aha. ik zou niet durven boos te wordenquote:op maandag 5 juni 2006 12:07 schreef deedeetee het volgende:
sorry ik verwisselde je met cartwomanniet boos zijn
![]()
dit bleek een kloon te zijn die er wel pap van lust poes frummel (zwanger) nu aan het bevallen!![]()
mja ik kan me best vergissen![]()
techtalk en dat voor een vrouwquote:op maandag 5 juni 2006 12:19 schreef deedeetee het volgende:
nou tast ik ff in 't duister maar 't maakt me verder niks uit hoor. tenslotte kan ik me best vergist hebben over de volgende kloon van die user. ik denk dat yvonne dat varkentje wel gewassen heeft via 't ipadres ofsow.![]()
ah, ik had hem al te pakken genomen.quote:op maandag 5 juni 2006 20:21 schreef plato1980 het volgende:
[r&p sc] om van te janken
dubbel, dus slotje aub.![]()
kloonquote:op woensdag 7 juni 2006 00:13 schreef bouncingvictor het volgende:
ik ontvang meerdere directe en indirecte bedreigingen, zie onder meer mijn fotoboek. ook is er een gebruiker die mij volgt op het forum en nu opschept over het feit dat ze mijn emailadres en naam weet. is hier iets tegen te doen? ik weet dat anonimiteit op het internet een groot voorrecht is, maar misbruik daarvan moet toch niet toegestaan worden. graag verneem ik uw antwoord, bij een afwijzing zal ik mij eventueel genoodzaakt voelen om andere wegen te bewandelen.
voor de duidelijkheid, ik heb het in het laatste geval over ene "djep".
quote:op maandag 5 juni 2006 12:11 schreef copycat het volgende:
klonen is op zich niet verboden. alleen als je geband bent, levert met een kloon doorposten je een langere banduur op.
irritante 'u' en 'uw' kloon...quote:
quote:op maandag 5 juni 2006 12:11 schreef copycat het volgende:
klonen is op zich niet verboden. alleen als je geband bent, levert met een kloon doorposten je een langere banduur op.
tis fok! dus gewoon jij, je en jouwquote:
ow je dacht dat ik t tegen jou hadquote:op woensdag 7 juni 2006 15:53 schreef copycat het volgende:
staat dat ergens in de faq? naar mijn weten niet.
ieder vogeltje zingt zoals ie gebekt is en victor, wel of geen kloon, is vousvoyerend gebekt.
omdat het vrijdag is, de zon volop schijnt, ik over twee uur klaar ben met werken en een heerlijk zonnig weekend vol leuke dingen tegemoet ga, zij het je vergeven.quote:
ik kijk er nu al naar uitquote:op vrijdag 9 juni 2006 15:32 schreef copycat het volgende:
tot de volgende aanvaring, zullen we maar denken.
![]()
jeweettog!quote:
mensen die bij mods gaan zitten inlikken terwijl ze in een ander topic stoer doen.quote:
en zo hoort het.quote:op vrijdag 9 juni 2006 16:56 schreef nickthedick het volgende:
ik vind cc ok, maar als ze m'n pad kruist, dan zal ik me niet inhouden omdat ze toevallig mod is.![]()
zó hoort het!quote:op vrijdag 9 juni 2006 16:56 schreef nickthedick het volgende:
ik vind cc ok, maar als ze m'n pad kruist, dan zal ik me niet inhouden omdat ze toevallig mod is.![]()
cynisme is je echt compleet vreemd he.quote:op vrijdag 9 juni 2006 16:56 schreef nickthedick het volgende:
[..]
mensen die bij mods gaan zitten inlikken terwijl ze in een ander topic stoer doen.![]()
en gooi je het dus maar in feedback.....zucht.quote:op maandag 12 juni 2006 10:52 schreef mandy_oost het volgende:
goed he..quote:op maandag 12 juni 2006 11:41 schreef pheno het volgende:
[..]
en gooi je het dus maar in feedback.....zucht.
dank je welquote:
het probleem met cynisme is: dat het wel enigszins intelligent gebracht moet worden om te willen werken. in jouw geval zou ik dus een ander soort humor gebruiken... iets van paultjuhhh-niveau gaat je denk ik beter af.quote:op zondag 11 juni 2006 11:29 schreef tranceptor het volgende:
[..]
cynisme is je echt compleet vreemd he.![]()
wasquote:op dinsdag 13 juni 2006 18:14 schreef wolkje het volgende:
is de hvjjn nou 100 topics achteruit gegaan?
donequote:op dinsdag 13 juni 2006 22:14 schreef hypnose het volgende:
kan iemand dit topic op slot gooien? sociale angst stoornis iedereen gaat heel erg offtopic enzo. heb al een nieuwe duidelijkere geopend
ik denk dat het vooral mis ging met: "ja toch wel een heel vaag iets... iig klop je niet helemaal en dat vind je familie blijkbaar ook. doe ze de groeten van me." je stipt op zich helemaal geen gek punt aan, vind ik. ze houdt er een levensstijl op na die wellicht onbegrip opwekt, wellicht ook niet. hoe dan ook: volkomen legitiem punt van je. maar wat heb je eraan om iemand te vertellen dat ze niet helemaal klopt? en groeten aan de familie doen? het is haast alsof je bij voorbaat uit bent op karaktermoord.quote:op woensdag 14 juni 2006 11:44 schreef joeyt het volgende:
wat was er dan precies ontfatsoenlijk als ik vragen mag?
t ging er mij om dat zij zegt dat iedereen maar doet alsof die jongen haar vriend is, terwijl zij degene is die het zelf zegt. dan blijkt ook nog dat ze eigenlijk lesbisch is en dat haar relatie een complexe verhaal is. tsja wat is het nou? dat meisje is gewoon niet helemaal goedquote:op woensdag 14 juni 2006 11:51 schreef claudia_x het volgende:
[..]
ik denk dat het vooral mis ging met: "ja toch wel een heel vaag iets... iig klop je niet helemaal en dat vind je familie blijkbaar ook. doe ze de groeten van me." je stipt op zich helemaal geen gek punt aan, vind ik. ze houdt er een levensstijl op na die wellicht onbegrip opwekt, wellicht ook niet. hoe dan ook: volkomen legitiem punt van je. maar wat heb je eraan om iemand te vertellen dat ze niet helemaal klopt? en groeten aan de familie doen? het is haast alsof je bij voorbaat uit bent op karaktermoord.
denk je ff aan de nieuwe policy, sta niet vreemd te kijken als je nu ineens een ban aan je broek hebquote:op woensdag 14 juni 2006 11:54 schreef joeyt het volgende:
ik heb niets verkeerds gezegd dus dat zal wel loslopen... maar wat is dan de nieuwe policyquote:op woensdag 14 juni 2006 11:56 schreef solidasrock het volgende:
[..]
denk je ff aan de nieuwe policy, sta niet vreemd te kijken als je nu ineens een ban aan je broek heb![]()
de userpolicyquote:op woensdag 14 juni 2006 12:01 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik heb niets verkeerds gezegd dus dat zal wel loslopen... maar wat is dan de nieuwe policy![]()
hier doe je dus weer hetzelfde. je probeert eerst uit te vinden wat nu eigenlijk het probleem is. op een forum is dat ontzettend lastig, want je krijgt maar één kant van het verhaal te horen en dat verhaal is vaak ook nog incompleet. dus dan stip je een terecht onderwerp aan: heeft je complexe situatie niet te maken met je problemen? misschien is dat niet zo, maar jij doet ook maar een gooi waarmee je haar probeert te helpen, natuurlijk. dus als ze daar dan geïrriteerd op reageert - tja.quote:op woensdag 14 juni 2006 11:54 schreef joeyt het volgende:
t ging er mij om dat zij zegt dat iedereen maar doet alsof die jongen haar vriend is, terwijl zij degene is die het zelf zegt. dan blijkt ook nog dat ze eigenlijk lesbisch is en dat haar relatie een complexe verhaal is. tsja wat is het nou? dat meisje is gewoon niet helemaal goed
kom jij vaker op fok!quote:op woensdag 14 juni 2006 12:10 schreef claudia_x het volgende:
[..]
hier doe je dus weer hetzelfde. je probeert eerst uit te vinden wat nu eigenlijk het probleem is. op een forum is dat ontzettend lastig, want je krijgt maar één kant van het verhaal te horen en dat verhaal is vaak ook nog incompleet. dus dan stip je een terecht onderwerp aan: heeft je complexe situatie niet te maken met je problemen? misschien is dat niet zo, maar jij doet ook maar een gooi waarmee je haar probeert te helpen, natuurlijk. dus als ze daar dan geïrriteerd op reageert - tja.
maar dan zeg je: "dat meisje is gewoon niet helemaal goed." en het is prima dat je dat denkt (je moest eens weten wat ik over de meeste mensen denk), maar het is onfatsoenlijk om te zeggen. hoe moeilijk kan het nou zijn die reactie even in te slikken?
fuck het beleid, het gaat gewoon om fatsoen. als jij een topic plaatst, wens je ook serieus genomen te worden.
hoe kom je erbij? als ik denk dat de wereld beter af is zonder joeyt, dan kan ik dat hier niet zeggen. en dat lijkt me logisch.quote:op woensdag 14 juni 2006 12:34 schreef joeyt het volgende:
deze uitspraken zijn fok!, maar toch niet onfatsoenlijk. mooie van een forum is dat je kan zeggen wat je denkt.
zelfs moderators hebben dat wel eens gezegd, dus zo'n taboe is t waarschijnlijk nietquote:op woensdag 14 juni 2006 12:46 schreef claudia_x het volgende:
[..]
hoe kom je erbij? als ik denk dat de wereld beter af is zonder joeyt, dan kan ik dat hier niet zeggen. en dat lijkt me logisch.
waarom zijn alle andere subforums wel de achtertuinen van onz en r&p niet? hebben de moderators in andere subforums zich aan andere regels te houden of is het meer persoonsgebonden? in gc wordt een "vriend vermisd" topic gwoon vervuild met de zwarte humor van xebro en buzzer weigert er iets aan te doen....?quote:op donderdag 15 juni 2006 15:53 schreef copycat het volgende:
maar ff serieus: hartstikke leuk dat je mee wilt posten in r&p, maar hou svp wel in de gaten dat dit een serieus subforum is en niet de achtertuin van onz.
niet ieder subforum wordt op dezelfde manier gemodereerd. gezien de lading van r&p topics wordt r&p mogelijk strenger gemodereerd dan in sommige andere subfora gebruikelijk is..quote:op woensdag 28 juni 2006 20:12 schreef solidasrock het volgende:
[..]
waarom zijn alle andere subforums wel de achtertuinen van onz en r&p niet? hebben de moderators in andere subforums zich aan andere regels te houden of is het meer persoonsgebonden? in gc wordt een "vriend vermisd" topic gwoon vervuild met de zwarte humor van xebro en buzzer weigert er iets aan te doen....?
quote:op woensdag 28 juni 2006 20:14 schreef alicey het volgende:
gezien de lading van r&p topics wordt r&p mogelijk strenger gemodereerd dan in sommige andere subfora gebruikelijk is..
dat ligt waarschijnlijk aan de inhoud van je topics.quote:op woensdag 28 juni 2006 20:20 schreef kreator het volgende:
[..]
ik kan geen topic openen of het gaat op slot.
ik word nooit serieus genomen....maar ja, daarvoor moet ik dan weer in sex zijn.quote:op woensdag 28 juni 2006 20:21 schreef alicey het volgende:
[..]
dat ligt waarschijnlijk aan de inhoud van je topics.
ok, houden zo. de speeltuin van onz is al groot genoeg...quote:op woensdag 28 juni 2006 20:14 schreef alicey het volgende:
[..]
niet ieder subforum wordt op dezelfde manier gemodereerd. gezien de lading van r&p topics wordt r&p mogelijk strenger gemodereerd dan in sommige andere subfora gebruikelijk is..
zie je wel dat je de weg kent.quote:op woensdag 28 juni 2006 20:22 schreef kreator het volgende:
[..]
ik word nooit serieus genomen....maar ja, daarvoor moet ik dan weer in sex zijn.
openingspost en die had wat uitgebreider gekund.quote:op zaterdag 1 juli 2006 21:27 schreef tinoz het volgende:
het is toch zo
ik dacht ik maakt dit keer eens geen verhaal ervan
oja, wa is een op??![]()
als je het meent wel ja en niet als het om een onzin topic gaat.quote:op zaterdag 1 juli 2006 23:56 schreef tinoz het volgende:
ok... ik zal een paar a4tjes typen volgende keer ... mss wor ik dan serieus genomen
zijn post is inderdaad net zo off-topic, en het is inderdaad een tijdje gedoogd. het lijkt nu echter een sport te worden om off-topic te reageren, dus vandaar dat ik nu off-topic reacties verwijder.quote:op dinsdag 4 juli 2006 09:58 schreef _flash_ het volgende:
hee waarom is mijn post (dinsdag 4 juli 2006 @ 09:14) weg-geedit in dit topic:
praten met iemand over het verleden
ik corrigeerde de post van tranceaction (115% van 80% van 100% is niet 5 procent goedkoper maar 8 procent.) zijn post is net zo offtopic maar staat er nog welen is dus incorrect
de reden dat ik het hier heb laten staan is omdat er een nieuwe discussie lijkt te ontstaan over het fenomeen.quote:op dinsdag 4 juli 2006 10:45 schreef m.i.b. het volgende:
vraagje ivm met de kick van omgaan met mensen die zichzelf snijden
ik heb niets tegen het onderwerp van discussie, ik dacht alleen dat het beleid was dat kicks (zeker een van anderhalf jaar) niet op prijs gesteld worden, hooguit door ts zelf. en dat het nog steeds actueel is, tja. ik kan vast ook gaan graven naar een topic waar iemand iets over zijn liefdesverdriet aan het vertellen is, dat voor iemand anders na 2 jaar actueel is.
ik zie meer serieuze reacties (sommige daarvan zijn in reply op een ouder bericht, maar dan niet een bericht dat specifiek over ts gaat). wel geef ik je gelijk dat er wat verwarring is.quote:op dinsdag 4 juli 2006 10:59 schreef m.i.b. het volgende:
gezien het feit dat meerdere mensen niet in de gaten hadden dat het topic anderhalf jaar oud is, vind ik mijn post niet overbdig.
en de discussie over het fenomeen is duidelijk niet in dit topic gaande. er zijn drie serieuze reacties (waarvan twee van jou), de rest is of onzin, of had niet in de gaten dat het topic al zo oud was en probeerden ts advies te geven.
gathering of the modsquote:op donderdag 6 juli 2006 11:54 schreef litpho het volgende:
mijn. nina
. topic mag dicht wegens verregaande overcompleetheid.
wil je een lijst?quote:op donderdag 6 juli 2006 12:00 schreef godlike02 het volgende:
wie wil er nou niet posten in een topic van litpho
mods hebben een eigen policy, dat is niet eens aan r&p gebondenquote:op donderdag 6 juli 2006 16:56 schreef moonah het volgende:
zeg alicey, heb jij überhaupt het beleid van r&p wel eens gelezen of vaar je gewoon je eigen koers?
is dat beleid inmiddels niet meer van toepassing ofzo?quote:op zondag 18 mei 2003 11:11 schreef moonah het volgende:beleid r&p
wat is niet de bedoeling van r&p?
topics over automutilatie zijn ook niet meer gewenst hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |