Als of er geen voetbal fans zijn die niet meer verdienen of rijker zijn dan jij die;quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:33 schreef Tasma het volgende:
[..]
ga jij lekker voetbal kijken, bier zuipen en oranje zijn. Veel plezier.
zeker ook een hekel aan mensen die:
niet overmatig bier drinken
buitenlands zijn
anders denken dan jij
anders kleden dan jij
beter zijn dan jij in wat dan ook
denken voordat ze praten & doen
En ¤ 40.000K verdienen met hun nieuwe baan (starter, 1e baan)![]()
jij voetbal, ik rijk
Het is wel kwalijk dat andere mensen de mensen die er lol van hebben het ze niet gunnen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Je huis versieren heeft weinig te maken met lol hebben in mijn geval![]()
Sorry hoor, maar je huis oranje maken is gewoon een soort marteling voor je buurtgenoten...Oranje is al een foute kleur opzich.....maar een heel huis oranje is gewoon pijnlijk voor de ogen.....dat kan je toch wel snappen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het is wel kwalijk dat andere mensen de mensen die er lol van hebben het ze niet gunnen.
Hmmjah... echt begrijpen doe ik het echt nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het is wel kwalijk dat andere mensen de mensen die er lol van hebben het ze niet gunnen.
MAW, je gunt het ze gewoon niet.. Pas je dan voor dat maandje ff aan ofzo ipv te zeikenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je huis oranje maken is gewoon een soort marteling voor je buurtgenoten...Oranje is al een foute kleur opzich.....maar een heel huis oranje is gewoon pijnlijk voor de ogen.....dat kan je toch wel snappen?
Ik zeg niet dat je geen voetbalfan mag zijn...en ik zeg ook niet dat je je met een paar duizend andere voetbalfans niet in het oranje mag uitdossen en in een stadion de vage harry mag uithangen.....want dat zie ik toch niet......maar je huis oranje is gewoon "too much"!
Jij vind BrauN leuk, dat zegt genoeg...quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:41 schreef dubidub het volgende:
TS: Tyf op ofzo, ik bepaal zelf wel wat ik leuk vind.
Deze vraag staat nog open.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:59 schreef Frollo het volgende:
Hoe kom ik er trouwens achter wanneer 'we' spelen? Dan ga ik eens kijken of ik op die avonden naar experimenteel theater kan of een mooie balletvoorstelling.
Ik gun ze idd geen oranje huis nee...maar de rest van dat oranje gedoe wel...zo lang ik het niet hoef te zien....en nee...het zit er niet in dat ze het voor mij zullen weghalen nee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
MAW, je gunt het ze gewoon niet.. Pas je dan voor dat maandje ff aan ofzo ipv te zeikenNouja, je zal wel moeten, want men gaat het toch niet weghalen voor jou.. teminste, dat lijkt me niet hè
![]()
Nee....maar ik heb dan ook nooit beweerd dat je dat wel moest doen, ik zei enkel dat ik het "not done" vind.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:45 schreef Adothehague het volgende:
Jonge als ik me huis oranje wil dan doe ik dat daar heb ik jouw toestemming echt niet voor nodig Semisane
Niet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:45 schreef Adothehague het volgende:
Jonge als ik me huis oranje wil dan doe ik dat daar heb ik jouw toestemming echt niet voor nodig Semisane
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus je wílt niet eens trots zijn op je land? Plezier hebben met je mede-landgenoten?Plezier met mijn mede-landgenoten???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hoe zie je dat voor je. De hele straat arm in arm, oranje shirts aan, petjes op, toeters in de ene hand, bier in de andere hand en samen het volkslied zingen???? Nee dank je. Laat mij maar lekker alleen zijn zonder mijn mede-landgenoten.
ja....vreselijk maar waar.quote:
Dank!quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/schedule.html
zie je, heb ik toch gelijk.. mensen die 't wk haten willen anders zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:50 schreef sweaty het volgende:
[..]
Plezier met mijn mede-landgenoten???. Hoe zie je dat voor je. De hele straat arm in arm, oranje shirts aan, petjes op, toeters in de ene hand, bier in de andere hand en samen het volkslied zingen???? Nee dank je. Laat mij maar lekker alleen zijn zonder mijn mede-landgenoten.
Als ik het goed begrijp spelen 'we' 11 juni 'onze' eerste wedstrijd, en wel tegen Servië-Montenegro.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/schedule.html
Wat lul je? ik heb helemaal nooit gevraagd om een wedstrijdschema, hoezo zou ik dat in godsnaam willen weten, het boeit me niet weet je nogquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
zie je, heb ik toch gelijk.. mensen die 't wk haten willen anders zijn![]()
Over dat wedstrijdschema, dr zijn er DUIZENDEN.. zoek er lekker zelf 1 op google![]()
Ik vroeg erom.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef sweaty het volgende:
Wat lul je? ik heb helemaal nooit gevraagd om een wedstrijdschema, hoezo zou ik dat in godsnaam willen weten, het boeit me niet weet je nog![]()
* Jesuz is onder de indruk van jouw domheid...quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
Er zitten echt van die mongolen hier op Fok. Gaan ze beetje zeuren op mensen die oranje zijn. En willen ze zich onderscheiden van anderen die voetbal kijkenKutgothics. Nonconformists
Al die ventjes zijn van die nerds die vroeger op de basisschool nooit mee mochten doen met voetbal. En die vandaag de dag alleen achter hun computer zitten. En dan heb ik het nog niet eens over de homo's die het zijn.
Als je het WK niet volgt, heb je geen leven.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef sweaty het volgende:
[..]
Wat lul je? ik heb helemaal nooit gevraagd om een wedstrijdschema, hoezo zou ik dat in godsnaam willen weten, het boeit me niet weet je nog![]()
Maar ik wens jullie allen veel kijkplezier toe en dat de beste maar moge winnen (Nederland dus niet)
En hoe weet jij dat nederland niet "de beste" is.. Een wedstrijd is natuurlijk een momentopname, met het nodige (on)geluk. Maar aangezien je al 300x gezegd hebt dat je het niets interesseerd, hoe weet je dan dat nederland niet de beste is?quote:
non·con·form·ist:quote:
had je liever een andere kleur dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:56 schreef Crazykill het volgende:
Ik volg het WK ook en ben voetbalfan, alleen die oranjekleur hier is FUCKING irritant.
1 óf, jij kunt niet voetballen en mocht nooit meedoen op school.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:38 schreef Furious het volgende:.
Voetbal is gewoon zo'n overgewaarde kutsport.
Nee, jij bent fris. Dwaas.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:15 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
1 óf, jij kunt niet voetballen en mocht nooit meedoen op school.
2 óf, je bent een homo
3 óf, je bent een vrouwmens
4 óf, je bent gehandicapte
5 óf, je bent een úbergeek
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:15 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
1 óf, jij kunt niet voetballen en mocht nooit meedoen op school.
2 óf, je bent een homo
3 óf, je bent een vrouwmens
4 óf, je bent gehandicapte
5 óf, je bent een úbergeek
Als je het WK volgt heb je juist geen leven. Echte mannen sporten zelf, die bekijken het niet met bier en pinda's op de bank.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
Er zitten echt van die mongolen hier op Fok. Gaan ze beetje zeuren op mensen die oranje zijn. En willen ze zich onderscheiden van anderen die voetbal kijkenKutgothics. Nonconformists
Al die ventjes zijn van die nerds die vroeger op de basisschool nooit mee mochten doen met voetbal. En die vandaag de dag alleen achter hun computer zitten. En dan heb ik het nog niet eens over de homo's die het zijn.
Als je het WK niet volgt, heb je geen leven.
op de bank hangen met versnapering is veel leuker dan sportenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:44 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als je het WK volgt heb je juist geen leven. Echte mannen sporten zelf, die bekijken het niet met bier en pinda's op de bank.
topic voor jou?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:50 schreef Shakes het volgende:
Tsja de WK gekte. Het is een interessant fenomeen. Mensen willen zo graag bij een groep horen dat ze nu met zijn alle oranje shirts aantrekken, vlaggen ophangen en over voetbal praten om met anderen contact te kunnen maken. Sociaal psychologisch gezien best interessant.
Verder zie je de oranje vlaggen op straten vooral bij de volksbuurten en de wat armeren. Denk dat je kunt stellen dat relatief meer huurhuizen in het oranje gestoken zijn dan koophuizen. Daar zal ik geen conclusies aan gaan verbinden...
Ach ja, als mensen zo graag ergens bij willen horen. Veel plezier. Verketter niet degene die wel een eigen mening hebben, zelf nadenken en niet blind achter de massa aanlopen. Jij je pleziertje, de rest hun plezier - mooi toch?
Verder komt er zondag eerst F1 hier op tv voordat ik misschien overschakel naar het WK.
Naar sex kijken is ook leuker dan heb zelf doen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:48 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
op de bank hangen met versnapering is veel leuker dan sporten![]()
dat is een uitzonderingquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:52 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Naar sex kijken is ook leuker dan heb zelf doen?
Waar staat dat ik het WK haat? Leef je in een zwart-wit wereld? Iemand loopt niet gek achter de meute aan en dus is hij anti? Zegt veel over je.quote:
waar staat dat ik zeg dat jij het WK haat? Leef je in een zwart-wit wereld? Iemand begint in een wk-fan topic te ouwehoeren over achter meutes aanlopen? Zegt veel over je.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:10 schreef Shakes het volgende:
[..]
Waar staat dat ik het WK haat? Leef je in een zwart-wit wereld? Iemand loopt niet gek achter de meute aan en dus is hij anti? Zegt veel over je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |