t heet expeditie ROBINSON. Je weet wel. Die knakker die strandde op een TROPISCH eiland......quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij zou het wel leuk lijken als er een keer een expeditie in een heel koud land zou worden gehouden (Alaska of zoiets). Dat is weer een hele andere manier van survival.
Klopt, en daar mag je dus in geen geval van afwijken, want anders klopt het niet meer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:56 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
t heet expeditie ROBINSON. Je weet wel. Die knakker die strandde op een TROPISCH eiland......
Jij begrijpt t. En als je t wel doet, moet je programma een andere naam geven. Anders maak je er toch gewoon een kookprogramma van als we toch de grenzen opschuiven?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Klopt, en daar mag je dus in geen geval van afwijken, want anders klopt het niet meer.
Ik was sarcastisch.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:11 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Jij begrijpt t. En als je t wel doet, moet je programma een andere naam geven. Anders maak je er toch gewoon een kookprogramma van als we toch de grenzen opschuiven?
Ja, lijk me finaal moeilijk om dat geheim te houden. Stel dat hij zich had verradenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef babette21 het volgende:
grappig, Ryan was laatst bij Jensen en toen werd totaal niet duidelijk dat hij gewonnen had
Ik begreep dat jij sarcastisch was. Vandaar dat ik sarcastisch terug reageerde. Dat snapte jij dus niet.quote:
Nee, klopt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:47 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Ik begreep dat jij sarcastisch was. Vandaar dat ik sarcastisch terug reageerde. Dat snapte jij dus niet.![]()
Peking Express is dit jaar ook niet in Peking geweest.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:56 schreef OldSchoolFool het volgende:
t heet expeditie ROBINSON. Je weet wel. Die knakker die strandde op een TROPISCH eiland......
zoveel sex vind ik ER nooit uitstralen hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:18 schreef Agrippina het volgende:
Ik denk dat ze geen Survivor of Robinson in een koud klimaat nemen, omdat er dan te weinig bloot vel te bewonderen zal zijn....![]()
Maar ik neem aan dat t niet gehouden werd in Swaziland, of wel?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Peking Express is dit jaar ook niet in Peking geweest.
Panama? Ben benieuwd of ze de lokatie uit één van de survivors die zich daar afspeelden gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef cora4034 het volgende:
Op de site van Talpa staat het volgende:
Vanaf begin september is het weer zover. Dan kan je genieten van de achtste Expeditie Robinson. Geen strijd der Titanen, maar een reguliere expeditie. Wel op een geheel nieuwe locatie met nieuwe gezichten. Op een eilandgroep bij Panama zullen kandidaten uit Nederland en België moeten zien te overleven.
ja..quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:01 schreef Mr_Romano het volgende:
zijn de opnames van de nieuwe expeditie al begonnen ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |