grotere turbo, andere intercooler en open uitlaatsysteem...........quote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja de 24v versie zal te duur zijn en bij de 12v zal het niet zoveel meer schelen, maar weg rijden ook niet![]()
een 3.0 evo is de echte wereld, derest van de auto's/merken die ik kan betalen vind ik niks... dusquote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit serieus is
[afbeelding]
Er is ook "iets" buiten auto's Boquote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
een 3.0 evo is de echte wereld, derest van de auto's/merken die ik kan betalen vind ik niks... dus![]()
toch maar sparen voor de 24v versie met sperdiffquote:Op maandag 5 juni 2006 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
grotere turbo, andere intercooler en open uitlaatsysteem...........
Verrader...?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen zo moeilijk om een goede te vinden............
Hij heeft al een keuken gekocht.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er is ook "iets" buiten auto's Bo
[afbeelding]
Zelfde verhaal als maserati bij die dingenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen zo moeilijk om een goede te vinden............
Twin-turboquote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
toch maar sparen voor de 24v versie met sperdiff![]()
nee!? dat meeeeeeeeeeeeeeeeeen je niet gek!!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mja voor sommige mensen wel en sommige nietquote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:17 schreef Ballebek het volgende:
Auto's zijn voor mensen die geitewollesokken vinden kriebelen![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik voel me wel gevleid dat je telkens voor me op komt... wat mot je van me?![]()
Ritje in je V6 over de ring met haar achter het stuurquote:Op maandag 5 juni 2006 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik voel me wel gevleid dat je telkens voor me op komt... wat mot je van me?![]()
Ze voelt zich nog schuldig door die 'sjoem' actiequote:Op maandag 5 juni 2006 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Er is ook nog meer in het leven dan "spullen"quote:Op maandag 5 juni 2006 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee!? dat meeeeeeeeeeeeeeeeeen je niet gek!!![]()
![]()
motoren en boten boeien me niet, gadgets heb ik afgeleerd dus... blijft weinig over![]()
dan stap ik echt liever uitquote:Op maandag 5 juni 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ritje in je V6 over de ring met haar achter het stuur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |