen met moslimterrorisme, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |