Op zaterdag is geen vlucht. Misschien dan toch maar de vrijdagvluchtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:38 schreef Douwe het volgende:
27 en 28 augustus vallen in het weekend. Pak de 27e de ochtendvlucht en de 28e de avondvlucht. Voila, 2 dagen Olso
23 euro enkele reis zonder ticket met de airport express. Wat de normale trein kost is niet te vinden, want de site van www.nsb.no werkt niet helemaal zo als het moetquote:Op zondag 4 juni 2006 17:48 schreef Douwe het volgende:
Is die airport transfer zo duur? En die rondvlucht over de stad is ook wat een de prijzige kant
Ah, vandaar dat er om de omschrijving staat dat het in een levendige upcoming buurt met veel studentenleven gesitueerd isquote:Op zondag 4 juni 2006 20:44 schreef Fogel het volgende:
Het Anker hotel/hostel/studentencomplex ligt niet ver van centraal station af, op een ideale locatie als je drugs wil kopen(bij Akerselva wordt er veel gedeald). Het zou zeer zeker niet mijn eerste keuze zijn, maar ik zou het in overweging kunnen nemen (het hotel deel, niet hostel).
Dank. Gevonden op: http://catalogue.horse21.nl/norway+hotel voor de laagste prijs nu.quote:Ik kan -wederom- Thon hotel Munch van harte aanbevelen, goed, relatief goedkoop en vrij centraal.
En dat kan zelfs ik in 1 post doen.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
En ook al bijna een kwartet in het vluchtverslagentopic... laat flipsen het maar niet zien
En toch niet gedaan...quote:Op zondag 4 juni 2006 23:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik had die vlucht van Niki en van AirBerlin ook nog in twee aparte posts kunnen zetten![]()
Ik krijg een 404 met een beschrijving in het Russisch... handig!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:13 schreef DutchTrain het volgende:
Dank. Gevonden op: http://catalogue.horse21.nl/norway+hotel voor de laagste prijs nu.
Dat moest dus: http://catalogue.horse21.nl/norway+hotels/oslo+hotels zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 00:01 schreef Fogel het volgende:
Ik krijg een 404 met een beschrijving in het Russisch... handig!
Jongeman, u doet maarquote:Op zondag 4 juni 2006 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
En ook al bijna een kwartet in het vluchtverslagentopic... laat flipsen het maar niet zien
Die nieuwe terminal is heel mooi, enzo, maar lijkt me eigenlijk alleen handig voor overstappen binnen Europa. Ga je naar een bestemming buiten Europa, moet je alsnog gebouw wisselen. En in de 'Europese' terminal werd aangegeven dat de reis naar de 'Internationale' terminal 25 minuten zou durenquote:Op maandag 5 juni 2006 12:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jongeman, u doet maar![]()
Pfff, straks naar m'n ouders, morgen pas weer terug en dan rap de koffer inpakken en opruimen hiero. Donderdagochtend SchipholBen ook erg benieuwd hoe leuk ik de overstap in Madrid ga vinden met de nieuwe terminal en of m'n bagage het ook leuk gaat vinden...
*zucht*quote:Op maandag 5 juni 2006 12:41 schreef Jaguarized het volgende:
Mensen,
Laten we niet al te veel topics meer openen: [Evaluatie] Zijn wij users blij met dat kringeltje?
Ook in augustusquote:Op maandag 5 juni 2006 12:35 schreef Fogel het volgende:
Rica hotels vanaf 370 NOK pp in tweepersoons kamer.
Rica Hotel Bygdøy Allé kan ik van harte aanbevelen!
Ook die is er al: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagenquote:Op maandag 5 juni 2006 12:53 schreef Fogel het volgende:
Voor de incompetente mensen onder ons (= mensen zonder scroll-mogelijkheid of mensen die te lui zijn om te scrollen, of mensen die geen control-f in kunnen drukken) is het misschien een idee om een sticky topic met in 1 post links naar alle recycle topics te maken...
Nee nee, niet alles staat in 1 post, en dus moet er gescrolled worden, en dat kán gewoon niet als je het hoofdargument van de anti-recycle-topic mensen mag geloven...quote:Op maandag 5 juni 2006 17:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ook die is er al: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen
Hmm, zullen we ze dan maar op kosten van FOK! een groot scherm geven met een hele hoge resolutiequote:Op maandag 5 juni 2006 20:39 schreef Fogel het volgende:
Nee nee, niet alles staat in 1 post, en dus moet er gescrolled worden, en dat kán gewoon niet als je het hoofdargument van de anti-recycle-topic mensen mag geloven...
quote:
Er lag een boot in aanbouw en een boot die af leek te zijn. Welke wat was heb ik niet op gelet.quote:En was de 7 Provinciën nou al eens af?
Post dit in het evaluatietopicquote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hmm, zullen we ze dan maar op kosten van FOK! een groot scherm geven met een hele hoge resolutie
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:22 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
Ow, Jag, er stonden nog wat mensen op je te wachten op Rotterdam Airport vanochtend. Ze dachten dat je terugkwam
Australische voetbalteam ophalenquote:
Ik heb nog wel een filmpje van een opstijgende 777 zelf gemaakt. Je kunt in Rotterdam erg dicht bij de taxibaan komen, en daar wil je niet staan als er een 747 voorbij komtquote:Op maandag 5 juni 2006 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
Vet stoer om zo'n ding eens te zien landen in Rotterdam!![]()
En RDS ook niet meer?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:13 schreef Fogel het volgende:
NB wederom geen recycle topic?
Misschien wel, maar vroeger was er nog geen ID-plicht... tenzij je over heeeeeeel vroeger gaat praten natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
Was k_man vroeger ook niet jong en rebels?
Probeer dat maar eens aan meneer/mevrouw de rechter uit te leggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:03 schreef Douwe het volgende:
- Ik kon me identificeren, ik wilde alleen weten waarvoor
- Ik ben geen opgeschoten puber
- Ik heb geen criminele vriendjes
Als je dat graag wil maken we 'm wel weer centraal hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:26 schreef k_man het volgende:
Krijgen we nog te horen waarom de SC nu weer geen centraal topic is?
Voor de SC niet nee.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:32 schreef k_man het volgende:
Het is dus eigenlijk totale willekeur. Centraal of niet, het maakt kennelijk niks uit.
Alleen een 'tag' of ook nog de rest van de stadquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:54 schreef Douwe het volgende:
DT: Laat je wel even een 'tag' achter in Oslo?
Woohoo!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:34 schreef DutchTrain het volgende:
Eindelijk geboekt voor Oslo
't is begin augustus geworden in plaat van eind augustus. Nu nog in onderhandeling met reisgenoot over een hotel
Ervaring mee?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:15 schreef Fogel het volgende:
Woohoo!
Tip: Sentrum Pensjonat in Tollbugata, zeer centraal (vlakbij het Astoria hotel) en je kan een kamer per uur huren
Maak het nou niet nog moeilijker dan het al is om een geschikt hotel te vindenquote:Of gewoon in stijl naar Grand Hotel en daar de Radich suite boeken.
Is dat 'Scandic' hotel niet beschikbaar in de periode die jij gaat? Als ik Fogel mag geloven redelijk centraal, en toch het goedkoopste wat ik kon vindenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er gaat natuurlijk niets boven Groningen![]()
Maar wat vind jij zo lelijk aan Haarlem?
Ik durf nog steeds niet te posten in het 'Waar in NL ben je nog nooit geweest' topic, ik ben namelijk nog nooit in Groningen geweestquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Slechts 1 ervaring en dat was dat het hele blok afgezet was (inclusief waar ik woonde) door de politie omdat dit 'hostel' leeggeruimd werdt wegens bordeelactiviteiten. Hierdoor kwam ik iets later dan geplanned om mijn werk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ervaring mee?
[..]
Maak het nou niet nog moeilijker dan het al is om een geschikt hotel te vinden![]()
Ja hey, ik lul ook maar ff mee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kom je een keer bieren in augustus, dan heb ik het rijk toch alleen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:26 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds niet te posten in het 'Waar in NL ben je nog nooit geweest' topic, ik ben namelijk nog nooit in Groningen geweest
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:06 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, ik heb iets gemeen met k_man: we zijn beiden niet oranje.
Ik zit nu in een scandic hotel. In Umea, dat wel. Ziet er overigens goed uit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:25 schreef Douwe het volgende:
Is dat 'Scandic' hotel niet beschikbaar in de periode die jij gaat? Als ik Fogel mag geloven redelijk centraal, en toch het goedkoopste wat ik kon vinden
Nee, nooit gedaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:27 schreef Douwe het volgende:
Wat ik me nou afvraag, schrijf jij ook wel eens reviews op TripAdvisor?
Gebarbecuedquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:27 schreef Fogel het volgende:
Vandaag weer twee vluchten geboekt. Oslo-Dusseldorf en Oslo-Kristiansund.
Radisson SAS (in Lillehammer), daar heb ik woensdag nog een geBBQed (hoe schrijf je dit volgens de officiele Nederlandse taalregels??) stuk lam op. Was zeer goed te eten
Dank je!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:28 schreef Douwe het volgende:
[..]
Gebarbecued
Hoe vaak per jaar barbecue jij?
Die dingen zijn wel erg handig voor citytours voor luie mensen. Je ziet ze steeds vaker.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:46 schreef Fogel het volgende:
Ohja, dinsdag zag ik een gek op een Segway op de ringweg rijden hier. Niet echt de meest handige plek voor zo'n ding.
Wat is vier steden in twee weken dan wel nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:06 schreef k_man het volgende:
Is dat nou eigenlijk decadent, vier stedentrips binnen een maand?
Nee maar ik vond de eerste wel ok.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:02 schreef Fogel het volgende:
Heb je nog een goede versie van het Duitse volkslied gevonden jag?
Dat telt niet, dat was in een aaneengesloten vakantie.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat is vier steden in twee weken dan wel niet
Ach het idee erachter is wel aardig: concentreer het aantal woningen om een klein oppervlak om het buitengebied te bewaren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:57 schreef k_man het volgende:
Da's kitsch hè?
In het midden van elk kasteel is een centrale ruimte met speelplaats voor de kinderen. Daar was het vandaag wat te warm voor. Maar het was duidelijk dat je er als buitenstaander goed in de gaten werd gehouden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:11 schreef k_man het volgende:
Heb je dan het idee dat het werkt? Sociale contacten komen kennelijk toch niet tot stand.
Geen leuke zitjes of terrasjes waar de bewoners elkaar treffen?
K_man, waar is je oranje kleurtje!!! Je moet je wel aanmelden als oranjefan!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:11 schreef k_man het volgende:
Heb je dan het idee dat het werkt? Sociale contacten komen kennelijk toch niet tot stand.
Geen leuke zitjes of terrasjes waar de bewoners elkaar treffen?
Was dat een open uitnodiging? Scheelt de koe in ieder geval een vliegreis richting Noorwegen dan...quote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef flipsen het volgende:
Voor een echte BBQ moet je natuurlijk in Argentinië zijn![]()
Hoewel het weer het niet echt toelaat op het moment... Brrrrr!
van daarquote:Op maandag 12 juni 2006 00:14 schreef Douwe het volgende:
Ik heb vandaag gebarbecued!Alleen niet een een park, en ook niet met bakstenen er onder om bosbranden te voorkomen
Mhhh, dus er is nu bij jou in de buurt een bosbrand?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:14 schreef Douwe het volgende:
Ik heb vandaag gebarbecued!Alleen niet een een park, en ook niet met bakstenen er onder om bosbranden te voorkomen
ik blijf je humor waarderen !quote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef flipsen het volgende:
Voor een echte BBQ moet je natuurlijk in Argentinië zijn![]()
inderdaad: 't is 18 graden en sommige mensen lopen met mutsen op en handschoenen aan !quote:Hoewel het weer het niet echt toelaat op het moment... Brrrrr!
Hu, bedankt hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 18:18 schreef qwerty_x het volgende:
de rellen zijn al weer lang tot een "normaal" niveau gedaald
en verder had ik al zo begrepen dat het bij jullie warm is:
veel plezier met die drie dagen per jaar![]()
![]()
ik neem aan dat dat een retorische vraag is ?!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
(..)
Zeg, wordt het voetbal nog een beetje gevolgd bij jullie?
(..)
Zoek je ruzie?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
@K_man, ik had voor jou een oranje naam aangevraagd, maar ik zie dat je hem nog niet hebt gehad, ik zal eens reclameren!
Ik blijf je humor waarderenquote:Op maandag 12 juni 2006 18:43 schreef qwerty_x het volgende:
er is geen land ter wereld waar het meer speelt dan hier !!
ik iig wel ja!quote:Op maandag 12 juni 2006 19:19 schreef k_man het volgende:
Want iedereen weet natuurlijk wel dat Chili stiekem veel leuker is dan die twee andere landen bij elkaar.
Worden de overwinningen van Alonso ook nog gevierd in Barcelona, of is iedereen daar al aan gewend?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:40 schreef PhatBastard het volgende:
maar ja voor het gebaar ga ik morgen wel met half braziliaans barcelona naar brasil kijken... ik moest om een rare raden wel geel groene kleding meenemen... ik vind het allemaal wel best... zolang er caipirinhas voor me worden gemaakt...
Gefeliciteerd met de overwinningquote:Op maandag 12 juni 2006 20:02 schreef qwerty_x het volgende:
en Flipsen: morgen ben ik genoodzaakt om Brazilie-Croatie in Buenos Aires te bekijken !
ben benieuwd hoe gevaarlijk het is om daar te juichen ...
het is idd allemaal wat gewoontjes geworden. barça campeones is nog wel een feessie hier,quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Worden de overwinningen van Alonso ook nog gevierd in Barcelona, of is iedereen daar al aan gewend?
Zolang Schumacher maar niet wint is alles prima.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Worden de overwinningen van Alonso ook nog gevierd in Barcelona, of is iedereen daar al aan gewend?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:13 schreef Jaguarized het volgende:
Zolang Schumacher maar niet wint is alles prima.![]()
Ah je bent Schumacher fan?quote:
Ik zal weer even onder mijn normale account inloggen.quote:
quote:
Michael Schumacher.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Al sinds dit tijdperk ongeveer
[afbeelding]
Laatste jaren wat minder F1 gaan kijken / volgen. Kijk nu alleen nog maar de races en soms de kwalificatie...
Van de broertjes Schumacher bedoel ik dan he.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je bent z'n enige fan denk ik
[afbeelding]
1. Smartwings of SkyEurope... ik gok SkyEuropequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef Douwe het volgende:
1. Douwe gaat naar Kroatië. Samen met een vriend, voor minder dan ¤300 een rondje Amsterdam-Praag-Dubrovnik-Budapest-Amsterdam. Dit alles zal geschieden tussen 15 en 30 juli. Aan DutchTrain de eer om de luchtvaartmaatschappijen te raden
2 en 3 zijn alvast goed. 4 heb je uit een ander topic afgekeken. Waarom denk je dat ik voor SkyEurope heb gekozen bij 1?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
1. Smartwings of SkyEurope... ik gok SkyEurope
2+3 Zeker SkyEurope
4. WizzAir
![]()
Smartwings is over het algemeen duurder. Bovendien is SkyEurope net op die route begonnen, dus meer kans op goedkope tickets gehad de laatste tijdquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:23 schreef Douwe het volgende:
2 en 3 zijn alvast goed. 4 heb je uit een ander topic afgekeken. Waarom denk je dat ik voor SkyEurope heb gekozen bij 1?
Het antwoord is goed, de motivatie nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Smartwings is over het algemeen duurder. Bovendien is SkyEurope net op die route begonnen, dus meer kans op goedkope tickets gehad de laatste tijd
Waarschijnlijk niet morgen, maar dit weekend een keer... Ik zal wel weer verslag doen, want deze keer moet ik meer dan een kilometer onderweg zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef Douwe het volgende:
4. Morgen. Morgen wordt het immers al weer 24 graden en zonnig in Oslo. Besef sowiso even dat het weer in Oslo inmiddels weer beter is dan in Nederland Fogel, ik had weer een dikke winterjas aan vandaag
72.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:43 schreef DutchTrain het volgende:
De vragen van vandaag:
1. Wat gaat Douwe met wie, wanneer in Budapest doen?
2. Zit k_man ondertussen met een bosje bloemen in een bar in Glasgow voetbal te kijken?
3. Hoeveel foto's heeft Jag vandaag nou weer gemaakt?
Dat was ook het eerste wat ik dacht. Amerikaans uit het Midden/Noord Oosten of Zuidelijk Canada.... Ik heb vaak in plaatsjes rond gelopen waar je zo'n huis zo neer kunt zetten en het zou niemand opvallen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:43 schreef Fogel het volgende:
Ik vind het eigenlijk meer Amerikaans aandoen...
Die zou ik ook wel eens willen zien!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:27 schreef Jaguarized het volgende:
k_man, staan jouw foto's van Noord-Korea nog ergens online?![]()
Nog geen 1000 Kronen per nachtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:56 schreef Jaguarized het volgende:
En dat kostte?
Ik las overigens iets over cocktails op de 21e verdiepingquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:16 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij was je hoofdreden om dat hotel uit te zoeken dat ze op de 21e verdieping een duo-toilet hebben met uitzicht over de stad(duo als in twee potten naast elkaar)
Eerste weekend van augustus. Ik zag op diverse sites alleen dat er dat weekend nou net niets bijzonders te doen is op een rondleiding in het Munchmuseum na.quote:Wanneer ben je hier eigenlijk?
Ik vind het nogal veel geld voor een hotel. Maar ieder zo z'n keuzes natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
We hebben het hier wel over de duurste stad van Europa
Ik zou best het SAS hotel willen kopen voor 127¤, een prikkiequote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind het nogal veel geld voor een hotel. Maar ieder zo z'n keuzes natuurlijk.
Valt wel mee als je weet dat de goedkoopste mogelijkheid om te overnachten op zo'n 98 euro per nacht (zonder ontbijt) komt voor twee personen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:23 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vind het nogal veel geld voor een hotel. Maar ieder zo z'n keuzes natuurlijk.
www.hospitalityclub.orgquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Valt wel mee als je weet dat de goedkoopste mogelijkheid om te overnachten op zo'n 98 euro per nacht (zonder ontbijt) komt voor twee personen.
Ja, ik vind het een heel normaal bedrag.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:27 schreef Jaguarized het volgende:
k_man, staan jouw foto's van Noord-Korea nog ergens online?![]()
Kan je die online zetten?quote:
Ik ben erg geintresseerd in Noord Korea foto's..... als ik nou eens voldoende ruimte geef? Ik heb namelijk een domain met nog bijna 3 gigabyte vrije ruimte.quote:
Goed plan.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:04 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik ben erg geintresseerd in Noord Korea foto's..... als ik nou eens voldoende ruimte geef? Ik heb namelijk een domain met nog bijna 3 gigabyte vrije ruimte.Als je ze even mass-resized naar 800x600 is het helemaal prachtig. Lijkt me erg intressant namelijk!
Meldt je gewoon aan bij: http://www.photobucket.com/quote:Op maandag 19 juni 2006 20:15 schreef k_man het volgende:
Wellicht, maar dan wil ik de toezegging dat ze verwijderd worden zogauw ik dat vraag of dat ik dat zelf kan doen.
Hoe krijg ik ze dan op die site?
Zou je de URL ook hier willen posten? Of heb ik eroverheen gelezen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:51 schreef k_man het volgende:
24-uurs schop....
De foto's van Noord Korea zijn weer online.
dat komt omdat jij met de verkeerde Latinos optrekt !!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:51 schreef Hik het volgende:
(..)
... ofwel: ik ga me zo even laten afzeiken door een heleboel Latino's![]()
(..)
Thnx.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:20 schreef k_man het volgende:
De URL: Foto's uit Noord-Korea
Ik was er in 2001.
NZ claimt ook de langste naam ter wereld te hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:45 schreef tong80 het volgende:
Krungthepmahanakornamornratana- kosinmahintarayutthayamahadilokp- hopnopparatrajathaniburiromudomra- janiwesmahasatharnamornphimarna- vatarnsathitsakkattiyavisanukamprasit.
Plaats in Thailand met de langste naam ter wereld.
Was het wat ? En hoe zien de plaatsnaamborden eruit ?
Dat gaat allemaal in het grote userlogboek van Jag en kan en zal tegen je worden gebruiktquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:01 schreef k_man het volgende:
Vanwaar eigenlijk de vraag? Wat maakt het uit wanneer ik er precies was?
Nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk de vraag? Wat maakt het uit wanneer ik er precies was?
Ik heb het niet geteld.quote:
je ziet toch zo ook wel datquote:
Helaas...quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef k_man het volgende:
Hoe spreek je dat nou uit?
Forslag:quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:08 schreef Fogel het volgende:
Helaas...
Ik vrees dat ie dan een hartaanval krijgt van de uitkomsten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:06 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij is jag een psychologisch profiel aan het vormen van je k_man...
Aan het oefenen voor groepsreiziger misschienquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:06 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij is jag een psychologisch profiel aan het vormen van je k_man...
Inclusief digitale (video-)camera en laptop, zodat hij thuis ook nog de beelden kan analyseren en er een real-life soap van kan maken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:11 schreef k_man het volgende:
Jag is het type 'de psycholoog'?
Ik vind het maar een dubieus verhaalquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:14 schreef Jaguarized het volgende:
Het is overigens kort voor: "The Brow of a Hill Where Tamatea, the Man with the Big Knees, Who Slid, Climbed, and Swallowed Mountains, Know as Land Eater, Played his Flute to his Lover."
Das de Maori cultuur, heeft wel wat weg van de Indianen qua taalgebruik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik vind het maar een dubieus verhaal![]()
Als je er niet onguur uitziet kom je zonder problemen door de douane op Schiphol als je de groene sluis neemt. In het ergste geval word je aangehouden, zeg je dat je het niet wist en ze pakken de fles af.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
Even een vraagje. Volgens de website van de douane mag ik 1 liter sterke drank probleemloos invoeren. Als ik 2 liter wil meenemen vanuit een tax-free winkel op het vliegveld in Seoul, moet ik dan belasting betalen over de 2e fles?
De prijzen op http://www.albert.nl/ zijn al niet veel hoger (38 euro voor 2 literflessen Baileys)quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:21 schreef Jaguarized het volgende:
Alcohol is hier op zich vrij goedkoop. Je betaalt 59 dollar = 28,65 euro voor bijvoorbeeld 2 flessen van 1 liter Baileys. Twee flessen Johnny Walker van 1125 ml kosten 49 dollar = 23,79 euro. Ik weet niet wat de prijzen zo ongeveer in NL zijn op het moment?
Jawel, geen enkel probleem. Flessen gaan altijd goed, mits je ze goed inpakt. Dit keer was een blik gesneuveld op een wat rare manier; er zat gewoon een gat in de zijkant, zonder dat m'n tas verder kapot was. En er was verder ook niets door de rest van m'n tas gaan lopen ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:49 schreef k_man het volgende:
Je stopt toch geen flessen drank in je ruimbagage DT?
Ja je ziet ze nog wel eens gooien met de bagage. Kwestie van goed inpakken dus.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:06 schreef k_man het volgende:
Ik zou ze sowieso niet in de ruimbagage stoppen. Niks kwetsbaars trouwens, tenzij het heel goed verpakt is. Heb je nooit gezien hoe er met je bagage gesmeten wordt?
Een goed afgesloten plastic zak eromheen is voldoende om dat te voorkomen. Het laatste wat je natuurlijk wil is dat iedereen je reis van bagageband tot treinstation op Schiphol kan volgen door het spoor drank dat uit je koffer komt gelopen ....quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:21 schreef k_man het volgende:
Van een kapotte tv plakken je kleren niet aan elkaar.
Mag wel, mits anderen er geen hinder van ondervinden:quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:57 schreef Fogel het volgende:
Als ik het me goed herinner mag je niet eens alcohol in het ruim vervoeren... had iets met de douane te maken, handbaggage checken enzo. Weet het niet meer precies en heb geen zin om het op te zoeken.
quote:ITEMS UNACCEPTABLE AS BAGGAGE
(a) It is forbidden that passengers carry in their baggage dangerous goods, such as:
(1) articles, liquids or other substances which are capable of posing a significant risk to health, safety or
property when transported by air, including (but not limited to) explosives, compressed gasses and/or aerosoles, flammable liquids,corrosives, oxidizing materials, radioactive materials, magnets, materials that are easily ignited, poisonous, offensive or irritating substances, and any further items specified in the Technical Instructions for the Safe Transport of Dangerous Goods by Air of the International Civil Aviation Organization (ICAO) and the Dangerous Goods Regulations of International Air Transport Association (IATA). Further information on this subject is available from Carrier on request.
(2) items, the carriage of which is prohibited by applicable laws, regulations or orders of any state to be flown from, to or over;
(3) articles which in the opinion of Carrier are unsuitable for carriage by reason of their character, weight, size, shape or smell;
(4) live animals, except as provided for in paragraph 10 of this article.
(b) Firearms, replica of weapons, ammunition and weapons such as antique firearms, swords, knives and similar items shall not be accepted for carriage, unless carried as cargo or checked baggage and provided Carrier's prior approval has been obtained, and can be proven by the passenger.
(c) Additional information on prohibited items which may not be carried as hand baggage, such as pointed/edged weapons and sharp objects, blunt instruments and
lighters, can be obtained from Carrier.
(d) Carrier shall not be liable for damage which is the result of any dangerous goods referred to in subparagraphs (a) and (b) of this paragraph; such goods are passengers sole responsibility and any damage resulting from such goods is for the account and risk of the passenger.
quote:(c) The passenger shall not include in checked baggage
fragile or perishable items, valuable items, money, keys, jewellery, electronic equipment such as laptops, pocket computers etc., cameras, cellular telephones, negotiable instruments, business documents, securities, medications, medical documents, passports and other identification documents or samples.
je gaat naar de F1 Grand Prix van Canada kijken ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:42 schreef maartena het volgende:
Hmm... Nu moet ik wel even een gezellige Sports Bar zoeken in Portland voor lunch zondag om 12:00
Er stond Bangkok in het Thaisquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:55 schreef flipsen het volgende:
Pfff, eindelijk pagina 5 vn de reeks kunnen lezen, door heeeeel snel ctrl+e (Argentijnse equivalent van ctrl+a) en ctrl+c, dat in het kladblok moeten kopieren en dan alles (vrij lastig) lezen. Er zit hier in dit internetcafe een stomme porno-beveiliging die kennelijk vond dat er op de vorige pagina iets oneerbaars was te zien. Whatever...
Volgens mij durfde je gewoon nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:55 schreef flipsen het volgende:
Ned - Arg heb ik helaas thuis moeten kijken, omdat ik moest bijkomen van een megakater van de avond ervoor en dus even geen trek had om naar de kroeg te gaan
Komt de Varig fanclub weer in actie?quote:RIO DE JANEIRO - De toekomst van de in surseance verkerende Braziliaanse luchtvaartmaatschappij Varig is weer een stukje onzekerder geworden. De potentiële koper heeft verzuimd om een aanbetaling te doen, zo bleek zaterdag. De Braziliaanze faillissementsrechter besloot daarop de eerder afgegeven goedkeuring voor de koop in te trekken.
wat vooral triest is:quote:Op zondag 25 juni 2006 13:23 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Het is triest
Heb ik bijna mn retourtje binnen Europa bij elkaar gespaard, gaan die malloten failliet
Of dát was het, of het is nu half 12 ´s avonds geweest en mag ik plots weer alles zien. Wat een gedonder zeg, om te huilen... Snel internet thuis regelen. Snel op z´n Argentijns dan hequote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanmiddag vlieg ik terug. Dit geheel ter info van de belangstellenden.
De enige echte of die voetballer?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 04:35 schreef flipsen het volgende:
Ga je lekker een middagje voetbal kijken (nou ja, met voetbal had het niet veel te maken), loop je Diego natuurlijk weer tegen het lijf![]()
Ja, ik ben weer in het land. En elanden waren het probleem niet. Rendieren, die zijn irritant als je er langs probeert te fietsen. Moet je wachten op een langsrijdende auto die zich plaatst tussen jou en het rendier.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:16 schreef Hik het volgende:
Ben je al terug UIO?
Geen aanfietsingen meer gehad met elanden?
Werd ik ineens gisteren uitgenodigd door een vriendinnetje die een kaartje over heeft voor Ivette Sangalo vanavond in de HMH. Kut.![]()
By the way flipsen, nog bedankt voor de Hechos! Vergat ik steeds!![]()
dat zal wel loslopen en bovendien zijn hebben ze een samenwerkingsverband met oa lufthansa. zouden die de passagiers dan niet moeten overnemen?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:23 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Het is triest
Heb ik bijna mn retourtje binnen Europa bij elkaar gespaard, gaan die malloten failliet
quote:Toekomst Varig weer onzeker
Uitgegeven: 24 juni 2006 12:21
Laatst gewijzigd: 24 juni 2006 12:21
RIO DE JANEIRO - De toekomst van de in surseance verkerende Braziliaanse luchtvaartmaatschappij Varig is weer een stukje onzekerder geworden. De potentiële koper heeft verzuimd om een aanbetaling te doen, zo bleek zaterdag. De Braziliaanze faillissementsrechter besloot daarop de eerder afgegeven goedkeuring voor de koop in te trekken.
Varig werd vorige week bij gebrek aan interesse via een veiling aan de hoogste bieder verkocht voor 450 miljoen dollar. Dat was ruim onder de oorspronkelijke verkoopprijs van 860 miljoen dollar. Naar nu blijkt heeft de enige bieder, waarbij personeel en buitenlandse investeerders zijn verenigd in Participacoes, verzaakt een aanbetaling te doen van 75 miljoen dollar.
Volgens de faillissementsrechter krijgt de zaak volgende week weer aandacht. Dan zal duidelijk worden of er een andere bieder opstaat of dat het faillissement over Varig zal worden uitgesproken. Varig, ooit de nationale trots van Brazilië, verkeert al meer dan een jaar in surseance van betaling.
Intussen dreigen in Duitsland ruim 5500 Braziliaanse supporters te stranden. Zij reisden eerder deze maand met Varig af naar Duitsland voor het WK voetbal. Varig schrapte donderdag 23 van de 32 internationale vluchten
quote:what is BHFH?
BHFH stands for BloodHoundFromHell
BloodHoundFromHell --> modern lifestyle
BloodHoundFromHell -->world without borders
BloodHoundFromHell --> all you ever wanted to be
Zat er een wandelstok bij?quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:35 schreef Hik het volgende:
Ik heb ook rendiervlees gegeten in Helsinki. Bij mij was het nogal taai. Was een hele ouwe misschien...![]()
Fiets jij langzamer dan een rendier rent?quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, ik ben weer in het land. En elanden waren het probleem niet. Rendieren, die zijn irritant als je er langs probeert te fietsen. Moet je wachten op een langsrijdende auto die zich plaatst tussen jou en het rendier.
Of was dat het?quote:Rendiervlees is trouwens erg lekker.
wordt gebruikt voor test doeleinden momenteel, als ik meer tijd heb komt er wel wat betersquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:16 schreef DutchTrain het volgende:
Nieuwe website
http://www.bhfh.net![]()
[..]
![]()
Ik heb het niet uitgeprobeerd. Maar ik denk dat ik een stuk langzamer ben. Zeker als het op een lang stuk aan komt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:20 schreef DutchTrain het volgende:
Fiets jij langzamer dan een rendier rent?
quote:Of was dat het?
Douwe en Jag zijn het nog niet eens over de titel van de volgendequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:58 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, ik had na een dag of 5 toch wel verwacht dat deze vol zou zitten.
Hij is aan het rondreizen door NZ en zou nu in Wellington moeten zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:41 schreef Douwe het volgende:
Is Jag nou in Korea? Of is de stroom in Auckland weer uitgevallen?
Het waren twee bussen, dat scheeltquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:41 schreef Douwe het volgende:
Is Jag nou in Korea? Of is de stroom in Auckland weer uitgevallen?
Met een bus het boarden reguleren lijkt me ook godsonmogelijk
quote:De H&M winkel op Plaza is, als eerste H&M filiaal in Nederland, helemaal gericht op damesaccessoires. De collectie bestaat o.a. uit bijouterieën, tassen, sjaaltjes, ceintuurs en zonnebrillen. In de herfst wordt de collectie aangevuld met winteraccessoires als handschoenen, mutsen en dikke sjaals.
De nieuwe winkel op Schiphol Plaza is ook het eerste en enige filiaal binnen het H&M concern dat gevestigd is op een luchthaven.
De klant vindt bij H&M altijd een goede aankoop. Er wordt een breed en gevarieerd accessoires assortiment aangeboden en de winkel krijgt iedere dag nieuwe artikelen aangeleverd. Daardoor zijn de collecties snelwisselend en altijd up-to-date.
Op Schiphol moet je altijd en bij elke aankoop (behalve voedsel) je boardingpass laten zien en die scannen ze ook.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef Douwe het volgende:
In principe kan het op Schiphol ook niet, maar ze hebben me ook nog nooit gevraagd om mn boardingpass daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |