Schaam je, zelfs ik wist dat en dat wil wat zeggen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:36 schreef miki het volgende:
Niet vandaag, maar wel pas geleden...dat Hawaii een staat is van Amerika![]()
Dat ik mijn belasting teruggave nog niet heb gekregenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:22 schreef Geerd het volgende:
Dat ik mijn belasting teruggave heb gekregen
Idem dito en dat dit niet positief voor de bankrekening is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:50 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dat ik mijn belasting teruggave nog niet heb gekregen![]()
Shit,ik dacht dat het Piet Hein was.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:57 schreef mini-lellan het volgende:
dat het usericon van Cheqy Michiel de Ruyter is...
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:20 schreef Ciscus het volgende:
dat je niet altijd Geert schrijft, maar soms klaarblijkelijk ook Geerd. En wie de naam Geerd niet eert, is Geert niet weerd.
Geen zon hier though
quote:
Dat mijn vakantiegeld alweer op isquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:28 schreef wdn het volgende:
Dat mijn vakantiegeld meer is geworden dan vooraf berekend![]()
proberenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:33 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
Olijf/zonnebloemolie heet laten worden in de pan, komkommertjes erin en dan kruiden met de kruidjesdie jij lekker vindt en klaar
![]()
Je kunt er ook stukjes feta bij doen![]()
Wijsneus.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
nee das deze: http://www.ru.nl/ahc/vg/html/images/im000287_1.jpg
rustig maar je bent niet de enige, mijn ps2 doet het al tijden niet meer zoals het moet, vaak 10 minuten wachten tot spellen opstarten etc..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:40 schreef cheqy het volgende:
Net ontdekt dat mijn PS2 het niet meer doet zoals het moet.![]()
Ik ga een scheermesje zoeken en krassen.![]()
Hij gaat wel aan maar ik krijg alleen maar raar beeld, ik heb er alles al aan gedaan maar helemaal geen verandering.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
rustig maar je bent niet de enige, mijn ps2 doet het al tijden niet meer zoals het moet, vaak 10 minuten wachten tot spellen opstarten etc..
ga je kabels na, beeld licht meestal aan de connectie tussen tv en playstation..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hij gaat wel aan maar ik krijg alleen maar raar beeld, ik heb er alles al aan gedaan maar helemaal geen verandering.
En de scheermesjes zijn ook al op.![]()
And again...quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:52 schreef Black-Death het volgende:
Dat mannen vrouwen nooit zullen snappen
Niet echt geleerd, maar opnieuw zien worden bewezen zeg maar
quote:
quote:Paus herinnert aan betekenis van Pinksteren
ROME - Paus Benedictus XVI heeft zondag voor tienduizenden gelovigen op het Sint-Pietersplein stilgestaan bij de betekenis en de traditie van Pinksteren. „De Heilige Geest maakt het voor de harten mogelijk om de taal van een ieder te begrijpen en is een brug van authentieke communicatie tussen hemel en aarde”, aldus de kerkvorst.
Volgens het Nieuwe Testament is met Pinksteren de Heilige Geest neergedaald naar de discipelen van Jezus. Die konden daarop alle talen verstaan en in alle talen prediken. Benedictus XVI sprak zich uit voor vrijheid en naastenliefde en tegen hoogmoed en egoïsme, die tot haat en geweld leiden.
Bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |