Op zaterdag is geen vlucht. Misschien dan toch maar de vrijdagvluchtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:38 schreef Douwe het volgende:
27 en 28 augustus vallen in het weekend. Pak de 27e de ochtendvlucht en de 28e de avondvlucht. Voila, 2 dagen Olso
23 euro enkele reis zonder ticket met de airport express. Wat de normale trein kost is niet te vinden, want de site van www.nsb.no werkt niet helemaal zo als het moetquote:Op zondag 4 juni 2006 17:48 schreef Douwe het volgende:
Is die airport transfer zo duur? En die rondvlucht over de stad is ook wat een de prijzige kant
Ah, vandaar dat er om de omschrijving staat dat het in een levendige upcoming buurt met veel studentenleven gesitueerd isquote:Op zondag 4 juni 2006 20:44 schreef Fogel het volgende:
Het Anker hotel/hostel/studentencomplex ligt niet ver van centraal station af, op een ideale locatie als je drugs wil kopen(bij Akerselva wordt er veel gedeald). Het zou zeer zeker niet mijn eerste keuze zijn, maar ik zou het in overweging kunnen nemen (het hotel deel, niet hostel).
Dank. Gevonden op: http://catalogue.horse21.nl/norway+hotel voor de laagste prijs nu.quote:Ik kan -wederom- Thon hotel Munch van harte aanbevelen, goed, relatief goedkoop en vrij centraal.
En dat kan zelfs ik in 1 post doen.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
En ook al bijna een kwartet in het vluchtverslagentopic... laat flipsen het maar niet zien
En toch niet gedaan...quote:Op zondag 4 juni 2006 23:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik had die vlucht van Niki en van AirBerlin ook nog in twee aparte posts kunnen zetten![]()
Ik krijg een 404 met een beschrijving in het Russisch... handig!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:13 schreef DutchTrain het volgende:
Dank. Gevonden op: http://catalogue.horse21.nl/norway+hotel voor de laagste prijs nu.
Dat moest dus: http://catalogue.horse21.nl/norway+hotels/oslo+hotels zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 00:01 schreef Fogel het volgende:
Ik krijg een 404 met een beschrijving in het Russisch... handig!
Jongeman, u doet maarquote:Op zondag 4 juni 2006 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
En ook al bijna een kwartet in het vluchtverslagentopic... laat flipsen het maar niet zien
Die nieuwe terminal is heel mooi, enzo, maar lijkt me eigenlijk alleen handig voor overstappen binnen Europa. Ga je naar een bestemming buiten Europa, moet je alsnog gebouw wisselen. En in de 'Europese' terminal werd aangegeven dat de reis naar de 'Internationale' terminal 25 minuten zou durenquote:Op maandag 5 juni 2006 12:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jongeman, u doet maar![]()
Pfff, straks naar m'n ouders, morgen pas weer terug en dan rap de koffer inpakken en opruimen hiero. Donderdagochtend SchipholBen ook erg benieuwd hoe leuk ik de overstap in Madrid ga vinden met de nieuwe terminal en of m'n bagage het ook leuk gaat vinden...
*zucht*quote:Op maandag 5 juni 2006 12:41 schreef Jaguarized het volgende:
Mensen,
Laten we niet al te veel topics meer openen: [Evaluatie] Zijn wij users blij met dat kringeltje?
Ook in augustusquote:Op maandag 5 juni 2006 12:35 schreef Fogel het volgende:
Rica hotels vanaf 370 NOK pp in tweepersoons kamer.
Rica Hotel Bygdøy Allé kan ik van harte aanbevelen!
Ook die is er al: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagenquote:Op maandag 5 juni 2006 12:53 schreef Fogel het volgende:
Voor de incompetente mensen onder ons (= mensen zonder scroll-mogelijkheid of mensen die te lui zijn om te scrollen, of mensen die geen control-f in kunnen drukken) is het misschien een idee om een sticky topic met in 1 post links naar alle recycle topics te maken...
Nee nee, niet alles staat in 1 post, en dus moet er gescrolled worden, en dat kán gewoon niet als je het hoofdargument van de anti-recycle-topic mensen mag geloven...quote:Op maandag 5 juni 2006 17:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ook die is er al: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen
Hmm, zullen we ze dan maar op kosten van FOK! een groot scherm geven met een hele hoge resolutiequote:Op maandag 5 juni 2006 20:39 schreef Fogel het volgende:
Nee nee, niet alles staat in 1 post, en dus moet er gescrolled worden, en dat kán gewoon niet als je het hoofdargument van de anti-recycle-topic mensen mag geloven...
quote:
Er lag een boot in aanbouw en een boot die af leek te zijn. Welke wat was heb ik niet op gelet.quote:En was de 7 Provinciën nou al eens af?
Post dit in het evaluatietopicquote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hmm, zullen we ze dan maar op kosten van FOK! een groot scherm geven met een hele hoge resolutie
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:22 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
Ow, Jag, er stonden nog wat mensen op je te wachten op Rotterdam Airport vanochtend. Ze dachten dat je terugkwam
Australische voetbalteam ophalenquote:
Ik heb nog wel een filmpje van een opstijgende 777 zelf gemaakt. Je kunt in Rotterdam erg dicht bij de taxibaan komen, en daar wil je niet staan als er een 747 voorbij komtquote:Op maandag 5 juni 2006 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
Vet stoer om zo'n ding eens te zien landen in Rotterdam!![]()
En RDS ook niet meer?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:13 schreef Fogel het volgende:
NB wederom geen recycle topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |