Hier ook zo. Ben nu aan het fokken, luister nog met een half oor.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind er echt niets meer aan
Of ligt het aan mij?
Wat is er zoveel spectaculairder aan survivor?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Richard is een slechte verliezer.
Maar het is verre van een spectaculaire finale. Zeker als je het gaat vergelijken met de Amerikaanse Survivor.
Bij Survivor gaat het er keihard aan toe. Die Amerikanen doen echt alles om te winnen (maar dan ook echt alles). Bedrog, leugens, geniepige streken, oerspannende eilandraden met 4 complotten tegelijkertijd, etc. Het kan gewoon niet op daar en de host is minstens even leuk als EJ Hasselback die m.i. deze serie veel te weinig in beeld komt en echt wat meer zou kunnen toevoegen aan Exp. Robinson.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:21 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Wat is er zoveel spectaculairder aan survivor?
Qua personen is er sowieso al een heel verschil zoals er al gezegd wordt. Amerikanen zijn veel achterbakser, de ene alliance wordt zo ingeruild voor de andere. Maar ook de proeven, de show zelf. Het is allemaal net even wat leuker, spannender, beter. En het is minder voorspelbaar.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:21 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Wat is er zoveel spectaculairder aan survivor?
Maar dan hakt hij in zijn vingerquote:Op maandag 5 juni 2006 21:20 schreef golfer het volgende:
Zo te zien is die laatste proef nogal fysiek, dus dan is Ryan in het voordeel om te winnen.
Ze moesten kokosnoten open hakken met een machette, Ryan hakte in z'n vinger en raakte zelfs het bot. Het moest verbonden worden tijdens de proef die even stil werd gelegd.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:31 schreef babette21 het volgende:
ik zat ff niet op te letten, wat was er nou met Ryan's vinger???
Yup.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:28 schreef Neel26 het volgende:
Waar kijken jullie Survivor? Downloaden?
Survivorquote:Op maandag 5 juni 2006 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup.
Survivor #2 - outwit, outplay, outlast
Staat wel redelijk vol met spoilers hoor.
Eens!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit had gewoon de eindproef voor allemaal moeten zijn. Suf dat Jennifer dit niet hoeft te doen
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:44 schreef Fannetje het volgende:
En eindelijk weer eens een Nederlander als winnaar
Mag heel NL gaan sms-en.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:47 schreef Bruce117 het volgende:
Eens kijken wie gaat er op wie stemmen.
Ryan: Mick, Frank, Karin
Jennifer: Pieter, Richard, Melvin
En dan
Dat zit er wel in jaquote:
Misschien mogen ze niets vragen... of waren hun vragen niet boeiend genoeg om uitgezonden te wordenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom mogen Melvin en Richard niks vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
Frank komt als eerste aan bij de hindernis, gevolgt door richard. Frank vaart met z'n boot naar de boei en ladder terwijl richard moeizaam over een balk komt en z'n boot niet goed onder controle krijgt. Ryan komt een of twee minuten later aangerend en vliegt over de hindernis, naar de boot.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef Aurelium het volgende:
Shit, ik werd precies tijdens de alles bepaalde finaleproef gebeld door een oude vriend van mij, waar ik natuurlijk gewoon even mee moest lullen.
Kan iemand even snel een samenvatting geven voor mij hoe Ryan alsnog gewonnne heeft? Ik zag het totdat frank en richard begonnen met de vragen
Snel even de TV-gids gecontroleerd.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat zit er wel in jaKan me niet voorstellen dat Talpa niet een paar centen wil terug verdienen.
Thanksquote:Op maandag 5 juni 2006 21:58 schreef caradoc het volgende:
[..]
Frank komt als eerste aan bij de hindernis, gevolgt door richard. Frank vaart met z'n boot naar de boei en ladder terwijl richard moeizaam over een balk komt en z'n boot niet goed onder controle krijgt. Ryan komt een of twee minuten later aangerend en vliegt over de hindernis, naar de boot.
Ryan vaart zo snel mogelijk naar de boei en ladder en komt aan terwijl Frank met de sleutel al de ladder af ging en richard net omhoog. Ryan vliegt de ladder op en samen met richard springt hij met de sleutel naar beneden. Ondertussen kan Frank onder water niet het sleutelgat vinden en komt weer omhoog. Hij is wel de eerste die zijn puzzelstuk krijg maar ryan zit een paar seconde achter hem met ook zijn puzzelstuk. Richard komt niet diep genoeg voor het puzzelstuk en kan niet meer winnen. Frank heeft moeite met de puzzel terwijl ryan het binnen 10 seconde oplost en wint.
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:03 schreef eL. het volgende:
Yes !
enquote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef Neel26 het volgende:
Van de 6 jaar als beste vrouw uit de bus gekomen? Maar het nog nooit gewonnen...!
Dus Karin toch ff beter...
Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef schatje het volgende:
Gelukkig dat takkewijf Jennifer niet heeft gewonnen.
kort, krachtig en helemaal waarquote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef schatje het volgende:
Gelukkig dat takkewijf Jennifer niet heeft gewonnen.
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:08 schreef partijman het volgende:
de beste vrouw is ester geweest tuthola
Frank en Richard konden blijkbaar moeilijk verkroppen dat ze door Ryan ingehaald werden....quote:Op maandag 5 juni 2006 22:09 schreef skiczukie het volgende:
Geen belspel gelukkig, maar wel maf dat er maar zes mensen hebben mogen stemmen. Gelukkig heeft Ryan gewonnen, en de stemmen van Frank en Richard vind ik gewoon genaaid.
omdat hij genaaid is door Jennifer (en d'r vriendjes) natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 22:07 schreef caradoc het volgende:
Feli ryan, je verdient het. Ben alleen wel benieuwd waarom Melvin op Ryan stemt, dat zag je namelijk niet.
Dat laatste zei ik ook meteen tegen mijn broer toen we het aan het kijken was. Dat was gewoon een stomme reden waar nergens op sloeg.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Richard met zijn grote mond wat een echte robinson moet zijn. Maar dan toch op Jennifer stemmen. Wat een sukkel. Een trieste verliezer.
Zelfde geldt voor Frank. Omdat hij meer avonden met Jennifer heeft doorgebracht. Daar kan Ryan niks aan doen. Frank had tenslotte hem niet naar de samensmelting gehaald....
Ryan
Mwoah.. ik wil nog best een uitleg geven hoor (maar ik dacht dat het voor zich sprak). Bij Richard en Frank ging het altijd om de sterkste, de beste, de beste overlever, de persoon die er helemaal voor ging. Nu is Ryan hen aan alle kanten voorbij gestreefd en dan kiezen ze voor Jennifer die (laten we eerlijk zijn) voornamelijk is meegelift met Richard en Frank en waarover ik persoonlijk ernstige twijfels heb of ze zich in haar eentje wel zou redden. Ik vind het stemgedrag van Frank en Richard (ondanks de teleurstelling en jaloezie die ze moeten voelen) dan ook onbegrijpelijk.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:17 schreef caradoc het volgende:
Ach laat ook maar. Dit is Fok! en op Fok! kan je van de meeste mensen geen normaal gedrag verwachten. Nogmaals Ryan, feli
Is het dan onbelangrijk dat ze een vreselijk persoon is ? Het zegt toch ook wel wat over Frank en Richard dat ze dat niet inzien.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:12 schreef caradoc het volgende:
Waarom nou weer zeiken op Richard en Frank vanwege hun stemmen? Het is de keuze die zij gemaakt hebben. Hoe vreselijk Jen ook was als persoon, ze was wel robinsonwaardig hoor.
Gelijk heb je, ik vind zelf Ryan ook beter dan Jen. Mijn reactie was eigenlijk meer een soort ... tja, ik zou het bijna een terleurstelling noemen. Al jaren kan het in zulke topics er nauwelijks normaal aan toe gaan. Door één actie is iemand een teringlijer en na 10 minuten is iemand weer DE man/vrouw. Had er ff genoeg van ... noem het opgekropte Fok! gevoelensquote:Op maandag 5 juni 2006 22:21 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mwoah.. ik wil nog best een uitleg geven hoor (maar ik dacht dat het voor zich sprak). Bij Richard en Frank ging het altijd om de sterkste, de beste, de beste overlever, de persoon die er helemaal voor ging. Nu is Ryan hen aan alle kanten voorbij gestreefd en dan kiezen ze voor Jennifer die (laten we eerlijk zijn) voornamelijk is meegelift met Richard en Frank en waarover ik persoonlijk ernstige twijfels heb of ze zich in haar eentje wel zou redden. Ik vind het stemgedrag van Frank en Richard (ondanks de teleurstelling en jaloezie die ze moeten voelen) dan ook onbegrijpelijk.
Het boeide hem volgens mij ook niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:26 schreef Neel26 het volgende:
Toch had ik het idee dat Richard zijn motivatie niet helemaal overtuigend was. Voor zijn gevoel had hij misschien wel op Ryan moeten stemmen maar hij kan dat niet maken tegenover Jennifer omdat ze vrienden zijn.
Nou, als je goed kijkt kun je toch echt wel zelf je eigen conclusies trekken, hoor. Ik vond Jennifer in haar vorige expeditie ook al een vreselijk onsympathiek mens en Ryan vond ik in zijn vorige expeditie al een heel aardige en sociale vent.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:20 schreef Maerycke het volgende:
Ik denk dat het maar weer eens duidelijk is dat je populariteit compleet afhangt van de manier waarop je in beeld wordt gebracht. Jennifer vorige keer echt enorm populair, terwijl het nu een vreselijke zeurmuts is en Ryan was vorige keer echt de gebeten hond die door iedereen werd uitgekotst en nu in deze serie enorm mee blijkt te vallen.
Misschien was ie de nacht ervoor flink doorgezakt en had ie geen stem meerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:02 schreef Mr_Romano het volgende:
Waarom is Melvin helemaal niet aan het woord (en nauwelijks in beeld) geweest ? Zelfs zijn stempapiertje hebben we niet gezien ? Ik had het idee dat ie genegeerd werd.
Hier kan ik me echt maar dan ook echt helemaal bij aansluitenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:25 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind Ryan ook een goede, verdiende winnaar van de Expeditie. In zijn eigen jaar had hij een hoge irritatiefactor omdat hij altijd maar vooraan wilde staan, altijd het laatste woord wilde hebben. Dat lijkt hij te zijn afgeleerd, want deze expeditie heb ik hem maar 1 keer horen uitvallen tegen Lydia, en dat was vokomen terecht. Verder heeft hij geen enkel conflict gehad.
Daarnaast heeft hij ook goed gestreden in de eindproef en heeft hij zichtbaar genoten van zijn tijd op de eilanden. Het moment waarin hij de "verborgen" lagune vond, en zo blij als een klein kind was vond ik leuk om te zien.
Al met al terecht dus, al had ik het Frank en Richard ook wel gegund. Wel minder na het zien van hun stem op jennifer. De redenering daarachter vond ik, gezien hun geneuzel over survival skills, zeer matig.
za 10-06-2006quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:30 schreef karoltje het volgende:
Sorry voor de vraag maar ik durf het topic niet door te lezen. (Heb al teveel gelezen...) Wanneer wordt het herhaald??
In welk deel van de aflevering was dat dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:04 schreef Jewel het volgende:
Wel jammer dat Ryan de overwinnaars ketting al omhad in die commentaar filmpjes. Daaraan kon je zien dat die óf de paaltjes proef óf de laatste proef óf de expeditie had gewonnen. De spanning was er voor mij daardoor wel een beetje af.
Het was in een stukje waar ze het hadden over dat Ryan altijd de zonzijde overal van alles inziet. Volgens mij vlak na de paaltjes proef. Naar aanleiding dat Richard niet goed in z'n vel zat.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:00 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
In welk deel van de aflevering was dat dan?
Zou het niet gewoon de overwinningsketting zijn na de proef met Lydia?
Omdat het een extra editie is, doh. En sowieso toch al zwaarder.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:38 schreef OldSchoolFool het volgende:
Waarom was ER2006 maar 30 dagen ipv 45 zoals normaal? Kostenbesparing?
En omdat t een extra editie moet t logisch zijn dat t maar 30 dagen duurt ipv 45? Leg mij die logica ff uit einstein. Doh.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:51 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Omdat het een extra editie is, doh. En sowieso toch al zwaarder.
Panama, weer eens wat anders...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef cora4034 het volgende:
... [/i]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef cora4034 het volgende:
Op de site van Talpa staat het volgende:
Vanaf begin september is het weer zover. Dan kan je genieten van de achtste Expeditie Robinson. Geen strijd der Titanen, maar een reguliere expeditie. Wel op een geheel nieuwe locatie met nieuwe gezichten. Op een eilandgroep bij Panama zullen kandidaten uit Nederland en België moeten zien te overleven.
Niet als ze het saampjes met Belgen doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:09 schreef karoltje het volgende:
Misschien dat Survivor aankopen heul duur is ofzo?
Mij zou het wel leuk lijken als er een keer een expeditie in een heel koud land zou worden gehouden (Alaska of zoiets). Dat is weer een hele andere manier van survival.quote:
t heet expeditie ROBINSON. Je weet wel. Die knakker die strandde op een TROPISCH eiland......quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij zou het wel leuk lijken als er een keer een expeditie in een heel koud land zou worden gehouden (Alaska of zoiets). Dat is weer een hele andere manier van survival.
Klopt, en daar mag je dus in geen geval van afwijken, want anders klopt het niet meer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:56 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
t heet expeditie ROBINSON. Je weet wel. Die knakker die strandde op een TROPISCH eiland......
Jij begrijpt t. En als je t wel doet, moet je programma een andere naam geven. Anders maak je er toch gewoon een kookprogramma van als we toch de grenzen opschuiven?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Klopt, en daar mag je dus in geen geval van afwijken, want anders klopt het niet meer.
Ik was sarcastisch.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:11 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Jij begrijpt t. En als je t wel doet, moet je programma een andere naam geven. Anders maak je er toch gewoon een kookprogramma van als we toch de grenzen opschuiven?
Ja, lijk me finaal moeilijk om dat geheim te houden. Stel dat hij zich had verradenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef babette21 het volgende:
grappig, Ryan was laatst bij Jensen en toen werd totaal niet duidelijk dat hij gewonnen had
Ik begreep dat jij sarcastisch was. Vandaar dat ik sarcastisch terug reageerde. Dat snapte jij dus niet.quote:
Nee, klopt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:47 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Ik begreep dat jij sarcastisch was. Vandaar dat ik sarcastisch terug reageerde. Dat snapte jij dus niet.![]()
Peking Express is dit jaar ook niet in Peking geweest.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:56 schreef OldSchoolFool het volgende:
t heet expeditie ROBINSON. Je weet wel. Die knakker die strandde op een TROPISCH eiland......
zoveel sex vind ik ER nooit uitstralen hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:18 schreef Agrippina het volgende:
Ik denk dat ze geen Survivor of Robinson in een koud klimaat nemen, omdat er dan te weinig bloot vel te bewonderen zal zijn....![]()
Maar ik neem aan dat t niet gehouden werd in Swaziland, of wel?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Peking Express is dit jaar ook niet in Peking geweest.
Panama? Ben benieuwd of ze de lokatie uit één van de survivors die zich daar afspeelden gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef cora4034 het volgende:
Op de site van Talpa staat het volgende:
Vanaf begin september is het weer zover. Dan kan je genieten van de achtste Expeditie Robinson. Geen strijd der Titanen, maar een reguliere expeditie. Wel op een geheel nieuwe locatie met nieuwe gezichten. Op een eilandgroep bij Panama zullen kandidaten uit Nederland en België moeten zien te overleven.
ja..quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:01 schreef Mr_Romano het volgende:
zijn de opnames van de nieuwe expeditie al begonnen ?
ze zullen wel door hun ideeën heenzijn...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:15 schreef cora4034 het volgende:
MMh dat vrouwen en mannenkamp was nou eerder toch niet echt een succes. waarom nu dan weer?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze zullen wel door hun ideeën heenzijn...
ik zou denken: lekker terug naar de basis en gewoon alles door elkaar: Nederlanders en Belgen, en mannen en vrouwen...
Lydia was Vlaams.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:02 schreef Malahide het volgende:
Dat wordt weer matten in het Nederlandse kamp. Al die assertieve of excentrieke Nederlandse vrouwen. Droomscenario... een Nolleke, een Claar, een Ernestine, een Jennifer, een Lydia![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |