wel stoer maar wat moet je ermeequote:Op maandag 5 juni 2006 20:42 schreef BoJo het volgende:
zo eentje vind ik ook wel stoer![]()
Merc 280 SEL 4.5
Ouwe Benzenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:42 schreef BoJo het volgende:
Merc 280 SEL 4.5
eens een kutkneus altijd een kutkneusquote:Op maandag 5 juni 2006 20:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is iets dat bij mij nooit zal gaan gebeuren![]()
Big pimpinquote:
nog een paar maandjes, langer niet. wat, hoe en waar zie ik wel.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En binnenkort is...?
[afbeelding]
Tja. Ik niet.quote:
Whehehe je bent het zat thuis?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef M5 het volgende:
[..]
nog een paar maandjes, langer niet. wat, hoe en waar zie ik wel.
Ik zou een fraaie saaie suburb uitzoeken, gezellig met de buurman de auto wassen op zaterdagquote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef M5 het volgende:
[..]
nog een paar maandjes, langer niet. wat, hoe en waar zie ik wel.
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
we hebben nog de staatsloterij deze week![]()
![]()
![]()
ben fietsen![]()
Een kadettillac?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn pa had een dikke pimp caddilac, maja heeft ie verkocht voor zon antieke bout mercedes![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft je pa een antieke pimp mercedes?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn pa had een dikke pimp caddilac, maja heeft ie verkocht voor zon antieke bout mercedes![]()
![]()
![]()
![]()
ben het helemaal niet zat thuis, integendeel, maar dat moet gewoon als ik werk in de randstad wil/krijg.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe je bent het zat thuis?
En hoe lang heb je op jezelf gewoont in totaal dan...?
[afbeelding]
Heb je wel eens een foto van Fugie gezien?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heeft je pa een antieke pimp mercedes?Heb je een zusje?
[afbeelding]
nee heeft ie ook allang weer verkocht, moest gewoon zwart geld kwijt volgens mijquote:Op maandag 5 juni 2006 20:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heeft je pa een antieke pimp mercedes?Heb je een zusje?
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:52 schreef M5 het volgende:
[..]
ben het helemaal niet zat thuis, integendeel, maar dat moet gewoon als ik werk in de randstad wil/krijg.
4 jaar. gewoon tijdens m'n studie, zit nu 10 maandjes weer thuis.
Nee?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je wel eens een foto van Fugie gezien?
[afbeelding]
Hij is te huur bij www.klassiekercentrum.nlquote:Op maandag 5 juni 2006 20:42 schreef BoJo het volgende:
Merc 280 SEL 4.5
Bocht drie minuten van te voren insturenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee heeft ie ook allang weer verkocht, moest gewoon zwart geld kwijt volgens mij
dikke cadillac met bordeaux rode bekleding en alles erop en eraancruise control, verwarmde stoelen alles electrisch en verstelbaar
Mja, als z'n zusje ook maar 1 trekje heeft van hem wil je d'r al niet meer hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 20:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee?Is Fugie een meisje dan
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, als z'n zusje ook maar 1 trekje heeft van hem wil je d'r al niet meer hoor
[afbeelding]
Weg goede-BMI-argumentquote:Op maandag 5 juni 2006 20:59 schreef Fugie het volgende:
nee mijn zus is het tegenovergestelde van mij
Nee, maar wel in R'dam en daarna in Delft (beide 2 jaar) ook nog een halfjaar op vliegbasis Gilze-Rijen gewoond tijdens m'n stage.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je woonde toch niet in Haarlem
[afbeelding]
Waarom niet in Haarlem eigenlijk?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee, maar wel in R'dam en daarna in Delft (beide 2 jaar) ook nog een halfjaar op vliegbasis Gilze-Rijen gewoont tijdens m'n stage.
van neuken zonder voorbehoedsmiddleen krijg je nog geen kinderenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, jullie zijn er toch al wel langer mee bezig...?
[afbeelding]
Nee, dat blijktquote:Op maandag 5 juni 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van neuken zonder voorbehoedsmiddleen krijg je nog geen kinderen
Omdat kamers daar duur zijn. plus dat ik in R'dam goedkoop een kamer kon krijgen, en in delft heb ik ook afgestuudeerd bij de TU, ook daar had ik 'n lekker chille kamer voor 'n zacht prijsje.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom niet in Haarlem eigenlijk?
En waar woonde je in R'dam?
[afbeelding]
We zouden het niet erg vinden als Sandra nu zwanger zou worden.. maar we zouden het ook niet erg vindne als het nog een jaar of twee duurtquote:Op maandag 5 juni 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt(of is die onder de gordel? )
Maar wel met de gedachte spelen... dacht ik althans...
[afbeelding]
Alsof kamers in Delft en R'dam (normaal gesproken) niet duur zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 21:02 schreef M5 het volgende:
[..]
Omdat kamers daar duur zijn. plus dat ik in R'dam goedkoop een kamer kon krijgen, en in delft heb ik ook afgestuudeerd bij de TU, ook daar had ik 'n lekker chille kamer voor 'n zacht prijsje.
Dus daar is die buurman met het vreemde accent gebleven bij wie je teleksn door de brievenbus pisttequote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof kamers in Delft en R'dam (normaal gesproken) niet duur zijn
Maar je wil niet zeggen waar je woonde begrijp ik?
[afbeelding]
Maja, dan zit je nog wel met het "vast inkomen" argument...quote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We zouden het niet erg vinden als Sandra nu zwanger zou worden.. maar we zouden het ook niet erg vindne als het nog een jaar of twee duurt
Heb ik dat verteld?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus daar is die buurman met het vreemde accent gebleven bij wie je teleksn door de brievenbus pistte
Geld is geen probleem als het om kindjes gaat... Mn ouders hebben namelijk de ziekelijke neiging duizenden euros in hun kleinkinderen te pompenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maja, dan zit je nog wel met het "vast inkomen" argument...
Of ben je van plan je kindje op te voeden van Sandra's uitkering...?
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat je een spriet bent en je zus een vet zwijn, bedoelt ie
spriet is weer overdreven alexxxquote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat je een spriet bent en je zus een vet zwijn, bedoelt ie
een kind nemen wanneer je niet financieel zeker bent is in mijn ogen zo ontiegelijk fout.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We zouden het niet erg vinden als Sandra nu zwanger zou worden.. maar we zouden het ook niet erg vindne als het nog een jaar of twee duurt
oh, vergeten. Spangen, schuin tegenover het sparta stadion, en daarna in Delfgauw. eerste was onderhuurquote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof kamers in Delft en R'dam (normaal gesproken) niet duur zijn
Maar je wil niet zeggen waar je woonde begrijp ik?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |