zeg ga jij mee 12 en 13 december (zie sig) en neem je die kip mee?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:58 schreef Ballebek het volgende:
Alex,
Mocht je je vervelen download deze dan
http://thepiratebay.org/details.php?id=3477682
je bedoelt de kans (die errrrg klein is) dat ik mijn garage daar ooit mee zal vullenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, maar ik doelde op "statistiek"
[afbeelding]
December nog welquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg ga jij mee 12 en 13 december (zie sig) en neem je die kip mee?![]()
bij mij:quote:Op maandag 5 juni 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
Als ik veel geld zou winnen dan kocht ik 3 auto's erbij. (ja erbij, Alfa blijft)
-Lotus Exige club/track/dingest editie voor op de Ring
-Zo'n nieuwe Range Rover Sport geval voor ueber kak te wezen en als ik iets moet vervoeren
-Maserati GranSport Spyder voor de cabrio dagen![]()
Die van t0n maakte helemaal geen geluidquote:Op maandag 5 juni 2006 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die Honda motoren ploffen wel het mooiste![]()
![]()
bij mij:quote:Op maandag 5 juni 2006 20:01 schreef M5 het volgende:
[..]
bij mij:
Trackdaycar: Lotus Exige S
Dagelijkse auto: Audi A6 3.0 TDI
Topper: Lamborghini Murcielago LP640
Dat de kans errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg klein is jaquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bedoelt de kans (die errrrg klein is) dat ik mijn garage daar ooit mee zal vullen![]()
waarom dan geen A8 W12?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
bij mij:
Trackday: Ariel Atom
Dagelijkse auto: VW Phaeton W12
Topper: Lamborghini Gallardo
* Alfisti wil een:quote:Op maandag 5 juni 2006 20:01 schreef M5 het volgende:
[..]
bij mij:
Dude je gaat toch geen diesel rijden als je cash hebt?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:01 schreef M5 het volgende:
[..]
bij mij:
ja ik ben nooit een ster geweest in kansberekeningenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat de kans errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg klein is ja
[afbeelding]
wat is dat?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:58 schreef Ballebek het volgende:
Alex,
Mocht je je vervelen download deze dan
http://thepiratebay.org/details.php?id=3477682
bij mij:quote:Op maandag 5 juni 2006 20:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
bij mij:
Trackday: Ariel Atom
Dagelijkse auto: VW Phaeton W12
Topper: Lamborghini Gallardo
Dat zei ik al tegen die kip: 12e kom ik net teruggereden uit verweggistan misschien dat ik een dag eerder kap en dan via de Nurnberg terug ga maar dat moet ik nog overleggen met degene waarmee ik pleite ga.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg ga jij mee 12 en 13 december (zie sig) en neem je die kip mee?![]()
Omdat ik het concept van de Phaeton mooier en beter vindt. Bovendien krijg je geheid meer luxe dan bij de Audi (denk ik) VanWege de badgequote:
Daarom doe je ook nog mee met dayzers?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik ben nooit een ster geweest in kansberekeningen![]()
mja.. die erbij dan.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dude je gaat toch geen diesel rijden als je cash hebt?
BMW M5 natuurlijk
Radical is wel een hele goede inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wil een:
Trackday: Stealth B6 of een Radical.
Dagelijks: Audi RS6 met die heeeeeerlijke V8
Topper: Alfa Romeo Tipo 33 Stradale![]()
ik vind ballebek eng en durf nooit op zn linkjes te klikkenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kijk eens wat er staat dan
[afbeelding]
ahhh... ja ik moet ook nog checken of er uberhaupt wel plaats is dat weekend, anders word het verzetten.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:05 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat zei ik al tegen die kip: 12e kom ik net teruggereden uit verweggistan misschien dat ik een dag eerder kap en dan via de Nurnberg terug ga maar dat moet ik nog overleggen met degene waarmee ik pleite ga.
Ik trek 'm gek met m'n Atomquote:Op maandag 5 juni 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Radical is wel een hele goede inderdaad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |