* Woldo is het er volkomen mee eensch.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
Er zitten echt van die mongolen hier op Fok. Gaan ze beetje zeuren op mensen die oranje zijn. En willen ze zich onderscheiden van anderen die voetbal kijkenKutgothics. Nonconformists
Al die ventjes zijn van die nerds die vroeger op de basisschool nooit mee mochten doen met voetbal. En die vandaag de dag alleen achter hun computer zitten. En dan heb ik het nog niet eens over de homo's die het zijn.
Als je het WK niet volgt, heb je geen leven.
Dat valt onder de etc.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
In dat geval zijn wij het eens
Geen F1, WTCC enz?
Je was sowieso al kansloosquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:50 schreef Klonk het volgende:
Hoera![]()
Naast:
- Homo
- Nerd
- Omgebouwde vrouw
ben ik nu ook kansloos![]()
Hoi. Ik voeg mij toe aan jouw lijstje van dingen die je bent.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:50 schreef Klonk het volgende:
Hoera![]()
Naast:
- Homo
- Nerd
- Omgebouwde vrouw
ben ik nu ook kansloos![]()
Haha, hoor jezelf nu... Mannetjequote:
nee, maar ik zou niet weten wie je bentquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Haha, hoor jezelf nu... Mannetje
Omdat je een paar posts hebt ben je tof ofzo![]()
Het ging ook niet om mijquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, maar ik zou niet weten wie je bent![]()
nee ik ben heterofiel, hoe dat zo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij bent zeker homo?
hmz waarom vraag ik dat eigenlijk.. stond al vast![]()
En kansloosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |