Hmjah, heb ik dus ook al over zitten denken .. En als je het zo bekijkt heb je er inderdaad vrij weinig aan O.o .. Denk dat ik binnekort die talents dus even in furor zet.. en het punt wat je dan overhoud zet ik in Feral Agression..quote:Op zondag 11 juni 2006 21:15 schreef DjNivek het volgende:
Imp. MotW had je beter ergens anders in kunnen gooien, het is het niet waard
Editje: Nog eens naar gekeken, doe Imp. MotW punten allemaal in Furor. Feral zonder volle Furor = redelijke crap.
Lees dit stukje maar even over de talent: http://riseandshine.cjb.net/phpBB2/viewtopic.php?t=342
Dan moet je echt nieuwe mages gaan zoekenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:56 schreef Koentje3 het volgende:
Bullshit dat feral druids nutteloos zijn, 9/10x out-dps ik in catform mages in raids
Cat druids deren mij meer dan mages als ze de gear hebben, dus dat is bullshit. Daarnaast hebben cat druids geen mana issues en over langere gevechten zullen ze hoogstwaarschijnlijk meer damage doen. Maar het ligt allemaal aan de situatie.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan moet je echt nieuwe mages gaan zoeken![]()
Nee, dan moet jij betere druids zoekenquote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan moet je echt nieuwe mages gaan zoeken![]()
Zoals ik al eerder heb gezegt hebben wij geen feral druids.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:09 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Nee, dan moet jij betere druids zoeken
Tuurlijk sta ik open voor veranderinge, ben het alleen niet zo gewend als roguequote:Op zondag 11 juni 2006 21:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Anyway, sta open voor veranderingen, je komt nogal close-minded over. Je kan niet alles in een hokje proppen.
right, en wie bepaald dat? als je 3000 jaar geleden zei dat de wereld rond was werdt je ook uitgelachen..quote:Op zondag 11 juni 2006 22:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegt hebben wij geen feral druids.
En elke fatsoenlijk oplettende mage outdamaged feral druids.
Ja ik zeg ook niet dat je niet veel damage doetquote:Op zondag 11 juni 2006 22:15 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
right, en wie bepaald dat? als je 3000 jaar geleden zei dat de wereld rond was werdt je ook uitgelachen..
Kijk gewoon iets breder.. Als je cat specced bent, met goede gear kun je ongelofeljik veel dmg doen..
niet per definitie.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat je niet veel damage doet![]()
Maar een mage kan makkelijk meer damage als een feral druid doen
Vertel mij welke class er in de top 5 staan bij een bwl/mc/aq run svpquote:
Hier hetzelfde gevalquote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef Atreidez het volgende:
Me server Executus (en ik geloof ook een hoop andere) is uit de luchtEcht afkicken zo ... Was hele tijd al lag, maar nu komt ie niet eens meer voor in de realmlist.
oldquote:Op maandag 12 juni 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:
Weet niet of deze al langs is geweest, maar heb geen zin om 63,5 topics door te lezen![]()
Dus: The internet - performed by WoW mannetjes
zeer oud, maar nog steeds gaaf <3quote:Op maandag 12 juni 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:
Weet niet of deze al langs is geweest, maar heb geen zin om 63,5 topics door te lezen![]()
Dus: The internet - performed by WoW mannetjes
Daat was ik al bang voorquote:
das waarquote:Op maandag 12 juni 2006 00:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daat was ik al bang voor![]()
Maar hij is tof genoeg om nog eens te plaatsen.![]()
Heb je een beetje een idee wat de rol van mages is bij het killen van Chrom? Wij gaan hem misschien vanavond voor het eerst proberen.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:26 schreef Mister_T het volgende:
Vandaag met mijn nieuwe char en nieuwe guild eerste keer "echte" try gedaan op Chromaggus
Kregen hem op 45%, volgende week gaat ie neer
Wel vervelend trouwens als je gewend bent om hem met je andere char en guild op farm status te hebben![]()
En, al genoeg g?quote:Op maandag 12 juni 2006 08:55 schreef Gijsje het volgende:
Gister lvl 38 bereikt, bijna lvl 40 zodat ik een mount kan kopen.
ik hoop wel dat je ergens achter staat als FB of Inc eraan komtquote:Op maandag 12 juni 2006 13:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Decurse en dmg. Veel lopen en Ice Block is een lifesaver.Als je Frost Burn of Incinerate hebt moet je gewoon je wards gebruiken, 4.5k hp buffed + ward = niet dood door Incinerate mits volle hp. Ook handig als 5 sec voor Incin even een curse op de MT wordt geflikkerd.
Soms heb je van die momenten waarop dat dus even niet lukt.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:43 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
ik hoop wel dat je ergens achter staat als FB of Inc eraan komt
zijn makkelijk. flamegor = genoeg hunters meenemen en ebonroc = tanks scherp zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:41 schreef Takje het volgende:
Haha, nou bedankt voor de goede tips in ieder gevalEerst moeten we trouwens Ebonroc en die andere gast ook nog doen, maar die schijnen veel op Firemaw te lijken?!
enige wat je hoort op comms:quote:Op maandag 12 juni 2006 14:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
zijn makkelijk. flamegor = genoeg hunters meenemen en ebonroc = tanks scherp zijn.
Flamegor is nog best lastig als je er van die debielen tussen hebt zitten die overaggroënquote:Op maandag 12 juni 2006 14:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
zijn makkelijk. flamegor = genoeg hunters meenemen en ebonroc = tanks scherp zijn.
yep. lets see onder alle hunters/locks/mages/rogues. bovendien healen ze bagger. thuis laten dus.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:02 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Heb je ooit een shadow priest damage zien doen op bijvoorbeeld Ragnaros? Dan weet je waarom ze worden meegenomen.
Ben jij nou die Rogue?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:54 schreef Zosk het volgende:
Trollbane ligt er ook uit, of iig net, heb niet meer gekeken. iig dikke lag toen ik weg ging
Jaquote:Op maandag 12 juni 2006 17:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ben jij nou die Rogue?(Met zelfde naam.
)
Hehe, Nefarian is een baas in Blackwing Lair, Dragonstalker is de Hunter set daar, Nemesis de warlock set, Pure Elementium Band een kickass healer ring, asskandi (ash'kandi) is een heel goed 2hand zwaard en lokamir is een geweldige 1hand healer mace.quote:
Owquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
Hehe, Nefarian is een baas in Blackwing Lair, Dragonstalker is de Hunter set daar, Nemesis de warlock set, Pure Elementium Band een kickass healer ring, asskandi (ash'kandi) is een heel goed 2hand zwaard en lokamir is een geweldige 1hand healer mace.
Heb inmiddels 115g dat moet genoeg zijn, maar geloof dat en Paladin een gratis mount krijgt. Weet nog niet wat ik ga doen, vind een Black horse ook wel nice. Past goed bij mijn zwarte gear en zwart met gouden guild tabardquote:Op maandag 12 juni 2006 13:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
En, al genoeg g?Ik dacht genoeg te hebben, maar had de 20g kosten voor het leren rijden niet meegerekend.
Heb trouwens na zaterdag helemaal geen goud probleem meer nadat ik een epic ring vond op een hatecrest beestje in feralasDing voor de gein voor 150g te koop gezet op AH en binnen een uur was ie weg. Had er ws. nog wel meer voor kunnen vragen
Was trouwens deze http://thottbot.com/?i=5646
Doe je goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:57 schreef Gijsje het volgende:
Heb inmiddels 115g dat moet genoeg zijn, maar geloof dat en Paladin een gratis mount krijgt. Weet nog niet wat ik ga doen, vind een Black horse ook wel nice. Past goed bij mijn zwarte gear en zwart met gouden guild tabard.
Gister overigens weer een level up gedingt, nog 1 te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |