Windows Media Audio 9.1quote:Op maandag 5 juni 2006 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Bij mij is het geluid heel erg slecht, maar het is dan ook Keane dat optreedt..![]()
Niets tegen Keane hé.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Bij mij is het geluid heel erg slecht, maar het is dan ook Keane dat optreedt..![]()
Keane is keigoedquote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een geweldige liveperformers zijn het ook hé.
Dat kan. Het is jouw soort muziek of het is niet jouw soort muziek.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef Harry_Sack het volgende:
Keane.. ach ja, laat ik er nu eens iets niet van vinden. Ik vind het niets.
Ja, het is iets drukker dan gisteren.quote:
En dan produceren ze nauwelijks geluid. Het applaus na nummers hoor ik bijna niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, het is iets drukker dan gisteren.
Dat ligt misschien aan de band.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:56 schreef Asskicker14 het volgende:
En dan produceren ze nauwelijks geluid. Het applaus na nummers hoor ik bijna niet.![]()
Inkoppertjes mogen toch wel he?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat ligt misschien aan de band.
Dat is bijna bij elke band geweest die ik heb gehoord.quote:
Het lijken wel zombies.quote:
Blijkbaar...quote:Op maandag 5 juni 2006 17:09 schreef Harry_Sack het volgende:
ze zijn er maar gewoon helemaal mee gekapt om de stream goed te krijgen
omdat 't keane isquote:Op maandag 5 juni 2006 17:10 schreef Autodidact het volgende:
Oh, hehe, vergeten dat het opstond. Waarom staan ze op dit podium?
Ik baal met je mee ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |