neequote:Op zondag 4 juni 2006 00:13 schreef Conflict het volgende:
geen modder?
geen ideequote:
ben nu slapen, moet morgen weer vroeg opquote:
Dat vraag ik me ook af... ik denk denk dat ik morgen even probeer te bellen naar het ticketkantoor, daar weten ze het welquote:Op zondag 4 juni 2006 00:32 schreef SuperBosch het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met kaartjes kopen bij de kassa zelf?
Zouden die nog steeds beschikbaar zijn?
Daar weten ze het wel, ja. Alleen denk ik niet dat ze open zijn op een zondag.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af... ik denk denk dat ik morgen even probeer te bellen naar het ticketkantoor, daar weten ze het wel. Eigenlijk wil ik echt heel graag gaan maandag... hoewel het wel 59 euro kost.
Waarom niet? Er komen op zondag toch ook mensen kaartjes kopen?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:39 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Daar weten ze het wel, ja. Alleen denk ik niet dat ze open zijn op een zondag.
Er wordt geroepen dat 't uitverkocht is, maar volgens mij zijn er aan de kassa altijd nog wel (beperkt) kaarten te krijgen. Maar dan moet je natuurlijk niet midden op de dag komen aanwandelenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:32 schreef SuperBosch het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met kaartjes kopen bij de kassa zelf?
Zouden die nog steeds beschikbaar zijn?
http://www.pinkpop.nl/page.php?pagID=229quote:Op zondag 4 juni 2006 00:57 schreef SuperBosch het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met busverbindingen van het station in Landgraaf naar Megaland?
Als dat een beetje te doen is neem ik maandag gewoon de trein naar Landgraaf en kijk ik daar wel.
ze was best goedquote:Op zondag 4 juni 2006 00:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
neezelfs niet om op nelly furtado te gooien
![]()
En het weer? Beetje temperatuurtje?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
neezelfs niet om op nelly furtado te gooien
![]()
Ik kan helaas alleen op de maandag, anders was ik ook wel 3 dagen geweestquote:Op zondag 4 juni 2006 09:01 schreef ch0c0 het volgende:
'k Zit echt te stuiteren en te zenuwen, we vertrekken pas na twaalven richting TOOL.
Den Admiral was anders wel een leuk feestje....quote:Op zondag 4 juni 2006 00:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Morgen deel twee..vandaag was niet echt indrukwekkend of zo... meer gezopen dan wat anders, maar goed.. vandaag TOOOL, dat is andere koek
!
bij KC was het erg, HEEL erg pletten,, ik kon zo mn voeten van de grond halenquote:Op zondag 4 juni 2006 11:19 schreef sn7ke het volgende:
Hoe zit het trouwens met de plet-factor als je vooraan staat?
Valt het mee of kom je er zo plat uit alsof je 4 weken niks heb gegeten....?
Worden extra treinen ingezet 00:44 gaat de laatste trein kant van Den Haag op!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:05 schreef sn7ke het volgende:
[..]
Ok, kom uit Zoetermeer. Ik hoop het meest op dat we met iemand kunnen meerijden! Uiteraard bijdragend aan de bezine en parkeerkosten. ..
Anders wordt het met de trein, maar de laatste richitng Den Haag gaat al rond 22:00 ofzo....
Ja das het probleem jaquote:Op zondag 4 juni 2006 12:46 schreef soul114 het volgende:
[..]
Worden extra treinen ingezet 00:44 gaat de laatste trein kant van Den Haag op!
(moet je alleen nog naar zoetermeer..?)
He sjit, ik kan ook niet zo goed tegen pletten. Ik wel echter wel een beetje vooraan staan bij de Flaming Lips op maandag....quote:Op zondag 4 juni 2006 12:37 schreef punkr1 het volgende:
[..]
bij KC was het erg, HEEL erg pletten,, ik kon zo mn voeten van de grond halen
ook zo'n 10-15 mensen uit publiek gehaald omdat ze t niet meer volhielden.
Ik zat al te zoeken, maar ik zei alleen een terugblik op gister. Heb je een linkje?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de mensen met digitale tv: op 3VOOR12 Central wordt nu ook 't een en ander uitgezonden.
Ik heb een tip voor de 19 jarige Samantha, doe een stapje terugquote:Kaiser Chiefs biedt excuses aan voor schoppen publiek
3VOOR12-redacteur haalt verhaal bij zanger Ricky Wilson
Ricky Wilson is wild, Ricky Wilson rockt. Dat heeft soms gevolgen. Maar wie de kaak kaatst, kan 'm terugverwachten.
Dit jaar durfde ze niet meer. Samantha (19) stond in 2005 nog vooraan bij de Kaiser Chiefs op Pinkpop. Het was haar tweede festival. Voor het eerst niet onder toezicht van broer Robin. Het ging meteen fout. Vooraan bij Kaiser Chiefs was ze in de zevende hemel. Tot zanger Ricky Wilson het publiek in dook en Samantha keihard raakte.
Thuis sloeg Samantha's familie het tafereel vol afschuw gade. Want de klap die zij incasseerde was live te zien op televisie. Niks kon thuisgebleven broer Robin doen. "Bij haar eerste festival ging het ook al mis, vooraan bij Guano Apes."
Toen Robin hoorde dat hij dit jaar de Kaiser Chiefs moest interviewen, greep hij zijn kans. Niet gehinderd door enige journalistieke ethiek liet hij zijn persoonlijke vete opspelen en confronteerde Wilson met zijn daad van vorig jaar.
Die ging meteen voor Robin op de knieën en bood nederig zijn excuses aan. De aangeslagen Wilson schrok zichtbaar en werd pas rustig nadat Robin hem verzekerde dat "het nou ook weer niet zo erg was."
bedankt voor de tipquote:Op zondag 4 juni 2006 13:42 schreef Tourniquet het volgende:
Placebo nu te zien op 3voor12 TV!
idd, 3voor12 op digitaal heerst. Beetje jammer van de lage kwaliteit aan beeld maar het is best acceptabelquote:Op zondag 4 juni 2006 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de mensen met digitale tv: op 3VOOR12 Central wordt nu ook 't een en ander uitgezonden.
Ik weet niet, vraag het aan Lars Ullrich.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:11 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom is het eigenlijk zo dat artiesten bepaalde nummers niet gefilmd willen hebben
Die ageert zelfs tegen mp3tjesquote:Op zondag 4 juni 2006 15:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik weet niet, vraag het aan Lars Ullrich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |