COMPLEET mee eensquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
Er zitten echt van die mongolen hier op Fok. Gaan ze beetje zeuren op mensen die oranje zijn. En willen ze zich onderscheiden van anderen die voetbal kijkenKutgothics. Nonconformists
Al die ventjes zijn van die nerds die vroeger op de basisschool nooit mee mochten doen met voetbal. En die vandaag de dag alleen achter hun computer zitten. En dan heb ik het nog niet eens over de homo's die het zijn.
Als je het WK niet volgt, heb je geen leven.
Krijg ik nogquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef NJ het volgende:
En waar is jouw oranje kleurtje dan?
Kijk is aan, nog zo'n natnek.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen die vinden dat mensen die het wk niet tof vinden stom zijn, die hebben pas geen leven.
¿sterf?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
Er zitten echt van die mongolen hier op Fok. Gaan ze beetje zeuren op mensen die oranje zijn. En willen ze zich onderscheiden van anderen die voetbal kijkenKutgothics. Nonconformists
Al die ventjes zijn van die nerds die vroeger op de basisschool nooit mee mochten doen met voetbal. En die vandaag de dag alleen achter hun computer zitten. En dan heb ik het nog niet eens over de homo's die het zijn.
Lul maar stom.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen die vinden dat mensen die het wk niet tof vinden stom zijn, die hebben pas geen leven.
kijk, nog zo'n minipubertje dat alleen even tijdens het wk wat schijnheilig patriotisme vertoont.quote:
Minipubertje? Gast, als je mij kende zou je wel anders piepen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
kijk, nog zo'n minipubertje dat alleen even tijdens het wk wat schijnheilig patriotisme vertoont.
Wat vind jij leuk dan? Snelschaken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:38 schreef Furious het volgende:.
Voetbal is gewoon zo'n overgewaarde kutsport.
Semi-moeilijke woorden gebruiken is al tijden niet meer hip overigens.... En waar doe je moeilijk over. Potje voetbal kijken is toch oke.... ik kan er wel weer zin in krijgenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
kijk, nog zo'n minipubertje dat alleen even tijdens het wk wat schijnheilig patriotisme vertoont.
de olympische spelen. dat is pas een mooi staaltje van wereldwijde topsport.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk dan? Snelschaken?
Motorsport.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk dan? Snelschaken?
Mensen als jou doel ik op met de OP.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
de olympische spelen. dat is pas een mooi staaltje van wereldwijde topsport.
achter een balletje aanhollen, tsk, dat is geen sport.
Aldus de 16 jarige kneus die zich druk maakt om een stok.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
Fijn voor je. Accepteer nou maar gewoon dat niet iedereen geïnteresseerd is in dat overhypte voetbalgedoe.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Mensen als jou doel ik op met de OP.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:41 schreef McGilles het volgende:
Hulde aan de finale Roland Garros, die ook zondag is!!![]()
![]()
Meeloop gedoe? JIJ hebt een meeloop meningquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:43 schreef sweaty het volgende:
Voor mij geen voetbal, jak! Dat meeloop gedoe, alles is oranje! Mensen gaan hun huizen versieren, de hele straat is al oranje. Mijn huisje blijft lekker oranje vrij. Hoop dat ze verliezen en er snel uit liggen.
Dát verklaard het, óf je was vrouw, óf homo..quote:Geslacht: Vrouw
Heb ik je op je pikje getrapt toen ik zei dat ik voetbal een kutsport vind? Aaaah.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee dat is leuk een eetje naar motortjes die rijden op tv kijken. dat is pas een kutsport
Ja maar dat noem je autosport, geen motorsport.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:44 schreef Furious het volgende:
[..]
Ben je bekend met het feit dat er ook een motor in auto's zit?
Nadal - federer zou wel erg vet zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:45 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kijk, slimme mensen met mij eens zijn
Nee hoor maar motorsport is zooo saai. Ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden het is toch saai om dat op je tv scherm voorbij te zien komen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:45 schreef Furious het volgende:
[..]
Heb ik je op je pikje getrapt toen ik zei dat ik voetbal een kutsport vind? Aaaah.
Ik bedoelde in iedergeval autosport dus als je het op die manier bekijkt. BTCC, WRC, DTM etc.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja maar dat noem je autosport, geen motorsport.
Autosport![]()
Motorsport is ook wel ok.
wel ff allemaal mijn toevoeging lezen hequote:Op donderdag 8 juni 2006 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meeloop gedoe? JIJ hebt een meeloop mening![]()
edit:
[..]
Dát verklaard het, óf je was vrouw, óf homo..
Maar k vind 't best wel triest dat jij andere mensen het plezier van voetbal niet gunt.. beetje egoïstisch vindt je niet?
Nee, maar autosport bekijken langs het circuit met Engelsen, Schotten, Duitsers, etc. is wél leuker dan live voetbal kijken. Minder ruzie ook. Wel duurderquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee dat is leuk een eetje naar motortjes die rijden op tv kijken. dat is pas een kutsport
In dat geval zijn wij het eensquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik bedoelde in iedergeval autosport dus als je het op die manier bekijkt. BTCC, WRC, DTM etc.![]()
Ga eens naar een DTM wedstrijd op Zandvoort, je piept wel anders. Complete belevenis, het geluid, het gevoel (ja als ze op 5 meter van je vandaan met 250+ langs je heen scheuren voel je het wel in je maagquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee hoor maar motorsport is zooo saai. Ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden het is toch saai om dat op je tv scherm voorbij te zien komen.
Het enige waar ik trots op ben is Ajaxquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:39 schreef Nega het volgende:
Je moet trots zijn op onze jongens, of en je trots op JP B? Nee, en dus moet je de voetballers die wij voortbrengen hebben om trots op te zijn.
PFF ga eens naar een WK wedstrijd dan piep JIJ wel anders ik heb er al eens gezeten maar ik was niet onder de indruk. Ik moest koffie drinken om wakker te blijvenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:48 schreef Furious het volgende:
[..]
Ga eens naar een DTM wedstrijd op Zandvoort, je piept wel anders. Complete belevenis, het geluid, het gevoel (ja als ze op 5 meter van je vandaan met 250+ langs je heen scheuren voel je het wel in je maag).
![]()
Ga jij is naar een Ajax-Feyenoord of Feyenoord-Ajax danquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:48 schreef Furious het volgende:
[..]
Ga eens naar een DTM wedstrijd op Zandvoort, je piept wel anders. Complete belevenis, het geluid, het gevoel (ja als ze op 5 meter van je vandaan met 250+ langs je heen scheuren voel je het wel in je maag).
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |