neequote:Op zondag 4 juni 2006 00:13 schreef Conflict het volgende:
geen modder?
geen ideequote:
ben nu slapen, moet morgen weer vroeg opquote:
Dat vraag ik me ook af... ik denk denk dat ik morgen even probeer te bellen naar het ticketkantoor, daar weten ze het welquote:Op zondag 4 juni 2006 00:32 schreef SuperBosch het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met kaartjes kopen bij de kassa zelf?
Zouden die nog steeds beschikbaar zijn?
Daar weten ze het wel, ja. Alleen denk ik niet dat ze open zijn op een zondag.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af... ik denk denk dat ik morgen even probeer te bellen naar het ticketkantoor, daar weten ze het wel. Eigenlijk wil ik echt heel graag gaan maandag... hoewel het wel 59 euro kost.
Waarom niet? Er komen op zondag toch ook mensen kaartjes kopen?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:39 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Daar weten ze het wel, ja. Alleen denk ik niet dat ze open zijn op een zondag.
Er wordt geroepen dat 't uitverkocht is, maar volgens mij zijn er aan de kassa altijd nog wel (beperkt) kaarten te krijgen. Maar dan moet je natuurlijk niet midden op de dag komen aanwandelenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:32 schreef SuperBosch het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met kaartjes kopen bij de kassa zelf?
Zouden die nog steeds beschikbaar zijn?
http://www.pinkpop.nl/page.php?pagID=229quote:Op zondag 4 juni 2006 00:57 schreef SuperBosch het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met busverbindingen van het station in Landgraaf naar Megaland?
Als dat een beetje te doen is neem ik maandag gewoon de trein naar Landgraaf en kijk ik daar wel.
ze was best goedquote:Op zondag 4 juni 2006 00:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
neezelfs niet om op nelly furtado te gooien
![]()
En het weer? Beetje temperatuurtje?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
neezelfs niet om op nelly furtado te gooien
![]()
Ik kan helaas alleen op de maandag, anders was ik ook wel 3 dagen geweestquote:Op zondag 4 juni 2006 09:01 schreef ch0c0 het volgende:
'k Zit echt te stuiteren en te zenuwen, we vertrekken pas na twaalven richting TOOL.
Den Admiral was anders wel een leuk feestje....quote:Op zondag 4 juni 2006 00:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Morgen deel twee..vandaag was niet echt indrukwekkend of zo... meer gezopen dan wat anders, maar goed.. vandaag TOOOL, dat is andere koek
!
bij KC was het erg, HEEL erg pletten,, ik kon zo mn voeten van de grond halenquote:Op zondag 4 juni 2006 11:19 schreef sn7ke het volgende:
Hoe zit het trouwens met de plet-factor als je vooraan staat?
Valt het mee of kom je er zo plat uit alsof je 4 weken niks heb gegeten....?
Worden extra treinen ingezet 00:44 gaat de laatste trein kant van Den Haag op!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:05 schreef sn7ke het volgende:
[..]
Ok, kom uit Zoetermeer. Ik hoop het meest op dat we met iemand kunnen meerijden! Uiteraard bijdragend aan de bezine en parkeerkosten. ..
Anders wordt het met de trein, maar de laatste richitng Den Haag gaat al rond 22:00 ofzo....
Ja das het probleem jaquote:Op zondag 4 juni 2006 12:46 schreef soul114 het volgende:
[..]
Worden extra treinen ingezet 00:44 gaat de laatste trein kant van Den Haag op!
(moet je alleen nog naar zoetermeer..?)
He sjit, ik kan ook niet zo goed tegen pletten. Ik wel echter wel een beetje vooraan staan bij de Flaming Lips op maandag....quote:Op zondag 4 juni 2006 12:37 schreef punkr1 het volgende:
[..]
bij KC was het erg, HEEL erg pletten,, ik kon zo mn voeten van de grond halen
ook zo'n 10-15 mensen uit publiek gehaald omdat ze t niet meer volhielden.
Ik zat al te zoeken, maar ik zei alleen een terugblik op gister. Heb je een linkje?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de mensen met digitale tv: op 3VOOR12 Central wordt nu ook 't een en ander uitgezonden.
Ik heb een tip voor de 19 jarige Samantha, doe een stapje terugquote:Kaiser Chiefs biedt excuses aan voor schoppen publiek
3VOOR12-redacteur haalt verhaal bij zanger Ricky Wilson
Ricky Wilson is wild, Ricky Wilson rockt. Dat heeft soms gevolgen. Maar wie de kaak kaatst, kan 'm terugverwachten.
Dit jaar durfde ze niet meer. Samantha (19) stond in 2005 nog vooraan bij de Kaiser Chiefs op Pinkpop. Het was haar tweede festival. Voor het eerst niet onder toezicht van broer Robin. Het ging meteen fout. Vooraan bij Kaiser Chiefs was ze in de zevende hemel. Tot zanger Ricky Wilson het publiek in dook en Samantha keihard raakte.
Thuis sloeg Samantha's familie het tafereel vol afschuw gade. Want de klap die zij incasseerde was live te zien op televisie. Niks kon thuisgebleven broer Robin doen. "Bij haar eerste festival ging het ook al mis, vooraan bij Guano Apes."
Toen Robin hoorde dat hij dit jaar de Kaiser Chiefs moest interviewen, greep hij zijn kans. Niet gehinderd door enige journalistieke ethiek liet hij zijn persoonlijke vete opspelen en confronteerde Wilson met zijn daad van vorig jaar.
Die ging meteen voor Robin op de knieën en bood nederig zijn excuses aan. De aangeslagen Wilson schrok zichtbaar en werd pas rustig nadat Robin hem verzekerde dat "het nou ook weer niet zo erg was."
bedankt voor de tipquote:Op zondag 4 juni 2006 13:42 schreef Tourniquet het volgende:
Placebo nu te zien op 3voor12 TV!
idd, 3voor12 op digitaal heerst. Beetje jammer van de lage kwaliteit aan beeld maar het is best acceptabelquote:Op zondag 4 juni 2006 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de mensen met digitale tv: op 3VOOR12 Central wordt nu ook 't een en ander uitgezonden.
Ik weet niet, vraag het aan Lars Ullrich.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:11 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom is het eigenlijk zo dat artiesten bepaalde nummers niet gefilmd willen hebben
Die ageert zelfs tegen mp3tjesquote:Op zondag 4 juni 2006 15:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik weet niet, vraag het aan Lars Ullrich.
http://paylars.com/quote:Op zondag 4 juni 2006 15:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik weet niet, vraag het aan Lars Ullrich.
Het laatstequote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Burdie het volgende:
Komt Kashmir twee keer
Of zenden ze vanavond het optreden van vanmiddag uit?
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:05 schreef Autodidact het volgende:
Bloodhound Gang, ik ben benieuwd of Evil Jared zin heeft in Jägermeister.
ze zullen het wel goed doen op schoolfeesten en bruiloften denk ikquote:Op zondag 4 juni 2006 15:45 schreef punkr1 het volgende:
het is stil...
wat een slecht optreden, maar leuke show
Yep.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:33 schreef Autodidact het volgende:
Hij doet het zo hoor. Pissen.
Het publiek scheen het wel leuk te vinden.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:02 schreef Asskicker14 het volgende:
watering the pansies. Ik vond het ook vrij smakeloos en plat. ze hadden het geld beter kunnen besteden.
Die bitch weet niet eens hoe hun liedjes heten. "The mammal song"quote:Op zondag 4 juni 2006 16:01 schreef punkr1 het volgende:
hij heeft wel gelijk..
Volgens mij nemen ze dat gewoon over van de setlist die ze van de band krijgen.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Die bitch weet niet eens hoe hun liedjes heten. "The mammal song".
Weet ik, op lowlands '04 en in de Effenaar afgelopen november deden ze zo ongeveer hetzelfde. Nou en? Ik lach me rot.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:05 schreef punkr1 het volgende:
maakt dat uit?
1x is het wel leuk, maar daarna niet meer, die grappen doen ze allemaal al jaren lang
Denk het ook ja.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze dat gewoon over van de setlist die ze van de band krijgen.
ja, die ja, die met die snavel van d'r pinda's kan pellenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:18 schreef Tourniquet het volgende:
Isabelle
zegt meneer terwijl die Keane - A Bad Dream luistert, sterfquote:Op zondag 4 juni 2006 17:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Racoon, slaapverwekkend.
En heel wat lekkerderquote:Op zondag 4 juni 2006 16:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
Jammer, ik vond 'r leuker dan Giel Beelen
Meneer is snel aangebrand zeg.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:08 schreef wimmmm het volgende:
[..]
zegt meneer terwijl die Keane - A Bad Dream luistert, sterf![]()
racoon![]()
gezeik.. je past er heus wel bijquote:Op zondag 4 juni 2006 19:05 schreef Apfel het volgende:
Hoe vroeg bedoelt ie dan precies met vroeg komen op maandag![]()
En ik Toolquote:Op zondag 4 juni 2006 20:53 schreef Harry_Sack het volgende:
ik vind het maar gaar dat de helft van de artiesten er geen moeite mee heeft dat ze door duizenden ogen bekeken worden, maar als het om opnames gaat, dan mag het niet worden uitgezonden...
Hooverphonic had ik wel willen zien.
Als je je druk gaat maken om een groep die plezier heeft op het podium... en het publiek in de tent gaat erdoor uit zn dak ben je naar mijn mening een azijnpisser..quote:De ongedwongen lolligheid, de semi-diepzinnige teksten over Mo’s waarden en normen, de cowboyhoed, “Come on!” schreeuwen met een schuurpapieren stemgeluid waarbij Springsteens stem verbleekt tot piepmuis, de weinig inspirerende songstructuur, de gitaarsoli – man, die gitaarsoli! een stukje improvisatie op een mondharmonica en zo kan ik ruim drie kwartier alleen maar grote ellende opnoemen.
ja, die heb ik ook nog nooit gezienquote:
Zo te lezen was het elke cent waardquote:Op zondag 4 juni 2006 21:12 schreef Bigl-mo het volgende:
Ik woon half uurtje lopen van pinkpop af... ben nogal ziek (al een jaar bezig om eraf te komen met chemokuren en bestralen vrijdag weer ene uitslag.. maar eerst: PINKPOP!), dus qua energie zit k wat lager dan de gemiddelde bezoeker (mijn spieren zijn oa helemaal gaar). maargoed ik wilde t eens meemaken.
Ik had voor een ander forum ff mijn korte "reviews" gegeven van de optredens.. might as well copy pasten hier!
ZATERDAG
Als eerste: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
dat was ff de pijn die mn rug doet (hij deed al pijn voor pinkpop.. maar nu issie dus vol de k*t op) t grote probleem van mn rug is dat ik als ik zit 200x zo veel pijn heb.. maar als ik sta dat mn voeten t niet fijn vinden..
dilemma!!
Zowieso was t mn 1e keer pinkpop.. dus alles is al nieuw
Ff mn report:
15.00-16.00 THE DRESDEN DOLLS
Opzich een leuke groep.. maar op gegeven moment ben je t eentonige geluid en de constante stem van die vrouw wel zat. qua "hebben jullie er zin in" heeft ze t mischien 200x gevraagd.. (in t engels dan (goh?)).
16.00-16.45 KUBB
Tegenvaller!! naast hun hit wicked soul (helemaal op t einde) niet veel leuks gebracht.. beetje saaie muziek.. en gaan zelfs covers van anderen spelen... zonde zoeits. wicked soul was overigens t enige nummer wat ze met een beetje kracht brachten.
16.45-17.45 NELLY FURTADO
Verrassend goed! Leuke muziek.. veel variatie.. en toch best harde muziek! ook af en toe wat rap ertussen, laat publiek op t podium komen.. publiek meezingen (en die meid kon nog best goed zingen). lekker vanuit t gras van genoten!
17.45-18.30 MO'JONES
Mijn favoriet, erg vet hoe ie met een cowboyhoed op komt.. vette muziek (veel variatie ook) wel weinig mensen in de tent (vond ik wel relaxed), en 3voor12 vond t ook niks.. maargoed.. als ik ff opsom wat 3voor12 als minpunten noemt:
[..]
Als je je druk gaat maken om een groep die plezier heeft op het podium... en het publiek in de tent gaat erdoor uit zn dak ben je naar mijn mening een azijnpisser..
18.45-19.45 KAISER CHIEFS
Van een afstand staan bekijken... opzich krijgt ie t publiek leuk mee en de muziek is zeker nice! maar ik had t na 3 kwartier wel gehad met hun muziek.
20.00-21.00 KRAAK & SMAAK
Opzich leuk.. ook tov alle andere muziek die geprogrameerd stond..
maar ik snap de hype om deze band niet zo..
21.00-22.30 PLACEBO
Ik had er geen krach meer voor... zowieso boeit de muziek me niet veel.. maar mijn voeten en vooral mijn rug wilden naar huis (en dat is toch nog een dik half uur lopen).
Ben zelfs op mn koppie verbrand (ben ik blij dat ik weer wat haar heb) dus t zonnetje is goed aant schijnen geweest.. je voelde HEEEEL af en toe een druppeltje.. maar gelukkig droog en warm gebleven!
ZONDAG
Ik ben alweer terug (huh nu al?) jah nu al.. mn rug kan niet meer (houd op over je rug man!) jah sorry kan er niks aan doen... maar hij is echt dood nu. (hoe ik morgen ga redden weet ik niet.... ben bang dat ik t niet helemaal ga redden... )
14.15-15.00 THE RAKES
FF gezien.. opzich leuke groep met adhd zanger... ook weer in de tent... veel gezelliger soms dan op zo'n groot podium.
15.00-16.00 BLOODHOUND GANG
euhm.. puberaal gedrag. T is een soort flauwe cabaretvoorstelling met een liedje of 5 (hun bekendste). wel een leuke grap... hij zegt dat ie vna de pinkpoporganisatie een reis naar disneyland mag uitreiken (dan weet je al dat er iets niet goed is) dus hij zegt.. ik trek uit deze pot een naam:
"Nathaly Holloway? is nathalie holloway there?"
ik vind t leuk, muziek was echt slecht verder.. slecht afgesteld etc.. maar wel vermakelijk.
17.00-18.00 RACOON
Wat een topper! ik vind racoon zowieso een fantastische band.. maar: wow! bij deze band zijn ook alle tracks (potentiele) hits... ik vind ze super!
18.00-19.00 DANKO JONES
Euhm... je moet ervan houden.... ik houd er niet van..
Danko is een vervelende schreeuwende amerikaan met hele domme, vervelende fans (een paar daargelaten), muziek is me ook paar tandjes te hard.
En toen had ik t wel gehad voor vandaag.. op de achtergrond nog dEus ff geluisterd.. maar niet veel aan.. en verder kwam er niet heel veel schokkends.. nu ff met veel pijn in een stoel laten vallen.. en morgen maar eens kijken wat t word.. wil iig blof en rhcp zien.. de rest moet ik nog maar eens bekijken.
Het is wel cool dat je in de buurt woont, dan kun je morgen nog besluiten om het laatste te gaan kijken (zonder dat je op vochtige grond hoeft te zitten als het niet heeft geregend bijvoorbeeld)quote:Op zondag 4 juni 2006 21:19 schreef Bigl-mo het volgende:
Ik vind t wel ja.. opzich als je al 2 bands goed vind.. heb je t geld er al uit...
en ik vond er al minimaal 3 goed
De eerste cd is goed, van Placebo. Maar daarna is het steeds slechter gewordenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:32 schreef Harry_Sack het volgende:
nou voor mij hoeft die Kashmir niet zo en Placebo vind ik eigenlijk best wel een stel foute nichten
Nou ik ga qua porgramma voor racoon, blof, rhcp, mo jones.. dan merk je al dat ik niet voor de rock kom..quote:
quote:Het webradio/web-tv draaiboek maandag 6 juni
Wat kun je wel en niet verwachten
Op maandag krijgen wij beeldmateriaal van alle drie de podia. Hierdoor kunnen we niet alles direct uitzenden. Materiaal dat vandaag niet aan bod komt, zal als daar toestemming voor is van de band/platenmaatschappij z.s.m. op 3VOOR12 On Stage te zien zijn. Nickelback heeft nergens toestemming voor gegeven.The Red Hot Chilli Peppers geeft geen toestemming voor herhaling. Blof en Franz Ferdinand mogen slechts zeer beperkt worden herhaald. Met the Flaming Lips wordt nog onderhandeld
11.00 Dubbelcheck op locatie
12.00 Living Things
12.20 Soulfly
12.45 Skin
13.30 Jamie Lidell
14.30 Blof
15.30 Deftones
16.00 Editors
16.30 Keane
17.30 The Flaming Lips (ONDER VOORBEHOUD)
18.30 Franz Ferdinand
19.45 Morrisey
20.45 Red Hot Chilli Peppers
22.30 Opgezwolle
23.30 Dubbelcheck op locatie
Jammer dat die Wireimage plaatjes ook na registratie nog zo'n watermerk hebben...quote:Op zondag 4 juni 2006 22:25 schreef Syytön het volgende:
Foto's:
thumbnails, grotere versie (met tags) op verzoek
[afbeelding]
En Wireimage heeft ook foto's
[afbeelding]
Schieten!quote:
In mijn herrinnering was het ook altidj zaterdagavondlaat, zondagavond laat en dan maandag de hele dag.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt er nu op tv (Ned. 3) veel minder dan de voorgaande jaren? Of werd toen ook pas 's avonds begonnen met uitzenden
Niet een betaald account... Zeg maar welke je wilt.quote:Op maandag 5 juni 2006 10:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jammer dat die Wireimage plaatjes ook na registratie nog zo'n watermerk hebben...![]()
Eigenlijk vooral die van Paul Weller...quote:Op maandag 5 juni 2006 11:46 schreef Syytön het volgende:
[..]
Niet een betaald account... Zeg maar welke je wilt.![]()
Mijn held(-in) van vandaag! Dank je!quote:Op maandag 5 juni 2006 12:05 schreef Syytön het volgende:
Paul Weller in Concert - PinkPop Festival Day 1 - 3rd June 2006 - x14
Het bier moet nog inwerken denk ik...quote:Op maandag 5 juni 2006 12:42 schreef wimmmm het volgende:
ja duh!! ze spelen super goed maar iedereen staat daar maar..
Dat ga ik ook maar ff doen. Dit trek ik niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:49 schreef rihago het volgende:
[..]
Geen last van...
Je moet ook 3 voor 12 opzetten
Bezuinigingen helaas.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In mijn herrinnering was het ook altidj zaterdagavondlaat, zondagavond laat en dan maandag de hele dag.
Ik wel, gisterquote:Op zondag 4 juni 2006 21:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook nog nooit gezien
je had het niet zelf kunnen verzinnen he? Wat een anti-climax voor stinkpopquote:
Stinkpop is nou ook weer een beetje overdreven.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
je had het niet zelf kunnen verzinnen he? Wat een anti-climax voor stinkpop
Nog 40 minuten!quote:Op maandag 5 juni 2006 14:48 schreef Harry_Sack het volgende:
Mijn god, nog steeds? Haal die lui van het podium af....
60.000quote:Op maandag 5 juni 2006 14:58 schreef Harry_Sack het volgende:
hoe vaak heeft die kale nou al gezegd dat er 60.000 man voor zijn podium staan? [afbeelding]
Je kunt de stream ook uitzettenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:15 schreef Harry_Sack het volgende:
het enige goede nummer van Blof: wat een mooie dag voor de dood..
Nog 15 minuten, ik trek het niet meer [afbeelding]
misschien heb ik daar wel helemaal geen zin inquote:
ze hebben eindelijk hun Zeeuwse roots gevonden, met die Indische invloeden. D'r kan er nog een een aardig deuntje fluiten ookquote:Op maandag 5 juni 2006 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar de show van Blof zit weer prima in elkaar.
Cameraploeg van Nederland 3?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:27 schreef mad_dog123 het volgende:
Ik was gisteren op pinkpop (de zondag) en er liepen twee gastjes in een rode overall waarvan een met lcd-scherm en camera en ander met microfoon. Ze spraken ons dus aan, maar wij waren zo knetterheen dat we niet echt een idee hebben gekregen waar ze van waren, of wat er aan de hand was. Weet iemand hier misschien iets meer van, dus in de trant van, welk bedrijf, wat deden ze enz.?
Vond hem ook wel mooi, nu eens zien of Chino het wat uithoudt.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:37 schreef Tourniquet het volgende:
Cool Lowlands shirt had die presentator aan!
En maar doorpraten terwijl er niks van te verstaan wasquote:Op maandag 5 juni 2006 15:37 schreef Tourniquet het volgende:
Cool Lowlands shirt had die presentator aan!
nee nee, volgens mij niet.quote:
Heb je opzich een punt al is het mij nog nooit last gehad van crowdsurfers die je niet aan ziet komen. Het is wel jammer dat de stapeltafarelen helemaal niet meer van toepassing zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tsja, dat is nu eenmaal zo op de Nederlandse festivals. Zelf ben ik ook geen fan van crowdsurfers. Je ziet ze immers niet aankomen, in tegenstelling tot stagedivers.
Bij dat optreden zat ik op veilige afstand in het gras van enkele biertjes te genieten.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:52 schreef HeatWave het volgende:
crowdsurfen hab ik geen moeite mee, maar dan graag vanaf de podium kant, en niet van achteren. Kostte me gisteren toch een biertje bij de Bloodhoundgang.
Het gaat om het principe.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Editors klinken lekker hoor!
Iddquote:Op maandag 5 juni 2006 16:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
"Whatever you do, don't go watch the Red Hot CHili Peppers".
Hij zei er nog iets tussen toch ?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad.
"Whatever you do, don't go watch the Red Hot CHili Peppers".
Kan. Fucking Red Hot Chili Peppers dan? En hij zei er iets achteraan ook trouwens. Maar ja, het idee blijft hetzelfde.quote:
En The Flaming Lips overslaan?!?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Keane, dus ik zet 'm weer uit. Bij Morrisey ben ik weer eens terug.
loopt lekke syngoom dan ja.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Keane
Ik luister naar de audio stream en ik kijk naar de video stream, geeft toch het beste resultaat.
Windows Media Audio 9.1quote:Op maandag 5 juni 2006 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Bij mij is het geluid heel erg slecht, maar het is dan ook Keane dat optreedt..![]()
Niets tegen Keane hé.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Bij mij is het geluid heel erg slecht, maar het is dan ook Keane dat optreedt..![]()
Keane is keigoedquote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een geweldige liveperformers zijn het ook hé.
Dat kan. Het is jouw soort muziek of het is niet jouw soort muziek.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef Harry_Sack het volgende:
Keane.. ach ja, laat ik er nu eens iets niet van vinden. Ik vind het niets.
Ja, het is iets drukker dan gisteren.quote:
En dan produceren ze nauwelijks geluid. Het applaus na nummers hoor ik bijna niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, het is iets drukker dan gisteren.
Dat ligt misschien aan de band.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:56 schreef Asskicker14 het volgende:
En dan produceren ze nauwelijks geluid. Het applaus na nummers hoor ik bijna niet.![]()
Inkoppertjes mogen toch wel he?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat ligt misschien aan de band.
Dat is bijna bij elke band geweest die ik heb gehoord.quote:
Het lijken wel zombies.quote:
Blijkbaar...quote:Op maandag 5 juni 2006 17:09 schreef Harry_Sack het volgende:
ze zijn er maar gewoon helemaal mee gekapt om de stream goed te krijgen
omdat 't keane isquote:Op maandag 5 juni 2006 17:10 schreef Autodidact het volgende:
Oh, hehe, vergeten dat het opstond. Waarom staan ze op dit podium?
Ik baal met je mee ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |