Het boeide hem volgens mij ook niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:26 schreef Neel26 het volgende:
Toch had ik het idee dat Richard zijn motivatie niet helemaal overtuigend was. Voor zijn gevoel had hij misschien wel op Ryan moeten stemmen maar hij kan dat niet maken tegenover Jennifer omdat ze vrienden zijn.
Nou, als je goed kijkt kun je toch echt wel zelf je eigen conclusies trekken, hoor. Ik vond Jennifer in haar vorige expeditie ook al een vreselijk onsympathiek mens en Ryan vond ik in zijn vorige expeditie al een heel aardige en sociale vent.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:20 schreef Maerycke het volgende:
Ik denk dat het maar weer eens duidelijk is dat je populariteit compleet afhangt van de manier waarop je in beeld wordt gebracht. Jennifer vorige keer echt enorm populair, terwijl het nu een vreselijke zeurmuts is en Ryan was vorige keer echt de gebeten hond die door iedereen werd uitgekotst en nu in deze serie enorm mee blijkt te vallen.
Misschien was ie de nacht ervoor flink doorgezakt en had ie geen stem meerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:02 schreef Mr_Romano het volgende:
Waarom is Melvin helemaal niet aan het woord (en nauwelijks in beeld) geweest ? Zelfs zijn stempapiertje hebben we niet gezien ? Ik had het idee dat ie genegeerd werd.
Hier kan ik me echt maar dan ook echt helemaal bij aansluitenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:25 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind Ryan ook een goede, verdiende winnaar van de Expeditie. In zijn eigen jaar had hij een hoge irritatiefactor omdat hij altijd maar vooraan wilde staan, altijd het laatste woord wilde hebben. Dat lijkt hij te zijn afgeleerd, want deze expeditie heb ik hem maar 1 keer horen uitvallen tegen Lydia, en dat was vokomen terecht. Verder heeft hij geen enkel conflict gehad.
Daarnaast heeft hij ook goed gestreden in de eindproef en heeft hij zichtbaar genoten van zijn tijd op de eilanden. Het moment waarin hij de "verborgen" lagune vond, en zo blij als een klein kind was vond ik leuk om te zien.
Al met al terecht dus, al had ik het Frank en Richard ook wel gegund. Wel minder na het zien van hun stem op jennifer. De redenering daarachter vond ik, gezien hun geneuzel over survival skills, zeer matig.
za 10-06-2006quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:30 schreef karoltje het volgende:
Sorry voor de vraag maar ik durf het topic niet door te lezen. (Heb al teveel gelezen...) Wanneer wordt het herhaald??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |