inderdaad, als hij zo goed is als hier gezegt wordt vind ik dat ook wel interessant. Maar persoonlijk geef ik er niks om, lock filmpjes zijn altijd hetzelfde en zo saaiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:01 schreef Slomy het volgende:
En kan dan iemand een linkje gooien naar zo'n filmpje van die Noemi, ben benieuwd
Twisting Nether, alliance kant.quote:
Ja, precies, ik zie de meest skillloze farmers daar langskomen, hoewel ik daar wel een paar keer genoemt werd terwijl ik niks had gedaan toendertijdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Degenen die als skilled worden gezien bij ons op de server zijn vaak degenen die het meest in BGs rondhangen.
Dus als je 12 uur per dag PvPed voor een maand of wat, dan zal je naam zeker in het volgende e-peen topic op je realm-forum komen
http://www.worldofwarcraft.com/info/events/scourgeinvasion/quote:A few quotes, to raise your curiousity:
Quote:
Q: What happens?
A: During the invasion, multiple events occur.
First, outside of every major city, there are glowing points where low level undead spawn(9-11). These drop Dim Necrotic Runes that can be turned into a quest giver for faction once.
Secondly, in Azshara, Winterspring, Tanaris, Eastern Plague Lands, The Blasted Lands, and the Burning Steppes there are massive invasions of Level 59-60 undead. These invasions occur at specific sites gathered around 'Necrotic Crystals'. Undead spawn continuously from these points and wander around, killing local wildlife in one shot. Also, flying necropolis send bolts of energy to and from each stone, so it is easy to find them if you find the hovering Necropolis and follow the bolt of energy that shoots out every 30 seconds or so.
Killing these undead around the crystals results in a bolt of damaging energy being sent back to the crystal. You have to kill about 100, if not more, of the undead to fully destroy it... but with dozens of people working at it, this doesn't take to long. Maybe 20 minutes.
When the Necrotic Crystal is 'destroyed', it is replaced by a 'Damaged Necrotic Crystal' that four Cultist Engineers appear around and begin to repair. If you leave the Damaged Crystal being repaired by the Cultists alone for a time, it will be restored to the normal Necrotic Crystal and the event starts all over again.
You can disrupt the Cultists by using the Necrotic Runes that drop from the invading undead. Take 8 of the runes and talk to one of them, and use the command given to turn it into a Shadow of Doom. This fight is similar to a Duke fight in Silithus. You need at least a good duo with a good healer to beat these. They spawn and go straight for the person who disrupted them, flagged to that person's group. It works just like a Duke, Templar, or Prince in that regard.
Major Warning: Only transform ONE AT A TIME. They are monsters when you fight two or more at once. And, like the Dukes, they are unsoloable unless you are either very good or have very good gear. However, most Template characters were and are unable to solo them. Duos are possible with one being healer the other melee/dps/tank or a Paladin or Shaman healtanking.
The dangerous part comes in the adds. You're almost guaranteed to have at least two level 59-60 adds. So its preferred to have more then one person with you unless you are ahead of the spawn rate.
These Shadows drop the rest of the Undead Slaying Set. Killing all four results in the full destruction of the Necrotic Crystal and an interruption of the event for a time.
There are multiple invasion points scattered across each of the above named zones. Destroying all of them, presumably, destroys one of the Necropolises sent to the area. Another will show up until there are 0 Necropolises left(ask the Argent Dawn Recruiter for more information)
Quote:
Q: Why are the Scourge invading these regions?
A: As it is, these six places they are targeting are key points of Magical Power. Further, they are attacking the two 'Human' cities; Stormwind and Undercity.
The reason for these things is obvious.
Undercity and Stormwind are being attacked because in both places the Lich King will gather a great many new 'recruits' for his army, either by reanimation... or renewed domination...
Azshara is a center of magical power, and not even we have discovered all its secrets yet. Controlling it would give their Liches something to do and more magical abilities to command.
In the Tanaris Desert, two things are located; The Caverns of Time and Uldum. One is the nesting ground and passage into the Timestream used by the Bronze Dragons, the other is the location where the Titans used their power to manipulate the very face of Azeroth to their whim. If the Scourge took control of either location, the effects would be dramatic and horrifying. Further, cutting off Goblin access destroys trade, which is something we need... and the Scourge does not.
In the Burning Steppes, there is the already troubled war between the Blackrock and the Dark Iron. Plenty of bodies to reap from the fallen. Further, there is access to the Dragon Eggs and Dragon Whelps that the Scourge is making use of and transforming into a new generation of different Undead Dragons.
In Winterspring, they have another Goblin city to shut down. But, moreover, they have access to the ghosts of the Highborn they can bring under their control. Also, secrets lie underneath Winterspring, including the former Prison of Illidan. Further... it is a perfect front for them to assault the last true bastion of the Burning Legion on this world; Mount Hyjal.
In the Blasted Lands... there is the Dark Portal. Need I say more?
In the Eastern Plaguelands, the two factions who truly oppose them beyond we Adventurers of the Alliance and Horde currently fight against them. The Scarlet Crusade and the Argent Dawn. This is the 'front', and should it fall, the rest will have no buffer point and Undercity itself will be next as the Crusade and the Dawn are crushed should the Scourge win.
Quote:
Q: Where are the new Bosses?
A: The new bosses are found in Stratholme, the Scholomance, Dire Maul, the Scarlet Monastery, Shadowfang Keep and the Razorfen Downs.
Yep, en daar is de lol ook allang vanaf.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:29 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
aan je gear te zien heb je MC ook al plat gegrind
net weer compleet ge-assraped door d'r in AVquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:14 schreef Zosk het volgende:
Heb ze gevonden!
Noemi 2:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=5390
Noemi 3 -New Assigment-:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=7903
Noemi 4 -Overture-:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=10472
Noemi 5 -Resurrection-:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=15535
Noemi 6 -End of Era-:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=21514
Noemi warlock:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=3989
Misschien even stoppen dan, ander spel spelen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, en daar is de lol ook allang vanaf.
das niet helemaal waar. ik wordt constant genoemd samen metbwat anderen waarmee ik premade PvP. en eerlijk gezegd zijnwe niet eens zo goed,we gebruiken gewoon de minimap goed en weten wat en waar op het juiste moment te doen. Full tier 2 voor het hele team wil ook helpen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Degenen die als skilled worden gezien bij ons op de server zijn vaak degenen die het meest in BGs rondhangen.
Dus als je 12 uur per dag PvPed voor een maand of wat, dan zal je naam zeker in het volgende e-peen topic op je realm-forum komen
bla bla bla bla blaquote:Op woensdag 7 juni 2006 02:24 schreef DjNivek het volgende:
Ik heb net Noemi #4 even gekeken, wordt wel leuk gebracht enzo, maar valt het niet op dat sommige tegenstanders echt ontiegelijk slecht spelen? Er zitten wel wat leuke/goede gevechten tussen, maar met dat soort alliance is het ook best goed te doen.
blasphemer!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef Takje het volgende:
[..]
Misschien even stoppen dan, ander spel spelen?
Protection warriors, nuff said. Sorry, maar tegen een warrior vechten die een 1h + shield gebruikt kan ik gewoon niet serieus nemen (en niet eens shieldbashed). Als ze dan dualwielden, ok, maar ze zijn haast te negeren. Ze doen amper damage, en het enige echt irritante is concussive blow. Of een level 20 hunter, ja, zo kan ik ook 2 hunters en een warrior neerleggen. Er is niks mis met de tactieken, maar face it, als d'r tegenstanders simpelweg een beetje anders (beter) speelde, was ze dood geweest. Een UD mage die zich gewoon laat fearen en geen WotF gebruikt...zelfde met een UD lock... Of natuurlijk de paladin die niet even verzint om de andere die hem helpt te healen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 03:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bla bla bla bla blawat is dat toch voor onzin altijd met PVP-ers en hun movies dat ze altijd op zo'n manier worden afgekraakt? als je zegt dat je de skill van haar tegenstanders kunt meten aan de manier waarop ze spelen moet je vervolgens niet dat als maatstaf nemen om te bewijzen dat ze niet zo'n geweldig skillniveau heeft, want daarmee ontken je dus dat je aan de manier waarop ze spelen hun skill kunt zien
Ik wist niet dat er Destruction builds waren waarbij shadowbolt van je spellbars verdwijnt ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef Ferdii het volgende:
ik ben atm die noemi filmpjes aan het downloaden. es kijken wat hij er van bakt
ik vind destro maar een kut build trouwes, searing pains doen me veel te weinig dmg
heb liever gewoon 1200 dmg hits met shadowbolt
Die hits heb ik ook nog steedsquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef Ferdii het volgende:
ik ben atm die noemi filmpjes aan het downloaden. es kijken wat hij er van bakt
ik vind destro maar een kut build trouwes, searing pains doen me veel te weinig dmg
heb liever gewoon 1200 dmg hits met shadowbolt
dit vind ik dus zo zinloos, moet je dalijk weer helemaal opnieuw beginnen. zou het zelf nooit willen doen iigquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:17 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik speel het inmiddels op de account van een vriend van me af en toe, speel op frostmane. Nog even een maandje wachten en dan koop ik het zelf, maar nu gewoon maar een alt voor hem opbouwen
Dus zó zien WoW-gamers eruit!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:57 schreef Sitethief het volgende:
Over dansen gesproken: IRL \WoW dances
speelt die 4e van links niet in de serie Lostquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:57 schreef Sitethief het volgende:
Over dansen gesproken: IRL \WoW dances
Ach ik heb er lol in, speel WoW, en help een vriend.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
dit vind ik dus zo zinloos, moet je dalijk weer helemaal opnieuw beginnen. zou het zelf nooit willen doen iig![]()
Ja, Hurley heeft een leuke hobby gevondenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:11 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
speelt die 4e van links niet in de serie Lost![]()
Zo vaak droptie niet, dus succes ermee. en ben je al voorbij twins? anders heb je er ook zo weinig aanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:07 schreef enlightenedwizza het volgende:
waarschijnlijk http://www.thottbot.com/?i=52896 halen als regalia dropt
dkp die eraan besteed word is echt belachelijk laag (BWL raid is zo'n 100dkp, AQ 140, gemiddelde prijs voor regalia: 500)
Ligt eraan in welk guild je speeltquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo vaak droptie niet, dus succes ermee. en ben je al voorbij twins? anders heb je er ook zo weinig aan![]()
neuh, meeliften op de twin kill van een andere guild is geen probleemquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo vaak droptie niet, dus succes ermee. en ben je al voorbij twins? anders heb je er ook zo weinig aan![]()
een hoop, ze zijn al 3-4 gedropt, twins zijn we nu mee bezigquote:
Dan ben je saved bij die andere guild, weer een week weggegooit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:13 schreef enlightenedwizza het volgende:
neuh, meeliften op de twin kill van een andere guild is geen probleem
nouja, we hebben huhu al een paar keer down, twins ook mee bezig en we hebben 2 arnaments en 1 regalia of hoe het ding heet, mij gaat het om de arnaments, ben een rogue dus vandaarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:13 schreef enlightenedwizza het volgende:
een hoop, ze zijn al 3-4 gedropt, twins zijn we nu mee bezig
bovendien...als ie niet dropt heb ik nog wel ff de tijd hoor...als ik alles heb wat ik wil word 't ook zo saai
Puur feral zie ik? Raid je niet meer?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:23 schreef Rodie83 het volgende:
Mn nieuwe spec:
http://www.wow-europe.com(...)22151500000000000000
Sommige guilds zijn nou eenmaal zo gek om feral druids mee te laten raiden, zelfde geld voor shadow priests...quote:
Heb je ooit een shadow priest damage zien doen op bijvoorbeeld Ragnaros? Dan weet je waarom ze worden meegenomen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sommige guilds zijn nou eenmaal zo gek om feral druids mee te laten raiden, zelfde geld voor shadow priests...
bij ons is dit gelukkig niet toegestaan![]()
beetje jammere guild dan.....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sommige guilds zijn nou eenmaal zo gek om feral druids mee te laten raiden, zelfde geld voor shadow priests...
bij ons is dit gelukkig niet toegestaan![]()
Ja dat heb ik ooit gezien, en shadow priests doen leuke damage inderdaad, maar die 15% meer shadow damage voor warlocks door een shadow priest merk je vrij weinig van.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:02 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Heb je ooit een shadow priest damage zien doen op bijvoorbeeld Ragnaros? Dan weet je waarom ze worden meegenomen.
Heeft niks met slechter zijn te maken, het is gewoon niet nodig. het is een extra optie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:11 schreef Dennism het volgende:
[..]
beetje jammere guild dan.....
net of die builds slechter zijn.....
Wellicht dat ze niet dienen als voornaamste damagedealer maar als tank, net zoals de warrior?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ooit gezien, en shadow priests doen leuke damage inderdaad, maar die 15% meer shadow damage voor warlocks door een shadow priest merk je vrij weinig van.
[..]
Heeft niks met slechter zijn te maken, het is gewoon niet nodig. het is een extra optie.
En feral druids heb je gewoon niks aan, want ze komen nog niet half in de buurt van de damage die een rogue doet![]()
Dat een andere class iets ook kan wil niet zeggen dat hierdoor de ene class opeens nutteloos is geworden. Dat is wel erg zwart-wit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:47 schreef Zosk het volgende:
Het is leuk om een keer een druid te laten tanken ja. maar een warrior is niet voor niets een warrior, dus dan heb je nog steeds niks aan feral druids
Ja, er is ook nog zoveel progress als alles gecleared is >_>quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:59 schreef Zosk het volgende:
high end raiding gaat meer om progress dan om fun
En? Hoe ging dat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:17 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Druid Nefarian laten tanken
Druid op de Twin Emperors gegooit
Wat denk je zelf?quote:
Hij is te doen mits je de strategie kent. Bovendien @ Zosk, je krijgt daar wel een hele goede reward voor dus is het logisch dat je hem niet in 1x dood...quote:
Laatst nog 25 guildies gehad die 3 van ons (waaronder ik) hielpen om dr. weevil te killen voor een chapter uit de blue shard questline van de ahn qiraj gates questline. Best vaak gewiped, vooral omdat we maar 1 mage hadden die sheepte, maar ik ben toch blij dat deze mensen wel wat hulpvaardiger zijn dan jijquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:01 schreef Zosk het volgende:
Dat snap ik dat hij te doen is, en ik wist inderdaad de strategie niet, maar ik kom daar niet om heel de dag te whipen![]()
ik vind het niet erg om mensen te helpen, maar om nou elke keer te whipen omdat ze gewoon niet weten wat er gedaan meot worden vind ik een beetje jammer, dus vandaarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laatst nog 25 guildies gehad die 3 van ons (waaronder ik) hielpen om dr. weevil te killen voor een chapter uit de blue shard questline van de ahn qiraj gates questline. Best vaak gewiped, vooral omdat we maar 1 mage hadden die sheepte, maar ik ben toch blij dat deze mensen wel wat hulpvaardiger zijn dan jij.
wij deden dr evil maar met 1 whipe, maar deze kwam doordat pet weevil pulde, huisje inging, gast aanviel, terug rende en alle respawns tegen kwamquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laatst nog 25 guildies gehad die 3 van ons (waaronder ik) hielpen om dr. weevil te killen voor een chapter uit de blue shard questline van de ahn qiraj gates questline. Best vaak gewiped, vooral omdat we maar 1 mage hadden die sheepte, maar ik ben toch blij dat deze mensen wel wat hulpvaardiger zijn dan jij.
Bij jou misschien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:59 schreef Zosk het volgende:
high end raiding gaat meer om progress dan om fun
Vertel mij maar welke, ik zeg niet dat je niet gelijk hebt, maar ik wil het wel horenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij jou misschien.![]()
En Feral Druids tanken sommige mobs/bosses beter dan Warriors.
Belangrijker - druids met goede feral gear hebben een enorme crit rate en kunnen absurd snel enorm veel aggro opbouwen. Je krijgt alleen veel hardere tikken dan een warrior, das weer het nadeel. Ik heb laatst UBRS getankt, incusief Drakki, met mn druid, en dat ging fantastisch goed. Onyxia pase 1 ook getankt, ging ook prima. Trash in MC gaat ook prima. Maar in BWL hoef ik het niet te proberen, daar kan ik gewoon niet tegen op.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:29 schreef Zosk het volgende:
Druids missen parry
Druids missen block
Druids missen berzerker rage
Druids missen tank "itemization" (kunnen niet in de buurt van 425 defense komen net als warriors)
Druids krijgen meer crits dan warriors
Druids missen Last stand
Druids missen shield wall
Druids missen revenge
Druids missen sunder armor
en tuurlijk zijn er ook + punten zoals:
Druis hebben een kortere cooldown op "intercept" feral charge dus
Druids kunnen meer armor krijgen als warriors
Druids kunnen meer hp krijgen als warriors
Druids hebben die 3% crit aura
Om het maar even op te sommen![]()
Dat kloptquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:13 schreef Zosk het volgende:
Maar ik heb nooit gezegt dat het niet kan, het heeft zijn voordelen en zijn nadelen..
maar er zijn meer nadelen als voordelen naar mijn mening![]()
Jin'do, Hakkarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vertel mij maar welke, ik zeg niet dat je niet gelijk hebt, maar ik wil het wel horen![]()
Onyxia is ook vrij goed vanwege de snelle aggro gain. Constant maul spammen met 1000 crits, daarmee houd je dr wel waar ze zijn moetquote:
May I remind you dat onze guild als een worldfirst een Druid Nefarian succesvol heeft getanked? Sindsdien is het wat 'gewoner' geworden, maar voor die tijd was het een no-goquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:19 schreef Zosk het volgende:
ja tuurlijk zijn een aantal guilds al op het punt dat aq cleared is, dan kun je van alles gaan proberen ja, maar voor die tijd zie ik het nut niet om een feral druid mee te nemen![]()
en een druid op neferian is ook niks bijzonders meer tegenwoordig![]()
Druids zijn eigenlijk hele goeie tanks, wij hebben pas net Huhuran 1 keer neer, maar wij gebruiken een druid tank op Sartura, gaat prima en ik als paladin hou die vrijwel in mn eentje up (om ook maar even aan te tonen dat paladins best mainhealers kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat klopt
Alleen hebben veel mensen het idee dat door de nadelen druids meteen klote tanks zijn - wat dus niet waar is. Ze hebben meer healing nodig, maar verder zijn ze dus prima inzetbaar bij gebrek aan een warrior. Er zijn teveel mensen die tankende druids op voorhand al afschrijven, en dat is jammer![]()
wij hebben een priest een keer onyxia phase 1 laten tanken..ging prima..dus dat zegt niks..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:55 schreef Rodie83 het volgende:
Ik heb laatst UBRS getankt, incusief Drakki, met mn druid, en dat ging fantastisch goed. Onyxia pase 1 ook getankt, ging ook prima. Trash in MC gaat ook prima. Maar in BWL hoef ik het niet te proberen, daar kan ik gewoon niet tegen op.
met of zonder fearward?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:09 schreef DjNivek het volgende:
May I remind you dat onze guild als een worldfirst een Druid Nefarian succesvol heeft getanked? Sindsdien is het wat 'gewoner' geworden, maar voor die tijd was het een no-go ;
voor alliance wel ja.quote:
Hmjah, heb ik dus ook al over zitten denken .. En als je het zo bekijkt heb je er inderdaad vrij weinig aan O.o .. Denk dat ik binnekort die talents dus even in furor zet.. en het punt wat je dan overhoud zet ik in Feral Agression..quote:Op zondag 11 juni 2006 21:15 schreef DjNivek het volgende:
Imp. MotW had je beter ergens anders in kunnen gooien, het is het niet waard
Editje: Nog eens naar gekeken, doe Imp. MotW punten allemaal in Furor. Feral zonder volle Furor = redelijke crap.
Lees dit stukje maar even over de talent: http://riseandshine.cjb.net/phpBB2/viewtopic.php?t=342
Dan moet je echt nieuwe mages gaan zoekenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:56 schreef Koentje3 het volgende:
Bullshit dat feral druids nutteloos zijn, 9/10x out-dps ik in catform mages in raids
Cat druids deren mij meer dan mages als ze de gear hebben, dus dat is bullshit. Daarnaast hebben cat druids geen mana issues en over langere gevechten zullen ze hoogstwaarschijnlijk meer damage doen. Maar het ligt allemaal aan de situatie.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan moet je echt nieuwe mages gaan zoeken![]()
Nee, dan moet jij betere druids zoekenquote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan moet je echt nieuwe mages gaan zoeken![]()
Zoals ik al eerder heb gezegt hebben wij geen feral druids.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:09 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Nee, dan moet jij betere druids zoeken
Tuurlijk sta ik open voor veranderinge, ben het alleen niet zo gewend als roguequote:Op zondag 11 juni 2006 21:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Anyway, sta open voor veranderingen, je komt nogal close-minded over. Je kan niet alles in een hokje proppen.
right, en wie bepaald dat? als je 3000 jaar geleden zei dat de wereld rond was werdt je ook uitgelachen..quote:Op zondag 11 juni 2006 22:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegt hebben wij geen feral druids.
En elke fatsoenlijk oplettende mage outdamaged feral druids.
Ja ik zeg ook niet dat je niet veel damage doetquote:Op zondag 11 juni 2006 22:15 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
right, en wie bepaald dat? als je 3000 jaar geleden zei dat de wereld rond was werdt je ook uitgelachen..
Kijk gewoon iets breder.. Als je cat specced bent, met goede gear kun je ongelofeljik veel dmg doen..
niet per definitie.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat je niet veel damage doet![]()
Maar een mage kan makkelijk meer damage als een feral druid doen
Vertel mij welke class er in de top 5 staan bij een bwl/mc/aq run svpquote:
Hier hetzelfde gevalquote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef Atreidez het volgende:
Me server Executus (en ik geloof ook een hoop andere) is uit de luchtEcht afkicken zo ... Was hele tijd al lag, maar nu komt ie niet eens meer voor in de realmlist.
oldquote:Op maandag 12 juni 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:
Weet niet of deze al langs is geweest, maar heb geen zin om 63,5 topics door te lezen![]()
Dus: The internet - performed by WoW mannetjes
zeer oud, maar nog steeds gaaf <3quote:Op maandag 12 juni 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:
Weet niet of deze al langs is geweest, maar heb geen zin om 63,5 topics door te lezen![]()
Dus: The internet - performed by WoW mannetjes
Daat was ik al bang voorquote:
das waarquote:Op maandag 12 juni 2006 00:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daat was ik al bang voor![]()
Maar hij is tof genoeg om nog eens te plaatsen.![]()
Heb je een beetje een idee wat de rol van mages is bij het killen van Chrom? Wij gaan hem misschien vanavond voor het eerst proberen.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:26 schreef Mister_T het volgende:
Vandaag met mijn nieuwe char en nieuwe guild eerste keer "echte" try gedaan op Chromaggus
Kregen hem op 45%, volgende week gaat ie neer
Wel vervelend trouwens als je gewend bent om hem met je andere char en guild op farm status te hebben![]()
En, al genoeg g?quote:Op maandag 12 juni 2006 08:55 schreef Gijsje het volgende:
Gister lvl 38 bereikt, bijna lvl 40 zodat ik een mount kan kopen.
ik hoop wel dat je ergens achter staat als FB of Inc eraan komtquote:Op maandag 12 juni 2006 13:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Decurse en dmg. Veel lopen en Ice Block is een lifesaver.Als je Frost Burn of Incinerate hebt moet je gewoon je wards gebruiken, 4.5k hp buffed + ward = niet dood door Incinerate mits volle hp. Ook handig als 5 sec voor Incin even een curse op de MT wordt geflikkerd.
Soms heb je van die momenten waarop dat dus even niet lukt.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:43 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
ik hoop wel dat je ergens achter staat als FB of Inc eraan komt
zijn makkelijk. flamegor = genoeg hunters meenemen en ebonroc = tanks scherp zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:41 schreef Takje het volgende:
Haha, nou bedankt voor de goede tips in ieder gevalEerst moeten we trouwens Ebonroc en die andere gast ook nog doen, maar die schijnen veel op Firemaw te lijken?!
enige wat je hoort op comms:quote:Op maandag 12 juni 2006 14:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
zijn makkelijk. flamegor = genoeg hunters meenemen en ebonroc = tanks scherp zijn.
Flamegor is nog best lastig als je er van die debielen tussen hebt zitten die overaggroënquote:Op maandag 12 juni 2006 14:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
zijn makkelijk. flamegor = genoeg hunters meenemen en ebonroc = tanks scherp zijn.
yep. lets see onder alle hunters/locks/mages/rogues. bovendien healen ze bagger. thuis laten dus.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:02 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Heb je ooit een shadow priest damage zien doen op bijvoorbeeld Ragnaros? Dan weet je waarom ze worden meegenomen.
Ben jij nou die Rogue?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:54 schreef Zosk het volgende:
Trollbane ligt er ook uit, of iig net, heb niet meer gekeken. iig dikke lag toen ik weg ging
Jaquote:Op maandag 12 juni 2006 17:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ben jij nou die Rogue?(Met zelfde naam.
)
Hehe, Nefarian is een baas in Blackwing Lair, Dragonstalker is de Hunter set daar, Nemesis de warlock set, Pure Elementium Band een kickass healer ring, asskandi (ash'kandi) is een heel goed 2hand zwaard en lokamir is een geweldige 1hand healer mace.quote:
Owquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
Hehe, Nefarian is een baas in Blackwing Lair, Dragonstalker is de Hunter set daar, Nemesis de warlock set, Pure Elementium Band een kickass healer ring, asskandi (ash'kandi) is een heel goed 2hand zwaard en lokamir is een geweldige 1hand healer mace.
Heb inmiddels 115g dat moet genoeg zijn, maar geloof dat en Paladin een gratis mount krijgt. Weet nog niet wat ik ga doen, vind een Black horse ook wel nice. Past goed bij mijn zwarte gear en zwart met gouden guild tabardquote:Op maandag 12 juni 2006 13:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
En, al genoeg g?Ik dacht genoeg te hebben, maar had de 20g kosten voor het leren rijden niet meegerekend.
Heb trouwens na zaterdag helemaal geen goud probleem meer nadat ik een epic ring vond op een hatecrest beestje in feralasDing voor de gein voor 150g te koop gezet op AH en binnen een uur was ie weg. Had er ws. nog wel meer voor kunnen vragen
Was trouwens deze http://thottbot.com/?i=5646
Doe je goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:57 schreef Gijsje het volgende:
Heb inmiddels 115g dat moet genoeg zijn, maar geloof dat en Paladin een gratis mount krijgt. Weet nog niet wat ik ga doen, vind een Black horse ook wel nice. Past goed bij mijn zwarte gear en zwart met gouden guild tabard.
Gister overigens weer een level up gedingt, nog 1 te gaan.
gz dan ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Doe je goedEn idd gratis mount, misschien moet je wel voor de rijlessen betalen, da weet ik niet.
En, gz!Ik trouwens ook, naar lvl 53. Kost nu echt 3 of 4 dagen en 10x Sunken Temple of Maraudon eer ik weer ga lvl'en.
Hehe nou ja ik hoorde het van andere, heb wat discussie gevolgd over de gratis paladin mount daar kwam dit steeds in naar voren. Ik zit overigens op de server Vek'nilash, volgens vrienden een redelijk nieuwe server, server zelf is 6 april 2006 live gegaan. Redelijk wat NLers en mensen die behulpzaam zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:47 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben Dwarf Warrior en betaal nu zo'n 4g nogwat voor nieuwe mogelijkheden of uitbreidingen van bestaande mogelijkheden.. Volgens mij zijn de prijzen redelijk gelijk bij de levels, alleen kunnen sommige classes meer mogelijkheden kopen
Welke server zit je eigenlijk?
Wat is een goede winkel om te pre-orderen? Ik doe het normaal nooit maar bij BC mag je er vanuit gaan dat het noodzakelijk is. Freerecordshop, dixons, online winkel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:03 schreef Takje het volgende:
Iemand WoW Burning Crusade al besteld? Je kunt namelijk wel een stormloop verwachten op de dag van release![]()
In stratholme dropt er 1, en als je ooit MC doet zul je zien dat er van sulfuron een polearm dropt die niemand wilquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zag ook ooit een paladin z'n polearm skill trainen, op 1 mob van 1 naar 190 ofzo.Als je kan healen kan dat wel, ja.
Polearms zijn zeldzaam, to say the least btw.
Mja, dat zijn 2 polearms tegenover 2789432789748932759 2h sword/axe/macequote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In stratholme dropt er 1, en als je ooit MC doet zul je zien dat er van sulfuron een polearm dropt die niemand wil
Mja, daar zeg je me ook weer wat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:16 schreef Appellenflappen het volgende:
Ice Barbed Spear is ook een polearm. Moet je wel AV voor winnen meen ik.
En dan te bedenken dat ik in een guild zit waarin je 4 levels per week omhoog behoort te gaan. En dan dus gewoon ook level 56-60 (dus eerste week 28-32 oid, dan 32-36, etc).quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Doe je goedEn idd gratis mount, misschien moet je wel voor de rijlessen betalen, da weet ik niet.
En, gz!Ik trouwens ook, naar lvl 53. Kost nu echt 3 of 4 dagen en 10x Sunken Temple of Maraudon eer ik weer ga lvl'en.
heb ik nooit gesnapt waarom die classes die voordelen hebben? Is dat iets uit de WoW historie ofzo...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:36 schreef Gloeidoos het volgende:
Ook de rijlessen zijn voor paladin en warlock gratis!
http://www.gamershell.com/download_13100.shtmlquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
iemand link van waar ik de patches snel kan downloaden..? de world of warcraft download client is langzaam bij mij
Ja, en het feit dat hun spells veel meer kosten.....quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb ik nooit gesnapt waarom die classes die voordelen hebben? Is dat iets uit de WoW historie ofzo...
/gquit. Iedereen moet op z'n eigen manier door 't spel heen IMHO en die guildleader mag een eind opzouten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:39 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik in een guild zit waarin je 4 levels per week omhoog behoort te gaan. En dan dus gewoon ook level 56-60 (dus eerste week 28-32 oid, dan 32-36, etc).
Ik weet niet hoe ze dat gaan verkopen, maar als ze beginnen te zeuren dat ik me niet aan die "regels" hou dan ben ik daar snel weg. Ik ga echt niet 24/7 non stop gamen, omdat de guildleader zonodig high level instances wil gaan doen.
En dat ze er zo verdomde veel hebben.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ja, en het feit dat hun spells veel meer kosten.....
't is dat je 't nu zegt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:03 schreef Takje het volgende:
Iemand WoW Burning Crusade al besteld? Je kunt namelijk wel een stormloop verwachten op de dag van release![]()
ik ben ook niet van plan om me eraan te houden. Maar er zitten wel een paar aardige gasten in die guild, vandaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
/gquit. Iedereen moet op z'n eigen manier door 't spel heen IMHO en die guildleader mag een eind opzouten.
Kan in principe wel, dan heb je +/- 12 uur en 4 levels lukt wel hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 07:21 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]ik ben ook niet van plan om me eraan te houden. Maar er zitten wel een paar aardige gasten in die guild, vandaar.
Lijkt me sowieso niet dat je met normaal spelen (stel even max 2 uur/dag) in een week van level 56 naar 60 gaat. Ik vond het met mijn hunter level 46 al tering lang duren tot een nieuw level....
Die Hunters zullen alleen wel in die 4 dagen ongeveer 4 miljoen hersencellen hebben verloren door ultieme verveling.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:51 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Kan in principe wel, dan heb je +/- 12 uur en 4 levels lukt wel hoor. Maar leuk is het niet want dan moet je dus constant grinden. Hunters zijn sowieso de beste levellers, er zijn mensen die een hunter in 4 dagen /played op 60 hadden en dat is zonder rested (met rested nog sneller
).
Nou nee, want meestal zijn dat alts en het is saaier om met je alt al die quests weer opnieuw te doen dan insanely fast naar lvl 60 te levelen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die Hunters zullen alleen wel in die 4 dagen ongeveer 4 miljoen hersencellen hebben verloren door ultieme verveling.
Welke server zit jequote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:53 schreef jogy het volgende:
Binnenkort nog een keertje online gaan om alles wat ik heb te VT'en en mijn gold aan iemand te geven denk ik. Heb een leuke tijd gehad maar nu de zomer weer voor de deur staat kan het me echt niet meer boeien. Ik hoop dat ik nog in mijn Guild zit eigenlijk.
Ja wij, en nog een hoop anderen die hier postenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:27 schreef Cid het volgende:
Hier iemand die Huhuran in AQ40 al een keer verslagen heeft? Wij blijven steken op 15%
Maar maandag weer een nieuwe attempt, voor die tijd maar een hoop Nature Resistance halen
1 2 3 4 5 | 3 4 6 huhu 8 2 5 1 |
Klopt, er is een regel van meer dan een maand niet online en je gaat eraf, maar het is een kleine guild met allemaal mensen die elkaar ( online) kennen dus best kans dat ze me laten zitten hoor. Ik ging best goed met ze om. Gloeidoos, earthen ring RP/PVE serverquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:16 schreef Takje het volgende:
Een beetje goeie guild heeft je er inmiddels al uitgeflikkerd denk ik.
Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:16 schreef Takje het volgende:
Een beetje goeie guild heeft je er inmiddels al uitgeflikkerd denk ik.
Klinkt als onze tactiek, maar zonder shamansquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja wij, en nog een hoop anderen die hier posten
Wat gaat er precies fout?
Anyway, hoe wij het doen is eigenlijk : Iedereen spreidt rond huhuran in vooraf vastgestelde posities. De lagere groepen (1t/m5) zijn de 'poison wall' met priests er in voor AOE heals, vaak ook een shaman voor NR totem, en de hogere groepen bevatten wat andere healers en mages.
Aangezien de poison wall dichtbij moet staan en de groepen 6 t/m 8 allemaal ranged zijn, is het soms moeilijk om uit te spreiden, vandaar dat onze goepspositie als volgt is:
[ code verwijderd ]
In phase 1 probeert iedereen gewoon rustig DPS te doen. Rond 35% stopt iedereen de DPS, en krijgen priests die AOE heals moeten geven een innervate (we brengen altijd zoveel mogelijk 5 van elke class mee naar onze raids, dus 5 druids = 5 innervated priests) en mages gebruiken evoc etc.
Op 30% gaat huhuran in beserk mode en eten we allemaal een nature resistance pot. De tank (je hebt er 2 op huhu) probeert zonder debuffs te starten, en activeert shieldwall. De Priests in poison wall groups beginnen als een gek AOE heals te spammen om de poison wall in leven te houden en alle druids en shamans healen de tank.
met een trial kan je niet traden en nog een zooi beperkingen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:14 schreef Atreidez het volgende:
10 dagen trials nu te downloadenM.a.w. maak je vrienden ook verslaafd.
http://teaser.wow-europe.com/
Je moet gewoon de originele versie in de winkel kopen (met doos). Je vult dan op de wow site bij character information de code in die bij de originele versie zitquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
maar ik wil na een dag eigenlijk mijn account al activeren (=1 month a $12,95)
moet ik nu het hele spel kopen, en zoja kan ik dat ook downloaden (net als Steam)
zonder doos etc.
verder heb ik gelijk gekozen voor RPPvP, dat is toch geen probleem lijkt me?
Aangezien ik voorlopig toch nog geen Horde's tegen kan komen.
Op RP-PvP kan dat niet, ik had daar een feral druid om een beetje te PvPen, regende klachten bij over hoe ik iedereen met rust moest laten enzo. Dus als je je meer op PvP wilt richten dan de RP, be prepared to get whined at. Wel een voordeel van die servers is dat je op level 27 al rank 5 kan hebbenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:43 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Je moet gewoon de originele versie in de winkel kopen (met doos). Je vult dan op de wow site bij character information de code in die bij de originele versie zit
Dat is geen probleem, maar hordes kan je altijd tegenkomen...volgens mij kan jij je pvp uitvinken zodat je niet geganked kan worden. Maar daar kan ik naast zitten...heb altijd op pvp servers gespeeld
Ik snap nog niet alles, maar ik ben nu lvl 5, en ik vind het ook niet erg om geslacht te worden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:45 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Op RP-PvP kan dat niet, ik had daar een feral druid om een beetje te PvPen, regende klachten bij over hoe ik iedereen met rust moest laten enzo. Dus als je je meer op PvP wilt richten dan de RP, be prepared to get whined at. Wel een voordeel van die servers is dat je op level 27 al rank 5 kan hebben
vind je dat een kleine upgrade? De meeste upgrades van bwl items naar cthun loot levert amper meer op.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:43 schreef DjNivek het volgende:
Heb nu in afwachting tot 1.11 toch maar eens een Claw of Chromaggus voor enorm weinig DKP gehaald, een 'kleine' upgrade op m'n Azuresong. In 1.11 ga ik meteen voor de Legendary, die is verdomd leuk voor een 'lock.
lvl 100 is er niet, maar snap je bedoeling.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik snap nog niet alles, maar ik ben nu lvl 5, en ik vind het ook niet erg om geslacht te worden.
Maar na gisteren door 2 dwergen uitgelachen te zijn in de Inn, (ze waren echt lief voor elkaar, echt superlachen, beetje flirten, dus ik stond te kijken en IRL lag ik dubbel, maar daar werden ze boos op me). Maar het is een super mooi spel.
Maar het is dus niet zo, dat op die server ik om de 5 minuten worden gekilled door mensen.
Ik weet niet hoe de community is en of je zomaar als level 100 een lvl 5 warrior mag terroriseren.
Ik ga weer even de manual lezen, zijn 189 page's.
Mja, het is 'maar' 24 meer damage, ten koste van 1 crit%. Zal uiteindelijk wel beter uitpakken, maar achquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:39 schreef mooiegek het volgende:
[..]
vind je dat een kleine upgrade? De meeste upgrades van bwl items naar cthun loot levert amper meer op.
AHAHHAHAHA keep dreamin. Mages die niet weten waar ze mee bezig zijn dan. misschien dat je ooit een mage outdamaged bij Vaelastrasz als ze opgeblazen worden ja, maar voor de rest zit je pure BS te verkondigen.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:56 schreef Koentje3 het volgende:
mijn talents :
http://www.wow-europe.com(...)02151510000000000000
Bullshit dat feral druids nutteloos zijn, 9/10x out-dps ik in catform mages in raids, vaak ook nog een paar druids... Met een crit chance van bijna 30%... Jammer dat feral druids zo snel worden afgeschreven ..
Als je zecht warriors zijn voor tanken, zijn priests tog ook voor healen of niet ... Maak gebruik van de riemen die je hebt = veel beter als in hokjes stoppen..
probleempje toen wij dat deden: alle druids ineens feral. dag innervate....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:09 schreef DjNivek het volgende:
[..]
May I remind you dat onze guild als een worldfirst een Druid Nefarian succesvol heeft getanked? Sindsdien is het wat 'gewoner' geworden, maar voor die tijd was het een no-go
Dat bij jullie specs gedwongen op jullie worden is jullie probleem, betekent niet dat het overal zo is. Free specs hebben ook meteen een positieve invloed op de guild sfeer, en als je guildmembers weten wanneer ze moeten healen en wanneer ze iets anders kunnen doen, is het totaal geen probleem. Daarnaast heeft onze main-druidtank zo'n zware armor en health dat het meer is dan de warriors. En hij doet ook veel van de andere BWL/AQ encounters als een tank. Totaal geen probleem.
op de WoW site staat een wat ingekorte beginnersguide over WoW. De manual heb ik na 2 paginas weer terug in het doosje gedaanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik snap nog niet alles, maar ik ben nu lvl 5, en ik vind het ook niet erg om geslacht te worden.
Maar na gisteren door 2 dwergen uitgelachen te zijn in de Inn, (ze waren echt lief voor elkaar, echt superlachen, beetje flirten, dus ik stond te kijken en IRL lag ik dubbel, maar daar werden ze boos op me). Maar het is een super mooi spel.
Maar het is dus niet zo, dat op die server ik om de 5 minuten worden gekilled door mensen.
Ik weet niet hoe de community is en of je zomaar als level 100 een lvl 5 warrior mag terroriseren.
Ik ga weer even de manual lezen, zijn 189 page's.
Mwah, ik word liever opgeblazen als Vael op 3 % zit dan dat ik blijf leven hoor, als ik even de dmg-meters wil ownen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:12 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
AHAHHAHAHA keep dreamin. Mages die niet weten waar ze mee bezig zijn dan. misschien dat je ooit een mage outdamaged bij Vaelastrasz als ze opgeblazen worden ja, maar voor de rest zit je pure BS te verkondigen.
eh, je kan alles verkopen..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:22 schreef Droopie het volgende:
vraagje, hoe kan je spullen verkopen, want het lijkt erop dat je ze alleen uitleent.
ik kan namelijk nooit 20 verschillende spullen verkopen, maar max. 12 ofzo. bij de buyback merchant
Ter verduidelijking van Migwi hierboven, als je je spullen verkoopt krijg je je geld gewoon, dat 'buyback' tabje is voor het geval je per ongeluk iets belangrijks verkoopt. Op die manier kan je het voor hetzelfde geld weer terugkopen. Als je uitlogt is je buyback weer leeg volgens mij, maar dat weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:22 schreef Droopie het volgende:
vraagje, hoe kan je spullen verkopen, want het lijkt erop dat je ze alleen uitleent.
ik kan namelijk nooit 20 verschillende spullen verkopen, maar max. 12 ofzo. bij de buyback merchant
Nouja lang niet iedereen is even behulpzaam, maar als je zelf beleefd blijft en fatsoenlijk speeld (je zit op een RP server nietwaar?) is er meestal wel iemand die wil helpenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:08 schreef Droopie het volgende:
Ja dit spel is echt lachen, ik snap nog niet dat mensen er verslaafd aan raken of zelfmoord
plegen als hun account gekraakt wordt.
Maar komt er gisteren een Orc binnen (hoe weet je wat zn lvl is??) die roeit heel goldshire even uit in z'n uppie. Toen komt er een lvl 59 warlock (ontzettend groot) iedereen blij die geeft hem een koekje van eigen deeg.
Wel leuk dat iedereen zo behulpzaam (ook hier) in het spel is.
RPPvP server.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:15 schreef Departak het volgende:
[..]
Nouja lang niet iedereen is even behulpzaam, maar als je zelf beleefd blijft en fatsoenlijk speeld (je zit op een RP server nietwaar?) is er meestal wel iemand die wil helpen![]()
level ?? is volgens mij +9 boven je eigen level minstens. Lvl 'boss' icoontje is onbekend, en wordt gebruikt om aan te geven dat je tegen een enorm sterk monster vecht, die je bijvoorbeeld alleen in een groep doodkrijgt. 'boss' is ongeveer 500 volgens mij, hoewel bosses sterk kunnen verschillen![]()
moet je even de skill kopen bij een fishing trainerquote:Op zondag 18 juni 2006 15:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
RPPvP server.
Trouwens hoe kan je vissen??
Ik heb al een hengel.
(trouwens trial heeft wel beperkingen)
bij ons is het altijd Blodfang en Dragonstalker.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:01 schreef Cid het volgende:
Wahooo!
Gisteren Huhuran down gekregen!! Na veel farmen voor NR gear, een sloot potions en gedoe is het dan eindelijk zo ver. Eerste try ging ze naar 1%, volgende try 6% en daarna one big dead bug..
Crappy loot zoals gewoonlijk, dat begint me nu wel een beetje te vervelen. Het is bij ons altijd plate en cloth. We hebben BWL al heeeeeeel lang op farming status en we hebben nog maar 2 DS chests gehad bijvoorbeeld..
Mag ik een keer met jullie mee?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:35 schreef Fratz het volgende:
[..]
bij ons is het altijd Blodfang en Dragonstalker.
als jullie wat Transcendence over hebbenquote:
niet op een RP server..quote:Op maandag 19 juni 2006 13:45 schreef Droopie het volgende:
Ik heb meze;f SuperDroop genoemd.
Leuke naam volgens mij, maar niet volgense Blizzard.
Name violation, wat een malloten.
mmm dat was ik inderdaad vergeten onze locks hebben ook altijd mazzel. -_-quote:Op maandag 19 juni 2006 16:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Laatste 32 dagen Tier 2 loot:
5 NW
5 Stormrage
5 Dragonstalker
7 Bloodfang
7 Trans
7 Judgement
10 Wrath
14 Nemesis
Nee, balanced loot FTW; behalve dan voor, jawel, de locks...
op een RP server is dat inderdaad not-donequote:Op maandag 19 juni 2006 13:45 schreef Droopie het volgende:
Ik heb meze;f SuperDroop genoemd.
Leuke naam volgens mij, maar niet volgense Blizzard.
Name violation, wat een malloten.
aaah juist dat mailtje. duh stom van me. ik was hem al helemaal vergeten. nu maar hopen dat ik hem niet heb gegooidquote:
Blijft deze vraag staan!quote:Op maandag 19 juni 2006 18:48 schreef Droopie het volgende:
Wat is er dan not-done aan?????
Ik begrijp het echt niet
Je gaat eraan vriend.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
aaah juist dat mailtje. duh stom van me. ik was hem al helemaal vergeten. nu maar hopen dat ik hem niet heb gegooid![]()
thnx btw
Nou, van wat ik heb meegekregen ben je gaan spelen op een RP-PVP server.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:48 schreef Droopie het volgende:
Wat is er dan not-done aan?????
Ik begrijp het echt niet
Schromelijk overdreven ookal zouden veel mensen daar het wel graag zo zien.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:39 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Nou, van wat ik heb meegekregen ben je gaan spelen op een RP-PVP server.
RP staat voor roleplaying en dat betekent dat je geacht wordt je aan een bepaald aantal (on)geschreven regels te houden. Dit betekent oa. dat je niet over lag moet gaan praten of over het feit dat je even op een site iets op gaat zoeken. Dat kan natuurlijk wel maar dat moet je proberen toch meer in een gesloten kring te bespreken.
Nog een aspect aan Roleplaying servers is de aparte regeling voor namen. Je dient je characters namen te geven die niet volkomen vreemd zijn voor characters in de Warcraft-lore. SuperDroop valt niet echt onder die categorie. Ik vind Droop al discutabel en Super ervoor maakt het toch net iets te Non-Roleplaying.
Als je geen zin hebt om 90 % van de tijd te 'roleplayen a.k.a. te doen alsof je echt een levend iemand bent binnen het WoW-universum dan kun je beter gelijk switchen naar een gewone PvP-server. Dat bespaart zowel jou als de mensen die wel helemaal into RP zijn een hoop frustraties waarschijnlijk.![]()
inderdaad, het gemiddelde publiek is iets ouder.. Waardoor je dus ook weinig tot geen corps campers hebt enzo.. of mensen die niks om een honorless kill geven..quote:Op maandag 19 juni 2006 21:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Schromelijk overdreven ookal zouden veel mensen daar het wel graag zo zien.
Maar inderdaad, de namen zijn wel een issue ja, en aan de andere kant heb je daar geen last van leet speek achtige zooi en dat is wat rustiger voor de oogjes vind ik dan.
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:39 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Nou, van wat ik heb meegekregen ben je gaan spelen op een RP-PVP server.
RP staat voor roleplaying en dat betekent dat je geacht wordt je aan een bepaald aantal (on)geschreven regels te houden. Dit betekent oa. dat je niet over lag moet gaan praten of over het feit dat je even op een site iets op gaat zoeken. Dat kan natuurlijk wel maar dat moet je proberen toch meer in een gesloten kring te bespreken.
Nog een aspect aan Roleplaying servers is de aparte regeling voor namen. Je dient je characters namen te geven die niet volkomen vreemd zijn voor characters in de Warcraft-lore. SuperDroop valt niet echt onder die categorie. Ik vind Droop al discutabel en Super ervoor maakt het toch net iets te Non-Roleplaying.
Als je geen zin hebt om 90 % van de tijd te 'roleplayen a.k.a. te doen alsof je echt een levend iemand bent binnen het WoW-universum dan kun je beter gelijk switchen naar een gewone PvP-server. Dat bespaart zowel jou als de mensen die wel helemaal into RP zijn een hoop frustraties waarschijnlijk.![]()
thnx, maar ik heb hem gelukkig nog in mijn mailbox.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:32 schreef jogy het volgende:
Trouwens, Bar. Als je de code niet meer hebt kan je me mailen, heb er nog ééntje.
Als je er net mee begint is het een heerlijk spel, leuke quests om gewend te raken enzo. Alleen kan je niet traden met mensen, dat is wel jammer. En je komt niet hoger dan 20 of 30 ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
thnx, maar ik heb hem gelukkig nog in mijn mailbox.
ik heb hem gisteren 5 minuutjes gespeeld en hij valt me eerlijk gezegd niet tegen. ik heb nog 9 dagen om verslaafd te raken![]()
nu maar hopen dat dat niet gebeurd![]()
ok bedankt voor de tips. of eigenlijk niet. straks vind ik het echt leuk en zit dan hele dagen binnenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je er net mee begint is het een heerlijk spel, leuke quests om gewend te raken enzo. Alleen kan je niet traden met mensen, dat is wel jammer. En je komt niet hoger dan 20 of 30 ofzo. Maar als skills kan je het beste met skinnen en mining beginnen, easy money is handig op de lagere levels. ga ook zo min mogelijk in groups als je wilt levellen. Gaat sneller en alles wat je killed mag je dan ook roven
. Och, was ik ook maar weer net begonnen
![]()
.
Op welke server zit je trouwens, ga ik vanavond ook een char opstarten gewoon om te geinenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ok bedankt voor de tips. of eigenlijk niet. straks vind ik het echt leuk en zit dan hele dagen binnen![]()
maar ik zal vanavond er nog een goed in verdiepen want zoals ik het zag heeft het idd potentieel tot een goed spel. nu snap ik wat mensen bedoelen met het sfeer.
maar ik wil je best wel aan je einde helpen. kan je zo weer opnieuw beginnen![]()
ik heb eerlijk gezegd geen idee. ik klikte maar wat op los gisterenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Op welke server zit je trouwens, ga ik vanavond ook een char opstarten gewoon om te geinen.
Toch denk ik niet dat je de eerste keer echt bezig was met levellen, grinden en echt op je gold lette je volgens mij ook niet. De game is juist de eerste keer het vetst omdat je zoveel tijd steekt in dingen waarbij je nu denkt jezus wat een tijdverspilling. Lekker de wereld verkennen, alleen maar questen doen natuurlijk [grinden wasda?]. En qua professions zou ik ook geen money-make profs pakken maar gewoon iets wat bij je char past. Skin+ LW, Alch+herb, Enchanting + tailoring zoiets. Dat geeft juist die extra dimensie die het spel zo gaaf maakt. Lekker halve wereld doorrennen om 2 linnen cloth te scoren die je nog nodig had om die vette robe met +2sta en +2 intel te maken. Halve dag ermee bezig zijn, maar wel die voldoening voelen van je nieuwe robequote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je er net mee begint is het een heerlijk spel, leuke quests om gewend te raken enzo. Alleen kan je niet traden met mensen, dat is wel jammer. En je komt niet hoger dan 20 of 30 ofzo. Maar als skills kan je het beste met skinnen en mining beginnen, easy money is handig op de lagere levels. ga ook zo min mogelijk in groups als je wilt levellen. Gaat sneller en alles wat je killed mag je dan ook roven
. Och, was ik ook maar weer net begonnen
![]()
.
hehe, laat het maar weten vanavond als je zin hebtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd geen idee. ik klikte maar wat op los gisterende aanbevolen server was iig vol dus had ik maar een andere genomen
Ja, je hebt gelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:34 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat je de eerste keer echt bezig was met levellen, grinden en echt op je gold lette je volgens mij ook niet. De game is juist de eerste keer het vetst omdat je zoveel tijd steekt in dingen waarbij je nu denkt jezus wat een tijdverspilling. Lekker de wereld verkennen, alleen maar questen doen natuurlijk [grinden wasda?]. En qua professions zou ik ook geen money-make profs pakken maar gewoon iets wat bij je char past. Skin+ LW, Alch+herb, Enchanting + tailoring zoiets. Dat geeft juist die extra dimensie die het spel zo gaaf maakt. Lekker halve wereld doorrennen om 2 linnen cloth te scoren die je nog nodig had om die vette robe met +2sta en +2 intel te maken. Halve dag ermee bezig zijn, maar wel die voldoening voelen van je nieuwe robe
We lachen er nu om, maar dat is juist de charme van die eerste keer. Doe gewoon waar je zin in hebt en verken en leer. Als je dan verslaafd ben, ga je met je alts wel effectiever spelen om sneller te lvlen, maar zou het niemand aanraden om dit met zijn eerste char te doen.
Veel plezier verder le-duc, het spel is fantastisch!
zal ik doenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:34 schreef jogy het volgende:
[..]
hehe, laat het maar weten vanavond als je zin hebt.
thnxquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:34 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat je de eerste keer echt bezig was met levellen, grinden en echt op je gold lette je volgens mij ook niet. De game is juist de eerste keer het vetst omdat je zoveel tijd steekt in dingen waarbij je nu denkt jezus wat een tijdverspilling. Lekker de wereld verkennen, alleen maar questen doen natuurlijk [grinden wasda?]. En qua professions zou ik ook geen money-make profs pakken maar gewoon iets wat bij je char past. Skin+ LW, Alch+herb, Enchanting + tailoring zoiets. Dat geeft juist die extra dimensie die het spel zo gaaf maakt. Lekker halve wereld doorrennen om 2 linnen cloth te scoren die je nog nodig had om die vette robe met +2sta en +2 intel te maken. Halve dag ermee bezig zijn, maar wel die voldoening voelen van je nieuwe robe
We lachen er nu om, maar dat is juist de charme van die eerste keer. Doe gewoon waar je zin in hebt en verken en leer. Als je dan verslaafd ben, ga je met je alts wel effectiever spelen om sneller te lvlen, maar zou het niemand aanraden om dit met zijn eerste char te doen.
Veel plezier verder le-duc, het spel is fantastisch!
Ach op lvl 40 kan je een mount kopen waardoor je 60% sneller loopt. En op een gegeven moment kan je ook flightpaths in ieder gebied halen waardoor je redelijk snel naar ieder gebied kan vliegenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:09 schreef Droopie het volgende:
Hallo ik ben gisteren voor het eerst in Westfall geweest, volgens mij ben ik nog wel drie jaar bezig met
de wereld te verkennen!
'another one bites the dust'quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:56 schreef Droopie het volgende:
Ik heb vandaag het spel maar gekocht, kan ik ruilen en op de geveilde spullen bieden!
Area of Effect, hier vallen spells als Arcane Explosion onderquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:14 schreef Koentje3 het volgende:
wat is AoE?
5 maanden wachten op eerste sosf hier..en counting..quote:Op maandag 19 juni 2006 17:03 schreef Fratz het volgende:
[..]
mmm dat was ik inderdaad vergeten onze locks hebben ook altijd mazzel. -_-
Als je bent uitgenodigd in een guild en je hebt geaccepteerd zit je in een guild. Dit is een soort clan, of hoe je het ook wil noemen. Een guild kan handig zijn om van alles te vragen in de guildchat (/g ) of om mensen te vinden die met je in party's willen. Als je guild een rotzooi is kan je het ook gewoon weer leaven (/gleave ). Meestal zijn er genoeg guilds op de server die je wel willen opnemen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:06 schreef Droopie het volgende:
Vraag nr. 6 Ik ben uitgenodigd voor een Guild, behalve geldverzoeken en een chatfeest heb ik
nog niets ontvangen/ gezien dat ik denk leuk. Waar zijn die voor??
Maar hij is geupgraded met een echte versie dus laat het kutweer/ ontslag maar komen.
Op stormrage precies hetzelfde. Konden jullie ook niet naar wildhammer migraten?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:41 schreef S3rp3nt het volgende:
In 64 topics nog nooit gepost, maar ben het nu een beetje zat, verveelde me dus ik denk ga ook even posten op fok.
Morgen Rank 11 en waarschijnlijk vandaag of ook morgen Exalted met WSG(Ja ik ben alliance op PvE server Turalyon, wsg is enige bg die normaal up is en voor Allies een queue van > 1 - 1 1/2 uur is normaal) daarna even een pauze alleen nog raiden.
Voor mensen die op dezelfde server zitten. Ik ben Coop(Check profile link in signature)
Ja ik heb mijn lvl 60 mage getransferred maar nog nooit gespeeld, hoor van allemaal vrienden(die nu weer opnieuw begonnen zijn op turalyon) dat het een kut server is.. ik ben wel op turalyon gebleven ook omdat ik in 5de Alliance guild van de server zit. anders was ik allang aan het spelen op een pvp server:Pquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
Op stormrage precies hetzelfde. Konden jullie ook niet naar wildhammer migraten?
Zijn wel behoorlijk veel servers die erheen kunnen migraten nu. Heb er zelf een level 55 rogue alt heen getransferred, maar rogue is niet echt mijn class ben ik tot de conclusie gekomenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn lvl 60 mage getransferred maar nog nooit gespeeld, hoor van allemaal vrienden(die nu weer opnieuw begonnen zijn op turalyon) dat het een kut server is.. ik ben wel op turalyon gebleven ook omdat ik in 5de Alliance guild van de server zit. anders was ik allang aan het spelen op een pvp server:P
Ja en alle server die er naar toe kunnen zijn tussen de 60-90% alliance en 10-40% horde.. en alleen horde verhuist heb ik bij mij gemerkt dus queues zijn alleen maar erger geworden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:12 schreef Rahl het volgende:
[..]
Zijn wel behoorlijk veel servers die erheen kunnen migraten nu. Heb er zelf een level 55 rogue alt heen getransferred, maar rogue is niet echt mijn class ben ik tot de conclusie gekomen
De authentication servers hebben ze ook in onderhoud nu tot morgen 1200quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:19 schreef Sitethief het volgende:
Zijn de servers nu al down ?
Ik krijg een unable to connect............
forums ook down btw?
die waren voor 12:00 al down.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:53 schreef Sitethief het volgende:
Ja dat las ik, maar die zijn nu dus al down?
nope bij mij werkt die background downloader niet...quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:26 schreef Sitethief het volgende:
Je hebt hem als het goed is al deels binnen
Ah ik roep vanavond wel als ik online benquote:
Hopelijk niet, ik heb juist de perfecte UI.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:48 schreef Typhon het volgende:
dat wordt vanavond weer gezeik om je UI goed te krijgen wellicht
Ik heb Discord Action Bars e.d. dus het zal wel weer drama worden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ook, maar Nurfed geeft commonly speaking zéér weinig problemen met patches.Ik zie het zonnig tegemoet.
Is dat tegenwoordig ook al een term?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, ik ga vanavond een Faxmonkey proberen, dus tja. ^_^.
En dan speel je al sinds beta en heb je zo ongeveer alles wat je wilt en dan kan 't allemaal niet snel genoeg. Althans voor mij nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:41 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ach op lvl 40 kan je een mount kopen waardoor je 60% sneller loopt. En op een gegeven moment kan je ook flightpaths in ieder gebied halen waardoor je redelijk snel naar ieder gebied kan vliegen.
bwl cancelled bij onsquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:48 schreef Typhon het volgende:
dat wordt vanavond weer gezeik om je UI goed te krijgen wellicht
quote:Patch 1.12
Cross-Realm Battlegrounds
For the first time in the history of World of Warcraft, you will be able to face off against players from other realms in the Battlegrounds. Coming in patch 1.12 are cross-realm PvP Battlegrounds, linking Alterac Valley, Warsong Gulch, and Arathi Basin so that players from several realms will be combined into one huge matchmaking pool. Replenish your mana, sharpen your blades, and get ready for the biggest battles yet!
World PvP
While the Battlegrounds are about to receive a major upgrade of their own, players interested in World PvP will be glad to hear that patch 1.12 will introduce a brand-new type of PvP content to the game. The stage is set for objective-based land battles of truly epic proportions as Horde and Alliance vie for control over important strategic positions and resources around Azeroth. Stay tuned for more news about these new world PvP enhancements coming to World of Warcraft.
Rogue Talent Review
Next in the ongoing talent review are the rogues, masters of stealth and assassination. Stay tuned for more details on what the rogue talent update will have in store for the sneaky damage dealers.
Hier ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:05 schreef Fratz het volgende:
wooooww dat downloaden gaat megalangzaam! normaal gaat het vrij vlot bij mij maar vandaag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |