Was je nog niet duidelijk dat ze je dan niet meer aardig vinden en wel gaan slijmen bij een andere jongen ?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
laten ze dat maar mooi zelf doen
Oooh, ik ben er één keer geweest. Ik zou niet weten hoe het is om daar te wonen. Het is voor mij gewoon te ver weg van het vliegveldquote:
Eelde.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik ben er één keer geweest. Ik zou niet weten hoe het is om daar te wonen. Het is voor mij gewoon te ver weg van het vliegveld
Met het vliegtuig naar groningenquote:Op maandag 5 juni 2006 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik ben er één keer geweest. Ik zou niet weten hoe het is om daar te wonen. Het is voor mij gewoon te ver weg van het vliegveld
Ik boek graag de wat meer gangbare vluchten naar huis toequote:
Mijn ouders wonen in Engelandquote:Op maandag 5 juni 2006 01:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Met het vliegtuig naar groningen
dude
Okay! Wat u wiltquote:Op maandag 5 juni 2006 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik boek graag de wat meer gangbare vluchten naar huis toe![]()
Waar woon jij nouquote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
JA dag XBM.
Ik dacht dat alleen René daar woonde, sorryquote:Op maandag 5 juni 2006 01:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees eens goed.
Groningen.
Staat zelfs in mijn profiel volgens mij
proestquote:Op maandag 5 juni 2006 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen René daar woonde, sorry![]()
Ja, alleen uit dit topic bedoel ik dus![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds ik vanmorgen om half 7 wakker was geworden weer kleren aan
Gaarne gerne graagquote:Op maandag 5 juni 2006 01:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
proest!
heel groningen alleen voor rene
Ik doel meer erop dat jij dus hele dagen op 1 kamer blijft of B) dat je naakt door het huis loopt enzoquote:Op maandag 5 juni 2006 02:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja wat.
ik ga toch niet naakt op het dak lopen.
Boxer.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doel meer erop dat jij dus hele dagen op 1 kamer blijft of B) dat je naakt door het huis loopt enzo
Dude wat voor mensne heb jij op je MSNquote:Op maandag 5 juni 2006 02:05 schreef Renesite het volgende:
Whehehehe.
Iedereen is vollop online op msnoverdag gebeurt dat noooit
Godlikequote:Op maandag 5 juni 2006 02:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dude wat voor mensne heb jij op je MSN
gezellig.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:07 schreef freiss het volgende:
Bij mij is Alice, Mr Ctrl en Chatman online
Mezelf heb ik geblokt
Mr. chatmanquote:Op maandag 5 juni 2006 02:07 schreef freiss het volgende:
Bij mij is Alice, Mr Ctrl en Chatman online
Mezelf heb ik geblokt
Over zijn kroketten had hij het nu.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mr. chatman
met die kut adviezen in multi chats
quote:Het geheim van de goeie krokettenkeuken is garnering. Kijk: een kroket is altijd heerlijk, kan niet mis gaan, dus het geheim is eigenlijk dat er geen geheim is.
quote:Freiss - "Wanneer mannen alles wisten wat vrouwen denken, dan zouden ze veel meer durven." zegt (1:32):
moeder, ik lust een frikandel!
- Chatman - Hondje! - zegt (1:32):
Dus je garneert je koket. En garneren is extra rommel op je bord leggen.
Nozace | Semi AFK | Knaxworst -Iemand een mobo met Pentium 4 3.2 GHz kopen ? zegt:quote:
Dribbel!quote:Op maandag 5 juni 2006 02:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nozace | Semi AFK | Knaxworst -Iemand een mobo met Pentium 4 3.2 GHz kopen ? zegt:
frituur
Martijn zegt:
kuur
....quote:Op maandag 5 juni 2006 02:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
MissHobjezegt:
Thee
MissHobjezegt:
met honing
Edit: oh die is te makelijk
quote:Op maandag 5 juni 2006 02:14 schreef Sebasser het volgende:
Nu ben ik dan ook echt weg tot over 5 min.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |