Groningenquote:Op maandag 5 juni 2006 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hè, vroegah woonde ik ook in Groningen hoor![]()
Bleskensgraafquote:Op maandag 5 juni 2006 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gasselternijveenschemond![]()
woon ik nu dus...
quote:Op maandag 5 juni 2006 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gasselternijveenschemond![]()
woon ik nu dus...
dat dusquote:Op maandag 5 juni 2006 11:40 schreef C2C het volgende:
goedemorgen op deze maandagochtend
Voor mij is het morning ja. Ik ging laat slapen enzo. Dusquote:
Beter als 2 dagen weekend toch?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:43 schreef VASND het volgende:
pfff, lamme dag.
Ach, kheb toch geen school meerquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:23 schreef Renesite het volgende:
Dat bier tóch vies is.
Woohoo.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:18 schreef Sebasser het volgende:
Ja goeiemiddag gedrochten.
Mijn verkeer dat door Poort 80 gaat was op pinkpop.
of iig op vakantie.
Nu ben ik er weer
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
BREKEND NIEUWS - RENESITE, DE VERRADER.
[..]
Neequote:
Ik heb mijn PC een herinstall gegeven op 1 janquote:Op maandag 5 juni 2006 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
NeeIk draai al meer dan 1 jaar spyware en virus vrij
hoiquote:
toch niet te vroeg op enter gedrukt he?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:06 schreef Stuart het volgende:
Net maar even in den blind de uitslagen voor het WK ingevuld![]()
Nee, dat niet. Maar bij bijv. de scheidsrechters wist ik absoluut niet wie ik moest kiezenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:09 schreef dennistd het volgende:
[..]
toch niet te vroeg op enter gedrukt he?
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 16:47 schreef Blaxje het volgende:
Ben ik de enige die geen vakantie heeft?
Ik moet woensdag middag heeel eventjes heenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:47 schreef Blaxje het volgende:
Argh!quote:Op maandag 5 juni 2006 17:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij eigenlijk ook, alleen we krijgen 2 weken eerder vrij.
nee.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:47 schreef Blaxje het volgende:
Das wel erg strengquote:Op maandag 5 juni 2006 17:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Argh!Ik hoef dan ook niet veel meer te doen, maar er is wel aanwezigheidsplicht, geen kip die controleert, maar ik moet wel, anders hoef ik volgend jaar niet meer terug te komen
![]()
Kep t er ook wel een beetje zelf naar gemaaktquote:
Bedoel je nu dat je elke keer spijbelt?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kep t er ook wel een beetje zelf naar gemaaktIk had al sinds de 3e geen week niet gespijbeld, en toen vonden ze het genoeg.. Nu heb ik een schoolcontract waarin staat dat ik niks meer mag missen en me in moet zetten in de lessen, anders word ik vriendelijk doch dwingend verzocht me uit te schrijven op deze school
ahaquote:Op maandag 5 juni 2006 17:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kep t er ook wel een beetje zelf naar gemaaktIk had al sinds de 3e geen week niet gespijbeld, en toen vonden ze het genoeg.. Nu heb ik een schoolcontract waarin staat dat ik niks meer mag missen en me in moet zetten in de lessen, anders word ik vriendelijk doch dwingend verzocht me uit te schrijven op deze school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |