abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38588004

HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
World of Warcraft Wikipedia

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 5 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 26,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

Burning Crusade.

Er komt een expansion uit voor World of Warcraft genaamd de Burning Crusade. De verwachte release zal in het najaar liggen. Er komen twee nieuwe rassen in, de Bloodelves voor the Horde en de Draenei voor de Alliance. Ook zal er in de expansion de level cap omhoog gaan naar 70 en zullen er honderden nieuwe quests komen. Voor meer info daarover ga naar de Burning Crusade website.

[ Bericht 63% gewijzigd door Evertjan op 06-06-2006 20:40:36 ]
pi_38588129
En kan dan iemand een linkje gooien naar zo'n filmpje van die Noemi, ben benieuwd
......
pi_38588181
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:01 schreef Slomy het volgende:
En kan dan iemand een linkje gooien naar zo'n filmpje van die Noemi, ben benieuwd
inderdaad, als hij zo goed is als hier gezegt wordt vind ik dat ook wel interessant. Maar persoonlijk geef ik er niks om, lock filmpjes zijn altijd hetzelfde en zo saai
Welkom op FOK!
pi_38588346
Teeveepeetje dan maar!
pi_38589083
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 11:51 schreef Fratz het volgende:

[..]

welke server is dat
Twisting Nether, alliance kant.

En idd, Drakedog is niks speciaals, ik snap niet dat hij zo geprezen wordt. Ja, hij was de 'eerste' die liet zien dat locks konden PvPen, maar waren er dan zoveel clueless mensen die als lock speelde? Maar ja, hoe wil je nu dan zeggen of iemand skills heeft of niet...? Nou ja, het is wel te zien, er zit een rank 13 (UD) lock op de server die me amper weet te verslaan, en als hij het doet, heeft hij een priest achter hem aan die hem healt, en toch wordt hij als 'skilled' gezien. Of je hebt natuurlijk locks die maar 1 taktiek kennen, en daardoor redelijk wat kunnen verslaan, totdat ze iemand met meer health tegenkomen en die taktiek compleet overleefd.

Ik denk dat ik me maar aansluit bij die rank 13 lock; Een skilled lock is: "anyone who dont open with DC and rely on DC, noobfriendly spell :0 ", hoewel hier de ontiegelijke burst die met gear alleen al bereikt kan worden genegeerd wordt... Ik kan met een beetje geluk rond de 9-10k bursten (Soul Fire + Immolate + Conflagrate). M'n record Soul Fire is van vorige week, staat op 6,4k crit nu. Had ook 3,5k hits, jammer dat die niet gecrit waren
pi_38589218
Degenen die als skilled worden gezien bij ons op de server zijn vaak degenen die het meest in BGs rondhangen.

Dus als je 12 uur per dag PvPed voor een maand of wat, dan zal je naam zeker in het volgende e-peen topic op je realm-forum komen
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_38589673
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Degenen die als skilled worden gezien bij ons op de server zijn vaak degenen die het meest in BGs rondhangen.

Dus als je 12 uur per dag PvPed voor een maand of wat, dan zal je naam zeker in het volgende e-peen topic op je realm-forum komen
Ja, precies, ik zie de meest skillloze farmers daar langskomen, hoewel ik daar wel een paar keer genoemt werd terwijl ik niks had gedaan toendertijd (ben nu voor rank 12 aan het gaan, daarna vind ik het wel weer goed geweest. Ong. nog 2 weken ervoor nodig, ben nu 10 (ja, zo makkelijk is het )). Een andere lock is daar (gelukkig) nog niet in verschenen, maar dat is dus zo'n DC-lamer. Voor de rest is hij erg slecht.

Misschien ook maar eens een movie maken, kan ik m'n eigen cult starten
pi_38590404
Gister level 50 geworden met me warrior, het zal nu wel niet meer zo hard gaan dan Beetje problemen om goeie q's te vinden ook. Wel veel in Un'Goro crater, maar wat een %#$@ gebied is dat zeg. Iemand andere gebieden om te q'ten met lvl 50?
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:19:25 #10
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_38590833
Je kunt levellen in Eastern Plaguelands (wel moeilijk met die level) of Felwood. Je kunt heerlijk op die furbolgs in het zuiden grinden en dan krijg je nog rep ook . Aszara is ook een mooie plek. De demons daar geven naast cloth ook nog Felcloth maar dit is een favoriete farmplek voor veel mensen.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_38593125
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-general&T=8553194&P=1

World event scourge invasion
quote:
A few quotes, to raise your curiousity:

Quote:

Q: What happens?

A: During the invasion, multiple events occur.
First, outside of every major city, there are glowing points where low level undead spawn(9-11). These drop Dim Necrotic Runes that can be turned into a quest giver for faction once.
Secondly, in Azshara, Winterspring, Tanaris, Eastern Plague Lands, The Blasted Lands, and the Burning Steppes there are massive invasions of Level 59-60 undead. These invasions occur at specific sites gathered around 'Necrotic Crystals'. Undead spawn continuously from these points and wander around, killing local wildlife in one shot. Also, flying necropolis send bolts of energy to and from each stone, so it is easy to find them if you find the hovering Necropolis and follow the bolt of energy that shoots out every 30 seconds or so.

Killing these undead around the crystals results in a bolt of damaging energy being sent back to the crystal. You have to kill about 100, if not more, of the undead to fully destroy it... but with dozens of people working at it, this doesn't take to long. Maybe 20 minutes.

When the Necrotic Crystal is 'destroyed', it is replaced by a 'Damaged Necrotic Crystal' that four Cultist Engineers appear around and begin to repair. If you leave the Damaged Crystal being repaired by the Cultists alone for a time, it will be restored to the normal Necrotic Crystal and the event starts all over again.

You can disrupt the Cultists by using the Necrotic Runes that drop from the invading undead. Take 8 of the runes and talk to one of them, and use the command given to turn it into a Shadow of Doom. This fight is similar to a Duke fight in Silithus. You need at least a good duo with a good healer to beat these. They spawn and go straight for the person who disrupted them, flagged to that person's group. It works just like a Duke, Templar, or Prince in that regard.

Major Warning: Only transform ONE AT A TIME. They are monsters when you fight two or more at once. And, like the Dukes, they are unsoloable unless you are either very good or have very good gear. However, most Template characters were and are unable to solo them. Duos are possible with one being healer the other melee/dps/tank or a Paladin or Shaman healtanking.

The dangerous part comes in the adds. You're almost guaranteed to have at least two level 59-60 adds. So its preferred to have more then one person with you unless you are ahead of the spawn rate.

These Shadows drop the rest of the Undead Slaying Set. Killing all four results in the full destruction of the Necrotic Crystal and an interruption of the event for a time.

There are multiple invasion points scattered across each of the above named zones. Destroying all of them, presumably, destroys one of the Necropolises sent to the area. Another will show up until there are 0 Necropolises left(ask the Argent Dawn Recruiter for more information)

Quote:

Q: Why are the Scourge invading these regions?

A: As it is, these six places they are targeting are key points of Magical Power. Further, they are attacking the two 'Human' cities; Stormwind and Undercity.

The reason for these things is obvious.

Undercity and Stormwind are being attacked because in both places the Lich King will gather a great many new 'recruits' for his army, either by reanimation... or renewed domination...

Azshara is a center of magical power, and not even we have discovered all its secrets yet. Controlling it would give their Liches something to do and more magical abilities to command.

In the Tanaris Desert, two things are located; The Caverns of Time and Uldum. One is the nesting ground and passage into the Timestream used by the Bronze Dragons, the other is the location where the Titans used their power to manipulate the very face of Azeroth to their whim. If the Scourge took control of either location, the effects would be dramatic and horrifying. Further, cutting off Goblin access destroys trade, which is something we need... and the Scourge does not.

In the Burning Steppes, there is the already troubled war between the Blackrock and the Dark Iron. Plenty of bodies to reap from the fallen. Further, there is access to the Dragon Eggs and Dragon Whelps that the Scourge is making use of and transforming into a new generation of different Undead Dragons.

In Winterspring, they have another Goblin city to shut down. But, moreover, they have access to the ghosts of the Highborn they can bring under their control. Also, secrets lie underneath Winterspring, including the former Prison of Illidan. Further... it is a perfect front for them to assault the last true bastion of the Burning Legion on this world; Mount Hyjal.

In the Blasted Lands... there is the Dark Portal. Need I say more?

In the Eastern Plaguelands, the two factions who truly oppose them beyond we Adventurers of the Alliance and Horde currently fight against them. The Scarlet Crusade and the Argent Dawn. This is the 'front', and should it fall, the rest will have no buffer point and Undercity itself will be next as the Crusade and the Dawn are crushed should the Scourge win.

Quote:

Q: Where are the new Bosses?

A: The new bosses are found in Stratholme, the Scholomance, Dire Maul, the Scarlet Monastery, Shadowfang Keep and the Razorfen Downs.
http://www.worldofwarcraft.com/info/events/scourgeinvasion/
Welkom op FOK!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:05:23 #12
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38594531
Het maakt me inderdaad nieuwsgierig, vooral ook naar de loot
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:11:25 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_38594687
interesting!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:16:48 #14
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_38594872
Nog meer grinden, leuk....
pi_38595295
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog meer grinden, leuk....
aan je gear te zien heb je MC ook al plat gegrind
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:46:12 #16
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_38595758
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:29 schreef enlightenedwizza het volgende:

[..]

aan je gear te zien heb je MC ook al plat gegrind
Yep, en daar is de lol ook allang vanaf.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:57:18 #17
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_38596040
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_38600708
Openingspost aangepast
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:58:38 #19
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38602072
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Yep, en daar is de lol ook allang vanaf.
Misschien even stoppen dan, ander spel spelen?
pi_38604241
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:

das niet helemaal waar. ik wordt constant genoemd samen metbwat anderen waarmee ik premade PvP. en eerlijk gezegd zijnwe niet eens zo goed,we gebruiken gewoon de minimap goed en weten wat en waar op het juiste moment te doen. Full tier 2 voor het hele team wil ook helpen.

en wij Pvpen eigenlijk alleen na raid tijd... niet hele dagen ( rank 8 atm en cba hoger te halen.)
life is a game....and im winning
pi_38604992
pvp is toch saai, en naxx komt eraan dus
Welkom op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 juni 2006 @ 21:26:21 #22
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_38606106
wow
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_38615280
Ik heb net Noemi #4 even gekeken, wordt wel leuk gebracht enzo, maar valt het niet op dat sommige tegenstanders echt ontiegelijk slecht spelen? Er zitten wel wat leuke/goede gevechten tussen, maar met dat soort alliance is het ook best goed te doen .

Noemi #6 ook gezien nu, zaten wel wat normalere gevechten bij (als in, tegenstander weet wat ze doen ), maar valt me op dat qua speelstijl (behalve het engineering) het toch redelijk veel op de mijne lijkt, een lekkere burst kunnen doen dat het meeste wel neerlegt.

Toch maar eens kijken of mijn computertje zoiets aankan, na het formateren ofzo
  woensdag 7 juni 2006 @ 03:07:23 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_38615529
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 02:24 schreef DjNivek het volgende:
Ik heb net Noemi #4 even gekeken, wordt wel leuk gebracht enzo, maar valt het niet op dat sommige tegenstanders echt ontiegelijk slecht spelen? Er zitten wel wat leuke/goede gevechten tussen, maar met dat soort alliance is het ook best goed te doen .
bla bla bla bla bla wat is dat toch voor onzin altijd met PVP-ers en hun movies dat ze altijd op zo'n manier worden afgekraakt? als je zegt dat je de skill van haar tegenstanders kunt meten aan de manier waarop ze spelen moet je vervolgens niet dat als maatstaf nemen om te bewijzen dat ze niet zo'n geweldig skillniveau heeft, want daarmee ontken je dus dat je aan de manier waarop ze spelen hun skill kunt zien
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 04:17:26 #25
34726 Fratz
Max
pi_38615676
-schaamteloze TVP-

<-- wil graag Troll Dancing Idols winnen!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_38616469
Ah nice weer wat undead gespuis neersabelen
-
pi_38621812
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef Takje het volgende:

[..]

Misschien even stoppen dan, ander spel spelen?
blasphemer!

stoppen met wow is net zoiets als zelfmoord plegen
pi_38622405
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 03:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

bla bla bla bla bla wat is dat toch voor onzin altijd met PVP-ers en hun movies dat ze altijd op zo'n manier worden afgekraakt? als je zegt dat je de skill van haar tegenstanders kunt meten aan de manier waarop ze spelen moet je vervolgens niet dat als maatstaf nemen om te bewijzen dat ze niet zo'n geweldig skillniveau heeft, want daarmee ontken je dus dat je aan de manier waarop ze spelen hun skill kunt zien
Protection warriors, nuff said. Sorry, maar tegen een warrior vechten die een 1h + shield gebruikt kan ik gewoon niet serieus nemen (en niet eens shieldbashed). Als ze dan dualwielden, ok, maar ze zijn haast te negeren. Ze doen amper damage, en het enige echt irritante is concussive blow. Of een level 20 hunter, ja, zo kan ik ook 2 hunters en een warrior neerleggen. Er is niks mis met de tactieken, maar face it, als d'r tegenstanders simpelweg een beetje anders (beter) speelde, was ze dood geweest. Een UD mage die zich gewoon laat fearen en geen WotF gebruikt...zelfde met een UD lock... Of natuurlijk de paladin die niet even verzint om de andere die hem helpt te healen.

Anyway, ik kan je nu ook al wel verzekeren dat als ik er een zou maken, er ook random skilless noobs in zullen zitten. Grotere kans tot slagen enzo
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 13:11:43 #29
34726 Fratz
Max
pi_38622741
Elk nadeel heb z'n voordeel!
Onze guild was zomaar gedisband. Was nogal shit enzo. Toch heeft guildless rondlopen z'n voordelen.
Ben nou al door de 4 major raid guilds gevraagd Toppie! Fratz heeft weer een nieuwe guild!
pi_38632187
ik ben atm die noemi filmpjes aan het downloaden. es kijken wat hij er van bakt

ik vind destro maar een kut build trouwes, searing pains doen me veel te weinig dmg

heb liever gewoon 1200 dmg hits met shadowbolt
hardcoholic
pi_38632528
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef Ferdii het volgende:

ik vind destro maar een kut build trouwes, searing pains doen me veel te weinig dmg

Ik wist niet dat er Destruction builds waren waarbij shadowbolt van je spellbars verdwijnt ?
pi_38635390
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef Ferdii het volgende:

Die hits heb ik ook nog steeds , maar daarnaast dus ook door Conflagrate een mogelijkheid voor een hogere burst damage dan andere specs.

Neemt niet weg dat SM/Ruin niet goed is hoor, dat is ook een goed werkende build voor PvP, maar Conflagrate specs hebben er gewoon een voordeel over. En daarnaast is het gewoon lollig om die firemages met eigen wapens te bestrijden, en ze daarmee keihard mee inmaakt (2-3 shots zijn 'gewoon' voor mij met immolate/searing pain/conflagrate). Ze counterspellen m'n shadow, /care?
pi_38636910
Ik speel het inmiddels op de account van een vriend van me af en toe, speel op frostmane. Nog even een maandje wachten en dan koop ik het zelf, maar nu gewoon maar een alt voor hem opbouwen
pi_38642388
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 21:17 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik speel het inmiddels op de account van een vriend van me af en toe, speel op frostmane. Nog even een maandje wachten en dan koop ik het zelf, maar nu gewoon maar een alt voor hem opbouwen
dit vind ik dus zo zinloos, moet je dalijk weer helemaal opnieuw beginnen. zou het zelf nooit willen doen iig
Welkom op FOK!
pi_38642749
tvp
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:57:19 #36
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_38647623
Over dansen gesproken: IRL \WoW dances
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  † In Memoriam † donderdag 8 juni 2006 @ 13:31:20 #37
34726 Fratz
Max
pi_38654417
haha!

MacGuyver en WoW!

MavGuyver!!

[ Bericht 23% gewijzigd door Fratz op 08-06-2006 13:32:29 (eek! layout verneukt! ff verbetert :)) ]
pi_38656000
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:57 schreef Sitethief het volgende:
Dus zó zien WoW-gamers eruit!
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:11:21 #39
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_38664622
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:57 schreef Sitethief het volgende:
speelt die 4e van links niet in de serie Lost
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_38665144
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:10 schreef Zosk het volgende:

[..]

dit vind ik dus zo zinloos, moet je dalijk weer helemaal opnieuw beginnen. zou het zelf nooit willen doen iig
Ach ik heb er lol in, speel WoW, en help een vriend.
Ik zie het probleem niet zo hoor
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:08:37 #41
51794 Rahl
pi_38666435
Warlock rules!
Heb een lvl 48 lock nu, geweldige class
last.fm
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:50:31 #42
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38677714
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:11 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

speelt die 4e van links niet in de serie Lost
Ja, Hurley heeft een leuke hobby gevonden
pi_38681497
vtp
pi_38683192
na maanden trainen, het slopen van vele monsters, draken en mensen
na uren afzien, zweten en kogels in m'n lijf
na bijn anderhalf jaara is het dan zo ver

http://www.thottbot.com/?i=38269

its all MINE!

anyway, moet de bracers nog, dan zit ik op 8/8
dan alleen nog een nieuwe cloak+wapen en ik zit behoorlijk gebakken

http://www.thottbot.com/?i=45971
dropte gister avond, had 'm gewonnen met DKP...GM geeft em per ongeluk aan iemand anders
heb z'n aanbod om een gamemaster te vragen em om te ruilen afgeslagen...beetje aan de medemens denken

waarschijnlijk http://www.thottbot.com/?i=52896 halen als regalia dropt
dkp die eraan besteed word is echt belachelijk laag (BWL raid is zo'n 100dkp, AQ 140, gemiddelde prijs voor regalia: 500)

[ Bericht 15% gewijzigd door enlightenedwizza op 09-06-2006 09:12:56 ]
pi_38684369
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:07 schreef enlightenedwizza het volgende:
waarschijnlijk http://www.thottbot.com/?i=52896 halen als regalia dropt
dkp die eraan besteed word is echt belachelijk laag (BWL raid is zo'n 100dkp, AQ 140, gemiddelde prijs voor regalia: 500)
Zo vaak droptie niet, dus succes ermee. en ben je al voorbij twins? anders heb je er ook zo weinig aan
Welkom op FOK!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:40:43 #46
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_38689642
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:54 schreef Zosk het volgende:

[..]

Zo vaak droptie niet, dus succes ermee. en ben je al voorbij twins? anders heb je er ook zo weinig aan
Ligt eraan in welk guild je speelt . Wij hebben nu inmiddels al 6 mensen met regalia/armaments
Een gedicht over Maanvis
pi_38694641
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ligt eraan in welk guild je speelt .
Ligt eraan hoeveel geluk je hebt.
Welkom op FOK!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:12:40 #48
51794 Rahl
pi_38694902
Ja dat zeker, wij hebben net Huhuran neer maar al 4 of 5 regalia/armaments
last.fm
pi_38694933
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:54 schreef Zosk het volgende:

[..]

neuh, meeliften op de twin kill van een andere guild is geen probleem
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:04 schreef Zosk het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel geluk je hebt.
een hoop, ze zijn al 3-4 gedropt, twins zijn we nu mee bezig
bovendien...als ie niet dropt heb ik nog wel ff de tijd hoor...als ik alles heb wat ik wil word 't ook zo saai
pi_38697927
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:13 schreef enlightenedwizza het volgende:
neuh, meeliften op de twin kill van een andere guild is geen probleem
Dan ben je saved bij die andere guild, weer een week weggegooit.
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:13 schreef enlightenedwizza het volgende:
een hoop, ze zijn al 3-4 gedropt, twins zijn we nu mee bezig
bovendien...als ie niet dropt heb ik nog wel ff de tijd hoor...als ik alles heb wat ik wil word 't ook zo saai
nouja, we hebben huhu al een paar keer down, twins ook mee bezig en we hebben 2 arnaments en 1 regalia of hoe het ding heet, mij gaat het om de arnaments, ben een rogue dus vandaar
Welkom op FOK!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:23:11 #51
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_38701627
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_38702019
zucht, feral druids
Welkom op FOK!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:36:26 #53
51794 Rahl
pi_38702027
quote:
Puur feral zie ik? Raid je niet meer?
last.fm
pi_38702237
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:36 schreef Rahl het volgende:

[..]

Puur feral zie ik? Raid je niet meer?
Sommige guilds zijn nou eenmaal zo gek om feral druids mee te laten raiden, zelfde geld voor shadow priests...

bij ons is dit gelukkig niet toegestaan
Welkom op FOK!
pi_38702794
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:42 schreef Zosk het volgende:

[..]

Sommige guilds zijn nou eenmaal zo gek om feral druids mee te laten raiden, zelfde geld voor shadow priests...

Heb je ooit een shadow priest damage zien doen op bijvoorbeeld Ragnaros? Dan weet je waarom ze worden meegenomen.
pi_38703057
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:42 schreef Zosk het volgende:

[..]

beetje jammere guild dan.....
net of die builds slechter zijn.....
pi_38703269
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:02 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Heb je ooit een shadow priest damage zien doen op bijvoorbeeld Ragnaros? Dan weet je waarom ze worden meegenomen.
Ja dat heb ik ooit gezien, en shadow priests doen leuke damage inderdaad, maar die 15% meer shadow damage voor warlocks door een shadow priest merk je vrij weinig van.
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:11 schreef Dennism het volgende:

[..]

beetje jammere guild dan.....
net of die builds slechter zijn.....
Heeft niks met slechter zijn te maken, het is gewoon niet nodig. het is een extra optie.

En feral druids heb je gewoon niks aan, want ze komen nog niet half in de buurt van de damage die een rogue doet
Welkom op FOK!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:39:37 #58
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_38705942
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:18 schreef Zosk het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ooit gezien, en shadow priests doen leuke damage inderdaad, maar die 15% meer shadow damage voor warlocks door een shadow priest merk je vrij weinig van.
[..]

Heeft niks met slechter zijn te maken, het is gewoon niet nodig. het is een extra optie.

En feral druids heb je gewoon niks aan, want ze komen nog niet half in de buurt van de damage die een rogue doet
Wellicht dat ze niet dienen als voornaamste damagedealer maar als tank, net zoals de warrior?
Krekker is de bom!
pi_38706202
Het is leuk om een keer een druid te laten tanken ja. maar een warrior is niet voor niets een warrior, dus dan heb je nog steeds niks aan feral druids

om eerlijk te zijn kan ik bij shadow priests nog wel inkomen om er 1 in de guild te hebben, maar feral druids zijn echt overbodig

[ Bericht 34% gewijzigd door Zosk op 09-06-2006 20:54:23 ]
Welkom op FOK!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:55:32 #60
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_38706443
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:47 schreef Zosk het volgende:
Het is leuk om een keer een druid te laten tanken ja. maar een warrior is niet voor niets een warrior, dus dan heb je nog steeds niks aan feral druids
Dat een andere class iets ook kan wil niet zeggen dat hierdoor de ene class opeens nutteloos is geworden. Dat is wel erg zwart-wit.

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.

Daar komt bij dat een druid in een guild flexibeler is en bij tekort aan bepaalde classes in 't guild tegen kosten kan respeccen.

Daarnaast praten we hier over een game: fun enzo weet je wel .
Krekker is de bom!
pi_38706589
high end raiding gaat meer om progress dan om fun
Welkom op FOK!
pi_38707132
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:59 schreef Zosk het volgende:
Ja, er is ook nog zoveel progress als alles gecleared is >_>

Leuke mogelijkheden die we al gedaan hebben:

Druid Nefarian laten tanken
Druid op de Twin Emperors gegooit

Atm is het meer om fun dan progress, je kan ze niet blijven pushen.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:19:07 #63
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_38707168
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:17 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Druid Nefarian laten tanken
Druid op de Twin Emperors gegooit
En? Hoe ging dat?
Krekker is de bom!
pi_38707191
ja tuurlijk zijn een aantal guilds al op het punt dat aq cleared is, dan kun je van alles gaan proberen ja, maar voor die tijd zie ik het nut niet om een feral druid mee te nemen

en een druid op neferian is ook niks bijzonders meer tegenwoordig
Welkom op FOK!
pi_38707887
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

En? Hoe ging dat?
Wat denk je zelf?
Als Hunters Nefarian al kunnen tanken kan een Feral Druid dat al helemaal. Peanuts

Enne, I LOVE Feral Dr00ds!
Leader of the Pack
Maar daarnaast heb je er geen flikker aan
pi_38708554
Wat een kut quest reeks om je Tier 0.5 te krijgen, ben maar begonnen met m'n alt warrior, maar eerste quest is 20g, 3e quest is 40g, en ik weet dat je later nog iets nodig hebt wat al over de 100g kost..
Lekkere money drain zeg, ik hou 't wel bij blue drops
pi_38708979
Iemand uit me guild vroeg vandaag om een vriend van hem te helpen in UBRS voor de tier 0.5 quest, een pala had hem nodig ofzo, dus ik daarheen. wij die boss proberen, whipe. nog een keer, weer whipe en toen gaf ik het al op 3g repairs in 2 keer dood is niet leuk

echt een kut boss
Welkom op FOK!
pi_38709854
Welke boss is dat dan?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 22:49:39 #69
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_38709991
Lord Valthalak.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_38710029
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:49 schreef Egamer het volgende:
Lord Valthalak.
Hij is te doen mits je de strategie kent. Bovendien @ Zosk, je krijgt daar wel een hele goede reward voor dus is het logisch dat je hem niet in 1x dood...

Hij dropped trouwens wel een leuke staff, iig qua looks: http://www.thottbot.com/?i=53293
pi_38710289
Dat snap ik dat hij te doen is, en ik wist inderdaad de strategie niet, maar ik kom daar niet om heel de dag te whipen

net trouwens even http://www.thottbot.com/?i=44357 geloot, heerlijk om de beste offhand in game eindelijk te hebben
Welkom op FOK!
pi_38714145
qirai ripper niet beter?
hardcoholic
  zaterdag 10 juni 2006 @ 02:19:39 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_38714419
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:01 schreef Zosk het volgende:
Dat snap ik dat hij te doen is, en ik wist inderdaad de strategie niet, maar ik kom daar niet om heel de dag te whipen
Laatst nog 25 guildies gehad die 3 van ons (waaronder ik) hielpen om dr. weevil te killen voor een chapter uit de blue shard questline van de ahn qiraj gates questline. Best vaak gewiped, vooral omdat we maar 1 mage hadden die sheepte, maar ik ben toch blij dat deze mensen wel wat hulpvaardiger zijn dan jij .
Een gedicht over Maanvis
pi_38715063
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 02:00 schreef Ferdii het volgende:
qirai ripper niet beter?
niet als offhand nee, qiraji ripper is voor de mainhand
Welkom op FOK!
pi_38715073
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 02:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Laatst nog 25 guildies gehad die 3 van ons (waaronder ik) hielpen om dr. weevil te killen voor een chapter uit de blue shard questline van de ahn qiraj gates questline. Best vaak gewiped, vooral omdat we maar 1 mage hadden die sheepte, maar ik ben toch blij dat deze mensen wel wat hulpvaardiger zijn dan jij .
ik vind het niet erg om mensen te helpen, maar om nou elke keer te whipen omdat ze gewoon niet weten wat er gedaan meot worden vind ik een beetje jammer, dus vandaar
Welkom op FOK!
pi_38715368
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 02:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wij deden dr evil maar met 1 whipe, maar deze kwam doordat pet weevil pulde, huisje inging, gast aanviel, terug rende en alle respawns tegen kwam

beetje te lang bezig geweest met buffen dsu
hardcoholic
pi_38715726
lol Ferdii
pi_38718297
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:59 schreef Zosk het volgende:
Bij jou misschien.

En Feral Druids tanken sommige mobs/bosses beter dan Warriors.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:48:40 #79
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_38718764
IK heb nu 18 runs gedaan op rend voor pauldron of elements en nogsteeds droppen ze niet :s
Blizzard hates me
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_38719964
Dat is iets wat verandert moet worden, niet in 5 man instances maar in 40 man. Dat er wordt bijgehouden wat er dropped. Iratus Lepus heeft pas 2x Dragonstalker Chest gehad op weetikveel hoeveel Nefarian kills. Dat is gewoon debiel.
imo
pi_38720911
Eindelijk m'n Tier 2 compleet
......
pi_38721002
Grats!
pi_38721057
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bij jou misschien.

En Feral Druids tanken sommige mobs/bosses beter dan Warriors.
Vertel mij maar welke, ik zeg niet dat je niet gelijk hebt, maar ik wil het wel horen
Welkom op FOK!
pi_38721162
Druids missen parry
Druids missen block
Druids missen berzerker rage
Druids missen tank "itemization" (kunnen niet in de buurt van 425 defense komen net als warriors)
Druids krijgen meer crits dan warriors
Druids missen Last stand
Druids missen shield wall
Druids missen revenge
Druids missen sunder armor

en tuurlijk zijn er ook + punten zoals:

Druids hebben een kortere cooldown op "intercept" feral charge dus
Druids kunnen meer armor krijgen als warriors
Druids kunnen meer hp krijgen als warriors
Druids hebben die 3% crit aura

Om het maar even op te sommen

[ Bericht 4% gewijzigd door Zosk op 10-06-2006 14:14:09 ]
Welkom op FOK!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:55:00 #85
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_38721707
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 13:29 schreef Zosk het volgende:
Druids missen parry
Druids missen block
Druids missen berzerker rage
Druids missen tank "itemization" (kunnen niet in de buurt van 425 defense komen net als warriors)
Druids krijgen meer crits dan warriors
Druids missen Last stand
Druids missen shield wall
Druids missen revenge
Druids missen sunder armor

en tuurlijk zijn er ook + punten zoals:

Druis hebben een kortere cooldown op "intercept" feral charge dus
Druids kunnen meer armor krijgen als warriors
Druids kunnen meer hp krijgen als warriors
Druids hebben die 3% crit aura

Om het maar even op te sommen
Belangrijker - druids met goede feral gear hebben een enorme crit rate en kunnen absurd snel enorm veel aggro opbouwen. Je krijgt alleen veel hardere tikken dan een warrior, das weer het nadeel. Ik heb laatst UBRS getankt, incusief Drakki, met mn druid, en dat ging fantastisch goed. Onyxia pase 1 ook getankt, ging ook prima. Trash in MC gaat ook prima. Maar in BWL hoef ik het niet te proberen, daar kan ik gewoon niet tegen op.
pi_38722130
Maar ik heb nooit gezegt dat het niet kan, het heeft zijn voordelen en zijn nadelen..
maar er zijn meer nadelen als voordelen naar mijn mening
Welkom op FOK!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 14:39:41 #87
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_38722674
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 14:13 schreef Zosk het volgende:
Maar ik heb nooit gezegt dat het niet kan, het heeft zijn voordelen en zijn nadelen..
maar er zijn meer nadelen als voordelen naar mijn mening
Dat klopt

Alleen hebben veel mensen het idee dat door de nadelen druids meteen klote tanks zijn - wat dus niet waar is. Ze hebben meer healing nodig, maar verder zijn ze dus prima inzetbaar bij gebrek aan een warrior. Er zijn teveel mensen die tankende druids op voorhand al afschrijven, en dat is jammer
pi_38722686
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 13:24 schreef Zosk het volgende:

[..]

Vertel mij maar welke, ik zeg niet dat je niet gelijk hebt, maar ik wil het wel horen
Jin'do, Hakkar
  zaterdag 10 juni 2006 @ 14:44:56 #89
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_38722756
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jin'do, Hakkar
Onyxia is ook vrij goed vanwege de snelle aggro gain. Constant maul spammen met 1000 crits, daarmee houd je dr wel waar ze zijn moet
pi_38722896
Jin'do kan ik inkomen, heb hem toevallig net down, wel met een warrior. maar Hakkar slaat nergens op
Welkom op FOK!
pi_38723316
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:19 schreef Zosk het volgende:
ja tuurlijk zijn een aantal guilds al op het punt dat aq cleared is, dan kun je van alles gaan proberen ja, maar voor die tijd zie ik het nut niet om een feral druid mee te nemen

en een druid op neferian is ook niks bijzonders meer tegenwoordig
May I remind you dat onze guild als een worldfirst een Druid Nefarian succesvol heeft getanked? Sindsdien is het wat 'gewoner' geworden, maar voor die tijd was het een no-go

Dat bij jullie specs gedwongen op jullie worden is jullie probleem, betekent niet dat het overal zo is. Free specs hebben ook meteen een positieve invloed op de guild sfeer, en als je guildmembers weten wanneer ze moeten healen en wanneer ze iets anders kunnen doen, is het totaal geen probleem. Daarnaast heeft onze main-druidtank zo'n zware armor en health dat het meer is dan de warriors. En hij doet ook veel van de andere BWL/AQ encounters als een tank. Totaal geen probleem.
pi_38723568
Elke fatsoenlijke druid-"maintank" heeft meer armor en hp als een warrior dus dat slaat nergens op
en de sfeer is bij ons goed, sommige zouden graag shadow priest of feral druid willen zijn ja, maar het mag niet dus gebeurt het gewoon niet, dan kun je er wakker van gaan liggen of je er bij neer leggen, met het eerste schiet je niks mee op dus dan gaan ze toch wel voor de de 2e optie, en welke server speel je als ik vragen mag?
Welkom op FOK!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:35:52 #93
51794 Rahl
pi_38723903
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 14:39 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Dat klopt

Alleen hebben veel mensen het idee dat door de nadelen druids meteen klote tanks zijn - wat dus niet waar is. Ze hebben meer healing nodig, maar verder zijn ze dus prima inzetbaar bij gebrek aan een warrior. Er zijn teveel mensen die tankende druids op voorhand al afschrijven, en dat is jammer
Druids zijn eigenlijk hele goeie tanks, wij hebben pas net Huhuran 1 keer neer, maar wij gebruiken een druid tank op Sartura, gaat prima en ik als paladin hou die vrijwel in mn eentje up (om ook maar even aan te tonen dat paladins best mainhealers kunnen zijn )
last.fm
pi_38724818
DjNivek is die noob Warlock op Twisting Nether die nu bij Rise and Shine (sorry Recca, vind 't nog steeds een kutnaam ) zit.
pi_38739057
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 13:55 schreef Rodie83 het volgende:
Ik heb laatst UBRS getankt, incusief Drakki, met mn druid, en dat ging fantastisch goed. Onyxia pase 1 ook getankt, ging ook prima. Trash in MC gaat ook prima. Maar in BWL hoef ik het niet te proberen, daar kan ik gewoon niet tegen op.
wij hebben een priest een keer onyxia phase 1 laten tanken..ging prima..dus dat zegt niks..
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:09 schreef DjNivek het volgende:

May I remind you dat onze guild als een worldfirst een Druid Nefarian succesvol heeft getanked? Sindsdien is het wat 'gewoner' geworden, maar voor die tijd was het een no-go ;
met of zonder fearward?
  zondag 11 juni 2006 @ 00:49:40 #96
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_38739378
Net als een Shaman alleen maar Resto mag....
pi_38740955
Kortom mensen.
Tanking is overrated..
  zondag 11 juni 2006 @ 10:57:44 #98
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_38743788
Free specs .. achja dat hoeft vaak geen probleem te zijn zolang mensen nog wel een beetje de balans weten te houden tussen wat goed is voor de guild en wat hun persoonljke voorkeuren zijn. Met een guild die gewoon enorm worstelt met bosses in Molten Core heb je opzich niet heel veel aan feral druids en shadowpriests bijvoorbeeld. Met 1/2 feraldruids gaat het nog wel maar als al je druids feral zijn wordt ragnaros toch ook lastig. (zeker als ze niet eens intellect gear hebben en dus ECHT niet kunnen healen). Zelfde met shadowpriests. In me ouwe guild liep er zo'n noob rond die alleen maar talent points in shadow dps had gestopt en niet in -threat. Vervolgens ging ie aan het begin van een gevecht constant als een idioot de MT lopen overhealen met greater heals. Gevolg: hij ging altijd dood, was vaak al full red door trashmobs. L2P, en nog eigenwijs ook en zeggen dat -threat en healing specs overrated waren.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_38744647
imo is free spec policy goed, hebben wij ook.

maar mensen in een pve guild zouden zelf moeten willen kiezen voor een pve build.
hardcoholic
pi_38744687
quote:
Op zondag 11 juni 2006 02:22 schreef Migwi het volgende:
Kortom mensen.
Tanking is overrated..
voor alliance wel ja.

een druid bij horde zal nooit kunnen tanken. tremor totem is gewoon niet naukeurig genoeg.
hardcoholic
pi_38759908
mijn talents :

http://www.wow-europe.com(...)02151510000000000000

Bullshit dat feral druids nutteloos zijn, 9/10x out-dps ik in catform mages in raids, vaak ook nog een paar druids... Met een crit chance van bijna 30%... Jammer dat feral druids zo snel worden afgeschreven ..

Als je zecht warriors zijn voor tanken, zijn priests tog ook voor healen of niet ... Maak gebruik van de riemen die je hebt = veel beter als in hokjes stoppen..
pi_38760658
Imp. MotW had je beter ergens anders in kunnen gooien, het is het niet waard

Editje: Nog eens naar gekeken, doe Imp. MotW punten allemaal in Furor. Feral zonder volle Furor = redelijke crap.

Lees dit stukje maar even over de talent: http://riseandshine.cjb.net/phpBB2/viewtopic.php?t=342

[ Bericht 52% gewijzigd door DjNivek op 11-06-2006 21:32:38 ]
pi_38761425
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:15 schreef DjNivek het volgende:
Imp. MotW had je beter ergens anders in kunnen gooien, het is het niet waard

Editje: Nog eens naar gekeken, doe Imp. MotW punten allemaal in Furor. Feral zonder volle Furor = redelijke crap.

Lees dit stukje maar even over de talent: http://riseandshine.cjb.net/phpBB2/viewtopic.php?t=342
Hmjah, heb ik dus ook al over zitten denken .. En als je het zo bekijkt heb je er inderdaad vrij weinig aan O.o .. Denk dat ik binnekort die talents dus even in furor zet.. en het punt wat je dan overhoud zet ik in Feral Agression..

[ Bericht 4% gewijzigd door Koentje3 op 11-06-2006 22:05:57 ]
pi_38761662
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:56 schreef Koentje3 het volgende:
Bullshit dat feral druids nutteloos zijn, 9/10x out-dps ik in catform mages in raids
Dan moet je echt nieuwe mages gaan zoeken
Welkom op FOK!
pi_38762136
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef Zosk het volgende:

[..]

Cat druids deren mij meer dan mages als ze de gear hebben, dus dat is bullshit. Daarnaast hebben cat druids geen mana issues en over langere gevechten zullen ze hoogstwaarschijnlijk meer damage doen. Maar het ligt allemaal aan de situatie.

Anyway, sta open voor veranderingen, je komt nogal close-minded over . Je kan niet alles in een hokje proppen.
pi_38762562
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef Zosk het volgende:

[..]

Nee, dan moet jij betere druids zoeken
pi_38762611
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:09 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

Nee, dan moet jij betere druids zoeken
Zoals ik al eerder heb gezegt hebben wij geen feral druids.
En elke fatsoenlijk oplettende mage outdamaged feral druids.
Welkom op FOK!
pi_38762646
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:57 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Anyway, sta open voor veranderingen, je komt nogal close-minded over . Je kan niet alles in een hokje proppen.
Tuurlijk sta ik open voor veranderinge, ben het alleen niet zo gewend als rogue
Welkom op FOK!
pi_38762782
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:10 schreef Zosk het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegt hebben wij geen feral druids.
En elke fatsoenlijk oplettende mage outdamaged feral druids.
right, en wie bepaald dat? als je 3000 jaar geleden zei dat de wereld rond was werdt je ook uitgelachen..

Kijk gewoon iets breder.. Als je cat specced bent, met goede gear kun je ongelofeljik veel dmg doen..
pi_38762922
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:15 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

right, en wie bepaald dat? als je 3000 jaar geleden zei dat de wereld rond was werdt je ook uitgelachen..

Kijk gewoon iets breder.. Als je cat specced bent, met goede gear kun je ongelofeljik veel dmg doen..
Ja ik zeg ook niet dat je niet veel damage doet

Maar een mage kan makkelijk meer damage als een feral druid doen
Welkom op FOK!
pi_38762940
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:19 schreef Zosk het volgende:

[..]

Ja ik zeg ook niet dat je niet veel damage doet

Maar een mage kan makkelijk meer damage als een feral druid doen
niet per definitie.
pi_38763072
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:19 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

niet per definitie.
Vertel mij welke class er in de top 5 staan bij een bwl/mc/aq run svp

edit: of top 10
Welkom op FOK!
pi_38763240
Nou mensen ik speel alweer twee weken geen WoW meer, en het gaat nog steeds goed!
Ik kijk alleen nog wel dagelijks op de site en fora, maargoed dat hoort erbij denk ik. Nog twee weekjes en ik ben weer terug in de roulatie
Trouwens, ik ben nog nooit geoutdamaged door een druid, maar dat terzijde
pi_38764215
Me server Executus (en ik geloof ook een hoop andere) is uit de lucht Echt afkicken zo ... Was hele tijd al lag, maar nu komt ie niet eens meer voor in de realmlist.
pi_38764385
Trollbane ligt er ook uit, of iig net, heb niet meer gekeken. iig dikke lag toen ik weg ging
Welkom op FOK!
pi_38765035
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef Atreidez het volgende:
Me server Executus (en ik geloof ook een hoop andere) is uit de lucht Echt afkicken zo ... Was hele tijd al lag, maar nu komt ie niet eens meer voor in de realmlist.
Hier hetzelfde geval Dus ik heb maar een gnome genaamd 'jesuisunbrie' op een Franse realm aangemaakt en een Bratwurst op een Duitse...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  maandag 12 juni 2006 @ 00:03:07 #117
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_38766688
Weet niet of deze al langs is geweest, maar heb geen zin om 63,5 topics door te lezen

Dus: The internet - performed by WoW mannetjes
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_38767283
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:
Weet niet of deze al langs is geweest, maar heb geen zin om 63,5 topics door te lezen

old
Welkom op FOK!
pi_38767338
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:

zeer oud, maar nog steeds gaaf <3
  maandag 12 juni 2006 @ 00:36:14 #120
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_38767619
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:23 schreef Zosk het volgende:

[..]

old
Daat was ik al bang voor

Maar hij is tof genoeg om nog eens te plaatsen.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_38768760
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:36 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Daat was ik al bang voor

Maar hij is tof genoeg om nog eens te plaatsen.
das waar
Welkom op FOK!
pi_38769295
Vandaag met mijn nieuwe char en nieuwe guild eerste keer "echte" try gedaan op Chromaggus
Kregen hem op 45%, volgende week gaat ie neer

Wel vervelend trouwens als je gewend bent om hem met je andere char en guild op farm status te hebben
Xbox Live: Anormius
pi_38770902
Gister lvl 38 bereikt, bijna lvl 40 zodat ik een mount kan kopen.
-
  maandag 12 juni 2006 @ 09:20:09 #124
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38771268
quote:
Op maandag 12 juni 2006 02:26 schreef Mister_T het volgende:
Vandaag met mijn nieuwe char en nieuwe guild eerste keer "echte" try gedaan op Chromaggus
Kregen hem op 45%, volgende week gaat ie neer

Wel vervelend trouwens als je gewend bent om hem met je andere char en guild op farm status te hebben
Heb je een beetje een idee wat de rol van mages is bij het killen van Chrom? Wij gaan hem misschien vanavond voor het eerst proberen.
  maandag 12 juni 2006 @ 13:13:36 #125
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38776893
Decurse en dmg. Veel lopen en Ice Block is een lifesaver. Als je Frost Burn of Incinerate hebt moet je gewoon je wards gebruiken, 4.5k hp buffed + ward = niet dood door Incinerate mits volle hp. Ook handig als 5 sec voor Incin even een curse op de MT wordt geflikkerd.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_38777406
quote:
Op maandag 12 juni 2006 08:55 schreef Gijsje het volgende:
Gister lvl 38 bereikt, bijna lvl 40 zodat ik een mount kan kopen.
En, al genoeg g? Ik dacht genoeg te hebben, maar had de 20g kosten voor het leren rijden niet meegerekend.

Heb trouwens na zaterdag helemaal geen goud probleem meer nadat ik een epic ring vond op een hatecrest beestje in feralas Ding voor de gein voor 150g te koop gezet op AH en binnen een uur was ie weg. Had er ws. nog wel meer voor kunnen vragen

Was trouwens deze http://thottbot.com/?i=5646
pi_38777749
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Decurse en dmg. Veel lopen en Ice Block is een lifesaver. Als je Frost Burn of Incinerate hebt moet je gewoon je wards gebruiken, 4.5k hp buffed + ward = niet dood door Incinerate mits volle hp. Ook handig als 5 sec voor Incin even een curse op de MT wordt geflikkerd.
ik hoop wel dat je ergens achter staat als FB of Inc eraan komt
  maandag 12 juni 2006 @ 13:57:26 #128
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38778087
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:43 schreef enlightenedwizza het volgende:

[..]

ik hoop wel dat je ergens achter staat als FB of Inc eraan komt
Soms heb je van die momenten waarop dat dus even niet lukt.
Some say in ice
  maandag 12 juni 2006 @ 14:41:30 #129
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38779175
Haha, nou bedankt voor de goede tips in ieder geval Eerst moeten we trouwens Ebonroc en die andere gast ook nog doen, maar die schijnen veel op Firemaw te lijken?!
  maandag 12 juni 2006 @ 14:53:37 #130
51794 Rahl
pi_38779421
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:41 schreef Takje het volgende:
Haha, nou bedankt voor de goede tips in ieder geval Eerst moeten we trouwens Ebonroc en die andere gast ook nog doen, maar die schijnen veel op Firemaw te lijken?!
zijn makkelijk. flamegor = genoeg hunters meenemen en ebonroc = tanks scherp zijn.
last.fm
  maandag 12 juni 2006 @ 15:51:26 #131
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_38780688
wooot eindelijk blackwar raptor als undead zijnde echt PIMPING!!!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_38782016
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:53 schreef Rahl het volgende:

[..]

zijn makkelijk. flamegor = genoeg hunters meenemen en ebonroc = tanks scherp zijn.
enige wat je hoort op comms:

naam tank 1
naam tank 2
naam tank 3
*repeat

meest intensieve gevecht voor tanks met die heal-on-hit debuff
pi_38782251
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:53 schreef Rahl het volgende:

[..]

Flamegor is nog best lastig als je er van die debielen tussen hebt zitten die overaggroën
Welkom op FOK!
  maandag 12 juni 2006 @ 16:59:39 #134
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38782877
Nou, wordt nog wat. Heb er wel zin in. Whipen is leerzaam
pi_38783344
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:02 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

yep. lets see onder alle hunters/locks/mages/rogues. bovendien healen ze bagger. thuis laten dus.
  maandag 12 juni 2006 @ 17:37:20 #136
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38783990
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:54 schreef Zosk het volgende:
Trollbane ligt er ook uit, of iig net, heb niet meer gekeken. iig dikke lag toen ik weg ging
Ben jij nou die Rogue? (Met zelfde naam. )

De enige shadowpriest die wij hadden werd een beetje geboycot, evenals de meeste Feral druids. (Het gaat er niet in dat de beste healer van de druids een hele tijd 14/32/5 is geweest...) Nu was zeker die Shadowpriest niet eens zó goed en ik denk dat een fatsoenlijke shadowpriest wel bij rag een beetje hoog komt te staan; voor bijvoorbeeld de firemagi, maar ver achter een stel fatsoenlijk oplettende rogues en Frosties; zelfs al is de gear vergelijkbaar.

Maar laat mensen speccen zoals ze willen is gelukkig nog het motto; maar wel binnen een aantal handige dingen. (Class Leader heeft het recht om specs te verplichten; het is uitermate handig als je bereikbare - threat talents neemt...)

Even voor de magi; al een idee hoe jullie gaan speccen in 1.11?
Some say in ice
pi_38784379
Neen, helaas. Ik Zit wel te denken aan een mooie frost/fire combo, nu evocation een talent wordt.
Nog tips?
  maandag 12 juni 2006 @ 20:04:30 #138
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_38788702
Ja ik dacht laat ik maar ff PVPe voor Epic mount of gewoon exhalted worden bij AV.
Maar dat is nog helemaal niet zo makkelijk kom er net achter dat je pas bij Rank 10 een mount kan krijgen.... En gewoon kopen ? 1000G ? Dat krijg je niet zomaar bij elkaar zonder een paar Epic world drops die je kan verkopen en ik nog nooit hebt gekregen :/ maaarjaaa....
  maandag 12 juni 2006 @ 20:16:56 #139
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38789136
Rank 11 zelfs

En die 1000 g gaat meestal 200 g vanaf door allerlei faction/race kortingen.
  maandag 12 juni 2006 @ 20:28:46 #140
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38789515
Epic drops zijn inderdaad een grote hulp voor epic mounts. Ik had een epic drop van 600g. (Eye of Shadow op een drukke server toen ie nog niet zo zeldzaam was. )
Some say in ice
  maandag 12 juni 2006 @ 23:34:24 #141
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_38797754
Gemigrate naar Tarren Mill, lag-vrij
  maandag 12 juni 2006 @ 23:57:01 #142
51794 Rahl
pi_38798579
Pff, kut Nefarian. Altijd Dragonstalker, Nemesis, Pure Elementium Band en random loot die nooit asskandi of lokamir is >_<
last.fm
pi_38798858
Waar gaat dit in godsnaam over
pi_38799381
quote:
Op maandag 12 juni 2006 17:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ben jij nou die Rogue? (Met zelfde naam. )
Ja
Welkom op FOK!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 00:57:58 #145
51794 Rahl
pi_38800397
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 00:03 schreef Knoekie het volgende:
Hehe, Nefarian is een baas in Blackwing Lair, Dragonstalker is de Hunter set daar, Nemesis de warlock set, Pure Elementium Band een kickass healer ring, asskandi (ash'kandi) is een heel goed 2hand zwaard en lokamir is een geweldige 1hand healer mace.
last.fm
pi_38800610
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 00:57 schreef Rahl het volgende:

[..]

Hehe, Nefarian is een baas in Blackwing Lair, Dragonstalker is de Hunter set daar, Nemesis de warlock set, Pure Elementium Band een kickass healer ring, asskandi (ash'kandi) is een heel goed 2hand zwaard en lokamir is een geweldige 1hand healer mace.
Ow
pi_38803109
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:32 schreef Atreidez het volgende:

[..]

En, al genoeg g? Ik dacht genoeg te hebben, maar had de 20g kosten voor het leren rijden niet meegerekend.

Heb trouwens na zaterdag helemaal geen goud probleem meer nadat ik een epic ring vond op een hatecrest beestje in feralas Ding voor de gein voor 150g te koop gezet op AH en binnen een uur was ie weg. Had er ws. nog wel meer voor kunnen vragen

Was trouwens deze http://thottbot.com/?i=5646
Heb inmiddels 115g dat moet genoeg zijn, maar geloof dat en Paladin een gratis mount krijgt. Weet nog niet wat ik ga doen, vind een Black horse ook wel nice. Past goed bij mijn zwarte gear en zwart met gouden guild tabard .

Gister overigens weer een level up gedingt, nog 1 te gaan.
-
pi_38803658
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 08:57 schreef Gijsje het volgende:
Heb inmiddels 115g dat moet genoeg zijn, maar geloof dat en Paladin een gratis mount krijgt. Weet nog niet wat ik ga doen, vind een Black horse ook wel nice. Past goed bij mijn zwarte gear en zwart met gouden guild tabard .

Gister overigens weer een level up gedingt, nog 1 te gaan.
Doe je goed En idd gratis mount, misschien moet je wel voor de rijlessen betalen, da weet ik niet.

En, gz! Ik trouwens ook, naar lvl 53. Kost nu echt 3 of 4 dagen en 10x Sunken Temple of Maraudon eer ik weer ga lvl'en.
pi_38803680
Ook de rijlessen zijn voor paladin en warlock gratis!
pi_38803686
Klassediscriminatie
  dinsdag 13 juni 2006 @ 09:40:00 #151
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38803753
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 00:03 schreef Knoekie het volgende:
Over voetbal
pi_38807119
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:34 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Doe je goed En idd gratis mount, misschien moet je wel voor de rijlessen betalen, da weet ik niet.

En, gz! Ik trouwens ook, naar lvl 53. Kost nu echt 3 of 4 dagen en 10x Sunken Temple of Maraudon eer ik weer ga lvl'en.
gz dan ook het zal inderdaad nog wel even duren voordat ik lvl 60 ben. Doe nu nog 1 dag over een level, zal later vast wel minder worden. Ga vanavond Scarlet Cath doen, moet daar nog zijn voor een quest.

Enne rassendiscriminatie tja maar een Paladin moet wel weer flink betalen voor zijn spells. Of althans dat hoorde ik, heb nog geen andere class gespeeld. Heel even Undead Warrior maar dat was het niet. Wilde Human spelen.
-
pi_38810600
Ik ben Dwarf Warrior en betaal nu zo'n 4g nogwat voor nieuwe mogelijkheden of uitbreidingen van bestaande mogelijkheden.. Volgens mij zijn de prijzen redelijk gelijk bij de levels, alleen kunnen sommige classes meer mogelijkheden kopen

Welke server zit je eigenlijk?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:03:34 #154
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38811134
Iemand WoW Burning Crusade al besteld? Je kunt namelijk wel een stormloop verwachten op de dag van release
pi_38811240
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:36 schreef Atreidez het volgende:
Klassediscriminatie
Och betaal rond lvl 51 nu 8g aan skills, als ze beschikbaar zijn dus !
pi_38812162
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:47 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben Dwarf Warrior en betaal nu zo'n 4g nogwat voor nieuwe mogelijkheden of uitbreidingen van bestaande mogelijkheden.. Volgens mij zijn de prijzen redelijk gelijk bij de levels, alleen kunnen sommige classes meer mogelijkheden kopen

Welke server zit je eigenlijk?
Hehe nou ja ik hoorde het van andere, heb wat discussie gevolgd over de gratis paladin mount daar kwam dit steeds in naar voren. Ik zit overigens op de server Vek'nilash, volgens vrienden een redelijk nieuwe server, server zelf is 6 april 2006 live gegaan. Redelijk wat NLers en mensen die behulpzaam zijn.

Op welke zit je zelf eigenlijk ?
-
pi_38813979
Ik zit op Executus maar met als enige reden dat me oude bf2 clan daar is gestart met WoW, dus die hebben al een redelijk grote NL guild opgebouwt en hebben ook al 60'ers... Voordeel dat er altijd wel iemand even wil helpen met een lastige q of instance, nadeel dat ik nu dus amper nog q's heb en moet lopen grinden voor me xp.

Heb omdat de server down was zondag nu wel een lvl 7 orc op Bolderfist
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:43:31 #158
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_38814774
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:03 schreef Takje het volgende:
Iemand WoW Burning Crusade al besteld? Je kunt namelijk wel een stormloop verwachten op de dag van release
Wat is een goede winkel om te pre-orderen? Ik doe het normaal nooit maar bij BC mag je er vanuit gaan dat het noodzakelijk is. Freerecordshop, dixons, online winkel?

Alvast bedankt
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_38815363
Ik probeer het grinden en het questen een beetje te combineren, ben bijvoorbeeld bezig om alle mogelijke wapens skills maximaal te krijgen. Vraag me alleen af waar ik een polearm kan kopen / vinden. AH heeft er geen zover ik kan zien.

Maar goed om je wapen skills up te krijgen grind ik in het begin low level beesten anders ben ik zo dood als ik dan eindelijk wat damage ga doen ga ik wat grotere beesten jagen. Wel alllemaal XP verzorgend natuurlijk
-
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:22:48 #160
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38816098
Ik zag ook ooit een paladin z'n polearm skill trainen, op 1 mob van 1 naar 190 ofzo. Als je kan healen kan dat wel, ja.

Polearms zijn zeldzaam, to say the least btw.
Some say in ice
pi_38816397
Ah zoiets dacht ik al, kon ze nergens vinden. Nou goed heb nog one handed mace te uppen, tijdje niet gebruikt.

In het begin gaat het erg snel bij elke slag ga je dan 1 skill omhoog. Even die ehm snelheids seal aanzetten en het gaat een stukje sneller.
-
pi_38817171
Vragen om INT buff scheelt ook de helft....
  dinsdag 13 juni 2006 @ 17:02:23 #163
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_38817542
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zag ook ooit een paladin z'n polearm skill trainen, op 1 mob van 1 naar 190 ofzo. Als je kan healen kan dat wel, ja.

Polearms zijn zeldzaam, to say the least btw.
In stratholme dropt er 1, en als je ooit MC doet zul je zien dat er van sulfuron een polearm dropt die niemand wil
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 13 juni 2006 @ 17:19:56 #164
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38818082
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

In stratholme dropt er 1, en als je ooit MC doet zul je zien dat er van sulfuron een polearm dropt die niemand wil
Mja, dat zijn 2 polearms tegenover 2789432789748932759 2h sword/axe/mace . BWL heeft weer geen polearm, dus tja, even op een rijtje zetten:

Polearm: Shadowstrike. (Aka Nexusstrike, Shadowshard, Vendorstrike en nog wel wat dingen.)
2h sword/axe/mace: OEB, Ashkandi, Bonereaver's, Untamed Blade. Spinal Reaper, Drake Talon Cleaver, Draconic Avenger. Draconic Maul, Herald of Woe.

To name a few...

Ik houd 't maar bij m'n 1h sword of m'n dagger.
Some say in ice
pi_38818251
Net even op Thottbot gekeken staan er inderdaad niet zoveel op, maar goed vind het leuk om in alle wapenskills goed te zijn om zo eens afentoe af te kunnen wisselen van wapen. Gebruik voor tanking in instances vooral shield + axe maar voor grinding van 1 beest een two handed mace of sword.
-
  woensdag 14 juni 2006 @ 08:16:19 #166
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_38838701
Ice Barbed Spear is ook een polearm . Moet je wel AV voor winnen meen ik.
  woensdag 14 juni 2006 @ 08:46:06 #167
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38839021
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:16 schreef Appellenflappen het volgende:
Ice Barbed Spear is ook een polearm . Moet je wel AV voor winnen meen ik.
Mja, daar zeg je me ook weer wat.
Some say in ice
pi_38839114
Nou het is dan eindelijk zover, heb mijn mount gister gekregen. Hele tijd in instances rond gehangen, eerst 4 x SM Arms run gedaan. Daarna met guildies SM Cath waar ik toch nog moest zijn voor een opdract. Leuke drops waaronder een nieuw schild.

Daarna RFD instance gedaan en daar level 40 bereikt. Een hele mooie plat gekregen van die mega eindbaas spin. En voor mij completed quest een nieuw one handed zwaard. Dit wordt de vervanger voor mijn one handed axe welke ik tot nu toe gebruikte.

Ow ook nog even een Polearm gekocht in SW gewoon om de skills te uppen
-
pi_38839331
Ik gebruik zelf ook veel polearm, vind het een gaaf wapen Hele tijd gelopen met Grimlok's Charge die dropt in Uldaman, is voor jou lvl ook een mooie volgens mij (lvl42) http://www.thottbot.com/?i=5237

Nu heb ik een frenzied striker die bij ons regelmatig voor 7-10g op de AH staat http://www.thottbot.com/?n=266303 Daar moet je dan wel weer lvl 51 voor zijn. En zelf kan ik een Blight maken als blacksmith, dus die moet ook redelijk verkrijgbaar zijn, al vind ik die zelf niet zo speciaal (je bent net Poseidon met zo'n 3tand ).

Dus tip, ga naar Uldaman en haal Grimlok's Charge En als je eenmaal 50 bent en AV in kan natuurlijk de Ice Barbed Spear

edit: Dat schild trouwens... Eagis of the Scarlet Commander? Die is voor dat level echt top namelijk.
pi_38849763
Jup gister dropte de Eagis of the Scarlet Commander en aangezien ik de enige shield using char was in de party mocht ik hem hebben. Hadden Party met 2 mages en 2 druids Ik was de tank als Paladin.

Schildje geeft me ineens 550 meer armor tenopzichte van mijn vorige schild. Ga vanavond mij onehanded sword skill eerst even uppen. Maar ga niet te lang vanavond, heb gister tot half 3 snachts gespeeld. Kon toch niet slapen, wel even van de PC naar mun laptop verhuist. Vind mijn vriendin ook wel zo gezellig dat ik toch in bed lig
-
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:41:14 #171
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_38855156
ik wou wow even opnieuw instaleren maar mijn dvd rom lijkt stuk te zijn.. en heb zo een raid in paar uurtjes is het mogelijk om het spel alleen te downloaden ergens???
of kan iemand het me naar me sturen . email is achillias@gmail.com
pi_38858779
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:34 schreef Atreidez het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ik in een guild zit waarin je 4 levels per week omhoog behoort te gaan. En dan dus gewoon ook level 56-60 (dus eerste week 28-32 oid, dan 32-36, etc).

Ik weet niet hoe ze dat gaan verkopen, maar als ze beginnen te zeuren dat ik me niet aan die "regels" hou dan ben ik daar snel weg. Ik ga echt niet 24/7 non stop gamen, omdat de guildleader zonodig high level instances wil gaan doen.
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:09:29 #173
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_38860052
iemand link van waar ik de patches snel kan downloaden..? de world of warcraft download client is langzaam bij mij
pi_38864515
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:36 schreef Gloeidoos het volgende:
Ook de rijlessen zijn voor paladin en warlock gratis!
heb ik nooit gesnapt waarom die classes die voordelen hebben? Is dat iets uit de WoW historie ofzo...
pi_38864706
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
iemand link van waar ik de patches snel kan downloaden..? de world of warcraft download client is langzaam bij mij
http://www.gamershell.com/download_13100.shtml
pi_38864758
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 21:59 schreef Evertjan het volgende:

[..]

heb ik nooit gesnapt waarom die classes die voordelen hebben? Is dat iets uit de WoW historie ofzo...
Ja, en het feit dat hun spells veel meer kosten.....
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:07:21 #177
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38867781
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:39 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ik in een guild zit waarin je 4 levels per week omhoog behoort te gaan. En dan dus gewoon ook level 56-60 (dus eerste week 28-32 oid, dan 32-36, etc).

Ik weet niet hoe ze dat gaan verkopen, maar als ze beginnen te zeuren dat ik me niet aan die "regels" hou dan ben ik daar snel weg. Ik ga echt niet 24/7 non stop gamen, omdat de guildleader zonodig high level instances wil gaan doen.
/gquit. Iedereen moet op z'n eigen manier door 't spel heen IMHO en die guildleader mag een eind opzouten.
Some say in ice
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:07:42 #178
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38867794
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Ja, en het feit dat hun spells veel meer kosten.....
En dat ze er zo verdomde veel hebben.
Some say in ice
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:14:08 #179
99410 nightdaughter
a dark soul in a cold world
pi_38868091
Skills worden op een gegeven moment echt superduur....heb gisteren een in zf het boek gevonden voor Prayer of fortitude....nu nog lvl 48 worden....
Dark Blessings from the other world
pi_38870004
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:03 schreef Takje het volgende:
't is dat je 't nu zegt.

* Migwi logs on on bol.com and orders it right away.

antwoord op je vraag: ja
  donderdag 15 juni 2006 @ 02:20:45 #181
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_38873055
Jeej eindelijk vest of elemtens ! Nu mn pauldrons, kilt, en boots nog !
pi_38873711
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

/gquit. Iedereen moet op z'n eigen manier door 't spel heen IMHO en die guildleader mag een eind opzouten.
ik ben ook niet van plan om me eraan te houden. Maar er zitten wel een paar aardige gasten in die guild, vandaar.
Lijkt me sowieso niet dat je met normaal spelen (stel even max 2 uur/dag) in een week van level 56 naar 60 gaat. Ik vond het met mijn hunter level 46 al tering lang duren tot een nieuw level....
  donderdag 15 juni 2006 @ 08:51:56 #183
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_38874173
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 07:21 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]ik ben ook niet van plan om me eraan te houden. Maar er zitten wel een paar aardige gasten in die guild, vandaar.
Lijkt me sowieso niet dat je met normaal spelen (stel even max 2 uur/dag) in een week van level 56 naar 60 gaat. Ik vond het met mijn hunter level 46 al tering lang duren tot een nieuw level....
Kan in principe wel, dan heb je +/- 12 uur en 4 levels lukt wel hoor . Maar leuk is het niet want dan moet je dus constant grinden. Hunters zijn sowieso de beste levellers, er zijn mensen die een hunter in 4 dagen /played op 60 hadden en dat is zonder rested (met rested nog sneller ).
pi_38875542
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:51 schreef Appellenflappen het volgende:

[..]

Kan in principe wel, dan heb je +/- 12 uur en 4 levels lukt wel hoor . Maar leuk is het niet want dan moet je dus constant grinden. Hunters zijn sowieso de beste levellers, er zijn mensen die een hunter in 4 dagen /played op 60 hadden en dat is zonder rested (met rested nog sneller ).
Die Hunters zullen alleen wel in die 4 dagen ongeveer 4 miljoen hersencellen hebben verloren door ultieme verveling.
pi_38879318
10 dagen trials nu te downloaden M.a.w. maak je vrienden ook verslaafd.

http://teaser.wow-europe.com/
pi_38890639
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die Hunters zullen alleen wel in die 4 dagen ongeveer 4 miljoen hersencellen hebben verloren door ultieme verveling.
Nou nee, want meestal zijn dat alts en het is saaier om met je alt al die quests weer opnieuw te doen dan insanely fast naar lvl 60 te levelen.
pi_38911374
Hier iemand die Huhuran in AQ40 al een keer verslagen heeft? Wij blijven steken op 15%

Maar maandag weer een nieuwe attempt, voor die tijd maar een hoop Nature Resistance halen
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:53:47 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_38913430
Binnenkort nog een keertje online gaan om alles wat ik heb te VT'en en mijn gold aan iemand te geven denk ik. Heb een leuke tijd gehad maar nu de zomer weer voor de deur staat kan het me echt niet meer boeien. Ik hoop dat ik nog in mijn Guild zit eigenlijk .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_38914015
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:53 schreef jogy het volgende:
Binnenkort nog een keertje online gaan om alles wat ik heb te VT'en en mijn gold aan iemand te geven denk ik. Heb een leuke tijd gehad maar nu de zomer weer voor de deur staat kan het me echt niet meer boeien. Ik hoop dat ik nog in mijn Guild zit eigenlijk .
Welke server zit je ?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:16:42 #190
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38914033
Een beetje goeie guild heeft je er inmiddels al uitgeflikkerd denk ik.

vrijdag 16 juni 2006 @ 12:22:55 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_38914226
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 10:27 schreef Cid het volgende:
Hier iemand die Huhuran in AQ40 al een keer verslagen heeft? Wij blijven steken op 15%

Maar maandag weer een nieuwe attempt, voor die tijd maar een hoop Nature Resistance halen
Ja wij, en nog een hoop anderen die hier posten
Wat gaat er precies fout?

Anyway, hoe wij het doen is eigenlijk : Iedereen spreidt rond huhuran in vooraf vastgestelde posities. De lagere groepen (1t/m5) zijn de 'poison wall' met priests er in voor AOE heals, vaak ook een shaman voor NR totem, en de hogere groepen bevatten wat andere healers en mages.
Aangezien de poison wall dichtbij moet staan en de groepen 6 t/m 8 allemaal ranged zijn, is het soms moeilijk om uit te spreiden, vandaar dat onze goepspositie als volgt is:
1
2
3
4
5
     7
  3    4
6  huhu  8
  2    5
     1

In phase 1 probeert iedereen gewoon rustig DPS te doen. Rond 35% stopt iedereen de DPS, en krijgen priests die AOE heals moeten geven een innervate (we brengen altijd zoveel mogelijk 5 van elke class mee naar onze raids, dus 5 druids = 5 innervated priests) en mages gebruiken evoc etc.
Op 30% gaat huhuran in beserk mode en eten we allemaal een nature resistance pot. De tank (je hebt er 2 op huhu) probeert zonder debuffs te starten, en activeert shieldwall. De Priests in poison wall groups beginnen als een gek AOE heals te spammen om de poison wall in leven te houden en alle druids en shamans healen de tank.
Een gedicht over Maanvis
pi_38914652
15%?
Klinkt als een lack of Nature Resistance. Hadden wij ook, steeds rond de 10% gingen we neer. Toen hebben die 15 man allemaal dik over de 200 NR gehaald en is Huhuran farm status.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:43:16 #193
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_38914846
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:16 schreef Takje het volgende:

Klopt, er is een regel van meer dan een maand niet online en je gaat eraf, maar het is een kleine guild met allemaal mensen die elkaar ( online) kennen dus best kans dat ze me laten zitten hoor. Ik ging best goed met ze om. Gloeidoos, earthen ring RP/PVE server .
Vrijheid
pi_38915153
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:16 schreef Takje het volgende:

Wat een bullshit.
Er zijn mensen langer dan een maand niet online geweest en die hebben wij er ook niet uitgeflikkerd. Friendship > all.
Maar ja, Iratus Lepus is ook een speciale guild.
Op naar de volgende IL meet
pi_38916836
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja wij, en nog een hoop anderen die hier posten
Wat gaat er precies fout?

Anyway, hoe wij het doen is eigenlijk : Iedereen spreidt rond huhuran in vooraf vastgestelde posities. De lagere groepen (1t/m5) zijn de 'poison wall' met priests er in voor AOE heals, vaak ook een shaman voor NR totem, en de hogere groepen bevatten wat andere healers en mages.
Aangezien de poison wall dichtbij moet staan en de groepen 6 t/m 8 allemaal ranged zijn, is het soms moeilijk om uit te spreiden, vandaar dat onze goepspositie als volgt is:
[ code verwijderd ]

In phase 1 probeert iedereen gewoon rustig DPS te doen. Rond 35% stopt iedereen de DPS, en krijgen priests die AOE heals moeten geven een innervate (we brengen altijd zoveel mogelijk 5 van elke class mee naar onze raids, dus 5 druids = 5 innervated priests) en mages gebruiken evoc etc.
Op 30% gaat huhuran in beserk mode en eten we allemaal een nature resistance pot. De tank (je hebt er 2 op huhu) probeert zonder debuffs te starten, en activeert shieldwall. De Priests in poison wall groups beginnen als een gek AOE heals te spammen om de poison wall in leven te houden en alle druids en shamans healen de tank.
Klinkt als onze tactiek, maar zonder shamans
pi_38946591
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:14 schreef Atreidez het volgende:
10 dagen trials nu te downloaden M.a.w. maak je vrienden ook verslaafd.

http://teaser.wow-europe.com/
met een trial kan je niet traden en nog een zooi beperkingen.

maar ik wil na een dag eigenlijk mijn account al activeren (=1 month a $12,95)
moet ik nu het hele spel kopen, en zoja kan ik dat ook downloaden (net als Steam)
zonder doos etc.

verder heb ik gelijk gekozen voor RPPvP, dat is toch geen probleem lijkt me?
Aangezien ik voorlopig toch nog geen Horde's tegen kan komen.
Hell To The Liars
pi_38946667
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:40 schreef Droopie het volgende:

[..]

maar ik wil na een dag eigenlijk mijn account al activeren (=1 month a $12,95)
moet ik nu het hele spel kopen, en zoja kan ik dat ook downloaden (net als Steam)
zonder doos etc.

verder heb ik gelijk gekozen voor RPPvP, dat is toch geen probleem lijkt me?
Aangezien ik voorlopig toch nog geen Horde's tegen kan komen.
Je moet gewoon de originele versie in de winkel kopen (met doos). Je vult dan op de wow site bij character information de code in die bij de originele versie zit

Dat is geen probleem, maar hordes kan je altijd tegenkomen...volgens mij kan jij je pvp uitvinken zodat je niet geganked kan worden. Maar daar kan ik naast zitten...heb tot nu toe altijd op pvp servers gespeeld
pi_38946669
Heb nu in afwachting tot 1.11 toch maar eens een Claw of Chromaggus voor enorm weinig DKP gehaald, een 'kleine' upgrade op m'n Azuresong. In 1.11 ga ik meteen voor de Legendary, die is verdomd leuk voor een 'lock. Totdat 1.11 komt maar een beetje PvPen terwijl we zo nu en dan weer een instance clearen (en m'n alt in MC/ZG/AQ20 gearen natuurlijk). Zit nu 45% in rank 11, aankomende woensdag zal ik rank 12 zijn (ja, ik was serieus dat het enorm makkelijk was hier, en al helemaal omdat de wat 'grotere' PvPers met elkaar samenwerken zodat iedereen een boost krijgt die dicht tegen de boost van een Standing 1 aanligt).

Rank 12 zal me in 1.11 (door de gloves + boots combinatie) 37 stamina, 24 fire damage en een beetje int opleveren ten koste van 20 shadow damage. Nu heb ik ook een vuur-spec, dus is het best een leuke upgrade. Misschien dat ik dan nog doorga voor rank 13, gewoon om de volle set te hebben (zal me 2 weken kosten, en hoef ik niet eens veel voor te PvPen). Maar 14 is en blijft een no-go. Dat gaat me te veel tijd kosten en met Naxxramas aan de voordeur... nahh
pi_38946724
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:43 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Je moet gewoon de originele versie in de winkel kopen (met doos). Je vult dan op de wow site bij character information de code in die bij de originele versie zit

Dat is geen probleem, maar hordes kan je altijd tegenkomen...volgens mij kan jij je pvp uitvinken zodat je niet geganked kan worden. Maar daar kan ik naast zitten...heb altijd op pvp servers gespeeld
Op RP-PvP kan dat niet, ik had daar een feral druid om een beetje te PvPen, regende klachten bij over hoe ik iedereen met rust moest laten enzo. Dus als je je meer op PvP wilt richten dan de RP, be prepared to get whined at. Wel een voordeel van die servers is dat je op level 27 al rank 5 kan hebben
pi_38947063
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:45 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Op RP-PvP kan dat niet, ik had daar een feral druid om een beetje te PvPen, regende klachten bij over hoe ik iedereen met rust moest laten enzo. Dus als je je meer op PvP wilt richten dan de RP, be prepared to get whined at. Wel een voordeel van die servers is dat je op level 27 al rank 5 kan hebben
Ik snap nog niet alles, maar ik ben nu lvl 5, en ik vind het ook niet erg om geslacht te worden.
Maar na gisteren door 2 dwergen uitgelachen te zijn in de Inn, (ze waren echt lief voor elkaar, echt superlachen, beetje flirten, dus ik stond te kijken en IRL lag ik dubbel, maar daar werden ze boos op me). Maar het is een super mooi spel.

Maar het is dus niet zo, dat op die server ik om de 5 minuten worden gekilled door mensen.
Ik weet niet hoe de community is en of je zomaar als level 100 een lvl 5 warrior mag terroriseren.

Ik ga weer even de manual lezen, zijn 189 page's.
Hell To The Liars
pi_38948073
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:43 schreef DjNivek het volgende:
Heb nu in afwachting tot 1.11 toch maar eens een Claw of Chromaggus voor enorm weinig DKP gehaald, een 'kleine' upgrade op m'n Azuresong. In 1.11 ga ik meteen voor de Legendary, die is verdomd leuk voor een 'lock.
vind je dat een kleine upgrade? De meeste upgrades van bwl items naar cthun loot levert amper meer op.
pi_38948152
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:56 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik snap nog niet alles, maar ik ben nu lvl 5, en ik vind het ook niet erg om geslacht te worden.
Maar na gisteren door 2 dwergen uitgelachen te zijn in de Inn, (ze waren echt lief voor elkaar, echt superlachen, beetje flirten, dus ik stond te kijken en IRL lag ik dubbel, maar daar werden ze boos op me). Maar het is een super mooi spel.

Maar het is dus niet zo, dat op die server ik om de 5 minuten worden gekilled door mensen.
Ik weet niet hoe de community is en of je zomaar als level 100 een lvl 5 warrior mag terroriseren.

lvl 100 is er niet, maar snap je bedoeling.
op de servers waar ik te vinden was, had ik nergens last van.

ik ga denk eens ff me bank account invoeren, hopelijk kan ik meteen spelen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_38948380
Oke, ik zit er weer op.
begin wel weer overnieuw
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_38948381
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:39 schreef mooiegek het volgende:

[..]

vind je dat een kleine upgrade? De meeste upgrades van bwl items naar cthun loot levert amper meer op.
Mja, het is 'maar' 24 meer damage, ten koste van 1 crit%. Zal uiteindelijk wel beter uitpakken, maar ach . De grote upgrade komt pas in 1.11, en daar ben ik wel even mee bezig, ben ik bang.
pi_38948804
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:56 schreef Koentje3 het volgende:
mijn talents :

http://www.wow-europe.com(...)02151510000000000000

Bullshit dat feral druids nutteloos zijn, 9/10x out-dps ik in catform mages in raids, vaak ook nog een paar druids... Met een crit chance van bijna 30%... Jammer dat feral druids zo snel worden afgeschreven ..

Als je zecht warriors zijn voor tanken, zijn priests tog ook voor healen of niet ... Maak gebruik van de riemen die je hebt = veel beter als in hokjes stoppen..
AHAHHAHAHA keep dreamin. Mages die niet weten waar ze mee bezig zijn dan. misschien dat je ooit een mage outdamaged bij Vaelastrasz als ze opgeblazen worden ja, maar voor de rest zit je pure BS te verkondigen.
pi_38949105
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:09 schreef DjNivek het volgende:

[..]

May I remind you dat onze guild als een worldfirst een Druid Nefarian succesvol heeft getanked? Sindsdien is het wat 'gewoner' geworden, maar voor die tijd was het een no-go

Dat bij jullie specs gedwongen op jullie worden is jullie probleem, betekent niet dat het overal zo is. Free specs hebben ook meteen een positieve invloed op de guild sfeer, en als je guildmembers weten wanneer ze moeten healen en wanneer ze iets anders kunnen doen, is het totaal geen probleem. Daarnaast heeft onze main-druidtank zo'n zware armor en health dat het meer is dan de warriors. En hij doet ook veel van de andere BWL/AQ encounters als een tank. Totaal geen probleem.
probleempje toen wij dat deden: alle druids ineens feral. dag innervate....
pi_38949253
Updaten sucks
pi_38949493
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:56 schreef Droopie het volgende:

[..]

op de WoW site staat een wat ingekorte beginnersguide over WoW. De manual heb ik na 2 paginas weer terug in het doosje gedaan

http://wow-europe.com/en/info/basics/guide.html

[ Bericht 7% gewijzigd door Evertjan op 17-06-2006 19:01:32 ]
pi_38950447
vraagje, hoe kan je spullen verkopen, want het lijkt erop dat je ze alleen uitleent.
ik kan namelijk nooit 20 verschillende spullen verkopen, maar max. 12 ofzo. bij de buyback merchant
Hell To The Liars
  zaterdag 17 juni 2006 @ 19:51:04 #210
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38951446
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:12 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

AHAHHAHAHA keep dreamin. Mages die niet weten waar ze mee bezig zijn dan. misschien dat je ooit een mage outdamaged bij Vaelastrasz als ze opgeblazen worden ja, maar voor de rest zit je pure BS te verkondigen.
Mwah, ik word liever opgeblazen als Vael op 3 % zit dan dat ik blijf leven hoor, als ik even de dmg-meters wil ownen. En druids krijgen toch Innervate standaard in de volgende patch en dan is feral een best viable build. (HotW / NS bijv.)

Gebruik gewoon common sense; maar helaas doet men dat veel te weinig. Ergo: als je te veel aggro pakt; gebruik je hersenen en ga óf beter op je aggro letten óf respec naar een minder aggro gevoelige build. Of als je toch al x punten in de tree hebt, neem dan even die punten in de aggro reduce mee.
Some say in ice
pi_38953115
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:22 schreef Droopie het volgende:
vraagje, hoe kan je spullen verkopen, want het lijkt erop dat je ze alleen uitleent.
ik kan namelijk nooit 20 verschillende spullen verkopen, maar max. 12 ofzo. bij de buyback merchant
eh, je kan alles verkopen..
gewoon naar een vendor gaan en rechtermuisklik alles wat je wilt verkopen.
die buyback moet je niet naar kijken.
dat is alleen handig als je je per ongeluk vergist
pi_38959714
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:22 schreef Droopie het volgende:
Ter verduidelijking van Migwi hierboven, als je je spullen verkoopt krijg je je geld gewoon, dat 'buyback' tabje is voor het geval je per ongeluk iets belangrijks verkoopt. Op die manier kan je het voor hetzelfde geld weer terugkopen. Als je uitlogt is je buyback weer leeg volgens mij, maar dat weet ik niet zeker
  zondag 18 juni 2006 @ 11:29:41 #213
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38965690

[ Bericht 100% gewijzigd door Takje op 18-06-2006 11:30:20 ]
pi_38970000
Ja dit spel is echt lachen, ik snap nog niet dat mensen er verslaafd aan raken of zelfmoord
plegen als hun account gekraakt wordt.
Maar komt er gisteren een Orc binnen (hoe weet je wat zn lvl is??) die roeit heel goldshire even uit in z'n uppie. Toen komt er een lvl 59 warlock (ontzettend groot) iedereen blij die geeft hem een koekje van eigen deeg.

Wel leuk dat iedereen zo behulpzaam (ook hier) in het spel is.
Hell To The Liars
pi_38971761
quote:
Op zondag 18 juni 2006 14:08 schreef Droopie het volgende:
Ja dit spel is echt lachen, ik snap nog niet dat mensen er verslaafd aan raken of zelfmoord
plegen als hun account gekraakt wordt.
Maar komt er gisteren een Orc binnen (hoe weet je wat zn lvl is??) die roeit heel goldshire even uit in z'n uppie. Toen komt er een lvl 59 warlock (ontzettend groot) iedereen blij die geeft hem een koekje van eigen deeg.

Wel leuk dat iedereen zo behulpzaam (ook hier) in het spel is.
Nouja lang niet iedereen is even behulpzaam, maar als je zelf beleefd blijft en fatsoenlijk speeld (je zit op een RP server nietwaar?) is er meestal wel iemand die wil helpen
level ?? is volgens mij +9 boven je eigen level minstens. Lvl 'boss' icoontje is onbekend, en wordt gebruikt om aan te geven dat je tegen een enorm sterk monster vecht, die je bijvoorbeeld alleen in een groep doodkrijgt. 'boss' is ongeveer 500 volgens mij, hoewel bosses sterk kunnen verschillen
pi_38971784
En bovendien merk je later wel waarom mensen verslaaft kunnen raken
Tijdens het levelen kan je meestal makkelijk een periode stoppen, maar als je eenmaal lvl 60 bent (had ik dan) wordt het steeds leuker en begin je pas echt te merken dat je verslaaft bent.
  zondag 18 juni 2006 @ 15:20:41 #217
151595 Namingway
What the Fook!
pi_38971891
Ze hebben nu een nieuw Beta Forum. Ziet er beter uit en uitgebreider als het huidige. Linkje staat op de frontpage.
pi_38972217
Yuuy eindelijk een avatar met volle T2, alhoewel ik amper m'n halve T0.5 heb..
pi_38972411
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:15 schreef Departak het volgende:

[..]

Nouja lang niet iedereen is even behulpzaam, maar als je zelf beleefd blijft en fatsoenlijk speeld (je zit op een RP server nietwaar?) is er meestal wel iemand die wil helpen
level ?? is volgens mij +9 boven je eigen level minstens. Lvl 'boss' icoontje is onbekend, en wordt gebruikt om aan te geven dat je tegen een enorm sterk monster vecht, die je bijvoorbeeld alleen in een groep doodkrijgt. 'boss' is ongeveer 500 volgens mij, hoewel bosses sterk kunnen verschillen
RPPvP server.

Trouwens hoe kan je vissen??
Ik heb al een hengel.

(trouwens trial heeft wel beperkingen)
Hell To The Liars
  † In Memoriam † maandag 19 juni 2006 @ 02:36:00 #220
34726 Fratz
Max
pi_38991742
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:38 schreef Droopie het volgende:

[..]

RPPvP server.

Trouwens hoe kan je vissen??
Ik heb al een hengel.

(trouwens trial heeft wel beperkingen)
moet je even de skill kopen bij een fishing trainer
pi_38994466
Wahooo!

Gisteren Huhuran down gekregen!! Na veel farmen voor NR gear, een sloot potions en gedoe is het dan eindelijk zo ver. Eerste try ging ze naar 1%, volgende try 6% en daarna one big dead bug..

Crappy loot zoals gewoonlijk, dat begint me nu wel een beetje te vervelen. Het is bij ons altijd plate en cloth. We hebben BWL al heeeeeeel lang op farming status en we hebben nog maar 2 DS chests gehad bijvoorbeeld..
  † In Memoriam † maandag 19 juni 2006 @ 11:35:58 #222
34726 Fratz
Max
pi_38996802
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:01 schreef Cid het volgende:
Wahooo!

Gisteren Huhuran down gekregen!! Na veel farmen voor NR gear, een sloot potions en gedoe is het dan eindelijk zo ver. Eerste try ging ze naar 1%, volgende try 6% en daarna one big dead bug..

Crappy loot zoals gewoonlijk, dat begint me nu wel een beetje te vervelen. Het is bij ons altijd plate en cloth. We hebben BWL al heeeeeeel lang op farming status en we hebben nog maar 2 DS chests gehad bijvoorbeeld..
bij ons is het altijd Blodfang en Dragonstalker.
pi_38996895
quote:
Op maandag 19 juni 2006 11:35 schreef Fratz het volgende:

[..]

bij ons is het altijd Blodfang en Dragonstalker.
Mag ik een keer met jullie mee?
pi_38997609
AQ is ook enorme crap bij ons meestal. C'Thun dropt dan nog wel wat leuke dingen soms. We hebben bijv. als enige guild op de server een Dark Edge of Insanity en Death's Sting. Maar Huhuran is 90% van de keren die Wasphide crap. Bij de Emperors bijna altijd 'Belt of the Fallen Emperor'. Random horde warriors lopen al met Kalimdor's Revenge, en wij hebben er pas 1 gehad. Nooit de offhand, of een van de betere rewards, altijd crap. Ook qua random drops hebben we niet veel geluk, bijna elke keer als we er 1 hebben, zijn het de pala gloves, die gedisenchant worden.

Hopelijk hebben we meer geluk met Naxx
  † In Memoriam † maandag 19 juni 2006 @ 13:14:34 #225
34726 Fratz
Max
pi_38999588
quote:
Op maandag 19 juni 2006 11:39 schreef Cid het volgende:

[..]

Mag ik een keer met jullie mee?
als jullie wat Transcendence over hebben
pi_39000571
Ik heb meze;f SuperDroop genoemd.
Leuke naam volgens mij, maar niet volgense Blizzard.
Name violation, wat een malloten.
Hell To The Liars
pi_39004493
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:45 schreef Droopie het volgende:
niet op een RP server..
  maandag 19 juni 2006 @ 16:56:36 #228
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39006643
Laatste 32 dagen Tier 2 loot:

5 NW
5 Stormrage
5 Dragonstalker
7 Bloodfang
7 Trans
7 Judgement
10 Wrath
14 Nemesis

Nee, balanced loot FTW; behalve dan voor, jawel, de locks...
Some say in ice
  † In Memoriam † maandag 19 juni 2006 @ 17:03:05 #229
34726 Fratz
Max
pi_39006815
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Laatste 32 dagen Tier 2 loot:

5 NW
5 Stormrage
5 Dragonstalker
7 Bloodfang
7 Trans
7 Judgement
10 Wrath
14 Nemesis

Nee, balanced loot FTW; behalve dan voor, jawel, de locks...
mmm dat was ik inderdaad vergeten onze locks hebben ook altijd mazzel. -_-
  maandag 19 juni 2006 @ 18:18:29 #230
51794 Rahl
pi_39008542
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:45 schreef Droopie het volgende:
op een RP server is dat inderdaad not-done
last.fm
pi_39009382
Wat is er dan not-done aan?????
Ik begrijp het echt niet
Hell To The Liars
  maandag 19 juni 2006 @ 19:01:04 #232
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_39009731
WoW mensen,

ik heb zojuist dat 10 dagen trial gedownload en geinstalleerd. nu moet ik een account aanmaken, maar daar vragen ze naar een Authentication Key. die heb ik natuurlijk niet.

iemand?
pi_39009880
in het emailtje
Hell To The Liars
  maandag 19 juni 2006 @ 19:06:35 #234
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_39009918
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:05 schreef Droopie het volgende:
in het emailtje
aaah juist dat mailtje. duh stom van me. ik was hem al helemaal vergeten. nu maar hopen dat ik hem niet heb gegooid

thnx btw
pi_39012131
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:48 schreef Droopie het volgende:
Ik begrijp het echt niet
Blijft deze vraag staan!
Hell To The Liars
  maandag 19 juni 2006 @ 21:30:17 #236
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39015487
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

aaah juist dat mailtje. duh stom van me. ik was hem al helemaal vergeten. nu maar hopen dat ik hem niet heb gegooid

thnx btw
Je gaat eraan vriend. .

Veel plezier met je zomer binnen .
Vrijheid
  maandag 19 juni 2006 @ 21:32:40 #237
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39015591
Trouwens, Bar. Als je de code niet meer hebt kan je me mailen, heb er nog ééntje.
Vrijheid
  maandag 19 juni 2006 @ 21:39:30 #238
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_39015962
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:48 schreef Droopie het volgende:
Ik begrijp het echt niet
Nou, van wat ik heb meegekregen ben je gaan spelen op een RP-PVP server.
RP staat voor roleplaying en dat betekent dat je geacht wordt je aan een bepaald aantal (on)geschreven regels te houden. Dit betekent oa. dat je niet over lag moet gaan praten of over het feit dat je even op een site iets op gaat zoeken. Dat kan natuurlijk wel maar dat moet je proberen toch meer in een gesloten kring te bespreken.

Nog een aspect aan Roleplaying servers is de aparte regeling voor namen. Je dient je characters namen te geven die niet volkomen vreemd zijn voor characters in de Warcraft-lore. SuperDroop valt niet echt onder die categorie. Ik vind Droop al discutabel en Super ervoor maakt het toch net iets te Non-Roleplaying.

Als je geen zin hebt om 90 % van de tijd te 'roleplayen a.k.a. te doen alsof je echt een levend iemand bent binnen het WoW-universum dan kun je beter gelijk switchen naar een gewone PvP-server. Dat bespaart zowel jou als de mensen die wel helemaal into RP zijn een hoop frustraties waarschijnlijk.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  maandag 19 juni 2006 @ 21:43:33 #239
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39016162
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:39 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

RP staat voor roleplaying en dat betekent dat je geacht wordt je aan een bepaald aantal (on)geschreven regels te houden. Dit betekent oa. dat je niet over lag moet gaan praten of over het feit dat je even op een site iets op gaat zoeken. Dat kan natuurlijk wel maar dat moet je proberen toch meer in een gesloten kring te bespreken.

Nog een aspect aan Roleplaying servers is de aparte regeling voor namen. Je dient je characters namen te geven die niet volkomen vreemd zijn voor characters in de Warcraft-lore. SuperDroop valt niet echt onder die categorie. Ik vind Droop al discutabel en Super ervoor maakt het toch net iets te Non-Roleplaying.

Als je geen zin hebt om 90 % van de tijd te 'roleplayen a.k.a. te doen alsof je echt een levend iemand bent binnen het WoW-universum dan kun je beter gelijk switchen naar een gewone PvP-server. Dat bespaart zowel jou als de mensen die wel helemaal into RP zijn een hoop frustraties waarschijnlijk.
Schromelijk overdreven ookal zouden veel mensen daar het wel graag zo zien.

Maar inderdaad, de namen zijn wel een issue ja, en aan de andere kant heb je daar geen last van leet speek achtige zooi en dat is wat rustiger voor de oogjes vind ik dan .
Vrijheid
pi_39019826
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Schromelijk overdreven ookal zouden veel mensen daar het wel graag zo zien.

Maar inderdaad, de namen zijn wel een issue ja, en aan de andere kant heb je daar geen last van leet speek achtige zooi en dat is wat rustiger voor de oogjes vind ik dan .
inderdaad, het gemiddelde publiek is iets ouder.. Waardoor je dus ook weinig tot geen corps campers hebt enzo.. of mensen die niks om een honorless kill geven..
pi_39023509
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:39 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Top Uitleg
Verklaart een hoop.

Ben vandaag voor het eerst wezen vliegen vanuit westfall
Hell To The Liars
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:13:46 #242
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_39026549
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:32 schreef jogy het volgende:
Trouwens, Bar. Als je de code niet meer hebt kan je me mailen, heb er nog ééntje.
thnx, maar ik heb hem gelukkig nog in mijn mailbox.
ik heb hem gisteren 5 minuutjes gespeeld en hij valt me eerlijk gezegd niet tegen. ik heb nog 9 dagen om verslaafd te raken
nu maar hopen dat dat niet gebeurd
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:22:49 #243
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39026723
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

thnx, maar ik heb hem gelukkig nog in mijn mailbox.
ik heb hem gisteren 5 minuutjes gespeeld en hij valt me eerlijk gezegd niet tegen. ik heb nog 9 dagen om verslaafd te raken
nu maar hopen dat dat niet gebeurd
Als je er net mee begint is het een heerlijk spel, leuke quests om gewend te raken enzo. Alleen kan je niet traden met mensen, dat is wel jammer. En je komt niet hoger dan 20 of 30 ofzo . Maar als skills kan je het beste met skinnen en mining beginnen, easy money is handig op de lagere levels. ga ook zo min mogelijk in groups als je wilt levellen. Gaat sneller en alles wat je killed mag je dan ook roven . Och, was ik ook maar weer net begonnen .
Vrijheid
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:25:32 #244
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_39026774
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je er net mee begint is het een heerlijk spel, leuke quests om gewend te raken enzo. Alleen kan je niet traden met mensen, dat is wel jammer. En je komt niet hoger dan 20 of 30 ofzo . Maar als skills kan je het beste met skinnen en mining beginnen, easy money is handig op de lagere levels. ga ook zo min mogelijk in groups als je wilt levellen. Gaat sneller en alles wat je killed mag je dan ook roven . Och, was ik ook maar weer net begonnen .
ok bedankt voor de tips. of eigenlijk niet. straks vind ik het echt leuk en zit dan hele dagen binnen
maar ik zal vanavond er nog een goed in verdiepen want zoals ik het zag heeft het idd potentieel tot een goed spel. nu snap ik wat mensen bedoelen met het sfeer.
maar ik wil je best wel aan je einde helpen. kan je zo weer opnieuw beginnen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:27:25 #245
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39026817
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

ok bedankt voor de tips. of eigenlijk niet. straks vind ik het echt leuk en zit dan hele dagen binnen
maar ik zal vanavond er nog een goed in verdiepen want zoals ik het zag heeft het idd potentieel tot een goed spel. nu snap ik wat mensen bedoelen met het sfeer.
maar ik wil je best wel aan je einde helpen. kan je zo weer opnieuw beginnen
Op welke server zit je trouwens, ga ik vanavond ook een char opstarten gewoon om te geinen .
Vrijheid
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:30:33 #246
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_39026881
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Op welke server zit je trouwens, ga ik vanavond ook een char opstarten gewoon om te geinen .
ik heb eerlijk gezegd geen idee. ik klikte maar wat op los gisteren de aanbevolen server was iig vol dus had ik maar een andere genomen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:34:17 #247
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_39026960
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Toch denk ik niet dat je de eerste keer echt bezig was met levellen, grinden en echt op je gold lette je volgens mij ook niet. De game is juist de eerste keer het vetst omdat je zoveel tijd steekt in dingen waarbij je nu denkt jezus wat een tijdverspilling. Lekker de wereld verkennen, alleen maar questen doen natuurlijk [grinden wasda?]. En qua professions zou ik ook geen money-make profs pakken maar gewoon iets wat bij je char past. Skin+ LW, Alch+herb, Enchanting + tailoring zoiets. Dat geeft juist die extra dimensie die het spel zo gaaf maakt. Lekker halve wereld doorrennen om 2 linnen cloth te scoren die je nog nodig had om die vette robe met +2sta en +2 intel te maken. Halve dag ermee bezig zijn, maar wel die voldoening voelen van je nieuwe robe

We lachen er nu om, maar dat is juist de charme van die eerste keer. Doe gewoon waar je zin in hebt en verken en leer. Als je dan verslaafd ben, ga je met je alts wel effectiever spelen om sneller te lvlen, maar zou het niemand aanraden om dit met zijn eerste char te doen.

Veel plezier verder le-duc, het spel is fantastisch!
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:34:23 #248
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39026963
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

ik heb eerlijk gezegd geen idee. ik klikte maar wat op los gisteren de aanbevolen server was iig vol dus had ik maar een andere genomen
hehe, laat het maar weten vanavond als je zin hebt .
Vrijheid
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:35:38 #249
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39026989
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:34 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Toch denk ik niet dat je de eerste keer echt bezig was met levellen, grinden en echt op je gold lette je volgens mij ook niet. De game is juist de eerste keer het vetst omdat je zoveel tijd steekt in dingen waarbij je nu denkt jezus wat een tijdverspilling. Lekker de wereld verkennen, alleen maar questen doen natuurlijk [grinden wasda?]. En qua professions zou ik ook geen money-make profs pakken maar gewoon iets wat bij je char past. Skin+ LW, Alch+herb, Enchanting + tailoring zoiets. Dat geeft juist die extra dimensie die het spel zo gaaf maakt. Lekker halve wereld doorrennen om 2 linnen cloth te scoren die je nog nodig had om die vette robe met +2sta en +2 intel te maken. Halve dag ermee bezig zijn, maar wel die voldoening voelen van je nieuwe robe

We lachen er nu om, maar dat is juist de charme van die eerste keer. Doe gewoon waar je zin in hebt en verken en leer. Als je dan verslaafd ben, ga je met je alts wel effectiever spelen om sneller te lvlen, maar zou het niemand aanraden om dit met zijn eerste char te doen.

Ja, je hebt gelijk eigenlijk. .
Vrijheid
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:36:17 #250
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_39026999
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:34 schreef jogy het volgende:

[..]

hehe, laat het maar weten vanavond als je zin hebt .
zal ik doen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:39:00 #251
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_39027049
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:34 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

thnx

ik ben nog wel een tijdje bezig met het echt uitvinden van wat alles is enzo dus de rest komt idd nog wel.
pi_39027683
Hallo ik ben gisteren voor het eerst in Westfall geweest, volgens mij ben ik nog wel drie jaar bezig met
de wereld te verkennen!
Hell To The Liars
pi_39028443
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 10:09 schreef Droopie het volgende:
Hallo ik ben gisteren voor het eerst in Westfall geweest, volgens mij ben ik nog wel drie jaar bezig met
de wereld te verkennen!
Ach op lvl 40 kan je een mount kopen waardoor je 60% sneller loopt. En op een gegeven moment kan je ook flightpaths in ieder gebied halen waardoor je redelijk snel naar ieder gebied kan vliegen .
pi_39030035
Ik heb momenteel ruim 25 dagen played en ik heb het grootste deel van de Eastern Kingdoms nog steeds niet verkend Vrijwel geen idee wat er tussen Undercity en Blackrock Mountain zit

Ik wil weer WoWen! over 3 dagen is m'n toetsweek afgelopen...
Nou ik ga weer leren.. adios!
pi_39032045
Op welke server zit iedereen, wil nieuw character maken, maar weet nog niet @ welke server

heb er al 3, daar niet van
pi_39032231
Ik zit op Dragonblight.
pi_39032383
Ik heb vandaag het spel maar gekocht, kan ik ruilen en op de geveilde spullen bieden!
Hell To The Liars
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:58:42 #258
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39032444
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:56 schreef Droopie het volgende:
Ik heb vandaag het spel maar gekocht, kan ik ruilen en op de geveilde spullen bieden!
'another one bites the dust'
Vrijheid
pi_39035815
In 64 topics nog nooit gepost, maar ben het nu een beetje zat, verveelde me dus ik denk ga ook even posten op fok.

Morgen Rank 11 en waarschijnlijk vandaag of ook morgen Exalted met WSG(Ja ik ben alliance op PvE server Turalyon, wsg is enige bg die normaal up is en voor Allies een queue van > 1 - 1 1/2 uur is normaal) daarna even een pauze alleen nog raiden.

Voor mensen die op dezelfde server zitten. Ik ben Coop(Check profile link in signature)
pi_39035937
Ik zit op Vek'nilash leuke server, ben nu met mijn eerste char level 44 bijna 45 gister ZF voor het eerst gedaan. En je blijft nog steeds nieuwe dingen leren
-
pi_39042357
Ik ben nu 56 en afgelopen zondag voor t eerst BRD gepakt, en gelijk goed ook. We hadden een redelijk party met 3 60'ers, ik en een 57 warrior nog. Een engineer met een field repairbot en heel belangrijk, de mage voor AoE Half 8 liepen we de instance in, en om 3.15 kwamen we eruit.. Ongeveer 8 keer gewiped Laatste keer bij de emperor zelf, maar t was te laat om dat nog af te maken. Wel de kluis gekraakt, en alle bosses voor de emperor gedaan. Meteen 6 quests compleet daar wat me uiteindelijk ook nog 35000 xp opleverde buiten de 40000 xp die ik kreeg van de mobs, en .. 60g rijker aan loot
pi_39043403
wat is AoE?
pi_39043671
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:14 schreef Koentje3 het volgende:
wat is AoE?
Area of Effect, hier vallen spells als Arcane Explosion onder
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39044311
[quote]Op dinsdag 20 juni 2006 18:22 schreef Tain het volgende:

[..]

Area of Effect, hier vallen spells als Arcane Explosion onder
[/qoute]

Hmmowja .. Ik let nooit op die chat
pi_39044485
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:03 schreef Fratz het volgende:

[..]

mmm dat was ik inderdaad vergeten onze locks hebben ook altijd mazzel. -_-
5 maanden wachten op eerste sosf hier..en counting..
pi_39045045
Vraag nr. 6 Ik ben uitgenodigd voor een Guild, behalve geldverzoeken en een chatfeest heb ik
nog niets ontvangen/ gezien dat ik denk leuk. Waar zijn die voor??

Maar hij is geupgraded met een echte versie dus laat het kutweer/ ontslag maar komen.
Hell To The Liars
pi_39046082
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:06 schreef Droopie het volgende:
Vraag nr. 6 Ik ben uitgenodigd voor een Guild, behalve geldverzoeken en een chatfeest heb ik
nog niets ontvangen/ gezien dat ik denk leuk. Waar zijn die voor??

Maar hij is geupgraded met een echte versie dus laat het kutweer/ ontslag maar komen.
Als je bent uitgenodigd in een guild en je hebt geaccepteerd zit je in een guild. Dit is een soort clan, of hoe je het ook wil noemen. Een guild kan handig zijn om van alles te vragen in de guildchat (/g ) of om mensen te vinden die met je in party's willen. Als je guild een rotzooi is kan je het ook gewoon weer leaven (/gleave ). Meestal zijn er genoeg guilds op de server die je wel willen opnemen.
pi_39048987
zit nu op : vek'nilash

naam : Califax
pi_39051775
Morgen 1.11

Mijn nieuwe mage build: http://www.wowhead.com/talent/?RbxVcofqhZVq0cofz
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:04:11 #270
51794 Rahl
pi_39052730
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:41 schreef S3rp3nt het volgende:
In 64 topics nog nooit gepost, maar ben het nu een beetje zat, verveelde me dus ik denk ga ook even posten op fok.

Morgen Rank 11 en waarschijnlijk vandaag of ook morgen Exalted met WSG(Ja ik ben alliance op PvE server Turalyon, wsg is enige bg die normaal up is en voor Allies een queue van > 1 - 1 1/2 uur is normaal) daarna even een pauze alleen nog raiden.

Voor mensen die op dezelfde server zitten. Ik ben Coop(Check profile link in signature)
Op stormrage precies hetzelfde. Konden jullie ook niet naar wildhammer migraten?
last.fm
pi_39054156
anders werkt metamap niet :S
lekker bagger allemaal. is gewoon laatste versie, en in WoW, blijft ie op rood staan
pi_39055525
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef Rahl het volgende:

[..]

Op stormrage precies hetzelfde. Konden jullie ook niet naar wildhammer migraten?
Ja ik heb mijn lvl 60 mage getransferred maar nog nooit gespeeld, hoor van allemaal vrienden(die nu weer opnieuw begonnen zijn op turalyon) dat het een kut server is.. ik ben wel op turalyon gebleven ook omdat ik in 5de Alliance guild van de server zit. anders was ik allang aan het spelen op een pvp server:P
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:12:24 #273
51794 Rahl
pi_39056068
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef S3rp3nt het volgende:

[..]

Ja ik heb mijn lvl 60 mage getransferred maar nog nooit gespeeld, hoor van allemaal vrienden(die nu weer opnieuw begonnen zijn op turalyon) dat het een kut server is.. ik ben wel op turalyon gebleven ook omdat ik in 5de Alliance guild van de server zit. anders was ik allang aan het spelen op een pvp server:P
Zijn wel behoorlijk veel servers die erheen kunnen migraten nu. Heb er zelf een level 55 rogue alt heen getransferred, maar rogue is niet echt mijn class ben ik tot de conclusie gekomen
last.fm
pi_39057250
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:12 schreef Rahl het volgende:

[..]

Zijn wel behoorlijk veel servers die erheen kunnen migraten nu. Heb er zelf een level 55 rogue alt heen getransferred, maar rogue is niet echt mijn class ben ik tot de conclusie gekomen
Ja en alle server die er naar toe kunnen zijn tussen de 60-90% alliance en 10-40% horde.. en alleen horde verhuist heb ik bij mij gemerkt dus queues zijn alleen maar erger geworden.
pi_39057430
Ik kan niet verhuizen, komt omdat ik op servers zit, wat nog steeds recommended is
  woensdag 21 juni 2006 @ 01:19:42 #276
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_39060877
Zijn de servers nu al down ?
Ik krijg een unable to connect............
forums ook down btw?
  woensdag 21 juni 2006 @ 01:42:56 #277
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_39061167
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 01:19 schreef Sitethief het volgende:
Zijn de servers nu al down ?
Ik krijg een unable to connect............
forums ook down btw?
De authentication servers hebben ze ook in onderhoud nu tot morgen 1200
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 21 juni 2006 @ 01:53:08 #278
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_39061269
Ja dat las ik, maar die zijn nu dus al down?
  † In Memoriam † woensdag 21 juni 2006 @ 03:26:12 #279
34726 Fratz
Max
pi_39062039
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 01:53 schreef Sitethief het volgende:
Ja dat las ik, maar die zijn nu dus al down?
die waren voor 12:00 al down.
alle server zijn nu trouwens down
  woensdag 21 juni 2006 @ 08:15:25 #280
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_39062986
iemand hier een link waar ik de 1.11 patch heel snel van af kan downloaden?
  woensdag 21 juni 2006 @ 08:26:50 #281
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_39063094
Je hebt hem als het goed is al deels binnen
  woensdag 21 juni 2006 @ 08:29:17 #282
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_39063129
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 08:26 schreef Sitethief het volgende:
Je hebt hem als het goed is al deels binnen
nope bij mij werkt die background downloader niet...
pi_39063259
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
zit nu op : vek'nilash

naam : Califax
Ah ik roep vanavond wel als ik online ben

Hoop overigens dat het patchen goed gaat, had vanavond een avondje WoW gepland. Vriendin is niet thuis dus kan lekker achter de PC hangen
-
pi_39063403
dat wordt vanavond weer gezeik om je UI goed te krijgen wellicht
WoW: Noctus, &lt;Wowrush Dashers&gt;, Tank @ TarrenMill
http://www.wowrush.com
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:07:49 #285
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39063746
Was ik net van plan om weer even te buurten en te kijken of ik nog in een guild zit na een weekje of wat, kwam ik er niet op .
Vrijheid
pi_39064674
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 08:48 schreef Typhon het volgende:
Hopelijk niet, ik heb juist de perfecte UI.
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:50:33 #287
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39064748
Ik ook, maar Nurfed geeft commonly speaking zéér weinig problemen met patches. Ik zie het zonnig tegemoet.
Some say in ice
pi_39065744
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ook, maar Nurfed geeft commonly speaking zéér weinig problemen met patches. Ik zie het zonnig tegemoet.
Ik heb Discord Action Bars e.d. dus het zal wel weer drama worden.

Ach ja, dan maar NED - ARG kijken als het niet lukt.
  woensdag 21 juni 2006 @ 10:24:00 #289
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39065870
Mja, ik ga vanavond een Faxmonkey proberen, dus tja. ^_^.
Some say in ice
pi_39065964
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, ik ga vanavond een Faxmonkey proberen, dus tja. ^_^.
Is dat tegenwoordig ook al een term?
  woensdag 21 juni 2006 @ 10:27:57 #291
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39066029
Ik máák d'r een term van. Ja, flauwe Phantom Menace rip
Some say in ice
pi_39067410
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 10:41 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Ach op lvl 40 kan je een mount kopen waardoor je 60% sneller loopt. En op een gegeven moment kan je ook flightpaths in ieder gebied halen waardoor je redelijk snel naar ieder gebied kan vliegen .
En dan speel je al sinds beta en heb je zo ongeveer alles wat je wilt en dan kan 't allemaal niet snel genoeg. Althans voor mij niet
Pokke vogels, vlieg eens door!
pi_39069015
Iemand al een linkwaar ik de patch los kan downloaden...blizzard downloader heeft bij mij nog nooit gewekt
pi_39069078
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 08:48 schreef Typhon het volgende:
bwl cancelled bij ons Was ook wel te verwachten, NED - ARG (30% guild offline) en patch buggs + ui, beter blijft ie het goed doen, heb zo'n relaxte op het moment!

Komt mij goed uit, wou wel naar bwl maar vnv voetbal
pi_39069293
Bij ons ook, alleen niet door NED - ARG. Geen MC/BWL meer voor een tijdje nu Naxxramas er is
  † In Memoriam † woensdag 21 juni 2006 @ 12:05:30 #296
34726 Fratz
Max
pi_39069490
wooooww dat downloaden gaat megalangzaam! normaal gaat het vrij vlot bij mij maar vandaag..
pi_39069592
quote:
Patch 1.12

Cross-Realm Battlegrounds

For the first time in the history of World of Warcraft, you will be able to face off against players from other realms in the Battlegrounds. Coming in patch 1.12 are cross-realm PvP Battlegrounds, linking Alterac Valley, Warsong Gulch, and Arathi Basin so that players from several realms will be combined into one huge matchmaking pool. Replenish your mana, sharpen your blades, and get ready for the biggest battles yet!

World PvP

While the Battlegrounds are about to receive a major upgrade of their own, players interested in World PvP will be glad to hear that patch 1.12 will introduce a brand-new type of PvP content to the game. The stage is set for objective-based land battles of truly epic proportions as Horde and Alliance vie for control over important strategic positions and resources around Azeroth. Stay tuned for more news about these new world PvP enhancements coming to World of Warcraft.

Rogue Talent Review

Next in the ongoing talent review are the rogues, masters of stealth and assassination. Stay tuned for more details on what the rogue talent update will have in store for the sneaky damage dealers.
Welkom op FOK!
pi_39069779
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:05 schreef Fratz het volgende:
wooooww dat downloaden gaat megalangzaam! normaal gaat het vrij vlot bij mij maar vandaag..
Hier ook
pi_39069862
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:08 schreef Zosk het volgende:

[..]
Mocht dit waar zijn
pi_39069896
hoerigekutblizzardnoobs.
FD werkt dus niet meer bij guards.
tieft op met die kut nerfs zeg!
PvP server noemen ze dat dan, waar je niet normaal meer kan pvpen.
fucking fucktards!

[/whine]
pi_39069910
Download is idd erg traag, kreeg op 55% ook nog een disconnect...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')