Was het maar zo makkelijk om van jou af te komenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus zo makkelijk is het om jou weg te krijgen![]()
Wiskune was je slechtste vak toch...?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
Als ik veel geld zou winnen dan kocht ik 3 auto's erbij. (ja erbij, Alfa blijft)
-Lotus Exige club/track/dingest editie voor op de Ring
-Zo'n nieuwe Range Rover Sport geval voor ueber kak te wezen en als ik iets moet vervoeren
-Maserati GranSport Spyder voor de cabrio dagen![]()
ja... maar dat zijn toch 3 auto's erbijquote:Op maandag 5 juni 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wiskune was je slechtste vak toch...?
[afbeelding]
ja die Honda motoren ploffen wel het mooistequote:Op maandag 5 juni 2006 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti ziet weer die mooie rookwolken en vlammen van de opgeblazen motoren voor zich
top speed heb je geen fuck aan op de Ringquote:Op maandag 5 juni 2006 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
Topspeed van zo'n exige is te laag dude
Ik zou een noble M14
[afbeelding]
Of de Noble M12
[afbeelding]
Kopen voor de trackdays
* Googol denkt ziet weer mooie overwinningen met McLaren, MotoGP, IndyCar, etc voor zichquote:Op maandag 5 juni 2006 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alfisti ziet weer die mooie rookwolken en vlammen van de opgeblazen motoren voor zich
zeg ga jij mee 12 en 13 december (zie sig) en neem je die kip mee?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:58 schreef Ballebek het volgende:
Alex,
Mocht je je vervelen download deze dan
http://thepiratebay.org/details.php?id=3477682
je bedoelt de kans (die errrrg klein is) dat ik mijn garage daar ooit mee zal vullenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, maar ik doelde op "statistiek"
[afbeelding]
December nog welquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg ga jij mee 12 en 13 december (zie sig) en neem je die kip mee?![]()
bij mij:quote:Op maandag 5 juni 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
Als ik veel geld zou winnen dan kocht ik 3 auto's erbij. (ja erbij, Alfa blijft)
-Lotus Exige club/track/dingest editie voor op de Ring
-Zo'n nieuwe Range Rover Sport geval voor ueber kak te wezen en als ik iets moet vervoeren
-Maserati GranSport Spyder voor de cabrio dagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |