Het kan mij niet kort genoeg zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 01:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja.
Wat vinden jullie van deze nog kortere TT trouwens
MXXII en dan zonder PUB, het staat immers al in PUBquote:Op maandag 5 juni 2006 01:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgende TT is iets met romeinse cijfers?
Mental notedquote:Op maandag 5 juni 2006 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
MXXII en dan zonder PUB, het staat immers al in PUB![]()
MXXIIquote:Op maandag 5 juni 2006 01:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgende TT is iets met romeinse cijfers?
Server niet gevondenquote:
quote:
Jullie worden ook sloomquote:Op maandag 5 juni 2006 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
MXXII en dan zonder PUB, het staat immers al in PUB![]()
Vind het nog wel meevallen eigenlijkquote:
boehahahahaquote:Op maandag 5 juni 2006 01:39 schreef Sebasser het volgende:
ACCESS HAS BEEN DENIED -
Access to the page:
Onzin voor je leven!
... has been denied for the following reason:
Weighted phrase limit exceeded.
You are seeing this error because the page you attempted
to access contains, or is labelled as containing, material that
has been deemed inappropriate.
If you have any queries contact your ICT Co-ordinator or Network Manager.
Ja, nou.quote:
Dan zit je nu vast aan een abonnement a 6 smsjes per dag over hoe je er uit ziet en of je geil bent a 1.30 per bericht.quote:
wahahaquote:Op maandag 5 juni 2006 01:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, nou.
Dat is niet lachwekkend hoor
Ik was gewoon ergens in internet cafe aan het interneten en ik kreeg dit
Vervelendquote:Op maandag 5 juni 2006 01:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, nou.
Dat is niet lachwekkend hoor
Ik was gewoon ergens in internet cafe aan het interneten en ik kreeg dit
Geen ideequote:Op maandag 5 juni 2006 01:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
wahahaZe zijn daar zeker niet blij met tubgirl ofzo
Dat er mensen zijn die daar serieus naar sms'enquote:Op maandag 5 juni 2006 01:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan zit je nu vast aan een abonnement a 6 smsjes per dag over hoe je er uit ziet en of je geil bent a 1.30 per bericht.
Ga dan een breezersletje een breezertje geven... dan krijg je er 20 per dag.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die daar serieus naar sms'en
Dan moet je wel heel triest zijn volgens mij
Waarschijnlijk tot het op is natuurlijk. En aangezien hier niets anders constructiefs wordt gepost lijkt het mij een gepaste opmerking om minimaal 1 x per topic voorbij te laten komenquote:
dan krijg je ze tenminste gratisquote:Op maandag 5 juni 2006 01:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga dan een breezersletje een breezertje geven... dan krijg je er 20 per dag.
Volgende week betaal je dat breezer'tje voor mij.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga dan een breezersletje een breezertje geven... dan krijg je er 20 per dag.
Ja, ik bedel om geld en ben arm. Heb medelijden en doneer iets per ommegaandequote:Op maandag 5 juni 2006 01:43 schreef Sebasser het volgende:
Iemand een foto van die Stuart ?
Zou me niks verbazen als hij telkens aan het ES bier zit en door de stad wankelt en om geld bedelt
oh, en nu onderdak met internet heeft dus.
(nofi als het niet waar is)
Die breezer's of die sletjes?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan krijg je ze tenminste gratis
Wat is je bank giro Ect nummer ?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik bedel om geld en ben arm. Heb medelijden en doneer iets per ommegaande![]()
Ontmoet zát stuartjes dat soort mensen aan de kassaquote:Op maandag 5 juni 2006 01:43 schreef Sebasser het volgende:
Iemand een foto van die Stuart ?
Zou me niks verbazen als hij telkens aan het ES bier zit en door de stad wankelt en om geld bedelt
oh, en nu onderdak met internet heeft dus.
(nofi als het niet waar is)
Vraag eens aan je vader hoe ie je moeder heeft leren kennen.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die daar serieus naar sms'en
Dan moet je wel heel triest zijn volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ik zoveel schulden heb wil geen enkele bank mij nog een rekening verstrekken. Maar dat maakt niets uit hoor, je kunt het namelijk gewoon in persoon overhandigenquote:
de sms'jesquote:
Ja, alleen ik reken nooit iets af, dus weet je het zeker?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ontmoet zát stuartjes dat soort mensen aan de kassa![]()
Je ontmoet er nog mensen ookquote:Op maandag 5 juni 2006 01:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ontmoet zát stuartjes dat soort mensen aan de kassa![]()
Tja, dan moet je ze vragen MMSjes te sturenquote:Op maandag 5 juni 2006 01:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
de sms'jesok, je hebt er verder niks aan maar goed
Daarom.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je ontmoet er nog mensen ook
ik wil die baan ook![]()
dan kan ik tenminste zeggen dat ik internet verslaafd ben en toch over de 200 mensen per dag ontmoet
Kom maar langs.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ik zoveel schulden heb wil geen enkele bank mij nog een rekening verstrekken. Maar dat maakt niets uit hoor, je kunt het namelijk gewoon in persoon overhandigen![]()
Hoe:? Door zwart te rijden? Nee, als jij een donatie wil doen moet jij maar langskomenquote:
Volgens mij ben je dan aan het eind van de maand duurder uit dan een keer bij een hoertje langs gaanquote:Op maandag 5 juni 2006 01:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
de sms'jesok, je hebt er verder niks aan maar goed
Daar hebben ze geen geld voorquote:Op maandag 5 juni 2006 01:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, dan moet je ze vragen MMSjes te sturen
Woon je dan ?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe:? Door zwart te rijden? Nee, als jij een donatie wil doen moet jij maar langskomen![]()
laten ze dat maar mooi zelf doenquote:
Wat is er hier kut dan? Waar woon jij?quote:
Toennet ook.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu editte je hem snel dmv Ik voegde wat toe. er bij toe te voegen.
Speedy tienersex.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je beter zo'n televisiehoertje doen
Was je nog niet duidelijk dat ze je dan niet meer aardig vinden en wel gaan slijmen bij een andere jongen ?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
laten ze dat maar mooi zelf doen
Oooh, ik ben er één keer geweest. Ik zou niet weten hoe het is om daar te wonen. Het is voor mij gewoon te ver weg van het vliegveldquote:
Eelde.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik ben er één keer geweest. Ik zou niet weten hoe het is om daar te wonen. Het is voor mij gewoon te ver weg van het vliegveld
Met het vliegtuig naar groningenquote:Op maandag 5 juni 2006 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik ben er één keer geweest. Ik zou niet weten hoe het is om daar te wonen. Het is voor mij gewoon te ver weg van het vliegveld
Ik boek graag de wat meer gangbare vluchten naar huis toequote:
Mijn ouders wonen in Engelandquote:Op maandag 5 juni 2006 01:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Met het vliegtuig naar groningen
dude
Okay! Wat u wiltquote:Op maandag 5 juni 2006 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik boek graag de wat meer gangbare vluchten naar huis toe![]()
Waar woon jij nouquote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
JA dag XBM.
Ik dacht dat alleen René daar woonde, sorryquote:Op maandag 5 juni 2006 01:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees eens goed.
Groningen.
Staat zelfs in mijn profiel volgens mij
proestquote:Op maandag 5 juni 2006 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen René daar woonde, sorry![]()
Ja, alleen uit dit topic bedoel ik dus![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds ik vanmorgen om half 7 wakker was geworden weer kleren aan
Gaarne gerne graagquote:Op maandag 5 juni 2006 01:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
proest!
heel groningen alleen voor rene
Ik doel meer erop dat jij dus hele dagen op 1 kamer blijft of B) dat je naakt door het huis loopt enzoquote:Op maandag 5 juni 2006 02:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja wat.
ik ga toch niet naakt op het dak lopen.
Boxer.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doel meer erop dat jij dus hele dagen op 1 kamer blijft of B) dat je naakt door het huis loopt enzo
Dude wat voor mensne heb jij op je MSNquote:Op maandag 5 juni 2006 02:05 schreef Renesite het volgende:
Whehehehe.
Iedereen is vollop online op msnoverdag gebeurt dat noooit
Godlikequote:Op maandag 5 juni 2006 02:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dude wat voor mensne heb jij op je MSN
gezellig.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:07 schreef freiss het volgende:
Bij mij is Alice, Mr Ctrl en Chatman online
Mezelf heb ik geblokt
Mr. chatmanquote:Op maandag 5 juni 2006 02:07 schreef freiss het volgende:
Bij mij is Alice, Mr Ctrl en Chatman online
Mezelf heb ik geblokt
Over zijn kroketten had hij het nu.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mr. chatman
met die kut adviezen in multi chats
quote:Het geheim van de goeie krokettenkeuken is garnering. Kijk: een kroket is altijd heerlijk, kan niet mis gaan, dus het geheim is eigenlijk dat er geen geheim is.
quote:Freiss - "Wanneer mannen alles wisten wat vrouwen denken, dan zouden ze veel meer durven." zegt (1:32):
moeder, ik lust een frikandel!
- Chatman - Hondje! - zegt (1:32):
Dus je garneert je koket. En garneren is extra rommel op je bord leggen.
Nozace | Semi AFK | Knaxworst -Iemand een mobo met Pentium 4 3.2 GHz kopen ? zegt:quote:
Dribbel!quote:Op maandag 5 juni 2006 02:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nozace | Semi AFK | Knaxworst -Iemand een mobo met Pentium 4 3.2 GHz kopen ? zegt:
frituur
Martijn zegt:
kuur
....quote:Op maandag 5 juni 2006 02:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
MissHobjezegt:
Thee
MissHobjezegt:
met honing
Edit: oh die is te makelijk
quote:Op maandag 5 juni 2006 02:14 schreef Sebasser het volgende:
Nu ben ik dan ook echt weg tot over 5 min.
Groningenquote:Op maandag 5 juni 2006 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hè, vroegah woonde ik ook in Groningen hoor![]()
Bleskensgraafquote:Op maandag 5 juni 2006 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gasselternijveenschemond![]()
woon ik nu dus...
quote:Op maandag 5 juni 2006 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gasselternijveenschemond![]()
woon ik nu dus...
dat dusquote:Op maandag 5 juni 2006 11:40 schreef C2C het volgende:
goedemorgen op deze maandagochtend
Voor mij is het morning ja. Ik ging laat slapen enzo. Dusquote:
Beter als 2 dagen weekend toch?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:43 schreef VASND het volgende:
pfff, lamme dag.
Ach, kheb toch geen school meerquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:23 schreef Renesite het volgende:
Dat bier tóch vies is.
Woohoo.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:18 schreef Sebasser het volgende:
Ja goeiemiddag gedrochten.
Mijn verkeer dat door Poort 80 gaat was op pinkpop.
of iig op vakantie.
Nu ben ik er weer
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
BREKEND NIEUWS - RENESITE, DE VERRADER.
[..]
Neequote:
Ik heb mijn PC een herinstall gegeven op 1 janquote:Op maandag 5 juni 2006 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
NeeIk draai al meer dan 1 jaar spyware en virus vrij
hoiquote:
toch niet te vroeg op enter gedrukt he?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:06 schreef Stuart het volgende:
Net maar even in den blind de uitslagen voor het WK ingevuld![]()
Nee, dat niet. Maar bij bijv. de scheidsrechters wist ik absoluut niet wie ik moest kiezenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:09 schreef dennistd het volgende:
[..]
toch niet te vroeg op enter gedrukt he?
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 16:47 schreef Blaxje het volgende:
Ben ik de enige die geen vakantie heeft?
Ik moet woensdag middag heeel eventjes heenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:47 schreef Blaxje het volgende:
Argh!quote:Op maandag 5 juni 2006 17:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij eigenlijk ook, alleen we krijgen 2 weken eerder vrij.
nee.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:47 schreef Blaxje het volgende:
Das wel erg strengquote:Op maandag 5 juni 2006 17:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Argh!Ik hoef dan ook niet veel meer te doen, maar er is wel aanwezigheidsplicht, geen kip die controleert, maar ik moet wel, anders hoef ik volgend jaar niet meer terug te komen
![]()
Kep t er ook wel een beetje zelf naar gemaaktquote:
Bedoel je nu dat je elke keer spijbelt?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kep t er ook wel een beetje zelf naar gemaaktIk had al sinds de 3e geen week niet gespijbeld, en toen vonden ze het genoeg.. Nu heb ik een schoolcontract waarin staat dat ik niks meer mag missen en me in moet zetten in de lessen, anders word ik vriendelijk doch dwingend verzocht me uit te schrijven op deze school
ahaquote:Op maandag 5 juni 2006 17:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kep t er ook wel een beetje zelf naar gemaaktIk had al sinds de 3e geen week niet gespijbeld, en toen vonden ze het genoeg.. Nu heb ik een schoolcontract waarin staat dat ik niks meer mag missen en me in moet zetten in de lessen, anders word ik vriendelijk doch dwingend verzocht me uit te schrijven op deze school
Dat ik dus elke week wel een uur (en meestal meer) misttequote:Op maandag 5 juni 2006 17:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je elke keer spijbelt?
of dat je nooit een week hebt gespijbelt.. ?
Och, wat een kutschool danquote:Op maandag 5 juni 2006 17:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ahaDan word het wat anders ja
Ik heb ook ooit zoiets gehad, maar dan voor mijn 'te laat kom gedrag'
Voor elk uur dat ik miste moest ik 2 uur terugkomen en als ik meer dan 9 keer te laat zou komen kon ik van school getrapt worden
Ik kwam dan ook belachelijk veel te laatquote:Op maandag 5 juni 2006 17:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Och, wat een kutschool dan
ik heb geregeld Dat ik hele dagen mis
Van de week 2 van de 5 dagen heengeweest
en de 2de dag ook nog anderhalf uur te laat
Mahja, daar gaat ook nog een heel verhaal aan vooraf..
ik heb de laatste 3 maand zelden een week gehad waar ik niet een dag of 2 tot 3 minstequote:Op maandag 5 juni 2006 17:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik kwam dan ook belachelijk veel te laat
Waardoor ik heel vaak 1, 2 of soms zelfs 3 uur miste op een morgen. Dat minimaal 1x per week
Ik heb nu ook net 8 weken achter de rug waar me maar 2 dagen per week naar school moesten, ook daar kwam ik bijna elke week wel een keer te laatAlleen nu is er niemand meer die het wat intresseert
Preciesquote:Op maandag 5 juni 2006 17:28 schreef Palau het volgende:
Pinksteren is toffer als je geen vakantie hebt (en het dus als een echte vrije dag voelt)
Ik moet zo ook maar eens aan eten gaan denkenquote:
Nee, ik heb genoeg gehadquote:Op maandag 5 juni 2006 17:47 schreef Sebasser het volgende:
Ja, Ga je mee wat eten bij mij thuis ?
Ik heb wel wat macaroni.
Huh, |Ik had mijn post gemaakt toen jullie niks hadden gepost.quote:
Wij zijn goeeeeedquote:
Ja, en volgend weekend ga ik met 30 graden naar ameland bier drinken enzo jeweetquote:
Zeker, vooral met deze voorspelling KNMI: Grote kans op zomers warm weerquote:Op maandag 5 juni 2006 18:21 schreef Sebasser het volgende:
02-tiesto-in_search_of_sunrise_5-int 1:17:46 1411 kbps *O*
Volgend weekend Ameland?
Tof
Primaquote:Op maandag 5 juni 2006 18:18 schreef VASND het volgende:
Hoe ist ermee waarde Rick?
Amelandquote:Op maandag 5 juni 2006 18:20 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja, en volgend weekend ga ik met 30 graden naar ameland bier drinken enzo jeweet.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:20 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja, en volgend weekend ga ik met 30 graden naar ameland bier drinken enzo jeweet.
Dat ik dan weer nietquote:Op maandag 5 juni 2006 18:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
Zeker, vooral met deze voorspelling KNMI: Grote kans op zomers warm weer.
Aj, verkouden zijn is kut met dit weerquote:Op maandag 5 juni 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Prima![]()
Een beetje verkouden + koppijn, maar ik ben blij dat ik een vrij dagje heb
met jou ook alles goed?
Examenstres ontladenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:29 schreef VASND het volgende:
Aj, verkouden zijn is kut met dit weer.
Mjaa, goed hoor, ben goed gebruik aan het maken van mn vakantie, en veel bezig met muziek maken.
Omdat ik er al zeker 8 keer op vakantie geweest ben, en het gewoon een tof eiland vindquote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef Boeman het volgende:
Hoe komt het dat jullie hier allemaal zo Amelandgeil zijn?
Het is mijn dichtsbijzijnde strand, 10 km fietsenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Omdat ik er al zeker 8 keer op vakantie geweest ben, en het gewoon een tof eiland vind
Ik ook.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Omdat ik er al zeker 8 keer op vakantie geweest ben, en het gewoon een tof eiland vind
Das inderdaad niet ver wegquote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef Boeman het volgende:
[..]
Het is mijn dichtsbijzijnde strand, 10 km fietsen.
Maar dat zal ik gister ook wel al gemeld hebben.
Wij in een huisje op klein vaarwaterquote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ook.
Wij zaten altijd op boomhiemke
Schiermonnikoog is denk ik het mooist, op Terschelling is/was het meeste bier, en op Ameland combineren ze die twee dingen wat.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef VASND het volgende:
Ik ben texel geil.
Wij gaan in een grote kampeerboederij zitten, en wel met 40 man waar en 90/120 inpassenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij in een huisje op klein vaarwater
Schiermonnikoog lijkt me fantastisch, amper mensen en super mooie natuur.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
Schiermonnikoog is denk ik het mooist, op Terschelling is/was het meeste bier, en op Ameland combineren ze die twee dingen wat.
Ik was er gisteren zeker niet toen je dit zeiquote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
Wij gaan in een grote kampeerboederij zitten, en wel met 40 man waar en 90/120 inpassen.
Maar ik val volgens mij echt in herhaling, automatisch aanvullen doet het nog niet.
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Schiermonnikoog lijkt me fantastisch, amper mensen en super mooie natuur.
Ja, er mogen ook geen auto's komen.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Schiermonnikoog lijkt me fantastisch, amper mensen en super mooie natuur.
Ik ben er ook nooit geweest, enkel op texel, en daar hebben ze heerlijk bier kan ik je zeggenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest
Vlieland en Terschelling wel.
Alleen Vlieland was zo ongelofelijk klein
Daarom zijn we er ook maar 1 dag geweest, vanuit Terschelling
Ook nog eens schone lucht dus.quote:
Toen ik naar de eilanden ging dronk ik nog geen bierquote:Op maandag 5 juni 2006 18:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben er ook nooit geweest, enkel op texel, en daar hebben ze heerlijk bier kan ik je zeggen.
Heerlijke ranja hebben ze er ookquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Toen ik naar de eilanden ging dronk ik nog geen bier
Merelquote:
Sperzieboontjes, met aardappelen, en oranje kipschnitzels.. En appelmoes, en komkommersalade.. En aardbeien met slagroom naquote:
Ik had al honger, dus deze post lees ik niet weer. Het liefst had ik hem verwijderdquote:Op maandag 5 juni 2006 18:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Sperzieboontjes, met aardappelen, en oranje kipschnitzels.. En appelmoes, en komkommersalade.. En aardbeien met slagroom na![]()
Ga dan eten makenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik had al honger, dus deze post lees ik niet weer. Het liefst had ik hem verwijderd.
Wij hebben vandaag een heerlijke kipfilet met witlof-ham achtige pruttel en lekkere huzaren salade erbij gehadquote:Op maandag 5 juni 2006 18:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik had al honger, dus deze post lees ik niet weer. Het liefst had ik hem verwijderd.
Stukje varkensvleesquote:
Heuj, bijna hetzelfde!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stukje varkensvlees
Sperziebonen
Aardappels met mosterd eroverheen![]()
Appelmoes
Vlaflip
Jaquote:Op maandag 5 juni 2006 18:57 schreef VASND het volgende:
Gewoon spagetti met zelfgemaakte saus is ook lekker.
Jahoor, zolang het maar geen groene saus isquote:Op maandag 5 juni 2006 18:57 schreef VASND het volgende:
Gewoon spagetti met zelfgemaakte saus is ook lekker.
Groen? wtf?!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jahoor, zolang het maar geen groene saus is
Hier heeft die saus een rode kleurquote:Op maandag 5 juni 2006 18:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jahoor, zolang het maar geen groene saus is
Hier altijd ookquote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier heeft die saus een rode kleur
Vaag experiment op scouting, we hadden eens een saus gemaakt op basis van alle rode dingen die nog in het gebouw rondslingerden (rode wijn, ketchup, paprika), en toen probeerden we dat ook maar met groene dingen (diepvriesspinazie, broccoli, groene paprika), maar dat was vrij goorquote:
Doe mij maar gewoon de rode versie die mijn moeder altijd maaktquote:Op maandag 5 juni 2006 19:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vaag experiment op scouting, we hadden eens een saus gemaakt op basis van alle rode dingen die nog in het gebouw rondslingerden (rode wijn, ketchup, paprika), en toen probeerden we dat ook maar met groene dingen (diepvriesspinazie, broccoli, groene paprika), maar dat was vrij goor
Ah bahquote:Op maandag 5 juni 2006 19:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vaag experiment op scouting, we hadden eens een saus gemaakt op basis van alle rode dingen die nog in het gebouw rondslingerden (rode wijn, ketchup, paprika), en toen probeerden we dat ook maar met groene dingen (diepvriesspinazie, broccoli, groene paprika), maar dat was vrij goor
Bolognesequote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon de rode versie die mijn moeder altijd maakt
ik die van jou ook nietquote:Op maandag 5 juni 2006 19:03 schreef spenky het volgende:
Boeman ik vind je plaatje niet netjes oranje...
Hoi 14.gifquote:Op maandag 5 juni 2006 19:12 schreef 14.gif het volgende:
is dit de sc?
Die saus was écht vies ja, volgens mij was er ook pisang doorheen gegaan enzo.. Maar soms pakken die rare experimenten wel goed uit, de rode was errrrg lekker, heeft erin geresulteerd dat we hier thuis nu altijd rode wijn en dipsaus door de macaroni gooienquote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah bah.
Net als die groene mayo die ze eerst verkochten, goh, vreemd dattie niet meer in de winkels ligt.
En dan zitten julie na een paar borden macaroni allemaal aangeschoten aan tafel?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die saus was écht vies ja, volgens mij was er ook pisang doorheen gegaan enzo.. Maar soms pakken die rare experimenten wel goed uit, de rode was errrrg lekker, heeft erin geresulteerd dat we hier thuis nu altijd rode wijn en dipsaus door de macaroni gooien![]()
Pisang, slechte ervaringen meequote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die saus was écht vies ja, volgens mij was er ook pisang doorheen gegaan enzo.. Maar soms pakken die rare experimenten wel goed uit, de rode was errrrg lekker, heeft erin geresulteerd dat we hier thuis nu altijd rode wijn en dipsaus door de macaroni gooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |