Dat ik dus elke week wel een uur (en meestal meer) misttequote:Op maandag 5 juni 2006 17:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je elke keer spijbelt?
of dat je nooit een week hebt gespijbelt.. ?
Och, wat een kutschool danquote:Op maandag 5 juni 2006 17:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ahaDan word het wat anders ja
Ik heb ook ooit zoiets gehad, maar dan voor mijn 'te laat kom gedrag'
Voor elk uur dat ik miste moest ik 2 uur terugkomen en als ik meer dan 9 keer te laat zou komen kon ik van school getrapt worden
Ik kwam dan ook belachelijk veel te laatquote:Op maandag 5 juni 2006 17:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Och, wat een kutschool dan
ik heb geregeld Dat ik hele dagen mis
Van de week 2 van de 5 dagen heengeweest
en de 2de dag ook nog anderhalf uur te laat
Mahja, daar gaat ook nog een heel verhaal aan vooraf..
ik heb de laatste 3 maand zelden een week gehad waar ik niet een dag of 2 tot 3 minstequote:Op maandag 5 juni 2006 17:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik kwam dan ook belachelijk veel te laat
Waardoor ik heel vaak 1, 2 of soms zelfs 3 uur miste op een morgen. Dat minimaal 1x per week
Ik heb nu ook net 8 weken achter de rug waar me maar 2 dagen per week naar school moesten, ook daar kwam ik bijna elke week wel een keer te laatAlleen nu is er niemand meer die het wat intresseert
Preciesquote:Op maandag 5 juni 2006 17:28 schreef Palau het volgende:
Pinksteren is toffer als je geen vakantie hebt (en het dus als een echte vrije dag voelt)
Ik moet zo ook maar eens aan eten gaan denkenquote:
Nee, ik heb genoeg gehadquote:Op maandag 5 juni 2006 17:47 schreef Sebasser het volgende:
Ja, Ga je mee wat eten bij mij thuis ?
Ik heb wel wat macaroni.
Huh, |Ik had mijn post gemaakt toen jullie niks hadden gepost.quote:
Wij zijn goeeeeedquote:
Ja, en volgend weekend ga ik met 30 graden naar ameland bier drinken enzo jeweetquote:
Zeker, vooral met deze voorspelling KNMI: Grote kans op zomers warm weerquote:Op maandag 5 juni 2006 18:21 schreef Sebasser het volgende:
02-tiesto-in_search_of_sunrise_5-int 1:17:46 1411 kbps *O*
Volgend weekend Ameland?
Tof
Primaquote:Op maandag 5 juni 2006 18:18 schreef VASND het volgende:
Hoe ist ermee waarde Rick?
Amelandquote:Op maandag 5 juni 2006 18:20 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja, en volgend weekend ga ik met 30 graden naar ameland bier drinken enzo jeweet.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:20 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja, en volgend weekend ga ik met 30 graden naar ameland bier drinken enzo jeweet.
Dat ik dan weer nietquote:Op maandag 5 juni 2006 18:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
Zeker, vooral met deze voorspelling KNMI: Grote kans op zomers warm weer.
Aj, verkouden zijn is kut met dit weerquote:Op maandag 5 juni 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Prima![]()
Een beetje verkouden + koppijn, maar ik ben blij dat ik een vrij dagje heb
met jou ook alles goed?
Examenstres ontladenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:29 schreef VASND het volgende:
Aj, verkouden zijn is kut met dit weer.
Mjaa, goed hoor, ben goed gebruik aan het maken van mn vakantie, en veel bezig met muziek maken.
Omdat ik er al zeker 8 keer op vakantie geweest ben, en het gewoon een tof eiland vindquote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef Boeman het volgende:
Hoe komt het dat jullie hier allemaal zo Amelandgeil zijn?
Het is mijn dichtsbijzijnde strand, 10 km fietsenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Omdat ik er al zeker 8 keer op vakantie geweest ben, en het gewoon een tof eiland vind
Ik ook.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Omdat ik er al zeker 8 keer op vakantie geweest ben, en het gewoon een tof eiland vind
Das inderdaad niet ver wegquote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef Boeman het volgende:
[..]
Het is mijn dichtsbijzijnde strand, 10 km fietsen.
Maar dat zal ik gister ook wel al gemeld hebben.
Wij in een huisje op klein vaarwaterquote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ook.
Wij zaten altijd op boomhiemke
Schiermonnikoog is denk ik het mooist, op Terschelling is/was het meeste bier, en op Ameland combineren ze die twee dingen wat.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef VASND het volgende:
Ik ben texel geil.
Wij gaan in een grote kampeerboederij zitten, en wel met 40 man waar en 90/120 inpassenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij in een huisje op klein vaarwater
Schiermonnikoog lijkt me fantastisch, amper mensen en super mooie natuur.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
Schiermonnikoog is denk ik het mooist, op Terschelling is/was het meeste bier, en op Ameland combineren ze die twee dingen wat.
Ik was er gisteren zeker niet toen je dit zeiquote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
Wij gaan in een grote kampeerboederij zitten, en wel met 40 man waar en 90/120 inpassen.
Maar ik val volgens mij echt in herhaling, automatisch aanvullen doet het nog niet.
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Schiermonnikoog lijkt me fantastisch, amper mensen en super mooie natuur.
Ja, er mogen ook geen auto's komen.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Schiermonnikoog lijkt me fantastisch, amper mensen en super mooie natuur.
Ik ben er ook nooit geweest, enkel op texel, en daar hebben ze heerlijk bier kan ik je zeggenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest
Vlieland en Terschelling wel.
Alleen Vlieland was zo ongelofelijk klein
Daarom zijn we er ook maar 1 dag geweest, vanuit Terschelling
Ook nog eens schone lucht dus.quote:
Toen ik naar de eilanden ging dronk ik nog geen bierquote:Op maandag 5 juni 2006 18:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben er ook nooit geweest, enkel op texel, en daar hebben ze heerlijk bier kan ik je zeggen.
Heerlijke ranja hebben ze er ookquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Toen ik naar de eilanden ging dronk ik nog geen bier
Merelquote:
Sperzieboontjes, met aardappelen, en oranje kipschnitzels.. En appelmoes, en komkommersalade.. En aardbeien met slagroom naquote:
Ik had al honger, dus deze post lees ik niet weer. Het liefst had ik hem verwijderdquote:Op maandag 5 juni 2006 18:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Sperzieboontjes, met aardappelen, en oranje kipschnitzels.. En appelmoes, en komkommersalade.. En aardbeien met slagroom na![]()
Ga dan eten makenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik had al honger, dus deze post lees ik niet weer. Het liefst had ik hem verwijderd.
Wij hebben vandaag een heerlijke kipfilet met witlof-ham achtige pruttel en lekkere huzaren salade erbij gehadquote:Op maandag 5 juni 2006 18:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik had al honger, dus deze post lees ik niet weer. Het liefst had ik hem verwijderd.
Stukje varkensvleesquote:
Heuj, bijna hetzelfde!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stukje varkensvlees
Sperziebonen
Aardappels met mosterd eroverheen![]()
Appelmoes
Vlaflip
Jaquote:Op maandag 5 juni 2006 18:57 schreef VASND het volgende:
Gewoon spagetti met zelfgemaakte saus is ook lekker.
Jahoor, zolang het maar geen groene saus isquote:Op maandag 5 juni 2006 18:57 schreef VASND het volgende:
Gewoon spagetti met zelfgemaakte saus is ook lekker.
Groen? wtf?!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jahoor, zolang het maar geen groene saus is
Hier heeft die saus een rode kleurquote:Op maandag 5 juni 2006 18:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jahoor, zolang het maar geen groene saus is
Hier altijd ookquote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier heeft die saus een rode kleur
Vaag experiment op scouting, we hadden eens een saus gemaakt op basis van alle rode dingen die nog in het gebouw rondslingerden (rode wijn, ketchup, paprika), en toen probeerden we dat ook maar met groene dingen (diepvriesspinazie, broccoli, groene paprika), maar dat was vrij goorquote:
Doe mij maar gewoon de rode versie die mijn moeder altijd maaktquote:Op maandag 5 juni 2006 19:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vaag experiment op scouting, we hadden eens een saus gemaakt op basis van alle rode dingen die nog in het gebouw rondslingerden (rode wijn, ketchup, paprika), en toen probeerden we dat ook maar met groene dingen (diepvriesspinazie, broccoli, groene paprika), maar dat was vrij goor
Ah bahquote:Op maandag 5 juni 2006 19:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vaag experiment op scouting, we hadden eens een saus gemaakt op basis van alle rode dingen die nog in het gebouw rondslingerden (rode wijn, ketchup, paprika), en toen probeerden we dat ook maar met groene dingen (diepvriesspinazie, broccoli, groene paprika), maar dat was vrij goor
Bolognesequote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon de rode versie die mijn moeder altijd maakt
ik die van jou ook nietquote:Op maandag 5 juni 2006 19:03 schreef spenky het volgende:
Boeman ik vind je plaatje niet netjes oranje...
Hoi 14.gifquote:Op maandag 5 juni 2006 19:12 schreef 14.gif het volgende:
is dit de sc?
Die saus was écht vies ja, volgens mij was er ook pisang doorheen gegaan enzo.. Maar soms pakken die rare experimenten wel goed uit, de rode was errrrg lekker, heeft erin geresulteerd dat we hier thuis nu altijd rode wijn en dipsaus door de macaroni gooienquote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah bah.
Net als die groene mayo die ze eerst verkochten, goh, vreemd dattie niet meer in de winkels ligt.
En dan zitten julie na een paar borden macaroni allemaal aangeschoten aan tafel?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die saus was écht vies ja, volgens mij was er ook pisang doorheen gegaan enzo.. Maar soms pakken die rare experimenten wel goed uit, de rode was errrrg lekker, heeft erin geresulteerd dat we hier thuis nu altijd rode wijn en dipsaus door de macaroni gooien![]()
Pisang, slechte ervaringen meequote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die saus was écht vies ja, volgens mij was er ook pisang doorheen gegaan enzo.. Maar soms pakken die rare experimenten wel goed uit, de rode was errrrg lekker, heeft erin geresulteerd dat we hier thuis nu altijd rode wijn en dipsaus door de macaroni gooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |