Inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Editors klinken lekker hoor!
Iddquote:Op maandag 5 juni 2006 16:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
"Whatever you do, don't go watch the Red Hot CHili Peppers".
Hij zei er nog iets tussen toch ?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad.
"Whatever you do, don't go watch the Red Hot CHili Peppers".
Kan. Fucking Red Hot Chili Peppers dan? En hij zei er iets achteraan ook trouwens. Maar ja, het idee blijft hetzelfde.quote:
En The Flaming Lips overslaan?!?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Keane, dus ik zet 'm weer uit. Bij Morrisey ben ik weer eens terug.
loopt lekke syngoom dan ja.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Keane
Ik luister naar de audio stream en ik kijk naar de video stream, geeft toch het beste resultaat.
Windows Media Audio 9.1quote:Op maandag 5 juni 2006 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Bij mij is het geluid heel erg slecht, maar het is dan ook Keane dat optreedt..![]()
Niets tegen Keane hé.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Bij mij is het geluid heel erg slecht, maar het is dan ook Keane dat optreedt..![]()
Keane is keigoedquote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een geweldige liveperformers zijn het ook hé.
Dat kan. Het is jouw soort muziek of het is niet jouw soort muziek.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef Harry_Sack het volgende:
Keane.. ach ja, laat ik er nu eens iets niet van vinden. Ik vind het niets.
Ja, het is iets drukker dan gisteren.quote:
En dan produceren ze nauwelijks geluid. Het applaus na nummers hoor ik bijna niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, het is iets drukker dan gisteren.
Dat ligt misschien aan de band.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:56 schreef Asskicker14 het volgende:
En dan produceren ze nauwelijks geluid. Het applaus na nummers hoor ik bijna niet.![]()
Inkoppertjes mogen toch wel he?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat ligt misschien aan de band.
Dat is bijna bij elke band geweest die ik heb gehoord.quote:
Het lijken wel zombies.quote:
Blijkbaar...quote:Op maandag 5 juni 2006 17:09 schreef Harry_Sack het volgende:
ze zijn er maar gewoon helemaal mee gekapt om de stream goed te krijgen
omdat 't keane isquote:Op maandag 5 juni 2006 17:10 schreef Autodidact het volgende:
Oh, hehe, vergeten dat het opstond. Waarom staan ze op dit podium?
Ik baal met je mee ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |