ipv het oranje op straat bedoelde ik, het nederlands oranje. als in oranje vlaggetjes, wimpels ed.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:52 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Een minder opvallend/irriterende tintje is toch ook niet teveel gevraagd? Of iig een functie om het uit te schakelen ofzo? (Of is die er al?)
dat alleen jij er toevallig niet van houdt hoeft niet te betekenen dat je voor iedereen mag spreken he?quote:
Yup!! Ga ik zeker kijken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:41 schreef McGilles het volgende:
Hulde aan de finale Roland Garros, die ook zondag is!!![]()
![]()
Straks ga je me nog vertellen dat je ook darten volgtquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:53 schreef Agiath het volgende:
WK
Voor fok! kende ik echt niemand die er niet van hield, kwam ook als een schok dat er gewoon mensen zijn die het niet volgenKom op mensen waar is jullie liefde voor Nederland? HOLLAND
Jij bent zeker een breezer die tekenfilms kijkt (kijkt in fotoboek)quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:01 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n johnny bravo die leeft en slaapt in the gym?![]()
Nee, daarom mag je ook geen 'wij' zeggenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:16 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
dat alleen jij er toevallig niet van houdt hoeft niet te betekenen dat je voor iedereen mag spreken he?![]()
uh ja...blijkbaar ben je dus echt een anabolenslikker die geen tijd heeft voor een 'normaal' leven want dan zou je wel weten dat Ovide niet meer op t.v. is noch meneer de uil en noch cow&chicken op de normale kabel...quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:23 schreef ivosnivo het volgende:
Jij bent zeker een breezer die tekenfilms kijkt (kijkt in fotoboek)![]()
Dat jij geen hobby's hebt en daarom maar voetbal kijkt met je vriendje zegt meer over jou.
weet ik, jij ook nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:26 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, daarom mag je ook geen 'wij' zeggen![]()
Als je nou is stopt met zulke achterlijke tekenfilms te kijken, en je wat minder breezer kleed moet dat toch goed komen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Als je nog iets verder gekeken had zou je ook gezien hebben dat ik geen vriendje heb, dus nee sorry ik kijk geen voetbal voor mn vriendje...maar gewoon omdat ik het leuk vind![]()
No thanks, ben net klaarquote:Nou mr shallow hall shut up en ga lekker fitnessen ofzo![]()
Begin nou niet over ovide want dan krijg je meteen half fok 8er je aan hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als je nou is stopt met zulke achterlijke tekenfilms te kijken, en je wat minder breezer kleed moet dat toch goed komen?
[..]
No thanks, ben net klaar![]()
Waar maak je je nou druk over voor die paar weekjes.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:52 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Een minder opvallend/irriterende tintje is toch ook niet teveel gevraagd? Of iig een functie om het uit te schakelen ofzo? (Of is die er al?)
stiekem ben je toch homo hè?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:18 schreef Gluckskafer het volgende:
Bah. Een beetje naar 22 bezwete mannen in korte broeken zitten kijken. Dan ben je pas een homo.
Echte mannen kijken naar Sjarapova die weer eens op de baan staat!
Nee. Helaas. Ik ben wel een voetballiefhebberquote:
Daar had je me jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nee. Helaas. Ik ben wel een voetballiefhebber![]()
Had ik je te pakken he!![]()
Boh gek, niet alles zomaar geloven wat je leest jeweet.
Maar ik heb al wel zin in de aftrap morgen.
NIKS TEVEEL GEVRAAGD, alle nsb-ers ZUM DEUTSCHLAND EIN ZWEI DREI, VORT!quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:25 schreef Mr_Ban het volgende:
Homo's mogen overigens wel kijken, mits voetbalfan...
Misschien wat veel gevraagd, maar dat zijn helaas de eisen
Jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat je ook darten volgt![]()
[..]
Jij bent zeker een breezer die tekenfilms kijkt (kijkt in fotoboek)![]()
Dat jij geen hobby's hebt en daarom maar voetbal kijkt met je vriendje zegt meer over jou.
Diego Maradona komt z'n neus laten zien bij de opening.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nee. Helaas. Ik ben wel een voetballiefhebberIk heb al zin in de aftrap morgen.
Had ik je te pakken he!![]()
Boh gek, niet alles zomaar geloven wat je leest jeweet.
*handquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:31 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Diego Maradona komt z'n neus laten zien bij de opening.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:18 schreef Gluckskafer het volgende:
Bah. Een beetje naar 22 bezwete mannen in korte broeken zitten kijken. Dan ben je pas een homo.
Echte mannen kijken naar Sjharapova die weer eens op de baan staat!
Ja, inderdaad, voetbal brengt mensen bij elkaar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Mr_Ban het volgende:
Ik heb net in mn eentje besloten dat IEDEREEN die geen wk kijkt allochtonen genoemd mogen worden. Sinds mensenheugenis brengt dit prachtige evenement de mensen bij elkaar*; en dichter bij elkaar dan al het andere zogenaamd ''bonding''gezanik...
Wat een frustraties kereltje, werd je vroeger als laatst gekozen met gym ofzo? Mensen bij elkaar brengen? Ja samen vlaggetjes ophangen zekerquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Mr_Ban het volgende:
Ik heb net in mn eentje besloten dat IEDEREEN die geen wk kijkt allochtonen genoemd mogen worden. Sinds mensenheugenis brengt dit prachtige evenement de mensen bij elkaar*; en dichter bij elkaar dan al het andere zogenaamd ''bonding''gezanik...
en alle mensen die daar* boven staan, zijn allochtonen
IK ZEG oprotten (uit mn huis, voor mn tv uit, land evt) EN BEK DICHT
Izzypizzy houdt van voetbalquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Begin nou niet over ovide want dan krijg je meteen half fok 8er je aan hoor
en als je t over die bril hebt....Die is niet van mij die foto had ik op een ONserieus moment gemaakt maargoed als jij meteen je conclusies trekt verteld dat meer over jou dan over mij he....nou slaap lekker Johnny Bravo!
![]()
edit:
o w8 je had t over mn hoody...ja zo ga ik niet over straat ofzo hoor 4 your information....maargoed als jij mij een breezer wil noemen ga je gang hoorBeter een breezer dan zo'n opgepompte nerd die zn nerdheid verbloemd door zichzelf een beetje op te pompen
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Izzypizzy houdt van voetbal
Ivosnivo vind naar voetbal kijken dom en sport liever zelf
Izzypizzy begint te schelden op ivosnivo
Izzypizza kan het niet hebben dat iemand het niet met hem eens is
Ivosnivo houdt wijselijk zijn mond
[afbeelding]
Ik vind het ook moeilijk om m'n eigen smoel te houden, maar met minder intelligente mensen valt niet te discussierenquote:
Voetbal zelf, zoals ik het hier uit mijn raam zie, is zeker geen verkeerde sport, zo op amateur niveau! Daarentegen vind ik elke ajax - feyenoord of wat dan ook weer 1 teveelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:18 schreef jackson het volgende:
Voetbal is tof enzo
Ach, ik denk niet dat het je veel kan schelen dat ik het geweldig vind. Het kan mij ook niet schelen dat jij het niet tof vindtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:27 schreef McGilles het volgende:
[..]
Voetbal zelf, zoals ik het hier uit mijn raam zie, is zeker geen verkeerde sport, zo op amateur niveau! Daarentegen vind ik elke ajax - feyenoord of wat dan ook weer 1 teveel
Ik snap ook niet hoe je fan kunt zijn van een team. Ik bedoel de ene keer spelen ze voor ajax, en dan worden ze weer doorverkocht aan psv oid. Ik vind dat fan zijn meer iets individueels is en niks met een kleur shirt te maken heeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:27 schreef McGilles het volgende:
[..]
Voetbal zelf, zoals ik het hier uit mijn raam zie, is zeker geen verkeerde sport, zo op amateur niveau! Daarentegen vind ik elke ajax - feyenoord of wat dan ook weer 1 teveel
Het is een teamsport, tis geen tennis ofzo. Maar ik hoor al dat je totaal niks met voetbal hebt dus dan is een discussie erover ook vrij zinloosquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:47 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe je fan kunt zijn van een team. Ik bedoel de ene keer spelen ze voor ajax, en dan worden ze weer doorverkocht aan psv oid. Ik vind dat fan zijn meer iets individueels is en niks met een kleur shirt te maken heeft.
Nadalquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:18 schreef Gluckskafer het volgende:
Echte mannen kijken naar Sjarapova die weer eens op de baan staat!
Ja want de anti-WK posters zijn wel heel ruimdenkendquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:05 schreef LintuxCx het volgende:
Toch leuk hoe dit topic de ruimdenkendheid van de gemiddelde hooligan weer even goed duidelijk maakt.
Hmmm, die heb ik nog niet gezien. Waar hangen die dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:40 schreef Mojave het volgende:
Ja want de anti-WK posters zijn wel heel ruimdenkend![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:32 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hmmm, die heb ik nog niet gezien. Waar hangen die dan?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:32 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hmmm, die heb ik nog niet gezien. Waar hangen die dan?
Beide partijen zijn zo ruimdenkend als mijn goudvis die 6 jaar geleden door de WC is gespoeld omdat ie dood was...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:40 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja want de anti-WK posters zijn wel heel ruimdenkend![]()
Bierzuipend op de bank hangen met je oranje kleren aan voetbal kijken terwijl er kutvlaggetjes aan je pauperhuis hangen. Ja, dan heb je pas een leven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
Als je het WK niet volgt, heb je geen leven.
En zo is het,quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Beide partijen zijn zo ruimdenkend als mijn goudvis die 6 jaar geleden door de WC is gespoeld omdat ie dood was...
Laat dat WK maar komen, ik zal d'r van genieten.![]()
ANABOLUH!! ...ANABOLUH!! ...ANABOLUH OLEE OLEE!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat een frustraties kereltje, werd je vroeger als laatst gekozen met gym ofzo? Mensen bij elkaar brengen? Ja samen vlaggetjes ophangen zekerIk vind het eerder kansloos als je met een oranje shirt voor de tv zit.
Ja, datte.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:00 schreef Koranaga het volgende:
Leuk topic.![]()
Ik heb totaal niets met voetbal en erger me aan al dat oranje. Ben allang blij dat er amper vlaggetjes bij mij in de straat hangen en wat mij betreft blijft dat zo. Ben blij als het weer afgelopen is en ik niet de hele dag overgoten wordt door "oranje" reclame.
Maar mij hoor je niet zeggen dat mensen die het WK wel volgen kansloos zijn.![]()
Voetbal![]()
nsb-erquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, datte.
Als NL er in ronde 1 uitgeschopt wordt, zal ik er geen seconde rouwig om zijn.
Zijn tere zieltje... wat doe jequote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, datte.
Als NL er in ronde 1 uitgeschopt wordt, zal ik er geen seconde rouwig om zijn.
Misschien moet je je historische kennis een beetje oppoetsen voor je mensen voor NSB'er gaat uitmaken. Ik vind het nogal smakeloos.quote:
je vergeet de rest van het lijstje die wij volgens voetballiefhebbers zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie de link ook niet eerlijk gezegd en het ís ook smakeloos om me voor NSB'er uit te maken alleen omdat ik niet van dat WK-carnaval gecharmeerd ben.
Hetgeen maar weer duidelijk maakt waarom ik niet van voetbal hou.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
je vergeet de rest van het lijstje die wij volgens voetballiefhebbers zijn![]()
Och ja, maar dat zijn minder erge termen dan "NSB'er". Ik vind het nogal wat om mensen maar zomaar even daarvoor uit te makenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
je vergeet de rest van het lijstje die wij volgens voetballiefhebbers zijn![]()
is idd niet echt een aangename vergelijking.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Och ja, maar dat zijn minder erge termen dan "NSB'er". Ik vind het nogal wat om mensen maar zomaar even daarvoor uit te maken.
Is niemand anders dat opgevallen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:50 schreef Shakes het volgende:
Verder zie je de oranje vlaggen op straten vooral bij de volksbuurten en de wat armeren. Denk dat je kunt stellen dat relatief meer huurhuizen in het oranje gestoken zijn dan koophuizen. Daar zal ik geen conclusies aan gaan verbinden...
Nee, maar het is niet meer dan logischquote:
[-] WK (wat nou wk.. er bestaat niet als voetbal als sport)quote:
Eensch. Al is het natuurlijk wel een hele hippe term at the moment met het WK in Duitsland.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien moet je je historische kennis een beetje oppoetsen voor je mensen voor NSB'er gaat uitmaken. Ik vind het nogal smakeloos.
Wehehehequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:11 schreef Klonk het volgende:
ze kwamen net vragen of ik mee deed met oranje vlaggetjes aan huis vast maken, nee, oppleuren met die zooi, je had ze moeten zien kijken
ja, het ligt nu heel demonstratief voor het hegje van onze voortuin langsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wehehehe.
Die verbijstering op die gezichten.
Huldequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, het ligt nu heel demonstratief voor het hegje van onze voortuin langs![]()
hang een mooie duitse vlag opquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wehehehe.
Die verbijstering op die gezichten.
Er wonen >100 nationaliteiten in mijn straat, dus ik denk niet dat ze daar erg van onder de indruk zijnquote:
lol allemaal verschillende vlaggetjes ophangen van iedere nationaliteit 1quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er wonen >100 nationaliteiten in mijn straat, dus ik denk niet dat ze daar erg van onder de indruk zijn.
Ik heb wel wat beters te doen geloof ikquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
lol allemaal verschillende vlaggetjes ophangen van iedere nationaliteit 1![]()
ach laat maar die anabolen hebben zn hersens aangetast valt niet mee te discussierenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:00 schreef Mr_Ban het volgende:
[..]
ANABOLUH!! ...ANABOLUH!! ...ANABOLUH OLEE OLEE!!![]()
(en dat kerelTJE leer je ook wel af als je me ziet)
Izzypizzay kan het niet hebben dat iemand het niet met hem haar eens isquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Izzypizzy houdt van voetbal
Ivosnivo vind naar voetbal kijken dom en sport liever zelf
Izzypizzy begint te schelden op ivosnivo
Izzypizza kan het niet hebben dat iemand het niet met hem eens is
Ivosnivo houdt wijselijk zijn mond
[afbeelding]
* Checkt Fotoboek* ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:53 schreef luciferist het volgende:
[..]
[-] WK (wat nou wk.. er bestaat niet als voetbal als sport)
[-] Een groep bestaand uit 11 man dat achter een bal aanrent in de hoop dat ze bezweet raken alleen al om daarna samen te mogen douchen
[-] oranje, kutkleur
[-] oranje fans.. het ergste, ga gvd ergens anders je vlaggetjes ophangen, strak om je nek ofzo.
[+] skateboarden
* Afwazig eensch is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:58 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
* Checkt Fotoboek* ...
EMO ALERT!.
![]()
![]()
Ga jij maar lekker Simple plan luisteren en jezelf opsluite, vunzige emo..![]()
m'n post wat doe jequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:58 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
* Checkt Fotoboek* ...
EMO ALERT!.
![]()
![]()
Ga jij maar lekker Simple plan luisteren en jezelf opsluite, vunzige emo..![]()
en dat was nog 't mooiste ook..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:09 schreef _SnoepHond het volgende:
Kwamen der net twee van die WK niet volgers langs toen ik duitsland zat te kijken, en gaan ze nog klagen ook over hoe niet boeiend ze het WK vinden.Toen misde ik het laatste doelpunt
Jij bent echt zo dom.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
je hebt die nsb-ers toch wel ff flink uitgescholden hè![]()
Oei, je bent nog dommer dan echt dom!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat.. ?
oorlog is 60 jaar geleden, get over it![]()
Oh oh, wat heb je het toch zwaar he? Zelfs op FoK wordt geeisd dat je oranje bent anders = permban, op straat arresteert de politie je als je geen oranje kleren hebt, thuis heb je een zapblokkering als er iets over oranje verschijnt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:15 schreef borisbanaan het volgende:
Oranje
Kut hooligans die HUN sport door de strot van wie-dan-ook willen duwen, en iedereen die niet meewerkt is pauper
Toont vergelijkenissen met moslimterrorisme, niet?
jah.. en daarom heulde ze met de vijand hè? logisch toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oei, je bent nog dommer dan echt dom!
Weet je wat nou het geinige is? De NSB stond voor steun aan het vaderland, trots op Nederlandse successen, oftewel: sterk nationalistisch. En ook nog eens lijdend aan een vorm van zelfoverschatting. Zie nu: precies het profiel van de oranjefans hier!![]()
jah.. en daarom heulden ze met de vijand hè? logisch toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oei, je bent nog dommer dan echt dom!
Weet je wat nou het geinige is? De NSB stond voor steun aan het vaderland, trots op Nederlandse successen, oftewel: sterk nationalistisch. En ook nog eens lijdend aan een vorm van zelfoverschatting. Zie nu: precies het profiel van de oranjefans hier!![]()
Hooligans bij oranjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:15 schreef borisbanaan het volgende:
Oranje
Kut hooligans die HUN sport door de strot van wie-dan-ook willen duwen, en iedereen die niet meewerkt is pauper
Toont vergelijkenissen met moslimterrorisme, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |