abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38864758
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 21:59 schreef Evertjan het volgende:

[..]

heb ik nooit gesnapt waarom die classes die voordelen hebben? Is dat iets uit de WoW historie ofzo...
Ja, en het feit dat hun spells veel meer kosten.....
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:07:21 #177
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38867781
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:39 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ik in een guild zit waarin je 4 levels per week omhoog behoort te gaan. En dan dus gewoon ook level 56-60 (dus eerste week 28-32 oid, dan 32-36, etc).

Ik weet niet hoe ze dat gaan verkopen, maar als ze beginnen te zeuren dat ik me niet aan die "regels" hou dan ben ik daar snel weg. Ik ga echt niet 24/7 non stop gamen, omdat de guildleader zonodig high level instances wil gaan doen.
/gquit. Iedereen moet op z'n eigen manier door 't spel heen IMHO en die guildleader mag een eind opzouten.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:07:42 #178
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_38867794
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Ja, en het feit dat hun spells veel meer kosten.....
En dat ze er zo verdomde veel hebben.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:14:08 #179
99410 nightdaughter
a dark soul in a cold world
pi_38868091
Skills worden op een gegeven moment echt superduur....heb gisteren een in zf het boek gevonden voor Prayer of fortitude....nu nog lvl 48 worden....
Dark Blessings from the other world
pi_38870004
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:03 schreef Takje het volgende:
Iemand WoW Burning Crusade al besteld? Je kunt namelijk wel een stormloop verwachten op de dag van release
't is dat je 't nu zegt.

* Migwi logs on on bol.com and orders it right away.

antwoord op je vraag: ja
  donderdag 15 juni 2006 @ 02:20:45 #181
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_38873055
Jeej eindelijk vest of elemtens ! Nu mn pauldrons, kilt, en boots nog !
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_38873711
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

/gquit. Iedereen moet op z'n eigen manier door 't spel heen IMHO en die guildleader mag een eind opzouten.
ik ben ook niet van plan om me eraan te houden. Maar er zitten wel een paar aardige gasten in die guild, vandaar.
Lijkt me sowieso niet dat je met normaal spelen (stel even max 2 uur/dag) in een week van level 56 naar 60 gaat. Ik vond het met mijn hunter level 46 al tering lang duren tot een nieuw level....
  donderdag 15 juni 2006 @ 08:51:56 #183
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_38874173
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 07:21 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]ik ben ook niet van plan om me eraan te houden. Maar er zitten wel een paar aardige gasten in die guild, vandaar.
Lijkt me sowieso niet dat je met normaal spelen (stel even max 2 uur/dag) in een week van level 56 naar 60 gaat. Ik vond het met mijn hunter level 46 al tering lang duren tot een nieuw level....
Kan in principe wel, dan heb je +/- 12 uur en 4 levels lukt wel hoor . Maar leuk is het niet want dan moet je dus constant grinden. Hunters zijn sowieso de beste levellers, er zijn mensen die een hunter in 4 dagen /played op 60 hadden en dat is zonder rested (met rested nog sneller ).
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_38875542
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:51 schreef Appellenflappen het volgende:

[..]

Kan in principe wel, dan heb je +/- 12 uur en 4 levels lukt wel hoor . Maar leuk is het niet want dan moet je dus constant grinden. Hunters zijn sowieso de beste levellers, er zijn mensen die een hunter in 4 dagen /played op 60 hadden en dat is zonder rested (met rested nog sneller ).
Die Hunters zullen alleen wel in die 4 dagen ongeveer 4 miljoen hersencellen hebben verloren door ultieme verveling.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_38879318
10 dagen trials nu te downloaden M.a.w. maak je vrienden ook verslaafd.

http://teaser.wow-europe.com/
Where facts are few, experts are many.
pi_38890639
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die Hunters zullen alleen wel in die 4 dagen ongeveer 4 miljoen hersencellen hebben verloren door ultieme verveling.
Nou nee, want meestal zijn dat alts en het is saaier om met je alt al die quests weer opnieuw te doen dan insanely fast naar lvl 60 te levelen.
pi_38911374
Hier iemand die Huhuran in AQ40 al een keer verslagen heeft? Wij blijven steken op 15%

Maar maandag weer een nieuwe attempt, voor die tijd maar een hoop Nature Resistance halen
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:53:47 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_38913430
Binnenkort nog een keertje online gaan om alles wat ik heb te VT'en en mijn gold aan iemand te geven denk ik. Heb een leuke tijd gehad maar nu de zomer weer voor de deur staat kan het me echt niet meer boeien. Ik hoop dat ik nog in mijn Guild zit eigenlijk .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_38914015
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:53 schreef jogy het volgende:
Binnenkort nog een keertje online gaan om alles wat ik heb te VT'en en mijn gold aan iemand te geven denk ik. Heb een leuke tijd gehad maar nu de zomer weer voor de deur staat kan het me echt niet meer boeien. Ik hoop dat ik nog in mijn Guild zit eigenlijk .
Welke server zit je ?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:16:42 #190
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38914033
Een beetje goeie guild heeft je er inmiddels al uitgeflikkerd denk ik.

vrijdag 16 juni 2006 @ 12:22:55 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_38914226
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 10:27 schreef Cid het volgende:
Hier iemand die Huhuran in AQ40 al een keer verslagen heeft? Wij blijven steken op 15%

Maar maandag weer een nieuwe attempt, voor die tijd maar een hoop Nature Resistance halen
Ja wij, en nog een hoop anderen die hier posten
Wat gaat er precies fout?

Anyway, hoe wij het doen is eigenlijk : Iedereen spreidt rond huhuran in vooraf vastgestelde posities. De lagere groepen (1t/m5) zijn de 'poison wall' met priests er in voor AOE heals, vaak ook een shaman voor NR totem, en de hogere groepen bevatten wat andere healers en mages.
Aangezien de poison wall dichtbij moet staan en de groepen 6 t/m 8 allemaal ranged zijn, is het soms moeilijk om uit te spreiden, vandaar dat onze goepspositie als volgt is:
1
2
3
4
5
     7
  3    4
6  huhu  8
  2    5
     1

In phase 1 probeert iedereen gewoon rustig DPS te doen. Rond 35% stopt iedereen de DPS, en krijgen priests die AOE heals moeten geven een innervate (we brengen altijd zoveel mogelijk 5 van elke class mee naar onze raids, dus 5 druids = 5 innervated priests) en mages gebruiken evoc etc.
Op 30% gaat huhuran in beserk mode en eten we allemaal een nature resistance pot. De tank (je hebt er 2 op huhu) probeert zonder debuffs te starten, en activeert shieldwall. De Priests in poison wall groups beginnen als een gek AOE heals te spammen om de poison wall in leven te houden en alle druids en shamans healen de tank.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_38914652
15%?
Klinkt als een lack of Nature Resistance. Hadden wij ook, steeds rond de 10% gingen we neer. Toen hebben die 15 man allemaal dik over de 200 NR gehaald en is Huhuran farm status.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:43:16 #193
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_38914846
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:16 schreef Takje het volgende:

Klopt, er is een regel van meer dan een maand niet online en je gaat eraf, maar het is een kleine guild met allemaal mensen die elkaar ( online) kennen dus best kans dat ze me laten zitten hoor. Ik ging best goed met ze om. Gloeidoos, earthen ring RP/PVE server .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_38915153
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:16 schreef Takje het volgende:

Wat een bullshit.
Er zijn mensen langer dan een maand niet online geweest en die hebben wij er ook niet uitgeflikkerd. Friendship > all.
Maar ja, Iratus Lepus is ook een speciale guild.
Op naar de volgende IL meet
pi_38916836
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja wij, en nog een hoop anderen die hier posten
Wat gaat er precies fout?

Anyway, hoe wij het doen is eigenlijk : Iedereen spreidt rond huhuran in vooraf vastgestelde posities. De lagere groepen (1t/m5) zijn de 'poison wall' met priests er in voor AOE heals, vaak ook een shaman voor NR totem, en de hogere groepen bevatten wat andere healers en mages.
Aangezien de poison wall dichtbij moet staan en de groepen 6 t/m 8 allemaal ranged zijn, is het soms moeilijk om uit te spreiden, vandaar dat onze goepspositie als volgt is:
[ code verwijderd ]

In phase 1 probeert iedereen gewoon rustig DPS te doen. Rond 35% stopt iedereen de DPS, en krijgen priests die AOE heals moeten geven een innervate (we brengen altijd zoveel mogelijk 5 van elke class mee naar onze raids, dus 5 druids = 5 innervated priests) en mages gebruiken evoc etc.
Op 30% gaat huhuran in beserk mode en eten we allemaal een nature resistance pot. De tank (je hebt er 2 op huhu) probeert zonder debuffs te starten, en activeert shieldwall. De Priests in poison wall groups beginnen als een gek AOE heals te spammen om de poison wall in leven te houden en alle druids en shamans healen de tank.
Klinkt als onze tactiek, maar zonder shamans
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_38946591
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:14 schreef Atreidez het volgende:
10 dagen trials nu te downloaden M.a.w. maak je vrienden ook verslaafd.

http://teaser.wow-europe.com/
met een trial kan je niet traden en nog een zooi beperkingen.

maar ik wil na een dag eigenlijk mijn account al activeren (=1 month a $12,95)
moet ik nu het hele spel kopen, en zoja kan ik dat ook downloaden (net als Steam)
zonder doos etc.

verder heb ik gelijk gekozen voor RPPvP, dat is toch geen probleem lijkt me?
Aangezien ik voorlopig toch nog geen Horde's tegen kan komen.
Hell To The Liars
pi_38946667
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:40 schreef Droopie het volgende:

[..]

maar ik wil na een dag eigenlijk mijn account al activeren (=1 month a $12,95)
moet ik nu het hele spel kopen, en zoja kan ik dat ook downloaden (net als Steam)
zonder doos etc.

verder heb ik gelijk gekozen voor RPPvP, dat is toch geen probleem lijkt me?
Aangezien ik voorlopig toch nog geen Horde's tegen kan komen.
Je moet gewoon de originele versie in de winkel kopen (met doos). Je vult dan op de wow site bij character information de code in die bij de originele versie zit

Dat is geen probleem, maar hordes kan je altijd tegenkomen...volgens mij kan jij je pvp uitvinken zodat je niet geganked kan worden. Maar daar kan ik naast zitten...heb tot nu toe altijd op pvp servers gespeeld
Xbox Live: Anormius
pi_38946669
Heb nu in afwachting tot 1.11 toch maar eens een Claw of Chromaggus voor enorm weinig DKP gehaald, een 'kleine' upgrade op m'n Azuresong. In 1.11 ga ik meteen voor de Legendary, die is verdomd leuk voor een 'lock. Totdat 1.11 komt maar een beetje PvPen terwijl we zo nu en dan weer een instance clearen (en m'n alt in MC/ZG/AQ20 gearen natuurlijk). Zit nu 45% in rank 11, aankomende woensdag zal ik rank 12 zijn (ja, ik was serieus dat het enorm makkelijk was hier, en al helemaal omdat de wat 'grotere' PvPers met elkaar samenwerken zodat iedereen een boost krijgt die dicht tegen de boost van een Standing 1 aanligt).

Rank 12 zal me in 1.11 (door de gloves + boots combinatie) 37 stamina, 24 fire damage en een beetje int opleveren ten koste van 20 shadow damage. Nu heb ik ook een vuur-spec, dus is het best een leuke upgrade. Misschien dat ik dan nog doorga voor rank 13, gewoon om de volle set te hebben (zal me 2 weken kosten, en hoef ik niet eens veel voor te PvPen). Maar 14 is en blijft een no-go. Dat gaat me te veel tijd kosten en met Naxxramas aan de voordeur... nahh
pi_38946724
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:43 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Je moet gewoon de originele versie in de winkel kopen (met doos). Je vult dan op de wow site bij character information de code in die bij de originele versie zit

Dat is geen probleem, maar hordes kan je altijd tegenkomen...volgens mij kan jij je pvp uitvinken zodat je niet geganked kan worden. Maar daar kan ik naast zitten...heb altijd op pvp servers gespeeld
Op RP-PvP kan dat niet, ik had daar een feral druid om een beetje te PvPen, regende klachten bij over hoe ik iedereen met rust moest laten enzo. Dus als je je meer op PvP wilt richten dan de RP, be prepared to get whined at. Wel een voordeel van die servers is dat je op level 27 al rank 5 kan hebben
pi_38947063
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:45 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Op RP-PvP kan dat niet, ik had daar een feral druid om een beetje te PvPen, regende klachten bij over hoe ik iedereen met rust moest laten enzo. Dus als je je meer op PvP wilt richten dan de RP, be prepared to get whined at. Wel een voordeel van die servers is dat je op level 27 al rank 5 kan hebben
Ik snap nog niet alles, maar ik ben nu lvl 5, en ik vind het ook niet erg om geslacht te worden.
Maar na gisteren door 2 dwergen uitgelachen te zijn in de Inn, (ze waren echt lief voor elkaar, echt superlachen, beetje flirten, dus ik stond te kijken en IRL lag ik dubbel, maar daar werden ze boos op me). Maar het is een super mooi spel.

Maar het is dus niet zo, dat op die server ik om de 5 minuten worden gekilled door mensen.
Ik weet niet hoe de community is en of je zomaar als level 100 een lvl 5 warrior mag terroriseren.

Ik ga weer even de manual lezen, zijn 189 page's.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')