Hmjah, heb ik dus ook al over zitten denken .. En als je het zo bekijkt heb je er inderdaad vrij weinig aan O.o .. Denk dat ik binnekort die talents dus even in furor zet.. en het punt wat je dan overhoud zet ik in Feral Agression..quote:Op zondag 11 juni 2006 21:15 schreef DjNivek het volgende:
Imp. MotW had je beter ergens anders in kunnen gooien, het is het niet waard
Editje: Nog eens naar gekeken, doe Imp. MotW punten allemaal in Furor. Feral zonder volle Furor = redelijke crap.
Lees dit stukje maar even over de talent: http://riseandshine.cjb.net/phpBB2/viewtopic.php?t=342
Dan moet je echt nieuwe mages gaan zoekenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:56 schreef Koentje3 het volgende:
Bullshit dat feral druids nutteloos zijn, 9/10x out-dps ik in catform mages in raids
Cat druids deren mij meer dan mages als ze de gear hebben, dus dat is bullshit. Daarnaast hebben cat druids geen mana issues en over langere gevechten zullen ze hoogstwaarschijnlijk meer damage doen. Maar het ligt allemaal aan de situatie.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan moet je echt nieuwe mages gaan zoeken![]()
Nee, dan moet jij betere druids zoekenquote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan moet je echt nieuwe mages gaan zoeken![]()
Zoals ik al eerder heb gezegt hebben wij geen feral druids.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:09 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Nee, dan moet jij betere druids zoeken
Tuurlijk sta ik open voor veranderinge, ben het alleen niet zo gewend als roguequote:Op zondag 11 juni 2006 21:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Anyway, sta open voor veranderingen, je komt nogal close-minded over. Je kan niet alles in een hokje proppen.
right, en wie bepaald dat? als je 3000 jaar geleden zei dat de wereld rond was werdt je ook uitgelachen..quote:Op zondag 11 juni 2006 22:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegt hebben wij geen feral druids.
En elke fatsoenlijk oplettende mage outdamaged feral druids.
Ja ik zeg ook niet dat je niet veel damage doetquote:Op zondag 11 juni 2006 22:15 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
right, en wie bepaald dat? als je 3000 jaar geleden zei dat de wereld rond was werdt je ook uitgelachen..
Kijk gewoon iets breder.. Als je cat specced bent, met goede gear kun je ongelofeljik veel dmg doen..
niet per definitie.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat je niet veel damage doet![]()
Maar een mage kan makkelijk meer damage als een feral druid doen
Vertel mij welke class er in de top 5 staan bij een bwl/mc/aq run svpquote:
Hier hetzelfde gevalquote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef Atreidez het volgende:
Me server Executus (en ik geloof ook een hoop andere) is uit de luchtEcht afkicken zo ... Was hele tijd al lag, maar nu komt ie niet eens meer voor in de realmlist.
oldquote:Op maandag 12 juni 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:
Weet niet of deze al langs is geweest, maar heb geen zin om 63,5 topics door te lezen![]()
Dus: The internet - performed by WoW mannetjes
zeer oud, maar nog steeds gaaf <3quote:Op maandag 12 juni 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:
Weet niet of deze al langs is geweest, maar heb geen zin om 63,5 topics door te lezen![]()
Dus: The internet - performed by WoW mannetjes
Daat was ik al bang voorquote:
das waarquote:Op maandag 12 juni 2006 00:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daat was ik al bang voor![]()
Maar hij is tof genoeg om nog eens te plaatsen.![]()
Heb je een beetje een idee wat de rol van mages is bij het killen van Chrom? Wij gaan hem misschien vanavond voor het eerst proberen.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:26 schreef Mister_T het volgende:
Vandaag met mijn nieuwe char en nieuwe guild eerste keer "echte" try gedaan op Chromaggus
Kregen hem op 45%, volgende week gaat ie neer
Wel vervelend trouwens als je gewend bent om hem met je andere char en guild op farm status te hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |