quote:Op maandag 5 juni 2006 21:44 schreef Fannetje het volgende:
En eindelijk weer eens een Nederlander als winnaar
Mag heel NL gaan sms-en.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:47 schreef Bruce117 het volgende:
Eens kijken wie gaat er op wie stemmen.
Ryan: Mick, Frank, Karin
Jennifer: Pieter, Richard, Melvin
En dan
Dat zit er wel in jaquote:
Misschien mogen ze niets vragen... of waren hun vragen niet boeiend genoeg om uitgezonden te wordenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom mogen Melvin en Richard niks vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
Frank komt als eerste aan bij de hindernis, gevolgt door richard. Frank vaart met z'n boot naar de boei en ladder terwijl richard moeizaam over een balk komt en z'n boot niet goed onder controle krijgt. Ryan komt een of twee minuten later aangerend en vliegt over de hindernis, naar de boot.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef Aurelium het volgende:
Shit, ik werd precies tijdens de alles bepaalde finaleproef gebeld door een oude vriend van mij, waar ik natuurlijk gewoon even mee moest lullen.
Kan iemand even snel een samenvatting geven voor mij hoe Ryan alsnog gewonnne heeft? Ik zag het totdat frank en richard begonnen met de vragen
Snel even de TV-gids gecontroleerd.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat zit er wel in jaKan me niet voorstellen dat Talpa niet een paar centen wil terug verdienen.
Thanksquote:Op maandag 5 juni 2006 21:58 schreef caradoc het volgende:
[..]
Frank komt als eerste aan bij de hindernis, gevolgt door richard. Frank vaart met z'n boot naar de boei en ladder terwijl richard moeizaam over een balk komt en z'n boot niet goed onder controle krijgt. Ryan komt een of twee minuten later aangerend en vliegt over de hindernis, naar de boot.
Ryan vaart zo snel mogelijk naar de boei en ladder en komt aan terwijl Frank met de sleutel al de ladder af ging en richard net omhoog. Ryan vliegt de ladder op en samen met richard springt hij met de sleutel naar beneden. Ondertussen kan Frank onder water niet het sleutelgat vinden en komt weer omhoog. Hij is wel de eerste die zijn puzzelstuk krijg maar ryan zit een paar seconde achter hem met ook zijn puzzelstuk. Richard komt niet diep genoeg voor het puzzelstuk en kan niet meer winnen. Frank heeft moeite met de puzzel terwijl ryan het binnen 10 seconde oplost en wint.
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:03 schreef eL. het volgende:
Yes !
enquote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef Neel26 het volgende:
Van de 6 jaar als beste vrouw uit de bus gekomen? Maar het nog nooit gewonnen...!
Dus Karin toch ff beter...
Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef schatje het volgende:
Gelukkig dat takkewijf Jennifer niet heeft gewonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |