gz dan ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Doe je goedEn idd gratis mount, misschien moet je wel voor de rijlessen betalen, da weet ik niet.
En, gz!Ik trouwens ook, naar lvl 53. Kost nu echt 3 of 4 dagen en 10x Sunken Temple of Maraudon eer ik weer ga lvl'en.
Hehe nou ja ik hoorde het van andere, heb wat discussie gevolgd over de gratis paladin mount daar kwam dit steeds in naar voren. Ik zit overigens op de server Vek'nilash, volgens vrienden een redelijk nieuwe server, server zelf is 6 april 2006 live gegaan. Redelijk wat NLers en mensen die behulpzaam zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:47 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben Dwarf Warrior en betaal nu zo'n 4g nogwat voor nieuwe mogelijkheden of uitbreidingen van bestaande mogelijkheden.. Volgens mij zijn de prijzen redelijk gelijk bij de levels, alleen kunnen sommige classes meer mogelijkheden kopen
Welke server zit je eigenlijk?
Wat is een goede winkel om te pre-orderen? Ik doe het normaal nooit maar bij BC mag je er vanuit gaan dat het noodzakelijk is. Freerecordshop, dixons, online winkel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:03 schreef Takje het volgende:
Iemand WoW Burning Crusade al besteld? Je kunt namelijk wel een stormloop verwachten op de dag van release![]()
In stratholme dropt er 1, en als je ooit MC doet zul je zien dat er van sulfuron een polearm dropt die niemand wilquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zag ook ooit een paladin z'n polearm skill trainen, op 1 mob van 1 naar 190 ofzo.Als je kan healen kan dat wel, ja.
Polearms zijn zeldzaam, to say the least btw.
Mja, dat zijn 2 polearms tegenover 2789432789748932759 2h sword/axe/macequote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In stratholme dropt er 1, en als je ooit MC doet zul je zien dat er van sulfuron een polearm dropt die niemand wil
Mja, daar zeg je me ook weer wat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:16 schreef Appellenflappen het volgende:
Ice Barbed Spear is ook een polearm. Moet je wel AV voor winnen meen ik.
En dan te bedenken dat ik in een guild zit waarin je 4 levels per week omhoog behoort te gaan. En dan dus gewoon ook level 56-60 (dus eerste week 28-32 oid, dan 32-36, etc).quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Doe je goedEn idd gratis mount, misschien moet je wel voor de rijlessen betalen, da weet ik niet.
En, gz!Ik trouwens ook, naar lvl 53. Kost nu echt 3 of 4 dagen en 10x Sunken Temple of Maraudon eer ik weer ga lvl'en.
heb ik nooit gesnapt waarom die classes die voordelen hebben? Is dat iets uit de WoW historie ofzo...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:36 schreef Gloeidoos het volgende:
Ook de rijlessen zijn voor paladin en warlock gratis!
http://www.gamershell.com/download_13100.shtmlquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
iemand link van waar ik de patches snel kan downloaden..? de world of warcraft download client is langzaam bij mij
Ja, en het feit dat hun spells veel meer kosten.....quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb ik nooit gesnapt waarom die classes die voordelen hebben? Is dat iets uit de WoW historie ofzo...
/gquit. Iedereen moet op z'n eigen manier door 't spel heen IMHO en die guildleader mag een eind opzouten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:39 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik in een guild zit waarin je 4 levels per week omhoog behoort te gaan. En dan dus gewoon ook level 56-60 (dus eerste week 28-32 oid, dan 32-36, etc).
Ik weet niet hoe ze dat gaan verkopen, maar als ze beginnen te zeuren dat ik me niet aan die "regels" hou dan ben ik daar snel weg. Ik ga echt niet 24/7 non stop gamen, omdat de guildleader zonodig high level instances wil gaan doen.
En dat ze er zo verdomde veel hebben.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ja, en het feit dat hun spells veel meer kosten.....
't is dat je 't nu zegt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:03 schreef Takje het volgende:
Iemand WoW Burning Crusade al besteld? Je kunt namelijk wel een stormloop verwachten op de dag van release![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |