Moet je werken vandaag?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:38 schreef troma78 het volgende:
Dat 3 uur slapen te weinig is om normaal te functioneren op het werk![]()
Jup, helaas doen ze niks aan hemelvaart hier in Ierlandquote:
Ik heb geen idee, maar de controller is bril-jant. Zo kan ik sturen hoe ik altijd al wilde sturen met spelletjes als mariokartquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:50 schreef thedude0 het volgende:
dat de ps3 een waardeloze en veel te dure kut console is
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:39 schreef MaLo het volgende:
Dat ik in plaats van de vuilniszak met oude afgedankte kleren, de zak met mijn goede, alvast klaar voor de verhuizing in een tas gepakte winterkleding naar Dorkas heb gebracht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:39 schreef MaLo het volgende:
Dat ik in plaats van de vuilniszak met oude afgedankte kleren, de zak met mijn goede, alvast klaar voor de verhuizing in een tas gepakte winterkleding naar Dorkas heb gebracht![]()
![]()
En dat heb je vandaag pas ontdekt?quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:49 schreef thedude0 het volgende:
dat lost een hippe serie is
Kom je daar nu pas achter???quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:13 schreef JoPiDo het volgende:
dat vrouwen om niets heel ingewikkeld kunnen doen, en dat een relatie nodeloos ingewikkeld maakt
Je kan ook van collega,s heerlijk suddervlees maken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:00 schreef Rio het volgende:
Dat mijn collega heerlijk suddervlees maakt!
En dat heb je vandaag ontdekt? Ontdekt als in 'in de praktijk getest'?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Je kan ook van collega,s heerlijk suddervlees maken.![]()
![]()
Nog niet, maar ik kan wel een paar mensen noemen die ik op de bbq zou willen flikkeren.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef Rio het volgende:
[..]
En dat heb je vandaag ontdekt? Ontdekt als in 'in de praktijk getest'?
Moet je hier even langs gaan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:09 schreef Benniben19 het volgende:
niet dat ik wat tegen negers heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |