Vrouwenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:18 schreef Nuna het volgende:
[..]Mannen jatten dure, kostbare kijktijd van onze favoriete programma's. Mannen zijn niet meer aanspreekbaar. Mannen hebben alleen aandacht voor de bal. Mannen denken opeens overál verstand van te hebben. Mannen worden lelijk als ze voetbal kijken.
Bron
Leuk maar ik bedoelde het anders.... Toch kusjes voor jouquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:18 schreef Nuna het volgende:
[..]Mannen jatten dure, kostbare kijktijd van onze favoriete programma's. Mannen zijn niet meer aanspreekbaar. Mannen hebben alleen aandacht voor de bal. Mannen denken opeens overál verstand van te hebben. Mannen worden lelijk als ze voetbal kijken.
Bron
Beroep: zakgeld vangen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met andere woorden, je bent jaloers.. nou, ga afwassen![]()
Whehe "onze kijktijd"![]()
![]()
Je brengt het wel schattigquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:24 schreef WithMe het volgende:
Mensen die zeggen dat anderen homo zijn omdat ze het WK niet volgen, zijn onzeker over hun eigen seksualiteit.
Ik ben kankerzeker over mijn seksualiteit, daarom gebruik ik krachttermen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:24 schreef WithMe het volgende:
Mensen die zeggen dat anderen homo zijn omdat ze het WK niet volgen, zijn onzeker over hun eigen seksualiteit.
Oh neuh hoor.. waar zou ik jaloers op moeten zijn dan?quote:
*eenschquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ben kankerzeker over mijn seksualiteit, daarom gebruik ik krachttermen.
Dit was niet sarcastisch.
Laat die mensen die dat willen doen lekker joh. Mensen met een mening over pijn lijden zoals jij mogen zelf flink gaan lijdenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:27 schreef Semisane het volgende:
voetbal mag je van mij leuk vinden, maar mensen die hun huis gaan versieren.....keihard sterf!
Verder is voetbal maar een sport voor softies....1 keer een tikje krijgen en ze rollen al jankend over het veld....geef mij maar Ijshockey, Rugby of Aussie rules Football.....dat zijn pas sporten die echte mannen kweken!Speel zelf liever Basketbal, maar ik wil dan ook geen echte man zijn.
Maar aan alle voetballiefhebbers....Veel plezier de komende weken, maar als je je huis versierd, dan mag je wat mij betreft heel erg veel pijn gaan lijden.![]()
Voetbal is 1 van de meest fysiek zware sporten hoor.. iig meer dan jouw ijshockey, ja precies, MEER. En als iemand ZIJN huis wil versieren, wie ben jij dan om te zeggen dat dat niet magquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:27 schreef Semisane het volgende:
voetbal mag je van mij leuk vinden, maar mensen die hun huis gaan versieren.....keihard sterf!
Verder is voetbal maar een sport voor softies....1 keer een tikje krijgen en ze rollen al jankend over het veld....geef mij maar Ijshockey, Rugby of Aussie rules Football om naar te kijken he.....dat zijn pas sporten die echte mannen kweken!Speel zelf liever Basketbal, maar ik wil dan ook geen echte man zijn.
Maar aan alle voetballiefhebbers....Veel plezier de komende weken, maar als je je huis versierd, dan mag je wat mij betreft heel erg veel pijn gaan lijden.![]()
Nee...pijnlijden zullen ze....GrmbldeGrmbl.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Laat die mensen die dat willen doen lekker joh
Proestquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voetbal is 1 van de meest fysiek zware sporten hoor.. iig meer dan jouw ijshockey, ja precies, MEER.
Ik kan ook niet zeggen dat ik trots ben op mijn land. Zo'n leuk land is het op het moment niet toch?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volksfeest, that is.. maar als jij niet trots wil zijn op je land..![]()
Ik ken zat mensen die normaal gesproken geen ruk om voetbal geven (moeten zij weten hoor..), maar nu met het wk wel gewoon gaan kijken en oranje doen..![]()
Ga je Nederlans bijscholen jij.. dán pas mag je weer een mening hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee...pijnlijden zullen ze....GrmbldeGrmbl.Nu woon ik gelukkig in het hartje centrum A'dam, waar men hun huizen niet gaan versieren....en als ze dat wel doen, valt het niet op tussen al die winkels/cafe's die dat al doen....en die mogen dan wel weer van mij, want die buiten commercieel al die rare oranje voetbalfans uit.....dat compeseerd weer mijn pijn...zeg maar.
ga jij lekker voetbal kijken, bier zuipen en oranje zijn. Veel plezier.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ben kankerzeker over mijn seksualiteit, daarom gebruik ik krachttermen.
Dit was niet sarcastisch.
Dus je wílt niet eens trots zijn op je land? Plezier hebben met je mede-landgenoten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:32 schreef sweaty het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zeggen dat ik trots ben op mijn land. Zo'n leuk land is het op het moment niet toch?
Als mensen normaal niets om voetbal geven en nu ineens uitbundig mee gaan doen, dan vind ik dat hypocriet. Je houdt van voetbal of je doet het niet. Nou ik lekker niet, oh enne, mijn man ook niet (homo zeker in jouw ogen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ja is goed...ik zal mijn Nederlans gaan bijscholen...en dan kom ik weer terug.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ga je Nederlans bijscholen jij.. dán pas mag je weer een mening hebben![]()
Goeiequote:Op donderdag 8 juni 2006 15:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
oeh, wat een stoere uitspraak, je moeder zal vast trots op je zijn![]()
Rijk is relatief als je je zo uitlaatquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:33 schreef Tasma het volgende:
En ¤ 40.000K verdienen met hun nieuwe baan (starter, 1e baan)![]()
jij voetbal, ik rijk
Is dat nu alles wat je te zeggen hebt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:33 schreef Tasma het volgende:
[..]
ga jij lekker voetbal kijken, bier zuipen en oranje zijn. Veel plezier.
zeker ook een hekel aan mensen die:
niet overmatig bier drinken
buitenlands zijn
anders denken dan jij
anders kleden dan jij
beter zijn dan jij in wat dan ook
denken voordat ze praten & doen
En ¤ 40.000K verdienen met hun nieuwe baan (starter, 1e baan)![]()
jij voetbal, ik rijk
*iets mompelt over: laatste gekozen bij gym*quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:34 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Goeie![]()
![]()
zei je dat vroeger ook altijd tegen je klasgenootjes, toen ze je pestte?![]()
![]()
Eigenlijk zouden we medelijden moeten hebben hč.. maar ze vrágen er gewoon om zo..quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:37 schreef Adothehague het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon geen leven. De mensen die het niet kunnen hebben dat andere mensen hun huis versieren en lol hebben. Dit zijn de Zielige mensen in de samenleving. Zonder een social life
Je huis versieren heeft weinig te maken met lol hebben in mijn gevalquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:37 schreef Adothehague het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon geen leven. De mensen die het niet kunnen hebben dat andere mensen hun huis versieren en lol hebben. Dit zijn de Zielige mensen in de samenleving. Zonder een social life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |