Ik wist niet dat er Destruction builds waren waarbij shadowbolt van je spellbars verdwijnt ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef Ferdii het volgende:
ik ben atm die noemi filmpjes aan het downloaden. es kijken wat hij er van bakt
ik vind destro maar een kut build trouwes, searing pains doen me veel te weinig dmg
heb liever gewoon 1200 dmg hits met shadowbolt
Die hits heb ik ook nog steedsquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef Ferdii het volgende:
ik ben atm die noemi filmpjes aan het downloaden. es kijken wat hij er van bakt
ik vind destro maar een kut build trouwes, searing pains doen me veel te weinig dmg
heb liever gewoon 1200 dmg hits met shadowbolt
dit vind ik dus zo zinloos, moet je dalijk weer helemaal opnieuw beginnen. zou het zelf nooit willen doen iigquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:17 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik speel het inmiddels op de account van een vriend van me af en toe, speel op frostmane. Nog even een maandje wachten en dan koop ik het zelf, maar nu gewoon maar een alt voor hem opbouwen
Dus zó zien WoW-gamers eruit!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:57 schreef Sitethief het volgende:
Over dansen gesproken: IRL \WoW dances
speelt die 4e van links niet in de serie Lostquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:57 schreef Sitethief het volgende:
Over dansen gesproken: IRL \WoW dances
Ach ik heb er lol in, speel WoW, en help een vriend.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
dit vind ik dus zo zinloos, moet je dalijk weer helemaal opnieuw beginnen. zou het zelf nooit willen doen iig![]()
Ja, Hurley heeft een leuke hobby gevondenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:11 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
speelt die 4e van links niet in de serie Lost![]()
Zo vaak droptie niet, dus succes ermee. en ben je al voorbij twins? anders heb je er ook zo weinig aanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:07 schreef enlightenedwizza het volgende:
waarschijnlijk http://www.thottbot.com/?i=52896 halen als regalia dropt
dkp die eraan besteed word is echt belachelijk laag (BWL raid is zo'n 100dkp, AQ 140, gemiddelde prijs voor regalia: 500)
Ligt eraan in welk guild je speeltquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo vaak droptie niet, dus succes ermee. en ben je al voorbij twins? anders heb je er ook zo weinig aan![]()
neuh, meeliften op de twin kill van een andere guild is geen probleemquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo vaak droptie niet, dus succes ermee. en ben je al voorbij twins? anders heb je er ook zo weinig aan![]()
een hoop, ze zijn al 3-4 gedropt, twins zijn we nu mee bezigquote:
Dan ben je saved bij die andere guild, weer een week weggegooit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:13 schreef enlightenedwizza het volgende:
neuh, meeliften op de twin kill van een andere guild is geen probleem
nouja, we hebben huhu al een paar keer down, twins ook mee bezig en we hebben 2 arnaments en 1 regalia of hoe het ding heet, mij gaat het om de arnaments, ben een rogue dus vandaarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:13 schreef enlightenedwizza het volgende:
een hoop, ze zijn al 3-4 gedropt, twins zijn we nu mee bezig
bovendien...als ie niet dropt heb ik nog wel ff de tijd hoor...als ik alles heb wat ik wil word 't ook zo saai
Puur feral zie ik? Raid je niet meer?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:23 schreef Rodie83 het volgende:
Mn nieuwe spec:
http://www.wow-europe.com(...)22151500000000000000
Sommige guilds zijn nou eenmaal zo gek om feral druids mee te laten raiden, zelfde geld voor shadow priests...quote:
Heb je ooit een shadow priest damage zien doen op bijvoorbeeld Ragnaros? Dan weet je waarom ze worden meegenomen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sommige guilds zijn nou eenmaal zo gek om feral druids mee te laten raiden, zelfde geld voor shadow priests...
bij ons is dit gelukkig niet toegestaan![]()
beetje jammere guild dan.....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sommige guilds zijn nou eenmaal zo gek om feral druids mee te laten raiden, zelfde geld voor shadow priests...
bij ons is dit gelukkig niet toegestaan![]()
Ja dat heb ik ooit gezien, en shadow priests doen leuke damage inderdaad, maar die 15% meer shadow damage voor warlocks door een shadow priest merk je vrij weinig van.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:02 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Heb je ooit een shadow priest damage zien doen op bijvoorbeeld Ragnaros? Dan weet je waarom ze worden meegenomen.
Heeft niks met slechter zijn te maken, het is gewoon niet nodig. het is een extra optie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:11 schreef Dennism het volgende:
[..]
beetje jammere guild dan.....
net of die builds slechter zijn.....
Wellicht dat ze niet dienen als voornaamste damagedealer maar als tank, net zoals de warrior?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ooit gezien, en shadow priests doen leuke damage inderdaad, maar die 15% meer shadow damage voor warlocks door een shadow priest merk je vrij weinig van.
[..]
Heeft niks met slechter zijn te maken, het is gewoon niet nodig. het is een extra optie.
En feral druids heb je gewoon niks aan, want ze komen nog niet half in de buurt van de damage die een rogue doet![]()
Dat een andere class iets ook kan wil niet zeggen dat hierdoor de ene class opeens nutteloos is geworden. Dat is wel erg zwart-wit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:47 schreef Zosk het volgende:
Het is leuk om een keer een druid te laten tanken ja. maar een warrior is niet voor niets een warrior, dus dan heb je nog steeds niks aan feral druids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |