kort, krachtig en helemaal waarquote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef schatje het volgende:
Gelukkig dat takkewijf Jennifer niet heeft gewonnen.
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:08 schreef partijman het volgende:
de beste vrouw is ester geweest tuthola
Frank en Richard konden blijkbaar moeilijk verkroppen dat ze door Ryan ingehaald werden....quote:Op maandag 5 juni 2006 22:09 schreef skiczukie het volgende:
Geen belspel gelukkig, maar wel maf dat er maar zes mensen hebben mogen stemmen. Gelukkig heeft Ryan gewonnen, en de stemmen van Frank en Richard vind ik gewoon genaaid.
omdat hij genaaid is door Jennifer (en d'r vriendjes) natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 22:07 schreef caradoc het volgende:
Feli ryan, je verdient het. Ben alleen wel benieuwd waarom Melvin op Ryan stemt, dat zag je namelijk niet.
Dat laatste zei ik ook meteen tegen mijn broer toen we het aan het kijken was. Dat was gewoon een stomme reden waar nergens op sloeg.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Richard met zijn grote mond wat een echte robinson moet zijn. Maar dan toch op Jennifer stemmen. Wat een sukkel. Een trieste verliezer.
Zelfde geldt voor Frank. Omdat hij meer avonden met Jennifer heeft doorgebracht. Daar kan Ryan niks aan doen. Frank had tenslotte hem niet naar de samensmelting gehaald....
Ryan
Mwoah.. ik wil nog best een uitleg geven hoor (maar ik dacht dat het voor zich sprak). Bij Richard en Frank ging het altijd om de sterkste, de beste, de beste overlever, de persoon die er helemaal voor ging. Nu is Ryan hen aan alle kanten voorbij gestreefd en dan kiezen ze voor Jennifer die (laten we eerlijk zijn) voornamelijk is meegelift met Richard en Frank en waarover ik persoonlijk ernstige twijfels heb of ze zich in haar eentje wel zou redden. Ik vind het stemgedrag van Frank en Richard (ondanks de teleurstelling en jaloezie die ze moeten voelen) dan ook onbegrijpelijk.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:17 schreef caradoc het volgende:
Ach laat ook maar. Dit is Fok! en op Fok! kan je van de meeste mensen geen normaal gedrag verwachten. Nogmaals Ryan, feli
Is het dan onbelangrijk dat ze een vreselijk persoon is ? Het zegt toch ook wel wat over Frank en Richard dat ze dat niet inzien.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:12 schreef caradoc het volgende:
Waarom nou weer zeiken op Richard en Frank vanwege hun stemmen? Het is de keuze die zij gemaakt hebben. Hoe vreselijk Jen ook was als persoon, ze was wel robinsonwaardig hoor.
Gelijk heb je, ik vind zelf Ryan ook beter dan Jen. Mijn reactie was eigenlijk meer een soort ... tja, ik zou het bijna een terleurstelling noemen. Al jaren kan het in zulke topics er nauwelijks normaal aan toe gaan. Door één actie is iemand een teringlijer en na 10 minuten is iemand weer DE man/vrouw. Had er ff genoeg van ... noem het opgekropte Fok! gevoelensquote:Op maandag 5 juni 2006 22:21 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mwoah.. ik wil nog best een uitleg geven hoor (maar ik dacht dat het voor zich sprak). Bij Richard en Frank ging het altijd om de sterkste, de beste, de beste overlever, de persoon die er helemaal voor ging. Nu is Ryan hen aan alle kanten voorbij gestreefd en dan kiezen ze voor Jennifer die (laten we eerlijk zijn) voornamelijk is meegelift met Richard en Frank en waarover ik persoonlijk ernstige twijfels heb of ze zich in haar eentje wel zou redden. Ik vind het stemgedrag van Frank en Richard (ondanks de teleurstelling en jaloezie die ze moeten voelen) dan ook onbegrijpelijk.
Het boeide hem volgens mij ook niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:26 schreef Neel26 het volgende:
Toch had ik het idee dat Richard zijn motivatie niet helemaal overtuigend was. Voor zijn gevoel had hij misschien wel op Ryan moeten stemmen maar hij kan dat niet maken tegenover Jennifer omdat ze vrienden zijn.
Nou, als je goed kijkt kun je toch echt wel zelf je eigen conclusies trekken, hoor. Ik vond Jennifer in haar vorige expeditie ook al een vreselijk onsympathiek mens en Ryan vond ik in zijn vorige expeditie al een heel aardige en sociale vent.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:20 schreef Maerycke het volgende:
Ik denk dat het maar weer eens duidelijk is dat je populariteit compleet afhangt van de manier waarop je in beeld wordt gebracht. Jennifer vorige keer echt enorm populair, terwijl het nu een vreselijke zeurmuts is en Ryan was vorige keer echt de gebeten hond die door iedereen werd uitgekotst en nu in deze serie enorm mee blijkt te vallen.
Misschien was ie de nacht ervoor flink doorgezakt en had ie geen stem meerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:02 schreef Mr_Romano het volgende:
Waarom is Melvin helemaal niet aan het woord (en nauwelijks in beeld) geweest ? Zelfs zijn stempapiertje hebben we niet gezien ? Ik had het idee dat ie genegeerd werd.
Hier kan ik me echt maar dan ook echt helemaal bij aansluitenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:25 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind Ryan ook een goede, verdiende winnaar van de Expeditie. In zijn eigen jaar had hij een hoge irritatiefactor omdat hij altijd maar vooraan wilde staan, altijd het laatste woord wilde hebben. Dat lijkt hij te zijn afgeleerd, want deze expeditie heb ik hem maar 1 keer horen uitvallen tegen Lydia, en dat was vokomen terecht. Verder heeft hij geen enkel conflict gehad.
Daarnaast heeft hij ook goed gestreden in de eindproef en heeft hij zichtbaar genoten van zijn tijd op de eilanden. Het moment waarin hij de "verborgen" lagune vond, en zo blij als een klein kind was vond ik leuk om te zien.
Al met al terecht dus, al had ik het Frank en Richard ook wel gegund. Wel minder na het zien van hun stem op jennifer. De redenering daarachter vond ik, gezien hun geneuzel over survival skills, zeer matig.
za 10-06-2006quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:30 schreef karoltje het volgende:
Sorry voor de vraag maar ik durf het topic niet door te lezen. (Heb al teveel gelezen...) Wanneer wordt het herhaald??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |