Goed om te horen. Eén van de collega's wil voor de volgende voorverkenning naar Beirut.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:00 schreef Hik het volgende:
Mooie site!
Beirut is inderdaad erg gaaf. Wel één grote bouwput en een overvloed aan posh-winkels, maar wel een geweldig uitgaansleven en hele mooie restaurants. Heb echt het idee dat het over een paar jaar "een weekendje Beirut" wordt in plaats van "London", "Parijs" of "Milaan".
We hebben trouwens in 12 dagen geen enkel museum bezocht!![]()
Wel heel veel gezien en gedaan, maar dat dus net niet.
Eisen zijn net als reisprogramma's. Daar houden we ons dus niet aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Europa geen eis?
Copy, paste en een klein beetje aanpassen. Lekker simpel dus.quote:
Leuk! Al moet ik wel zeggen dat er niet heel veel te zién is. Er zijn dan weer wel veel taxi's en schone Arabische dames, dus wellicht voldoet het toch aan de eisen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goed om te horen. Eén van de collega's wil voor de volgende voorverkenning naar Beirut.
Wij weten genoeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:54 schreef Hik het volgende:
... veel taxi's en schone Arabische dames ...
In 2004?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:47 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zou kunnen melden dat Oslo in de top25 bestemmingen staat vanaf Schiphol
[[url=http://www.ruimtelijkplanbureau.nl/upload/images/compendium/normal/mob_RPB2114_klein.gif]afbeelding][/url]
Die had ik gisteren gezien inderdaad. Maar het is slecht voor m'n imago als ik zeg dat ik alleen Sauwerd - Roodeschool en Landgraaf - Kerkrade mis in de collectiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:26 schreef Jaguarized het volgende:DT Topic
Welk spoor van Nederland heb jij al gereden?
Slecht hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die had ik gisteren gezien inderdaad. Maar het is slecht voor m'n imago als ik zeg dat ik alleen Sauwerd - Roodeschool en Landgraaf - Kerkrade mis in de collectie
En als het regent is het niet droog om nog meer Piet Paulusma wijsheden rond te strooien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:19 schreef Jaguarized het volgende:
De zeetemperatuur bij Sardinie ligt van juni tot september soms boven de 25°C.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:21 schreef Jaguarized het volgende:
Is dat je vriend Hik?Lijkt wel wat op DT.
quote:
Ja, het is hier op het nieuws te volgen. Lijkt me niet zo leuk om tussen te zitten inderdaad.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:47 schreef qwerty_x het volgende:
Heel vreemd om in zo'n situatie te zijn - en ik hoop het niet nog eens te moeten meemaken
Er vliegen meer mensen naar Lyon dan naar de Spaanse Costa's?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:47 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zou kunnen melden dat Oslo in de top25 bestemmingen staat vanaf Schiphol
[[url=http://www.ruimtelijkplanbureau.nl/upload/images/compendium/normal/mob_RPB2114_klein.gif]afbeelding][/url]
De dikte van de streep geeft de hoeveelheid aan. Die streep naar Barcelona is een stuk dikkerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:06 schreef Douwe het volgende:
Er vliegen meer mensen naar Lyon dan naar de Spaanse Costa's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |