abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38575299
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:26 schreef Neel26 het volgende:
Toch had ik het idee dat Richard zijn motivatie niet helemaal overtuigend was. Voor zijn gevoel had hij misschien wel op Ryan moeten stemmen maar hij kan dat niet maken tegenover Jennifer omdat ze vrienden zijn.
Het boeide hem volgens mij ook niet.
pi_38575347
Ik vind het anders toch wel zeer knap van Ryan niet naar de samensmelting kunnen komen maar wel gewoon ER winnen
pi_38575424
Beter dat die Jennifer niet gewonnen heeft. Nu maar hopen dat ze d'r achter hebben gelaten op dat eiland.
A mind with a heart of it's own
  maandag 5 juni 2006 @ 22:39:16 #129
106125 Cartman_the_best
Respect My Authority!
pi_38575606
Ryan, terechte winnaar!
ja
  maandag 5 juni 2006 @ 22:40:48 #130
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_38575668
Hoe zou Gio naar deze aflevering kijken
pi_38576766
Ryan
*Everything happens for a reason*
pi_38577483
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:20 schreef Maerycke het volgende:
Ik denk dat het maar weer eens duidelijk is dat je populariteit compleet afhangt van de manier waarop je in beeld wordt gebracht. Jennifer vorige keer echt enorm populair, terwijl het nu een vreselijke zeurmuts is en Ryan was vorige keer echt de gebeten hond die door iedereen werd uitgekotst en nu in deze serie enorm mee blijkt te vallen.
Nou, als je goed kijkt kun je toch echt wel zelf je eigen conclusies trekken, hoor. Ik vond Jennifer in haar vorige expeditie ook al een vreselijk onsympathiek mens en Ryan vond ik in zijn vorige expeditie al een heel aardige en sociale vent.

Ryan heeft verdiend gewonnen. Hij heeft de finale als enige helemaal op eigen kracht gehaald. Richard moet niet zo zeuren met te zeggen dat Ryan het makkelijk had omdat hij niet weggestemd kon worden. Richard heeft nooit iets te vrezen gehad bij de eilandraden omdat hij een vriendenclubje had dat nooit op hem zou stemmen. Zij hebben het elkaar supermakkelijk gemaakt om de finale te behalen, van strijden is bij hen nauwelijks echt sprake geweest.
pi_38577612
Zo hee, wat heeft . Risjáár. . zich laten kennen deze aflevering zeg. Blij toe dat die lapzwans niet in de finale is gekomen, dat had 'ie niet verdiend.

Leuk dat Ryan heeft gewonnen. . Dik verdiend, ook.
  maandag 5 juni 2006 @ 23:33:23 #134
124789 superhero87
Playin my game
pi_38577625
Je wist natuurlijk allang dat Ryan zou winnen...
Een maand geleden had hij een grote interview in de privé pagina van de telegraaf
pi_38579270
Zat Ryan nou niet ooit verwikkeld in dat conflict om die gestolen bananen, toen ie in de vorige expeditie meedeed?
Jupiler is goed
  dinsdag 6 juni 2006 @ 00:59:28 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_38580022
Ik vond het erg lullig voor Frank, maar Ryan is toch wel de terechte winnaar. Er is geloof ik niemand die zo ten goede veranderd is als Ryan sinds zijn expeditie heb ik het idee.
Spoilers!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:33:03 #137
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_38583125
Het is ergens wel logisch dat Frank & Richard op Jennifer stemmen. Als ik wekenlang met iemand op een eiland zit en lief en leed deelt (Richard zelfs een hele eerdere expeditie) en die strijdt vervolgens tegen iemand die ik alleen in het begin een paar dagen gezien heb, dan stem ik ook op mijn vriend(in).

Het leuke is wel, dat als die mensen waarmee je een paar weken op het eiland zit je er uitstemmen, je 180 graden draait (Pieter, Mick, Melvin, Karin). Zeg maar alle afvallers stemden op Ryan en de medefinalisten op Jennifer.
Nu met gitaar!
pi_38583633
Waarom is Melvin helemaal niet aan het woord (en nauwelijks in beeld) geweest ? Zelfs zijn stempapiertje hebben we niet gezien ? Ik had het idee dat ie genegeerd werd.
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_38583703
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:02 schreef Mr_Romano het volgende:
Waarom is Melvin helemaal niet aan het woord (en nauwelijks in beeld) geweest ? Zelfs zijn stempapiertje hebben we niet gezien ? Ik had het idee dat ie genegeerd werd.
Misschien was ie de nacht ervoor flink doorgezakt en had ie geen stem meer
pi_38583789
Wat raar dat Melvin helemaal niet aan het woord kwam, weet iemand of daar een speciale reden voor was?

edit: spuit 11
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:25:44 #141
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_38584113
Ik vind Ryan ook een goede, verdiende winnaar van de Expeditie. In zijn eigen jaar had hij een hoge irritatiefactor omdat hij altijd maar vooraan wilde staan, altijd het laatste woord wilde hebben. Dat lijkt hij te zijn afgeleerd, want deze expeditie heb ik hem maar 1 keer horen uitvallen tegen Lydia, en dat was vokomen terecht. Verder heeft hij geen enkel conflict gehad.

Daarnaast heeft hij ook goed gestreden in de eindproef en heeft hij zichtbaar genoten van zijn tijd op de eilanden. Het moment waarin hij de "verborgen" lagune vond, en zo blij als een klein kind was vond ik leuk om te zien.

Al met al terecht dus, al had ik het Frank en Richard ook wel gegund. Wel minder na het zien van hun stem op jennifer. De redenering daarachter vond ik, gezien hun geneuzel over survival skills, zeer matig.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_38585174
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:25 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind Ryan ook een goede, verdiende winnaar van de Expeditie. In zijn eigen jaar had hij een hoge irritatiefactor omdat hij altijd maar vooraan wilde staan, altijd het laatste woord wilde hebben. Dat lijkt hij te zijn afgeleerd, want deze expeditie heb ik hem maar 1 keer horen uitvallen tegen Lydia, en dat was vokomen terecht. Verder heeft hij geen enkel conflict gehad.

Daarnaast heeft hij ook goed gestreden in de eindproef en heeft hij zichtbaar genoten van zijn tijd op de eilanden. Het moment waarin hij de "verborgen" lagune vond, en zo blij als een klein kind was vond ik leuk om te zien.

Al met al terecht dus, al had ik het Frank en Richard ook wel gegund. Wel minder na het zien van hun stem op jennifer. De redenering daarachter vond ik, gezien hun geneuzel over survival skills, zeer matig.
Hier kan ik me echt maar dan ook echt helemaal bij aansluiten
pi_38585438
Kijkcijfers: 714.000
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_38586467
Ik vraag me telkens af hoe er door de deelnemers gehandeld was als er een miljoen euro te winnen viel, zoals bij het Amerikaanse Survivor. Daar krijgt zelfs de verliezer van de finale nog 100.000 dollar, twee keer zoveel als de winnaar van onze ER. Ik denk dat Richard en Frank dan wel wat beter hun best hadden gedaan bij de laatste proef. Dit is volgens mij DE reden waarom Survivor zoveel beter is dan ER.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:04:56 #145
1829 Jewel
De enige echte!
pi_38586562
Wel jammer dat Ryan de overwinnaars ketting al omhad in die commentaar filmpjes. Daaraan kon je zien dat die óf de paaltjes proef óf de laatste proef óf de expeditie had gewonnen. De spanning was er voor mij daardoor wel een beetje af.
pi_38586786
haar lompheid en onaardigheid heeft Jennifer de kop gekost ik weet zeker dat melvin,karin en mich op ryan stemden omdat ze jennifer niet mochten (en die fantastische proef natuurlijk). Pieter was een vriend van Ryan. Hij heeft terecht gewonnen! In het begin vond ik hem een beetje vervelend/raar, maar dat is op een positieve manier veranderd
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:16:06 #147
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_38586901
Was ook helemaal nergens vermeld wat de prijs nou was. Tot gisteravond...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_38588977
Sorry voor de vraag maar ik durf het topic niet door te lezen . (Heb al teveel gelezen...) Wanneer wordt het herhaald??
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:36:12 #149
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_38589183
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:30 schreef karoltje het volgende:
Sorry voor de vraag maar ik durf het topic niet door te lezen . (Heb al teveel gelezen...) Wanneer wordt het herhaald??
za 10-06-2006
Wie is de ultieme Robinson? 17 Spraakmakende deelnemers uit het verleden van de Expeditie ontmoeten elkaar voor de definitieve confrontatie!

18:30
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen (herhaling)

Of via internet
http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=6205/progid=1183
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_38589383
Dankuwel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')