Hier ook zo. Ben nu aan het fokken, luister nog met een half oor.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind er echt niets meer aan
Of ligt het aan mij?
Wat is er zoveel spectaculairder aan survivor?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Richard is een slechte verliezer.
Maar het is verre van een spectaculaire finale. Zeker als je het gaat vergelijken met de Amerikaanse Survivor.
Bij Survivor gaat het er keihard aan toe. Die Amerikanen doen echt alles om te winnen (maar dan ook echt alles). Bedrog, leugens, geniepige streken, oerspannende eilandraden met 4 complotten tegelijkertijd, etc. Het kan gewoon niet op daar en de host is minstens even leuk als EJ Hasselback die m.i. deze serie veel te weinig in beeld komt en echt wat meer zou kunnen toevoegen aan Exp. Robinson.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:21 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Wat is er zoveel spectaculairder aan survivor?
Qua personen is er sowieso al een heel verschil zoals er al gezegd wordt. Amerikanen zijn veel achterbakser, de ene alliance wordt zo ingeruild voor de andere. Maar ook de proeven, de show zelf. Het is allemaal net even wat leuker, spannender, beter. En het is minder voorspelbaar.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:21 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Wat is er zoveel spectaculairder aan survivor?
Maar dan hakt hij in zijn vingerquote:Op maandag 5 juni 2006 21:20 schreef golfer het volgende:
Zo te zien is die laatste proef nogal fysiek, dus dan is Ryan in het voordeel om te winnen.
Ze moesten kokosnoten open hakken met een machette, Ryan hakte in z'n vinger en raakte zelfs het bot. Het moest verbonden worden tijdens de proef die even stil werd gelegd.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:31 schreef babette21 het volgende:
ik zat ff niet op te letten, wat was er nou met Ryan's vinger???
Yup.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:28 schreef Neel26 het volgende:
Waar kijken jullie Survivor? Downloaden?
Survivorquote:Op maandag 5 juni 2006 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup.
Survivor #2 - outwit, outplay, outlast
Staat wel redelijk vol met spoilers hoor.
Eens!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit had gewoon de eindproef voor allemaal moeten zijn. Suf dat Jennifer dit niet hoeft te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |