abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38708407
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Mij zou het wel leuk lijken als er een keer een expeditie in een heel koud land zou worden gehouden (Alaska of zoiets). Dat is weer een hele andere manier van survival.
t heet expeditie ROBINSON. Je weet wel. Die knakker die strandde op een TROPISCH eiland......
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_38708709
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:56 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

t heet expeditie ROBINSON. Je weet wel. Die knakker die strandde op een TROPISCH eiland......
Klopt, en daar mag je dus in geen geval van afwijken, want anders klopt het niet meer.
pi_38708856
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:06 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Klopt, en daar mag je dus in geen geval van afwijken, want anders klopt het niet meer.
Jij begrijpt t. En als je t wel doet, moet je programma een andere naam geven. Anders maak je er toch gewoon een kookprogramma van als we toch de grenzen opschuiven?
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_38708891
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:11 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

Jij begrijpt t. En als je t wel doet, moet je programma een andere naam geven. Anders maak je er toch gewoon een kookprogramma van als we toch de grenzen opschuiven?
Ik was sarcastisch.
pi_38711301
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef babette21 het volgende:
grappig, Ryan was laatst bij Jensen en toen werd totaal niet duidelijk dat hij gewonnen had
Ja, lijk me finaal moeilijk om dat geheim te houden. Stel dat hij zich had verraden
pi_38712790
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:11 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch.
Ik begreep dat jij sarcastisch was. Vandaar dat ik sarcastisch terug reageerde. Dat snapte jij dus niet.
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_38712893
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 00:47 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

Ik begreep dat jij sarcastisch was. Vandaar dat ik sarcastisch terug reageerde. Dat snapte jij dus niet.
Nee, klopt.
pi_38717544
Vond deze Titanen-strijd totaal niet boeien... ik ben ook echt anders over sommige deelnemers gaan denken... mensen die ik in het verleden tof vond vielen nu bij me akelig door de mand... ik noem een Fleur, Karin, Melvin en met name Jennifer

Ryan is dan weer iets positiever bij me naar voren gekomen als tijdens zijn reguliere expeditie...

Maar ik vond het alles bij elkaar maar een matige serie... de echte krenten zoals Nolleke, Klaar, Carl en John ontbraken... dan had het nog legendarisch kunnen worden...

Ik verheug me wel weer op een frisse ER
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_38717580
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:56 schreef OldSchoolFool het volgende:
Peking Express is dit jaar ook niet in Peking geweest.
pi_38722244
Ik denk dat ze geen Survivor of Robinson in een koud klimaat nemen, omdat er dan te weinig bloot vel te bewonderen zal zijn....
pi_38722358
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 14:18 schreef Agrippina het volgende:
Ik denk dat ze geen Survivor of Robinson in een koud klimaat nemen, omdat er dan te weinig bloot vel te bewonderen zal zijn....
zoveel sex vind ik ER nooit uitstralen hoor Die hoer van een Lydia was de eerste die haar eigen kokosnoten nadrukkelijk in de strijd gooide.

Het is geen Temptation Island
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_38727000
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 11:04 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Peking Express is dit jaar ook niet in Peking geweest.
Maar ik neem aan dat t niet gehouden werd in Swaziland, of wel?
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_38743078
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef cora4034 het volgende:
Op de site van Talpa staat het volgende:

Vanaf begin september is het weer zover. Dan kan je genieten van de achtste Expeditie Robinson. Geen strijd der Titanen, maar een reguliere expeditie. Wel op een geheel nieuwe locatie met nieuwe gezichten. Op een eilandgroep bij Panama zullen kandidaten uit Nederland en België moeten zien te overleven.
Panama? Ben benieuwd of ze de lokatie uit één van de survivors die zich daar afspeelden gaan gebruiken.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:03:58 #194
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_38815419
Ik weet niet of deze voorbij zijn gekomen?

Zijn volgens mij wel van vorig jaar
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_38819167
ja klopt, maar wat ziet Frank er goed uit !!
Mick met zn tuinbroek, belachelijk.
pi_38819678
Met dit weer kunnen we onze eigen ER houden in onze achtertuin!
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_38820815
Pas laat de tape afgekeken.

Ik ben tevreden met Ryan als winnaar.
Had 't Jennifer niet gegunt..

Frank had ik graag zien winnen, maar die heeft 'm al eens gewonnen.
Het is goed zo, en tis toch zoals 't is.
pi_38841981
Op TALPA staat nog een filmpje: slotfeest der Titanen

Let vooral (niet) op Jennifer
pi_38844114
toen straks was ryan ff op rtl lijn 4 of hoe heet dat....
pi_38860358
Op dat slotfilmpje: de finale heeft 20 minuten stil gelegen, Ryan werd wakker aan het infuus. Later nog een keer stilgelegd, moest hdie vinger ter plekke toch nog gehecht worden. En wel winnen. Ja, bikkel. Mooie finale. Terechte winnaar.
pi_38899738
Die tuinbroek
pi_39164210
Voor de Roos-fans:

In de nieuwe LINDA. staat een interview met Roos, met hele mooie, bladzij-vullende foto's!!!

Een aantal quotes
"ik ben blij met mijn kleine borsten"
"ik scheer me wel, maar ben vaak net een ontplofte struisvogel"
"Veel mensen zeggen dat ik mooie ogen heb. Zelf vind ik ze een beetje Chinees; als ik lach zie je ze niet meer.
Daarbij heb ik min acht en zie ik er dus geen steek mee."

dit is niet bedoeld als reclame
  Trouwste user 2022 maandag 26 juni 2006 @ 04:53:43 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_39238577
Net de video van de finale gezien. De meest terechte winnaar. Geweldig hoe ie terug kwam en is gekomen. Mooie televisie. En nogmaals een waardige winnaar

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39238591
Ik vond het tegenvallen! Had deze editie veel spannender en spectaculairder verwacht. Volgens mij was het maar een tussendoortje. De andere expedities zijn veel harder en spannender
Onderschriftloos
  Trouwste user 2022 maandag 26 juni 2006 @ 05:00:47 #205
7889 tong80
Spleenheup
pi_39238593
Maar wel een mooie echte winnaar

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39238610
quote:
Op maandag 26 juni 2006 05:00 schreef tong80 het volgende:
Maar wel een mooie echte winnaar

Ja dat wel! Enne gelukkig ook een Nederlander
Onderschriftloos
pi_39312470
zijn de opnames van de nieuwe expeditie al begonnen ?
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:32:26 #208
24384 Tony_Montana
Say goodnight to the bad guy
pi_39319104
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:01 schreef Mr_Romano het volgende:
zijn de opnames van de nieuwe expeditie al begonnen ?
ja..
Me, I always tell the truth--even when I lie.
pi_39724744
‘Expeditie Robinson’, de realityreeks die dit keer draait rond de strijd tussen Vlaamse mannen en Nederlandse vrouwen, komt dit najaar op VTM en niet op KanaalTwee. De opnames in Panama lopen stilaan naar hun einde.

Het programma wordt gepresenteerd door Evi Hanssen en Ernst-Paul Hasselbach. Uitzenddag en –uur liggen nog niet vast.

Deze verschuiving zal van VTM een bredere en meer selectieve zender maken. Dat is dan ook een bewuste keuze van VTM : we blijven onze vaste klanten even goed verzorgen als voorheen, maar we willen ook graag nieuwe mensen over de vloer krijgen.

Jan Segers, programmadirecteur van de Vlaamse Media Maatschappij, vindt deze verhuis geen verzwakking van KANAALTWEE : “Zeker niet. KANAALTWEE brengt dit najaar naast de Champions Leaguewedstrijden met alle Europese topploegen, ook Trigger Happy – de revelatie van de vorige herfst – Big Brother VIPS, Open en Bloot, zeer sterke buitenlandse series zoals Prison Break, My Name is Earl, Bones, The 4400, 24 en Charmed en een zeer rijke en gevarieerde filmportefeuille. Het gamma van KANAALTWEE is nog nooit zo uitgebreid geweest als nu”
pi_39724861

Alweer een nieuwe presentatrice .

En de Belgische vrouwen zijn juist altijd zo leuk .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')