van daarquote:Op maandag 12 juni 2006 00:14 schreef Douwe het volgende:
Ik heb vandaag gebarbecued!Alleen niet een een park, en ook niet met bakstenen er onder om bosbranden te voorkomen
Mhhh, dus er is nu bij jou in de buurt een bosbrand?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:14 schreef Douwe het volgende:
Ik heb vandaag gebarbecued!Alleen niet een een park, en ook niet met bakstenen er onder om bosbranden te voorkomen
ik blijf je humor waarderen !quote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef flipsen het volgende:
Voor een echte BBQ moet je natuurlijk in Argentinië zijn![]()
inderdaad: 't is 18 graden en sommige mensen lopen met mutsen op en handschoenen aan !quote:Hoewel het weer het niet echt toelaat op het moment... Brrrrr!
Hu, bedankt hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 18:18 schreef qwerty_x het volgende:
de rellen zijn al weer lang tot een "normaal" niveau gedaald
en verder had ik al zo begrepen dat het bij jullie warm is:
veel plezier met die drie dagen per jaar![]()
![]()
ik neem aan dat dat een retorische vraag is ?!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
(..)
Zeg, wordt het voetbal nog een beetje gevolgd bij jullie?
(..)
Zoek je ruzie?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
@K_man, ik had voor jou een oranje naam aangevraagd, maar ik zie dat je hem nog niet hebt gehad, ik zal eens reclameren!
Ik blijf je humor waarderenquote:Op maandag 12 juni 2006 18:43 schreef qwerty_x het volgende:
er is geen land ter wereld waar het meer speelt dan hier !!
ik iig wel ja!quote:Op maandag 12 juni 2006 19:19 schreef k_man het volgende:
Want iedereen weet natuurlijk wel dat Chili stiekem veel leuker is dan die twee andere landen bij elkaar.
Worden de overwinningen van Alonso ook nog gevierd in Barcelona, of is iedereen daar al aan gewend?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:40 schreef PhatBastard het volgende:
maar ja voor het gebaar ga ik morgen wel met half braziliaans barcelona naar brasil kijken... ik moest om een rare raden wel geel groene kleding meenemen... ik vind het allemaal wel best... zolang er caipirinhas voor me worden gemaakt...
Gefeliciteerd met de overwinningquote:Op maandag 12 juni 2006 20:02 schreef qwerty_x het volgende:
en Flipsen: morgen ben ik genoodzaakt om Brazilie-Croatie in Buenos Aires te bekijken !
ben benieuwd hoe gevaarlijk het is om daar te juichen ...
het is idd allemaal wat gewoontjes geworden. barįa campeones is nog wel een feessie hier,quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Worden de overwinningen van Alonso ook nog gevierd in Barcelona, of is iedereen daar al aan gewend?
Zolang Schumacher maar niet wint is alles prima.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Worden de overwinningen van Alonso ook nog gevierd in Barcelona, of is iedereen daar al aan gewend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |