quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:13 schreef Jaguarized het volgende:
Zolang Schumacher maar niet wint is alles prima.![]()
Ah je bent Schumacher fan?quote:
Ik zal weer even onder mijn normale account inloggen.quote:
quote:
Michael Schumacher.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Al sinds dit tijdperk ongeveer
[afbeelding]
Laatste jaren wat minder F1 gaan kijken / volgen. Kijk nu alleen nog maar de races en soms de kwalificatie...
Van de broertjes Schumacher bedoel ik dan he.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je bent z'n enige fan denk ik
[afbeelding]
1. Smartwings of SkyEurope... ik gok SkyEuropequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef Douwe het volgende:
1. Douwe gaat naar Kroatië. Samen met een vriend, voor minder dan ¤300 een rondje Amsterdam-Praag-Dubrovnik-Budapest-Amsterdam. Dit alles zal geschieden tussen 15 en 30 juli. Aan DutchTrain de eer om de luchtvaartmaatschappijen te raden
2 en 3 zijn alvast goed. 4 heb je uit een ander topic afgekeken. Waarom denk je dat ik voor SkyEurope heb gekozen bij 1?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
1. Smartwings of SkyEurope... ik gok SkyEurope
2+3 Zeker SkyEurope
4. WizzAir
![]()
Smartwings is over het algemeen duurder. Bovendien is SkyEurope net op die route begonnen, dus meer kans op goedkope tickets gehad de laatste tijdquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:23 schreef Douwe het volgende:
2 en 3 zijn alvast goed. 4 heb je uit een ander topic afgekeken. Waarom denk je dat ik voor SkyEurope heb gekozen bij 1?
Het antwoord is goed, de motivatie nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Smartwings is over het algemeen duurder. Bovendien is SkyEurope net op die route begonnen, dus meer kans op goedkope tickets gehad de laatste tijd
Waarschijnlijk niet morgen, maar dit weekend een keer... Ik zal wel weer verslag doen, want deze keer moet ik meer dan een kilometer onderweg zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef Douwe het volgende:
4. Morgen. Morgen wordt het immers al weer 24 graden en zonnig in Oslo. Besef sowiso even dat het weer in Oslo inmiddels weer beter is dan in Nederland Fogel, ik had weer een dikke winterjas aan vandaag
72.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:43 schreef DutchTrain het volgende:
De vragen van vandaag:
1. Wat gaat Douwe met wie, wanneer in Budapest doen?
2. Zit k_man ondertussen met een bosje bloemen in een bar in Glasgow voetbal te kijken?
3. Hoeveel foto's heeft Jag vandaag nou weer gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |