Ja, er is ook nog zoveel progress als alles gecleared is >_>quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:59 schreef Zosk het volgende:
high end raiding gaat meer om progress dan om fun
En? Hoe ging dat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:17 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Druid Nefarian laten tanken
Druid op de Twin Emperors gegooit
Wat denk je zelf?quote:
Hij is te doen mits je de strategie kent. Bovendien @ Zosk, je krijgt daar wel een hele goede reward voor dus is het logisch dat je hem niet in 1x dood...quote:
Laatst nog 25 guildies gehad die 3 van ons (waaronder ik) hielpen om dr. weevil te killen voor een chapter uit de blue shard questline van de ahn qiraj gates questline. Best vaak gewiped, vooral omdat we maar 1 mage hadden die sheepte, maar ik ben toch blij dat deze mensen wel wat hulpvaardiger zijn dan jijquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:01 schreef Zosk het volgende:
Dat snap ik dat hij te doen is, en ik wist inderdaad de strategie niet, maar ik kom daar niet om heel de dag te whipen![]()
ik vind het niet erg om mensen te helpen, maar om nou elke keer te whipen omdat ze gewoon niet weten wat er gedaan meot worden vind ik een beetje jammer, dus vandaarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laatst nog 25 guildies gehad die 3 van ons (waaronder ik) hielpen om dr. weevil te killen voor een chapter uit de blue shard questline van de ahn qiraj gates questline. Best vaak gewiped, vooral omdat we maar 1 mage hadden die sheepte, maar ik ben toch blij dat deze mensen wel wat hulpvaardiger zijn dan jij.
wij deden dr evil maar met 1 whipe, maar deze kwam doordat pet weevil pulde, huisje inging, gast aanviel, terug rende en alle respawns tegen kwamquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laatst nog 25 guildies gehad die 3 van ons (waaronder ik) hielpen om dr. weevil te killen voor een chapter uit de blue shard questline van de ahn qiraj gates questline. Best vaak gewiped, vooral omdat we maar 1 mage hadden die sheepte, maar ik ben toch blij dat deze mensen wel wat hulpvaardiger zijn dan jij.
Bij jou misschien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:59 schreef Zosk het volgende:
high end raiding gaat meer om progress dan om fun
Vertel mij maar welke, ik zeg niet dat je niet gelijk hebt, maar ik wil het wel horenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij jou misschien.![]()
En Feral Druids tanken sommige mobs/bosses beter dan Warriors.
Belangrijker - druids met goede feral gear hebben een enorme crit rate en kunnen absurd snel enorm veel aggro opbouwen. Je krijgt alleen veel hardere tikken dan een warrior, das weer het nadeel. Ik heb laatst UBRS getankt, incusief Drakki, met mn druid, en dat ging fantastisch goed. Onyxia pase 1 ook getankt, ging ook prima. Trash in MC gaat ook prima. Maar in BWL hoef ik het niet te proberen, daar kan ik gewoon niet tegen op.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:29 schreef Zosk het volgende:
Druids missen parry
Druids missen block
Druids missen berzerker rage
Druids missen tank "itemization" (kunnen niet in de buurt van 425 defense komen net als warriors)
Druids krijgen meer crits dan warriors
Druids missen Last stand
Druids missen shield wall
Druids missen revenge
Druids missen sunder armor
en tuurlijk zijn er ook + punten zoals:
Druis hebben een kortere cooldown op "intercept" feral charge dus
Druids kunnen meer armor krijgen als warriors
Druids kunnen meer hp krijgen als warriors
Druids hebben die 3% crit aura
Om het maar even op te sommen![]()
Dat kloptquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:13 schreef Zosk het volgende:
Maar ik heb nooit gezegt dat het niet kan, het heeft zijn voordelen en zijn nadelen..
maar er zijn meer nadelen als voordelen naar mijn mening![]()
Jin'do, Hakkarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vertel mij maar welke, ik zeg niet dat je niet gelijk hebt, maar ik wil het wel horen![]()
Onyxia is ook vrij goed vanwege de snelle aggro gain. Constant maul spammen met 1000 crits, daarmee houd je dr wel waar ze zijn moetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |