Als of er geen voetbal fans zijn die niet meer verdienen of rijker zijn dan jij die;quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:33 schreef Tasma het volgende:
[..]
ga jij lekker voetbal kijken, bier zuipen en oranje zijn. Veel plezier.
zeker ook een hekel aan mensen die:
niet overmatig bier drinken
buitenlands zijn
anders denken dan jij
anders kleden dan jij
beter zijn dan jij in wat dan ook
denken voordat ze praten & doen
En ¤ 40.000K verdienen met hun nieuwe baan (starter, 1e baan)![]()
jij voetbal, ik rijk
Het is wel kwalijk dat andere mensen de mensen die er lol van hebben het ze niet gunnen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Je huis versieren heeft weinig te maken met lol hebben in mijn geval![]()
Sorry hoor, maar je huis oranje maken is gewoon een soort marteling voor je buurtgenoten...Oranje is al een foute kleur opzich.....maar een heel huis oranje is gewoon pijnlijk voor de ogen.....dat kan je toch wel snappen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het is wel kwalijk dat andere mensen de mensen die er lol van hebben het ze niet gunnen.
Hmmjah... echt begrijpen doe ik het echt nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het is wel kwalijk dat andere mensen de mensen die er lol van hebben het ze niet gunnen.
MAW, je gunt het ze gewoon niet.. Pas je dan voor dat maandje ff aan ofzo ipv te zeikenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je huis oranje maken is gewoon een soort marteling voor je buurtgenoten...Oranje is al een foute kleur opzich.....maar een heel huis oranje is gewoon pijnlijk voor de ogen.....dat kan je toch wel snappen?
Ik zeg niet dat je geen voetbalfan mag zijn...en ik zeg ook niet dat je je met een paar duizend andere voetbalfans niet in het oranje mag uitdossen en in een stadion de vage harry mag uithangen.....want dat zie ik toch niet......maar je huis oranje is gewoon "too much"!
Jij vind BrauN leuk, dat zegt genoeg...quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:41 schreef dubidub het volgende:
TS: Tyf op ofzo, ik bepaal zelf wel wat ik leuk vind.
Deze vraag staat nog open.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:59 schreef Frollo het volgende:
Hoe kom ik er trouwens achter wanneer 'we' spelen? Dan ga ik eens kijken of ik op die avonden naar experimenteel theater kan of een mooie balletvoorstelling.
Ik gun ze idd geen oranje huis nee...maar de rest van dat oranje gedoe wel...zo lang ik het niet hoef te zien....en nee...het zit er niet in dat ze het voor mij zullen weghalen nee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
MAW, je gunt het ze gewoon niet.. Pas je dan voor dat maandje ff aan ofzo ipv te zeikenNouja, je zal wel moeten, want men gaat het toch niet weghalen voor jou.. teminste, dat lijkt me niet hè
![]()
Nee....maar ik heb dan ook nooit beweerd dat je dat wel moest doen, ik zei enkel dat ik het "not done" vind.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:45 schreef Adothehague het volgende:
Jonge als ik me huis oranje wil dan doe ik dat daar heb ik jouw toestemming echt niet voor nodig Semisane
Niet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:45 schreef Adothehague het volgende:
Jonge als ik me huis oranje wil dan doe ik dat daar heb ik jouw toestemming echt niet voor nodig Semisane
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus je wílt niet eens trots zijn op je land? Plezier hebben met je mede-landgenoten?Plezier met mijn mede-landgenoten???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hoe zie je dat voor je. De hele straat arm in arm, oranje shirts aan, petjes op, toeters in de ene hand, bier in de andere hand en samen het volkslied zingen???? Nee dank je. Laat mij maar lekker alleen zijn zonder mijn mede-landgenoten.
ja....vreselijk maar waar.quote:
Dank!quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/schedule.html
zie je, heb ik toch gelijk.. mensen die 't wk haten willen anders zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:50 schreef sweaty het volgende:
[..]
Plezier met mijn mede-landgenoten???. Hoe zie je dat voor je. De hele straat arm in arm, oranje shirts aan, petjes op, toeters in de ene hand, bier in de andere hand en samen het volkslied zingen???? Nee dank je. Laat mij maar lekker alleen zijn zonder mijn mede-landgenoten.
Als ik het goed begrijp spelen 'we' 11 juni 'onze' eerste wedstrijd, en wel tegen Servië-Montenegro.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/schedule.html
Wat lul je? ik heb helemaal nooit gevraagd om een wedstrijdschema, hoezo zou ik dat in godsnaam willen weten, het boeit me niet weet je nogquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
zie je, heb ik toch gelijk.. mensen die 't wk haten willen anders zijn![]()
Over dat wedstrijdschema, dr zijn er DUIZENDEN.. zoek er lekker zelf 1 op google![]()
Ik vroeg erom.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef sweaty het volgende:
Wat lul je? ik heb helemaal nooit gevraagd om een wedstrijdschema, hoezo zou ik dat in godsnaam willen weten, het boeit me niet weet je nog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |