Tja, dan moet je ze vragen MMSjes te sturenquote:Op maandag 5 juni 2006 01:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
de sms'jesok, je hebt er verder niks aan maar goed
Daarom.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je ontmoet er nog mensen ook
ik wil die baan ook![]()
dan kan ik tenminste zeggen dat ik internet verslaafd ben en toch over de 200 mensen per dag ontmoet
Kom maar langs.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ik zoveel schulden heb wil geen enkele bank mij nog een rekening verstrekken. Maar dat maakt niets uit hoor, je kunt het namelijk gewoon in persoon overhandigen![]()
Hoe:? Door zwart te rijden? Nee, als jij een donatie wil doen moet jij maar langskomenquote:
Volgens mij ben je dan aan het eind van de maand duurder uit dan een keer bij een hoertje langs gaanquote:Op maandag 5 juni 2006 01:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
de sms'jesok, je hebt er verder niks aan maar goed
Daar hebben ze geen geld voorquote:Op maandag 5 juni 2006 01:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, dan moet je ze vragen MMSjes te sturen
Woon je dan ?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe:? Door zwart te rijden? Nee, als jij een donatie wil doen moet jij maar langskomen![]()
laten ze dat maar mooi zelf doenquote:
Wat is er hier kut dan? Waar woon jij?quote:
Toennet ook.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu editte je hem snel dmv Ik voegde wat toe. er bij toe te voegen.
Speedy tienersex.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je beter zo'n televisiehoertje doen
Was je nog niet duidelijk dat ze je dan niet meer aardig vinden en wel gaan slijmen bij een andere jongen ?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
laten ze dat maar mooi zelf doen
Oooh, ik ben er één keer geweest. Ik zou niet weten hoe het is om daar te wonen. Het is voor mij gewoon te ver weg van het vliegveldquote:
Eelde.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik ben er één keer geweest. Ik zou niet weten hoe het is om daar te wonen. Het is voor mij gewoon te ver weg van het vliegveld
Met het vliegtuig naar groningenquote:Op maandag 5 juni 2006 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik ben er één keer geweest. Ik zou niet weten hoe het is om daar te wonen. Het is voor mij gewoon te ver weg van het vliegveld
Ik boek graag de wat meer gangbare vluchten naar huis toequote:
Mijn ouders wonen in Engelandquote:Op maandag 5 juni 2006 01:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Met het vliegtuig naar groningen
dude
Okay! Wat u wiltquote:Op maandag 5 juni 2006 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik boek graag de wat meer gangbare vluchten naar huis toe![]()
Waar woon jij nouquote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
JA dag XBM.
Ik dacht dat alleen René daar woonde, sorryquote:Op maandag 5 juni 2006 01:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees eens goed.
Groningen.
Staat zelfs in mijn profiel volgens mij
proestquote:Op maandag 5 juni 2006 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen René daar woonde, sorry![]()
Ja, alleen uit dit topic bedoel ik dus![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds ik vanmorgen om half 7 wakker was geworden weer kleren aan
Gaarne gerne graagquote:Op maandag 5 juni 2006 01:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
proest!
heel groningen alleen voor rene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |