quote:aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 1043 cm3
dat VW logo dan erbovenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:28 schreef lipje het volgende:
1043 redenen om géén volkswagen te kiezen:
-1 zie OP
wannabee BMW rijderquote:Op maandag 5 juni 2006 19:28 schreef M5 het volgende:
om ff serieus te zijn, 't nieuwtje van m'n bak is er af, en ik ga er niet hele tijd mee lopen patsen.
ben peu niet![]()
dus gewoon de M5 terug.
zal jullie allemaal helemaal gek makenquote:
kijk dat logo roest nu alquote:
4motion is nog vrijquote:Op maandag 5 juni 2006 19:30 schreef M5 het volgende:
[..]
is de nickname V6 of 4Motion nog vrij? doe ik een nickchange
[afbeelding]
goed idee, dan kan ik m'n nick houden als ik m'n passat over een paar jaar in ruil voor een Audiquote:
zelfs een alfa pic roest al, hij is al helemaal geel johquote:
dat is goud, staat boven dat plastic meuk van jullie logoquote:Op maandag 5 juni 2006 19:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zelfs een alfa pic roest al, hij is al helemaal geel joh![]()
Ik vind goud eigenlijk wel erg lelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is goud, staat boven dat plastic meuk van jullie logo![]()
![]()
[afbeelding]
omdat het eigenlijk gewoon roestend staal isquote:
Oh god jij begint ook al met de footertjesquote:Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zal jullie allemaal helemaal gek maken![]()
[afbeelding]
ze willen dat je gelooft dat het goed is.....quote:Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is goud, staat boven dat plastic meuk van jullie logo![]()
![]()
[afbeelding]
je aars roestquote:Op maandag 5 juni 2006 19:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
omdat het eigenlijk gewoon roestend staal is![]()
hehe.. en jij denkt nog dat ik vandaag serieus bezig benquote:Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
pat? betekent dat Prutstitel in mijn Active Topics?
En M5 wat stel je je heerijk aan
Mja ach, misschien beter dan een pauper-wk-icoon.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
omdat het eigenlijk gewoon roestend staal is![]()
wij staan boven dat klootjesvolk wat in dat miezerig kaal schijt merk als vw rijd.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze willen dat je gelooft dat het goed is.....![]()
Zeg ga je nou mijn post af zitten katten terwijl ik het een keer niet eens bent met mijn vriendje bo?quote:
true maar daar zeg ik tenminste niet van dat het van goud isquote:
Ford heeft gewoon het woord titanium voor mij getraumatiseerdquote:Op maandag 5 juni 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zeg ga je nou mijn post af zitten katten terwijl ik het een keer niet eens bent met mijn vriendje bo?![]()
heb je die site al gemaakt jochie?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
true maar daar zeg ik tenminste niet van dat het van goud is![]()
Songfestivalquote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
Verlepte griekse hangtieten
Bovendien was ie er voor het songfestival
Het is gewoon een geweldig stukje staalquote:Op maandag 5 juni 2006 19:40 schreef M5 het volgende:
[..]
Ford heeft gewoon het woord titanium voor mij getraumatiseerddaarom.
morgen avond is de deadlinequote:Op maandag 5 juni 2006 19:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je die site al gemaakt jochie?![]()
[afbeelding]
Dat welquote:Op maandag 5 juni 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is gewoon een geweldig stukje staal![]()
't maakt me ook weinig uit waar iedereen in rijdt. als je je maar lekker voelt in je bakkie.quote:Net zo geweldig stukje techniek van jouw VW en geweldig stukje motor die bo en alfist in hun alfa hebben liggen![]()
Nou hop grouphug![]()
zekersquote:Op maandag 5 juni 2006 19:47 schreef BoJo het volgende:
die TVR waar James May gisteren in Top Gear reed zou ik ook wel willen![]()
Dat is wel heeeel zielig zegquote:Op maandag 5 juni 2006 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik niet
[afbeelding]
en ja ik copy paste elke keer weer dat plaatje erin![]()
adblock image roeleertquote:
ik heb die plugin nietquote:Op maandag 5 juni 2006 19:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is wel heeeel zielig zeg
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
OK, doei, ik ben weg
Als mn computer toch staat te rammelen om plaatjes te laden kijk ik liever naar mooie plaatjes.
Dus zo makkelijk is het om jou weg te krijgenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
OK, doei, ik ben weg
Als mn computer toch staat te rammelen om plaatjes te laden kijk ik liever naar mooie plaatjes.
Was het maar zo makkelijk om van jou af te komenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus zo makkelijk is het om jou weg te krijgen![]()
Wiskune was je slechtste vak toch...?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
Als ik veel geld zou winnen dan kocht ik 3 auto's erbij. (ja erbij, Alfa blijft)
-Lotus Exige club/track/dingest editie voor op de Ring
-Zo'n nieuwe Range Rover Sport geval voor ueber kak te wezen en als ik iets moet vervoeren
-Maserati GranSport Spyder voor de cabrio dagen![]()
ja... maar dat zijn toch 3 auto's erbijquote:Op maandag 5 juni 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wiskune was je slechtste vak toch...?
[afbeelding]
ja die Honda motoren ploffen wel het mooistequote:Op maandag 5 juni 2006 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti ziet weer die mooie rookwolken en vlammen van de opgeblazen motoren voor zich
top speed heb je geen fuck aan op de Ringquote:Op maandag 5 juni 2006 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
Topspeed van zo'n exige is te laag dude
Ik zou een noble M14
[afbeelding]
Of de Noble M12
[afbeelding]
Kopen voor de trackdays
* Googol denkt ziet weer mooie overwinningen met McLaren, MotoGP, IndyCar, etc voor zichquote:Op maandag 5 juni 2006 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alfisti ziet weer die mooie rookwolken en vlammen van de opgeblazen motoren voor zich
zeg ga jij mee 12 en 13 december (zie sig) en neem je die kip mee?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:58 schreef Ballebek het volgende:
Alex,
Mocht je je vervelen download deze dan
http://thepiratebay.org/details.php?id=3477682
je bedoelt de kans (die errrrg klein is) dat ik mijn garage daar ooit mee zal vullenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, maar ik doelde op "statistiek"
[afbeelding]
December nog welquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg ga jij mee 12 en 13 december (zie sig) en neem je die kip mee?![]()
bij mij:quote:Op maandag 5 juni 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
Als ik veel geld zou winnen dan kocht ik 3 auto's erbij. (ja erbij, Alfa blijft)
-Lotus Exige club/track/dingest editie voor op de Ring
-Zo'n nieuwe Range Rover Sport geval voor ueber kak te wezen en als ik iets moet vervoeren
-Maserati GranSport Spyder voor de cabrio dagen![]()
Die van t0n maakte helemaal geen geluidquote:Op maandag 5 juni 2006 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die Honda motoren ploffen wel het mooiste![]()
![]()
bij mij:quote:Op maandag 5 juni 2006 20:01 schreef M5 het volgende:
[..]
bij mij:
Trackdaycar: Lotus Exige S
Dagelijkse auto: Audi A6 3.0 TDI
Topper: Lamborghini Murcielago LP640
Dat de kans errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg klein is jaquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bedoelt de kans (die errrrg klein is) dat ik mijn garage daar ooit mee zal vullen![]()
waarom dan geen A8 W12?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
bij mij:
Trackday: Ariel Atom
Dagelijkse auto: VW Phaeton W12
Topper: Lamborghini Gallardo
* Alfisti wil een:quote:Op maandag 5 juni 2006 20:01 schreef M5 het volgende:
[..]
bij mij:
Dude je gaat toch geen diesel rijden als je cash hebt?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:01 schreef M5 het volgende:
[..]
bij mij:
ja ik ben nooit een ster geweest in kansberekeningenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat de kans errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg klein is ja
[afbeelding]
wat is dat?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:58 schreef Ballebek het volgende:
Alex,
Mocht je je vervelen download deze dan
http://thepiratebay.org/details.php?id=3477682
bij mij:quote:Op maandag 5 juni 2006 20:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
bij mij:
Trackday: Ariel Atom
Dagelijkse auto: VW Phaeton W12
Topper: Lamborghini Gallardo
Dat zei ik al tegen die kip: 12e kom ik net teruggereden uit verweggistan misschien dat ik een dag eerder kap en dan via de Nurnberg terug ga maar dat moet ik nog overleggen met degene waarmee ik pleite ga.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg ga jij mee 12 en 13 december (zie sig) en neem je die kip mee?![]()
Omdat ik het concept van de Phaeton mooier en beter vindt. Bovendien krijg je geheid meer luxe dan bij de Audi (denk ik) VanWege de badgequote:
Daarom doe je ook nog mee met dayzers?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik ben nooit een ster geweest in kansberekeningen![]()
mja.. die erbij dan.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dude je gaat toch geen diesel rijden als je cash hebt?
BMW M5 natuurlijk
Radical is wel een hele goede inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wil een:
Trackday: Stealth B6 of een Radical.
Dagelijks: Audi RS6 met die heeeeeerlijke V8
Topper: Alfa Romeo Tipo 33 Stradale![]()
ik vind ballebek eng en durf nooit op zn linkjes te klikkenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kijk eens wat er staat dan
[afbeelding]
ahhh... ja ik moet ook nog checken of er uberhaupt wel plaats is dat weekend, anders word het verzetten.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:05 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat zei ik al tegen die kip: 12e kom ik net teruggereden uit verweggistan misschien dat ik een dag eerder kap en dan via de Nurnberg terug ga maar dat moet ik nog overleggen met degene waarmee ik pleite ga.
Ik trek 'm gek met m'n Atomquote:Op maandag 5 juni 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Radical is wel een hele goede inderdaad![]()
Zeik niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind ballebek eng en durf nooit op zn linkjes te klikken
Trackday: Carrera GTquote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wil een:
Trackday: Stealth B6 of een Radical.
Dagelijks: Audi RS6 met die heeeeeerlijke V8
Topper: Alfa Romeo Tipo 33 Stradale![]()
vorige week had ik wel de cijfers goed maar niet de letters voor 1500 euroquote:Op maandag 5 juni 2006 20:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom doe je ook nog mee met dayzers?
[afbeelding]
Dankjewelquote:Op maandag 5 juni 2006 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
de TT ook maar weer even gefatsoeneerd btw
Dat bedoel ikquote:Op maandag 5 juni 2006 20:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
vorige week had ik wel de cijfers goed maar niet de letters voor 1500 euro![]()
![]()
Ga even ergens anders patsenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:07 schreef PeuRac het volgende:
BoJo en Alfisti hebben vandaag een boel lekkers gemist![]()
mijn valse hoop... wat doe jequote:Op maandag 5 juni 2006 20:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat bedoel ikEn zo zal het waarschijnlijk gaan tot aan je dood
[afbeelding]
Kart voor grote mensenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Radical is wel een hele goede inderdaad![]()
mail de foto's maarquote:Op maandag 5 juni 2006 20:07 schreef PeuRac het volgende:
BoJo en Alfisti hebben vandaag een boel lekkers gemist![]()
maar die is zo somber...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Realiteit voor in de plaats brengen
[afbeelding]
Ik heb (bijna) geen foto's gemaakt, totaal vergetenquote:
OK, dan wacht ik wel op Johannes Dijkstraquote:Op maandag 5 juni 2006 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb (bijna) geen foto's gemaakt, totaal vergetennormaal heb ik ook geen camera bij me.
Er is genoeg leuks te vinden in de "echte" wereld Boquote:Op maandag 5 juni 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar die is zo somber...![]()
naja dan maar een 3.0 EVO volgend jaar in mijn 155![]()
nee hequote:Op maandag 5 juni 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar die is zo somber...![]()
naja dan maar een 3.0 EVO volgend jaar in mijn 155![]()
zoals ?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er is genoeg leuks te vinden in de "echte" wereld Bo![]()
[afbeelding]
* Alfisti zwijgt uit tactische overwegingenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wil je daar mee zeggen dat mijn kart voor kindjes is ?![]()
naja de 24v versie zal te duur zijn en bij de 12v zal het niet zoveel meer schelen, maar weg rijden ook nietquote:Op maandag 5 juni 2006 20:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee he
Moet ik een Paul ARTC8 project gaan doen
Que?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef ook_gek het volgende:
Trackday: Ferrari Enzo
Dagelijks: pagani zonda
Topper: kuningzegggg of zo iets![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti zwijgt uit tactische overwegingen
grotere turbo, andere intercooler en open uitlaatsysteem...........quote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja de 24v versie zal te duur zijn en bij de 12v zal het niet zoveel meer schelen, maar weg rijden ook niet![]()
een 3.0 evo is de echte wereld, derest van de auto's/merken die ik kan betalen vind ik niks... dusquote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit serieus is
[afbeelding]
Er is ook "iets" buiten auto's Boquote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
een 3.0 evo is de echte wereld, derest van de auto's/merken die ik kan betalen vind ik niks... dus![]()
toch maar sparen voor de 24v versie met sperdiffquote:Op maandag 5 juni 2006 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
grotere turbo, andere intercooler en open uitlaatsysteem...........
Verrader...?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen zo moeilijk om een goede te vinden............
Hij heeft al een keuken gekocht.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er is ook "iets" buiten auto's Bo
[afbeelding]
Zelfde verhaal als maserati bij die dingenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen zo moeilijk om een goede te vinden............
Twin-turboquote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
toch maar sparen voor de 24v versie met sperdiff![]()
nee!? dat meeeeeeeeeeeeeeeeeen je niet gek!!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mja voor sommige mensen wel en sommige nietquote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:17 schreef Ballebek het volgende:
Auto's zijn voor mensen die geitewollesokken vinden kriebelen![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik voel me wel gevleid dat je telkens voor me op komt... wat mot je van me?![]()
Ritje in je V6 over de ring met haar achter het stuurquote:Op maandag 5 juni 2006 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik voel me wel gevleid dat je telkens voor me op komt... wat mot je van me?![]()
Ze voelt zich nog schuldig door die 'sjoem' actiequote:Op maandag 5 juni 2006 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Er is ook nog meer in het leven dan "spullen"quote:Op maandag 5 juni 2006 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee!? dat meeeeeeeeeeeeeeeeeen je niet gek!!![]()
![]()
motoren en boten boeien me niet, gadgets heb ik afgeleerd dus... blijft weinig over![]()
dan stap ik echt liever uitquote:Op maandag 5 juni 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ritje in je V6 over de ring met haar achter het stuur![]()
Vrouwen bedoel je? Alleen maar lastig man, altijd dat gezijk om aandacht enzoquote:Op maandag 5 juni 2006 20:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er is ook nog meer in het leven dan "spullen"
[afbeelding]
nee zo zit ons ijsmeisje niet inelkaarquote:Op maandag 5 juni 2006 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze voelt zich nog schuldig door die 'sjoem' actie
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze voelt zich nog schuldig door die 'sjoem' actie
Je zou zelfs overwegen je 155 aan iemand uit te lenen om deze over de Ring te sturen?quote:
ik ben een materialist... dus dat gaat niet werken bij mijquote:Op maandag 5 juni 2006 20:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er is ook nog meer in het leven dan "spullen"
[afbeelding]
Ik blijf het verdomd jammer vinden dat je vandaag niet om een boom gevouwen bent aap.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwen bedoel je? Alleen maar lastig man, altijd dat gezijk om aandacht enzo
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben een materialist... dus dat gaat niet werken bij mij![]()
ik stap liever uit dan dat ik dood gereden word in mijn eigen auto met mezelf niet achter het stuurquote:Op maandag 5 juni 2006 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zou zelfs overwegen je 155 aan iemand uit te lenen om deze over de Ring te sturen?
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik blijf het verdomd jammer vinden dat je vandaag niet om een boom gevouwen bent aap.
[afbeelding]
Ik ga mezelf ook niet dood rijdenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik stap liever uit dan dat ik dood gereden word in mijn eigen auto met mezelf niet achter het stuur![]()
Pssst, sukkelquote:Op maandag 5 juni 2006 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat is waar. dus nu heb je het recht om het om te draaien en mij een sukkel te vinden![]()
Dr is echt niemand behalve ikzelf die mijn auto over een circuit jaagtquote:Op maandag 5 juni 2006 20:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik stap liever uit dan dat ik dood gereden word in mijn eigen auto met mezelf niet achter het stuur![]()
Neeeeee. Iedereen zit anders in elkaar en ik ga je niet veranderenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar je kan het proberen... noem eens een voorbeeld![]()
Heullll misschienquote:Op maandag 5 juni 2006 20:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
je mag overigens wel een rondje met mij mee heur![]()
nee ik zou mijn ferrari ook niet uitlenenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr is echt niemand behalve ikzelf die mijn auto over een circuit jaagt![]()
MASERATIquote:Op maandag 5 juni 2006 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik zou mijn ferrari ook niet uitlenen![]()
Als ik een Ferrari zou kunnen betalen zou ik er minder moeite mee hebben als nu denk ik,quote:Op maandag 5 juni 2006 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik zou mijn ferrari ook niet uitlenen![]()
maar herman vertel dan wat ik misquote:Op maandag 5 juni 2006 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neeeeee. Iedereen zit anders in elkaar en ik ga je niet veranderen
[afbeelding]
Je mist niets jochiequote:Op maandag 5 juni 2006 20:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar herman vertel dan wat ik mis![]()
als ik veel geld zou winnen dan slijt ik derest van mijn dagen op de Ring en tripjes in mijn Maser door zuid Europa en uren vertoefen op terrasjes onder het genot van een cappuchino kijkend naar mooie vrouwen en mijn Maser![]()
tis een leuk gezellig groepje wat zich aangemeld heeft nu volgens mij, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.quote:
Nee, maar het is geen Ferrari 155, het is een Maserati 155quote:Op maandag 5 juni 2006 20:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben niet degene met een Ferrari 155 hier![]()
wat is jouw droom dan Herban... enlighten mequote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mist niets jochie
En ieder z'n droom
[afbeelding]
Dure-Fiat of een Vork............ i don't care............. ik heb gewoon een Alfa 155quote:Op maandag 5 juni 2006 20:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, maar het is geen Ferrari 155, het is een Maserati 155
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat is jouw droom dan Herban... enlighten me![]()
Maarquote:Op maandag 5 juni 2006 20:32 schreef Sjoewe het volgende:
Haaaaai
En na even terug lezen heb ik besloten dan een 155 minder kut is dan een Passat.
155Passat
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:32 schreef Sjoewe het volgende:
Haaaaai
En na even terug lezen heb ik besloten dan een 155 minder kut is dan een Passat.
155Passat
[afbeelding]
Anders word je gewoon car-crasher johquote:Op maandag 5 juni 2006 20:34 schreef Fugie het volgende:
mijn droom is dat ik binnen no time miljonair ben, maar dat notime is niet meer zo realistisch
Uitzondering op de regelquote:
hoezo weet je dat nu niet meer zo?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tot een half jaar geleden ofzo nog een eigen jachtwerf in Friesland aan het water en ernaast wonen.
Maar nu weet ik het allemaal niet meer zo
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:32 schreef Sjoewe het volgende:
Haaaaai
155Passat
[afbeelding]
ik ben wel goed in ondoordachte acties maken, om er dan achter te komen dat ik bepaalde kwaliteiten mis om daar zonder problemen mee weg te komenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders word je gewoon car-crasher joh
[afbeelding]
Omdat ik bij dat beeld ook geen kinderen wilde. En die wil ik nu eik welquote:
Ik maak helegaar geen grappen burgerlulquote:
Ben jij eigenlijk nog maagd?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben wel goed in ondoordachte acties maken, om er dan achter te komen dat ik bepaalde kwaliteiten mis om daar zonder problemen mee weg te komen
maarja, er is geen vervanger voor adrelaine
ga je rijbewijs nou eens halen knulletje, en een auto kopenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik maak helegaar geen grappen burgerlul
[afbeelding]
Op autogebied wel jaquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ik bij dat beeld ook geen kinderen wilde. En die wil ik nu eik wel.
En omdat ik denk dat ik toch wel erg gehecht ben geraakt aan de randstadEn omdat ik niet zo zeker meer weet of ik überhaupt nog wel door wil in de scheepsbouw...
[afbeelding]
Ieeeeeeeeeeuwwwwwwwwquote:Op maandag 5 juni 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ik bij dat beeld ook geen kinderen wilde. En die wil ik nu eik wel.
[afbeelding]
die is wel hendig he als sjoewe aan het pesten isquote:Op maandag 5 juni 2006 20:39 schreef M5 het volgende:
[..]
ga je rijbewijs nou eens halen knulletje, en een auto kopen
Ga jij nou eerst maar eens op jezelf wonen chefkequote:Op maandag 5 juni 2006 20:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Zit je weer op de bodem van je zak met argumentenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Da's een mooi strevenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op autogebied wel ja
De andere is een televisieproductie/postproductie bedrijfje bezitten
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
die is wel hendig he als sjoewe aan het pesten is![]()
Goed argumentquote:Op maandag 5 juni 2006 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
als je dat papiertje maar haalt jongen, daarna kan je doen wat je wil![]()
Je word steeds volwassenerquote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook toen ik 18 was
[afbeelding]
heb ik al gedaan. en binnenkort weer, maar dan defnitiefquote:Op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens op jezelf wonen chefke
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Na de zomer ga ik ook lessen, geniek er nog maar even van
[afbeelding]
dat zei ik in 2001 ook jaquote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Na de zomer ga ik ook lessen, geniek er nog maar even van
[afbeelding]
En binnenkort is...?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:43 schreef M5 het volgende:
[..]
heb ik al gedaan. en binnenkort weer, maar dan defnitief
dat is iets dat bij mij nooit zal gaan gebeurenquote:
hier idemquote:Op maandag 5 juni 2006 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, maar eerst een vast inkomen.
[afbeelding]
wel stoer maar wat moet je ermeequote:Op maandag 5 juni 2006 20:42 schreef BoJo het volgende:
zo eentje vind ik ook wel stoer![]()
Merc 280 SEL 4.5
Ouwe Benzenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:42 schreef BoJo het volgende:
Merc 280 SEL 4.5
eens een kutkneus altijd een kutkneusquote:Op maandag 5 juni 2006 20:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is iets dat bij mij nooit zal gaan gebeuren![]()
Big pimpinquote:
nog een paar maandjes, langer niet. wat, hoe en waar zie ik wel.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En binnenkort is...?
[afbeelding]
Tja. Ik niet.quote:
Whehehe je bent het zat thuis?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef M5 het volgende:
[..]
nog een paar maandjes, langer niet. wat, hoe en waar zie ik wel.
Ik zou een fraaie saaie suburb uitzoeken, gezellig met de buurman de auto wassen op zaterdagquote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef M5 het volgende:
[..]
nog een paar maandjes, langer niet. wat, hoe en waar zie ik wel.
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
we hebben nog de staatsloterij deze week![]()
![]()
![]()
ben fietsen![]()
Een kadettillac?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn pa had een dikke pimp caddilac, maja heeft ie verkocht voor zon antieke bout mercedes![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft je pa een antieke pimp mercedes?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn pa had een dikke pimp caddilac, maja heeft ie verkocht voor zon antieke bout mercedes![]()
![]()
![]()
![]()
ben het helemaal niet zat thuis, integendeel, maar dat moet gewoon als ik werk in de randstad wil/krijg.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe je bent het zat thuis?
En hoe lang heb je op jezelf gewoont in totaal dan...?
[afbeelding]
Heb je wel eens een foto van Fugie gezien?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heeft je pa een antieke pimp mercedes?Heb je een zusje?
[afbeelding]
nee heeft ie ook allang weer verkocht, moest gewoon zwart geld kwijt volgens mijquote:Op maandag 5 juni 2006 20:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heeft je pa een antieke pimp mercedes?Heb je een zusje?
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:52 schreef M5 het volgende:
[..]
ben het helemaal niet zat thuis, integendeel, maar dat moet gewoon als ik werk in de randstad wil/krijg.
4 jaar. gewoon tijdens m'n studie, zit nu 10 maandjes weer thuis.
Nee?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je wel eens een foto van Fugie gezien?
[afbeelding]
Hij is te huur bij www.klassiekercentrum.nlquote:Op maandag 5 juni 2006 20:42 schreef BoJo het volgende:
Merc 280 SEL 4.5
Bocht drie minuten van te voren insturenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee heeft ie ook allang weer verkocht, moest gewoon zwart geld kwijt volgens mij
dikke cadillac met bordeaux rode bekleding en alles erop en eraancruise control, verwarmde stoelen alles electrisch en verstelbaar
Mja, als z'n zusje ook maar 1 trekje heeft van hem wil je d'r al niet meer hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 20:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee?Is Fugie een meisje dan
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, als z'n zusje ook maar 1 trekje heeft van hem wil je d'r al niet meer hoor
[afbeelding]
Weg goede-BMI-argumentquote:Op maandag 5 juni 2006 20:59 schreef Fugie het volgende:
nee mijn zus is het tegenovergestelde van mij
Nee, maar wel in R'dam en daarna in Delft (beide 2 jaar) ook nog een halfjaar op vliegbasis Gilze-Rijen gewoond tijdens m'n stage.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je woonde toch niet in Haarlem
[afbeelding]
Waarom niet in Haarlem eigenlijk?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee, maar wel in R'dam en daarna in Delft (beide 2 jaar) ook nog een halfjaar op vliegbasis Gilze-Rijen gewoont tijdens m'n stage.
van neuken zonder voorbehoedsmiddleen krijg je nog geen kinderenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, jullie zijn er toch al wel langer mee bezig...?
[afbeelding]
Nee, dat blijktquote:Op maandag 5 juni 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van neuken zonder voorbehoedsmiddleen krijg je nog geen kinderen
Omdat kamers daar duur zijn. plus dat ik in R'dam goedkoop een kamer kon krijgen, en in delft heb ik ook afgestuudeerd bij de TU, ook daar had ik 'n lekker chille kamer voor 'n zacht prijsje.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom niet in Haarlem eigenlijk?
En waar woonde je in R'dam?
[afbeelding]
We zouden het niet erg vinden als Sandra nu zwanger zou worden.. maar we zouden het ook niet erg vindne als het nog een jaar of twee duurtquote:Op maandag 5 juni 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt(of is die onder de gordel? )
Maar wel met de gedachte spelen... dacht ik althans...
[afbeelding]
Alsof kamers in Delft en R'dam (normaal gesproken) niet duur zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 21:02 schreef M5 het volgende:
[..]
Omdat kamers daar duur zijn. plus dat ik in R'dam goedkoop een kamer kon krijgen, en in delft heb ik ook afgestuudeerd bij de TU, ook daar had ik 'n lekker chille kamer voor 'n zacht prijsje.
Dus daar is die buurman met het vreemde accent gebleven bij wie je teleksn door de brievenbus pisttequote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof kamers in Delft en R'dam (normaal gesproken) niet duur zijn
Maar je wil niet zeggen waar je woonde begrijp ik?
[afbeelding]
Maja, dan zit je nog wel met het "vast inkomen" argument...quote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We zouden het niet erg vinden als Sandra nu zwanger zou worden.. maar we zouden het ook niet erg vindne als het nog een jaar of twee duurt
Heb ik dat verteld?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus daar is die buurman met het vreemde accent gebleven bij wie je teleksn door de brievenbus pistte
Geld is geen probleem als het om kindjes gaat... Mn ouders hebben namelijk de ziekelijke neiging duizenden euros in hun kleinkinderen te pompenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maja, dan zit je nog wel met het "vast inkomen" argument...
Of ben je van plan je kindje op te voeden van Sandra's uitkering...?
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat je een spriet bent en je zus een vet zwijn, bedoelt ie
spriet is weer overdreven alexxxquote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat je een spriet bent en je zus een vet zwijn, bedoelt ie
een kind nemen wanneer je niet financieel zeker bent is in mijn ogen zo ontiegelijk fout.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We zouden het niet erg vinden als Sandra nu zwanger zou worden.. maar we zouden het ook niet erg vindne als het nog een jaar of twee duurt
oh, vergeten. Spangen, schuin tegenover het sparta stadion, en daarna in Delfgauw. eerste was onderhuurquote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof kamers in Delft en R'dam (normaal gesproken) niet duur zijn
Maar je wil niet zeggen waar je woonde begrijp ik?
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geld is geen probleem als het om kindjes gaat... Mn ouders hebben namelijk de ziekelijke neiging duizenden euros in hun kleinkinderen te pompen
en ik ben van mening dat mongolen als jij preventief gecastreerd moeten wordenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een kind nemen wanneer je niet financieel zeker bent is in mijn ogen zo ontiegelijk fout.
Een kind kost bakken met geld. Die mag niet de dupe worden van ouders die niet werken en of geen genoeg geld hebben voor de opvoeding en verzorging die hij/zij nodig heeft.
Sterker nog. Ik ben van mening dat kapitaal krachtige mensen geen kinderen morgen nemen.
En daar bedoel ik mensen mee die geen vast inkomen hebben en of helemaal geen inkomen hebben boven een X bedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |