Het kan mij niet kort genoeg zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 01:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja.
Wat vinden jullie van deze nog kortere TT trouwens
MXXII en dan zonder PUB, het staat immers al in PUBquote:Op maandag 5 juni 2006 01:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgende TT is iets met romeinse cijfers?
Mental notedquote:Op maandag 5 juni 2006 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
MXXII en dan zonder PUB, het staat immers al in PUB![]()
MXXIIquote:Op maandag 5 juni 2006 01:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgende TT is iets met romeinse cijfers?
Server niet gevondenquote:
quote:
Jullie worden ook sloomquote:Op maandag 5 juni 2006 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
MXXII en dan zonder PUB, het staat immers al in PUB![]()
Vind het nog wel meevallen eigenlijkquote:
boehahahahaquote:Op maandag 5 juni 2006 01:39 schreef Sebasser het volgende:
ACCESS HAS BEEN DENIED -
Access to the page:
Onzin voor je leven!
... has been denied for the following reason:
Weighted phrase limit exceeded.
You are seeing this error because the page you attempted
to access contains, or is labelled as containing, material that
has been deemed inappropriate.
If you have any queries contact your ICT Co-ordinator or Network Manager.
Ja, nou.quote:
Dan zit je nu vast aan een abonnement a 6 smsjes per dag over hoe je er uit ziet en of je geil bent a 1.30 per bericht.quote:
wahahaquote:Op maandag 5 juni 2006 01:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, nou.
Dat is niet lachwekkend hoor
Ik was gewoon ergens in internet cafe aan het interneten en ik kreeg dit
Vervelendquote:Op maandag 5 juni 2006 01:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, nou.
Dat is niet lachwekkend hoor
Ik was gewoon ergens in internet cafe aan het interneten en ik kreeg dit
Geen ideequote:Op maandag 5 juni 2006 01:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
wahahaZe zijn daar zeker niet blij met tubgirl ofzo
Dat er mensen zijn die daar serieus naar sms'enquote:Op maandag 5 juni 2006 01:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan zit je nu vast aan een abonnement a 6 smsjes per dag over hoe je er uit ziet en of je geil bent a 1.30 per bericht.
Ga dan een breezersletje een breezertje geven... dan krijg je er 20 per dag.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die daar serieus naar sms'en
Dan moet je wel heel triest zijn volgens mij
Waarschijnlijk tot het op is natuurlijk. En aangezien hier niets anders constructiefs wordt gepost lijkt het mij een gepaste opmerking om minimaal 1 x per topic voorbij te laten komenquote:
dan krijg je ze tenminste gratisquote:Op maandag 5 juni 2006 01:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga dan een breezersletje een breezertje geven... dan krijg je er 20 per dag.
Volgende week betaal je dat breezer'tje voor mij.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga dan een breezersletje een breezertje geven... dan krijg je er 20 per dag.
Ja, ik bedel om geld en ben arm. Heb medelijden en doneer iets per ommegaandequote:Op maandag 5 juni 2006 01:43 schreef Sebasser het volgende:
Iemand een foto van die Stuart ?
Zou me niks verbazen als hij telkens aan het ES bier zit en door de stad wankelt en om geld bedelt
oh, en nu onderdak met internet heeft dus.
(nofi als het niet waar is)
Die breezer's of die sletjes?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan krijg je ze tenminste gratis
Wat is je bank giro Ect nummer ?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik bedel om geld en ben arm. Heb medelijden en doneer iets per ommegaande![]()
Ontmoet zát stuartjes dat soort mensen aan de kassaquote:Op maandag 5 juni 2006 01:43 schreef Sebasser het volgende:
Iemand een foto van die Stuart ?
Zou me niks verbazen als hij telkens aan het ES bier zit en door de stad wankelt en om geld bedelt
oh, en nu onderdak met internet heeft dus.
(nofi als het niet waar is)
Vraag eens aan je vader hoe ie je moeder heeft leren kennen.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die daar serieus naar sms'en
Dan moet je wel heel triest zijn volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ik zoveel schulden heb wil geen enkele bank mij nog een rekening verstrekken. Maar dat maakt niets uit hoor, je kunt het namelijk gewoon in persoon overhandigenquote:
de sms'jesquote:
Ja, alleen ik reken nooit iets af, dus weet je het zeker?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ontmoet zát stuartjes dat soort mensen aan de kassa![]()
Je ontmoet er nog mensen ookquote:Op maandag 5 juni 2006 01:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ontmoet zát stuartjes dat soort mensen aan de kassa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |